Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ערב טוב,

סקרן לגבי חומר האיטום ולגבי הציפוי...

תודה מראש, אבי.

לאיטום - סיקאפלקס

לציפוי - זפת

Photo004.jpg

Photo005.jpg

Photo006.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

איזה יופי ממש תענוג אני נהנה מישיפוץ כלכך יפה ויסודי תמשיך ועל תדפוק חשבון לכל "המבינים" שיש להם תמיד מה לומר ומה לא בסדר מיתוך דאגה כמובן

רק מי ששיפץ רכב רקוב והיגיע לרמה גבוה יכול להבין את הירגשות של כל שלב ושלב

בהצלחה בהמשך

 

מישל גולן

רנו 17 ts

שברולט מליבו שוול

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי עצירה של יותר משנה, חזרנו לעבוד על המוסטנג של אלירן.

מבחינת פחחות, נשאר רק לתקן את המרזבים לניקוז מי גשם מסביב לפתחי האוויר הצח, בכניסה לתא הנוסעים. מאחר ואין גישה, חתכנו את הפח משני הצדדים ולאחר חידוש האיזורים הנגועים בריקבון, נסגור את התעלות בשני הצדדים.

אנחנו מקווים כעת להאיץ את העבודה עד להשקה. אינשללה ...

______________________

דרך השטח בשרון - קיבוץ שפיים.

IMG_5458.jpg

IMG_5459.jpg

IMG_5460.jpg

IMG_5461.jpg

IMG_5462.jpg

IMG_5463.jpg

IMG_5464.jpg

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

פורסם

כתבתי הבוקר הודעה בפורום הכללי שאני מחפש 4 ג'נטים 14" 5 ברגים.

 

בתוך פחות משעתיים, משהו כתב לי "תבוא תיקח..." ולפני שהספקתי לראות מי זה, מחקו את ההודעה הזו מהפורום (כנראה משום שההודעה צריכה הייתה להיות בשוק קחתן).

 

אם כותב ההודעה קורא את השרשור הזה בלי כוונה, אשמח אם תשלח לי שוב את שמך או תחזור אלי בה"פ.

אם למשהו אחר יש ג'נטים כאלו, אשמח אם תצרו איתי קשר.

 

תודה,

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

טוב,

אחרי הרבה הרבה זמן שלא עדכנתי, אני חוזר לספר על המשך הדרך.

דבר ראשון, עבודות השיפוץ הופסקו למספר חודשים (כ 9 חודשים בערך). מכל מיני סיבות, בהן משפחתיות, מקצועיות וכן הלאה.

לפני חודשיים, החלטתי לחזור לשיפוץ ולקבוע מועד לסיומו.

הכוונה בסיום השיפוץ, היא בלהביא את המוסטנג למצב נסיעה ועמדה 1 של משרד הרישוי.

כשההנחת העבודה, היא שלאחר מכן, ישאר לעשות את כל הפינישים, משך עוד אי אלו חודשים.

מה שהספקנו לעשות לפני שהעבודות נעצרו, הוא פחחות מקיפה לכל הרכב ובעיקר (ובמיוחד) לריצפה, שהייתה רקובה ברמות שקשה מאוד לתאר.

למעשה, כאשר הרמתי לראשונה את השטיח רצפה, יכולתי לראות בבירור את האספלט שמתחת לרכב.

כפי שניתן לראות בתמונות בטרם הפסקת העבודה, הריצפה שוחזרה לחלוטין, הקורות הוחלפו וחלקן שופצו וכל מקום שהפח הראה סימני חולשה, הוא נחתך והוחלף בפח חדש ועבה יותר (כמובן שגם שהשפריץ חול עשה את שלו...).

בחודשיים האחרונים, נעשו שלושה דברים:

האחד - הרכב הוחזר לעבודות פחחות והכנה לפני צביעה. זה לא כזה פשוט, כי חלק מהעבודות היה לפתוח את מרזבי האוויר הצח. ידעתי מבעוד מועד שזה מקום מועד לפורענות ובכל הפורומים של המוסטנג מתואר המקום הזה כבעייתי.

בכל מקרה, פתחנו ואכן - - בעייתי. רקוב באופן שלא ניתן היה לעשות תיקון אלא פשוט לחתוך את החלקים, אשר נראים כמו גליל פתוח משני צידיו המחוברים לפח אשר מחזיק את התריס שמכניס אוויר צח (מאזור מכסה המנוע) ולייצר כאלו חדשים. ראו תמונות מצורפות...

אז החלקים הוצאו, רותכו ונצבעו בחומר אשר מפסיק את הליך ההתחמצנות.

עבודה מדהימה של הפחח...!

השני - המנוע. חשבתי שאצליח להמנע מאובראול. אז הורם מכסה השסתומים והורד הקרטר ואז נתגלה שכל השמן שהיה בתוך המנוע משך ה 17 שנים האחרונות בהם הרכב עמד בלי לזוז, פשוט הפך להיות בוץ...!! ממש ככה. מין עיסה חומה.

בעיקרון היה נראה שהמנוע מסתובב ידנית (לא תפוס), אולם החלטנו שלא להמשיך עם ההזזה הידנית כדי לא לפגוע בצילינדרים וברינגים שאמורים היו להיות בסדר לפי סיפוריו של בעל הרכב (בכל זאת עשה לדבריו רק 90,000 מייל).

בכל מקרה - לאחר אי אלו דילמות ובדיקה של כל בעלי המקצוע בשוק, הועבר המנוע לפני כשלושה שבועות בערך לשיפוץ כללי. הוא פורק עד לבורג האחרון. הכל עבר נקיון ונראה עכשיו כמו חדש, הבוכנות והצילנידרים נבדקו והתגלה שהם במצב טוב מאוד. לאחר מכן, המנוע נשלח לבדיקת לחץ. כדי לבדוק האם אין מקומות שנחלשו ו/או נסדקו ואשר לא יעמדו בלחץ. זה הליך מעניין בפני עצמו ואולי ארחיב על כך בהמשך. בכל מקרה, הובאו כבר כל האטמים והיום עובדים על הרכבת כל חלקי המנוע חזרה.

לגבי הגיר אני בדילמה. מצד אחד, הרכב עומד ויעמוד עוד לפחות שבועיים -שלושה וממילא הגיר והמנוע מפורקים. מצד שני, בכל זאת זה עוד עלויות ואין לי מושג מה המצב שלו והאם זה נחוץ ומצד שלישי (אני יודע שאין צד שלישי.... יופי....), גיר זה הדבר שהכי קל לפרק וממילא עושים זאת מתחתית הרכב, כך שלא תהיה סכנה לפגיעה בצבע אם אחליט לעשות זאת אחר-כך... טוב, עוד לא החלטתי. נראה...

השלישי - במהלך החודשים האחרונים הבאתי קרוב ל 200 קילו חלקים מחו"ל. החל מחלקי פח וברזל שהיו חסרים, בולמי זעזועים חדשים, וונטה לרדיאטור, כל חלקי החשמל, ניקלים, כיסוי לכסאות, שטיח רצפה ומה לא.......

 

עכשיו, נותר לסיים עם הכנת הרכב לצביעה ולהתחיל במלאכת ההרכבה.

צרפתי קצת תמונות מהשבוע האחרון. מהאזור של האוויר הצח...

 

ושוב שואל, האם יש למשהו ג'נטים 14" 5 חורים לפני שאני מביא מחו"ל....

OmeRom 019.jpg

OmeRom 026.jpg

OmeRom 030.jpg

OmeRom 037.jpg

OmeRom 031.jpg

OmeRom 034.jpg

OmeRom 032.jpg

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

קודם כל, שוב כל הכבוד על העבודה המדהימה!!

 

לגבי הגיר, למיטב ידיעתי זה החלק הראשון שהייתי שוקל לשפץ. לא מכיר טוב גירים של אמריקאיות אבל מנסיון אחר גיר אוטומטי לא מגיב טוב לעמידה ממושכת. הגומיות מתייבשות ומהר מאוד הגיר מאבד לחץ ולא מחליף נכון או בכלל לא. לדעתי כדאי מאוד להביא בכל מקרה קיט גומיות, לפתוח ולראות אם יש עוד משהו לעשות, ואם לא להרכיב את הקיט ולסגור.


×
×
  • תוכן חדש...