Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העבודה על המוסטנג מתקדמת:

  1. מבט כללי של המנוע.
  2. מבט על תחתית המנוע.
  3. בזווית הזו ניתן לראות את הכניסה והיציאה ממצנן השמן של תיה"ל האוטומטית, המשולב בתוך הרדיאטור. בגלל התנאים הקשים כאן בארץ, הוחלט להוסיף מצנן שמן חיצוני.
  4. הרדיאטור לפני ההרכבה כולל המאוורר החשמלי.
  5. עוד זווית. ניתן לראות תרמוסטט מתכוונן שבאמצעותו ניתן לכוון באיזו טמפ' המאוורר יכנס לפעולה.
  6. הרדיאטור מורכב במקומו.
  7. ועוד תמונה.
  8. מבט מחזית הרכב: מצנן שמן גיר אוטומטי נוסף שמותקן בחזית לפני הרדיאטור.

102.jpg

103.jpg

104.jpg

107.jpg

108.jpg

115.JPG

116.JPG

117.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניר שלום,מנסיון כליל עם התרמוסתת הנל , הוא לא ממש אמין ואפילו מסוכן.

אני חושב שאם יתאפשר לכם להתקין תרמוססט על יצאת המים בסעפת היניקה (יש שם חור עם הברגה במידה ולא תחזירו את מערכת החימום) עם ממסר , יהיה עדיף.

חוץ מיזה עבודה יפה ונקיה מאד.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ניר שלום,מנסיון כליל עם התרמוסתת הנל , הוא לא ממש אמין ואפילו מסוכן.

אני חושב שאם יתאפשר לכם להתקין תרמוססט על יצאת המים בסעפת היניקה (יש שם חור עם הברגה במידה ולא תחזירו את מערכת החימום) עם ממסר , יהיה עדיף.

חוץ מיזה עבודה יפה ונקיה מאד.

 

הטרמוסטט חייב להיות במקומו האורגינאלי

 

בנוסף את האלמנט של הטמפרטורה תחליף לאחד שנכנס לרדיאטור לחלקו העליון

אין מה לשחק עם הטמפרטורה

 

בטח שלא להישתמש באלמנט שבתמונה שנועד למדוד זרימה על פניו (אפשר גם לקשור אותו למשהו...)

פורסם
אין מקום אורגינלי לטרמוסטט חשמלי, המקום הנכון יהיה בפתח הסעפת אשר ממוקם מעל בית הטרמוסטט

 

קנית פן ממש טוב

יש לי חבר שנוסע איתו והוא בעל ספיקה יפה מאוד

כמו שקובי רשם לך למעלה הטרמוסטט הזה לא אמין , תשים על הצינור מים או בסעפת במקום הכי קרוב ליציאה

מלבד זה הייתי מחליף גם את הרדיאטור שלך הוא קטן . רוב הסיכויים שהוא 2 שורות אבל יכול להיות שאני טועה . בכל מקרה גם אם הוא 3 שורות הייתי מחליף אבל אתה יכול להתחיל להתגלגל ולראות איך זה מתנהג ( אני נסעתי עם רדיאטור יותר גדול והיה בעיית התחממות ) .בסוף בניתי אחד בארץ ולדעתי זה מיותר יש היום רדיאטורים ב 200 דולר אלומיניום מעולים .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

תודה רבה קובי, דודי וכולם.

אמנם אין לי ניסיון עם התרמוסטט הזה ולכן אני לוקח את עצתכם. נשליח אותו לפח ונדאג לתרמוסטט קבוע.

בקשר לגודל הרדיאטור: אחרי שנתחיל לנסוע נראה. אם יהיה צורך נחליף אותו לגדול יותר או אולי באמת לרדיאטור אלומיניום מודרני.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

ואם גם עוסקים בעוד כמה הצעות יעול, ואני מניח שהבעלים הולך על שיפוץ עם פן מקורי,הייתי ממליץ בחום להחליף את הפלטינות למודול הצתה אלקטרוני , pertronix למשל.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

עבודה מושקעת, ויפה מאוד, גם 'לא מבינים' (כמוני :-() יכולים לראות את איכות השיפוץ בכל פרט.

 

כל הכבוד לצוות מוסך 'דרך השטח' ובראשם ניר בן ארי על אורך הרוח בטיפול ברכבי אספנות בכלל. יש מידי הרבה תלונות בפורום על מוסכים שלא מוכנים לגעת ברכבי אספנות, אז שאפו לכם, ותמשיכו להצליח, וכן, תמשיך לעדכן אותנו - הקוראים, על ההתקדמות.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם
ואם גם עוסקים בעוד כמה הצעות יעול, ואני מניח שהבעלים הולך על שיפוץ עם פן מקורי,הייתי ממליץ בחום להחליף את הפלטינות למודול הצתה אלקטרוני , pertronix למשל.

 

קובי! האם התכוונת למפלג המקורי?

 

ושימוניק. תודה רבה.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

אם זה מעניין אותך יש לי דיסטרובוטור הצתה אלקט משופץ שהוחלף היום ,ל MSD )

חרטתי שם בוקסות חדשות עליון תחתון (אין חופש בציר )

קפיצים הוחלפו לחדשים

רוטור חדש

מכסה חדש HEI

קידום מקסימלי 22 מעלות ( במקור מגיע 18 )

יש צורך רק להחליף את המקדם וואקום שנדפק (זה היה התירוץ להחלפה )

בנוסף אם תרצה יש לי גם יחידת מיתוג בשבילו מקורית של פורד ( DURA SPARK)

לדעתי זה הרבה יותר טוב מ פטרוניקס כי זה מגיע אורגינל הצתה אלקט ולא קומבינה

אם זה מעניין אותך צור קשר בה"פ

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
אם זה מעניין אותך יש לי דיסטרובוטור הצתה אלקט משופץ שהוחלף היום ,ל MSD )

חרטתי שם בוקסות חדשות עליון תחתון (אין חופש בציר )

קפיצים הוחלפו לחדשים

רוטור חדש

מכסה חדש HEI

קידום מקסימלי 22 מעלות ( במקור מגיע 18 )

יש צורך רק להחליף את המקדם וואקום שנדפק (זה היה התירוץ להחלפה )

בנוסף אם תרצה יש לי גם יחידת מיתוג בשבילו מקורית של פורד ( DURA SPARK)

לדעתי זה הרבה יותר טוב מ פטרוניקס כי זה מגיע אורגינל הצתה אלקט ולא קומבינה

אם זה מעניין אותך צור קשר בה"פ

 

תודה רבה אבל הוחלט שבשלב זה "הולכים" על המערכת המקורית הקיימת ובעתיד הנושא יישקל שוב.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

  1. אם נציץ דרך החור שבו תהיה מותקנת פיית התדלוק, מה נראה?
  2. ומזווית שונה, זה מה שנראה.
  3. ואותו מיכל דלק נראה כך מלמטה.
  4. תראו כמה קרוב צינור הדלק לאגזוז. יש הצעות לשיפור המצב?
  5. עוד מבט
  6. ועוד מבט
  7. הסרן האחורי "8.8. כה חזק ובריא.
  8. משאבת בלם מרכזית ללא בוסטר.

209.JPG

210.jpg

211.jpg

220.JPG

221.JPG

222.JPG

305.jpg

327.JPG

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם
  1. אם נציץ דרך החור שבו תהיה מותקנת פיית התדלוק, מה נראה?
  2. ומזווית שונה, זה מה שנראה.
  3. ואותו מיכל דלק נראה כך מלמטה.
  4. תראו כמה קרוב צינור הדלק לאגזוז. יש הצעות לשיפור המצב?
  5. עוד מבט
  6. ועוד מבט
  7. הסרן האחורי "8.8. כה חזק ובריא.
  8. משאבת בלם מרכזית ללא בוסטר.

 

מה שיש לך זה סרן 8 אינץ ,

8.8 זה בהמה אחרת לגמרי (ואני חושב שאני היחידי בארץ שעשה את ההסבה לזה )

8-8_1.JPG

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...