Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור מי שנמצא במוסך דרך השטח לא מעט, אני עוקב גם אחרי שיפוץ שתי מכוניות האספנות הנוספות שנמצאות שם (אלפא ספרינט והפורד מוסטאנג). עם כל הידע והניסיון שרכשתי מהשיפוץ שלי, מרשים לראות וללמוד מעבודתו של שעיה הפחח, שפשוט שיחזר מאפס את החלקים הרקובים הללו. איזו סבלנות ואורך רוח צריך בשביל זה.

כשראיתי את המוסטאנג הזו בתחילת הדרך (שלי במוסך), לא הצלחתי לראות איך היא תחזור לימי הזוהר שלה. עכשיו, אחרי שראיתי את שיטת העבודה של שעיה והתקדמות העבודה בפועל, אני כבר לא יכול לחכות לתוצאה הסופית. זו הולכת להיות מכונית מהממת!

 

ו... הכי חשוב... רוצים עדכונים שוטפים על השיפוץ, פלוס תמונות של המנוע! (את המכונית אני רואה כל יום שאני שם :-D ).

און

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

פורסם

אם אתה מתעסק כבר עם הגיר

ממליץ לך לעבור ל AOD ככה יהיה לך OD ותהנה מנסיעה שקטה וחסכונית יותר

במידה ואתה מעוניין אני יכול להפנות אותך בה"פ לחבר שיש לו אחד על המדף משופץ

כך בחשבון שתצטרך לקצר את הדריבשאפט ב 1 אינץ

 

חוץ מזה נראה מצויין

בהצלחה בהמשך

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

תודה לכל המאחלים...

 

היום התקבלה החלטה חדשה. הגיר נשלח לשיפוץ....

נו, מה הסיכוי שמצבו של הגיר טוב יותר ממצב המנוע שעמד 17 שנה בלי לזוז?

ברור שכל השמן הפך לבוצה בתוכו וכל מה שיכול היה לההרס מעמידה של שנים, ממילא כבר נהרס.

אז בקרוב הגיר יפתח ואז נראה מה מצב ה"בפנוכו" שלו...

לאחר מכן, נדע מה להזמין (אטמים, קלצ'ים וכו') ואני מקווה שנופתע לטובה. בכל זאת הרכב עשה 90 אלף מייל בלבד מהרגע שיצה מהמפעל...

הפחחות ממשיכה בקצב.

היום נלחמו במשך שעות להכניס את הברגים שאמורים לתפוס את תעלות האוורור שבתוך תא הנהג אל החלק התחתון של הפח ששוחזר בידי הפחח (תמונות לעיל). זה נשמע קל.... גם לי... עד שבאתי לראות מה לוקח כל כך הרבה זמן.... חחח....

 

בנתיים, החלטתי להתחיל בשיפוץ של הקרבורטור ושל כמה אביזרים מתא הנהג (קונסולה וכו'). המזל הוא שלמוסטנג יש חלקים בשפע ואפשר להזמין קיט לשיפוץ הקרבורטור. אחרי שאקבל את החלקים, אתחיל בשיפוץ ואעדכן כאן בפורום.

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
אצל מי משופץ המנוע ? וכמו כן אתה צריך להשאלה או לקניה ?

 

צריך לקניה 4 ג'נטים ברזל, 5 חורים....

 

לגבי המנוע - משפץ אצל ארז מיצחק שדה....

בהגדרה לא הקצבתי לו זמן לעבודה ורואים שהוא עושה את זה באהבה ובכיף.

לדוגמא - יש דברים שבעל מקצוע לא עושה ולא חייב לעשות, במיוחד אם לא הגדרת לו את זה מראש ובמיוחד אם זה דורש ממנו התעסקות נוספת ואף עלויות נוספות.

היות ואינני מכונאי, לא ידעתי להנחות אותו ולסכם איתו מה עושים בכל מקרה ומקרה ובכל תקלה או חשש שמתגלה לאחר שהמנוע פתוח. אבל הוא עושה את הדברים מיוזמתו, בלי לשאול אותי ובלי להוסיף עלויות.

בדקתי הרבה לפני שהפקדתי אצלו את המנוע ואני משוכנע שלא יכולתי לבקש לעצמי אדם מתאים יותר לבצע את העבודה.

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

אין ספק, ארז באמת אחד התותחים! עושה את העבודה מכל הלב.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

מאד קשה להשיג בארץ גאנטים ברזל עם 5 חורים מכוון שרוב הרכבים שהיו בארץ היו 6 צלייגר והם באים עם 4.

ורוב ה V8 שיבואו כבר היגעו עם ג`אנטים.

אני מציע לך ליבא וזהו מכוון שהעלות של הג`אנטים מאד נמוכה יכול להיות שיצא לך מאד משתלם

אפילו יותר משתלם מלקנות משומשים.

לגבי המכונאי ארז,אין לי מושג מי הוא אבל אם אתה סגור עליו זה טוב, המנועים של פורד דיי טריקים.

כמו כן לגבי המשפט שאמרת לגבי "להנחות ולסכם עם בעל מיקצוע" אני ממליץ לך בחום להרשם לקורס שמציאים פה בפורום

ואז לא תתצטרך לסמוך בעניים עצמות אלה לסמוך ולהבין בדיוק מה הבעל מיקצוע עושה

וההבדל גדול!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אין ספק, ארז באמת אחד התותחים! עושה את העבודה מכל הלב.

 

מי זה ארז?

איזה מוסך?

יצחק שדה בת"א?

סליחה שאני לא זוכר, איזה מנוע ישב במוסטאנג?

פורסם
צריך לקניה 4 ג'נטים ברזל, 5 חורים....

 

לגבי המנוע - משפץ אצל ארז מיצחק שדה....

בהגדרה לא הקצבתי לו זמן לעבודה ורואים שהוא עושה את זה באהבה ובכיף.

לדוגמא - יש דברים שבעל מקצוע לא עושה ולא חייב לעשות, במיוחד אם לא הגדרת לו את זה מראש ובמיוחד אם זה דורש ממנו התעסקות נוספת ואף עלויות נוספות.

היות ואינני מכונאי, לא ידעתי להנחות אותו ולסכם איתו מה עושים בכל מקרה ומקרה ובכל תקלה או חשש שמתגלה לאחר שהמנוע פתוח. אבל הוא עושה את הדברים מיוזמתו, בלי לשאול אותי ובלי להוסיף עלויות.

בדקתי הרבה לפני שהפקדתי אצלו את המנוע ואני משוכנע שלא יכולתי לבקש לעצמי אדם מתאים יותר לבצע את העבודה.

 

 

יש לי סט של 4 חדשים

צור קשר ב ה"פ

 

ממליץ לך (מניסיון ) לשקול בשנית מעבר ל AOD גיר C4 הוא גיר מצויין אבל 3 הילוכים זה לא נעים בכלל לדעתי

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
יש לי סט של 4 חדשים

צור קשר ב ה"פ

 

ממליץ לך (מניסיון ) לשקול בשנית מעבר ל AOD גיר C4 הוא גיר מצויין אבל 3 הילוכים זה לא נעים בכלל לדעתי

 

מצטרף להמלצה - 3 הילוכים לתנאי הנסיעה של היום אינם מספיקים וכמובן שעם מחירי הדלק בארץ חסכון בצריכה של כ 10 - 15% זה לא עניין של מה בכך. יש כמובן את האוברדרייב של GEAR VENDORS (

http://www.gearvendors.com/) אבל זה לא תענוג זול ובא בנוסף לשיפוץ ה C4...

 

כל הכבוד לפחח - העבודה נראית יסודית ומקצועית.

 

בברכה,

 

T



 

נ.ב.: דודי יש תמונות של ה F100 איפשהוא ? רכב נדיר בארץ לכל הדעות...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

רז זה לא מוסך, זה בית מלאכה שעוסק בשיפוץ ראשים ומנועים, יושב ביצחק שדה מול טכנו צינור מעבר לכביש, יש לו חלון ראווה עם ראשים של בובות.

אם אני זוכר נכון, זה עסק של 50 שנים אם לא יותר של אבא שלו, הוא עצמו הארליסט מושבע.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

בית העסק שנמצא מול טכנו צינור הוא "מיכאל שיפוץ ראשים" והוא אכן הטוב ביותר בתחומו אבל למיטב ידיעתי הוא לא משפץ מנועים או מרכיב אותם

פורסם

מצטרף להמלצה - 3 הילוכים לתנאי הנסיעה של היום אינם מספיקים וכמובן שעם מחירי הדלק בארץ חסכון בצריכה של כ 10 - 15% זה לא עניין של מה בכך. יש כמובן את האוברדרייב של GEAR VENDORS (

http://www.gearvendors.com/) אבל זה לא תענוג זול ובא בנוסף לשיפוץ ה C4...

 

כל הכבוד לפחח - העבודה נראית יסודית ומקצועית.

 

בברכה,

 

T



 

נ.ב.: דודי יש תמונות של ה F100 איפשהוא ? רכב נדיר בארץ לכל הדעות...

 

 

האובר דרייב הזה עולה כמו 4 AOD ויש מצב שלא ישב לו בתעלה בלי לחתוך

כמו כן פלוס עלות היחידה יש לו גם לקנות מתאם במקום הזנב של ה C4

מיותר לחלוטין...

 

1.ה C4 הוא גיר מצוין וסוס עבודה ולפני שאתה דוחפים לו להחליף גיר יש לברר מה היחס העברה שלו בסרן ,בדרך כלל הוא מתחת ל 3 וזה אומר שהסל"ד שלו ב שיוט יהיה נמוך.

2.נוחות הנסיעה ב C4 יותר טובה.

3.הC4 יותר עמיד ויש לו פחות בעיות מאשר ה AOD.

4.ל AOD חוץ מהגיר עצמו הוא יצטרך לשנות את הגשר של הגיר (אם לא להביא חדש) וכמו כן להביא מתאם וכבל קיק דאון נורמאלי כי אני מניח שלפי רמת ההשקעה והשיפוץ הבחור לא חאפר ולא יעשה קומבינות וישים סתם כבל אלה יביא את הכבל הנכון לשם ההסבה כדאי שיוכל לכוון אותו בהתאם.

5.מעטים בעלי המקצוע שיודעים לכוון את הגיר הזה כמו שצריך ארץ.

6.מעשרה גירים שאני מכיר אולי 3 לא נשברו או מחליקים והבעלים שלהם נסעו ונהנו מהגיר

אחד מהם הוא בעלים של מכון גירים,השני השקיע בגיר המון כסף עם המון חלקים מחוזקים,השלישי קנה גיר חדש מחול.

זה השנקל שלי לנושא

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
בית העסק שנמצא מול טכנו צינור הוא "מיכאל שיפוץ ראשים" והוא אכן הטוב ביותר בתחומו אבל למיטב ידיעתי הוא לא משפץ מנועים או מרכיב אותם

 

בדיוק! זה הוא, שכחתי את השם של המקום.

הוא התחיל גם להרכיב ולסגור מנועים למי שמבקש/רוצה.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989


×
×
  • תוכן חדש...