Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, טוב, לא חשבתי שזה יהיה קלי קלות.

 

כשלב ראשון של השיפוץ, החלטתי להפגש עם מספר פחחים, גם כדי לקבל הערכת מחיר וזמן לביצוע וגם כדי לקבל המלצות לשיפוץ ולהחליט על סדר עבודה.

 

אז נפגשתי ודברתי עם מספר פחחים. על רובם (בעצם כולם), קבלתי המלצות כאלה ואחרות מחברי הפורום והמועדון.

 

ועכשיו סיבכו לי את החיים.

 

ידוע כי למוסטנג יש מרכב אחוד. במילים אחרות יש שתי קורות מקדימה אשר מגיעות מאזור המנוע דרך (מתחת) ל FireWall ומתחברות לרצפת הרכב באזור הרגליים של הנהג. שם ישנה רק ריצפה בלבד (!) עד לחק האחורי של הרכב ושוב שתי קורות שמתחילות באזור כיסאות הנוסעים האחוריים עד לאמצע תא המטען בערך.

 

אצלי כל ארבעת הקורות והריצפה במצב ריקבון. לפחות 3 מהקורות וחלקים נכבדים מהרצפה צריך להחליף ולא ניתן לשפץ (ראו בתמונות).

 

טוב, אז הגיעו מספר פחחים כדי לראות ולתת דיאגנוזה.

 

הבעיה היא שחלקם טוענים כי אסור להוציא שום חלק מהרכב, ובודאי שלא את המנוע, הגיר, סרן אחורי, בולמי זעזועים ודלתות, עד לסימון של כל חלקי הפח. שאם לא נעשה זאת, לא ניתו יהיה לשחזר את צורת הרכב למצבו המקורי.

 

לדוגמא, היות והרצפה והקורות כל כך חלשים, לרכב ישנה שקיעה של כמה מילימטרים באמצע הרכב (להזכירכם - מוסטנג קבריולט). אם נוציא את המנוע והגיר, חוסר המשקל מקדימה יגרום לרכב להתעוות ולשנות את המידות הקיימות כרגע. כנ"ל לגבי הסרן והדלתות...

 

אז לשאלה: האם זה נכון לדעתכם?

 

אם כך, לא אוכל להתחיל בתהליך השיפוץ המכאני עד לסיום הפחחות.

 

ועוד שאלה: ממתי במוסטנג 64 או 65 יש קפיץ על בולם הזעזועים? ראו בתמונה.... יש למשהו מושג אם זו המצאה של מודל 64 בלבד או אולי רעיון של איזה מוסכניק אמרקאי לגרום להגבהת הרכב או משהו כזה?

 

מה דעתכם?

אלירן

IMG_0932.jpg

IMG_0933.jpg

IMG_0934.jpg

IMG_0935.jpg

IMG_0927.jpg

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא שהמוסכניק החליט לשים קפיץ על הבולם, אלא בולם עם קפיץ, יש כזה דבר לדוגמא, תוצרת koni נקרא sensatrek.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

הי אלירן

 

מצ"ב לשימושך מבנה הריצפה ונתונים לכל שימוש , מקווה שיהיה לעזר .

64-65framespecs.jpg

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

בשלב הפירוק עליך להלחים את הדלתות למקום בכמה נקודות. זה יוסיף חיזוק לבודי ויקטין סיכוי לעיוות. בדקת אם לא מוכרים שסי בנפרד מהרכב? אני יודע שלשברולט 57 ניתן לקנות שסי וכך גם לרכבים אחרים. העבודה אצלך נראית גדולה ויתכן שהחלפה תהיה יותר פשוטה ו זולה.

שלמה דן גדרון

פורסם

למוסטנג אין שסי כדוגמת השסי של רכבי שברולט ודומיהם (סולם) שבא בנפרד מהרכב (בודי) , אבל ניתן להשיג את כל חלקי הפח והשסי (רלסים) בחנויות המוכרות חלקי חילוף למוסטנג בארה"ב והקטלוגים בשפע .

 

אלירן , ממליץ לך להכנס לאתרי מועדון מוסטנג ארה"ב ולראות שם תמונות ולקרוא הסברים על שיפוץ מוסטנגים כולל תמונות של צינורות ברזל בצורה זאת

 

מוכן לכל עזרה .

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

אלירן שלום

לא קראתי את כל השרשור הזה אבל מה השיקול שלך היה להביא רכב שהוא רקוב בצורה כל כך רצינית מה לא היו רכבים במצב יותר טוב. ניראה לי שאתה הולך להזמין חלקים ולשלם לבעלי מיקצוע הרבה מאד כסף והרבה מעל לתקציב שלך. כך שבסוף הרכב הזה יהיה מאד יקר ובספק אם בארץ יהיה מישהו שיעשה לך עבודה טובה במחיר נמוך.

אני יבאתי לארץ רכב רק לאחר בדיקה שם, והרכב יצא תקין אמנם לא זול אבל הרבה יותר זול ממה שאתה הולך לישפוך עליו פה.

וכדאי להזהיר פה אנשים שהולכים להביא רכבים במצב גרוע שהזול יצא מאד יקר!

צריך לקחת בחשבון לאחר יבוא רכב במצב כזה שצריך לייבא המון חלקים חדשים וזה עולה הרבה מאד כסף וזמן, ובסוף במידה ורוצים תוצאות טובות בשיפוץ צריך ללכת לפחח שיודע לעבוד וגם זה יקר.

 

 

טל

פורסם

שלום למייבא המוסטנג היקר

לא רוצה להבהיל אותך אך אני לא היתי מייבא רכב חלוד כזה,אבל הבאת אז בוא נעשה מלימון לימונדה אני אישית?

ממה שאני רואה וזה רק בתמונות,אז ככה יש להפריד את הבודי מהשאסי לטפל בחלודות כפי שראוי שהן יטופלו,איני יודע כמה זמן השילדה תוכל להחזיק את הבודי של הרכב ככה,לא לנצח במצבה הנוכחי זה בטוח,אשר על כן ולאור כל זאת בעל מוסטנג יקר עליך או על מי מטעמך להפריד את הבודי מהשאסי ולמלאכה,לחתוך להלחים,לשחזר כל מה שצריך לעשות על מנת שהשילדה תהיה ראוייה

יכול להיות שיהיו עוד דברים שיהיה ניתן לעשות,מניח שיש פה לא מעט עבודה,החלף את הגומיות והברגים שמחברים את בגוף של הרכב למסגרת,מנוע וי 8 אם איני טועה מורכב על הרכב החלף גם את תושבות המנוע בצע בו שיפוץ,לעיתים עדיף לייבא ביותר כסף רכב סביר מאשר להכנס לסיפור כזה,לכן תחשוב חיובי מחזק את ידך בשיפוץ המוסטנג.

עופר בן צבי

פורסם

תודה לכל המאחלים, לכל התומכים, לכל השואלים ולכל העוזרים.

 

יפתח - תודה על הטלפון של הפחח והיות ונשארת בסוף בארץ, לא הגיע הזמן להתחיל פרוייקט מההתחלה?

 

לגבי בולם הזעזועים - ידוע שיש כאלו בולמים עם קפיצים. השאלה היא האם זה מצב מקורי למוסטנג 64. עד כמה שאני יודע, משנת 65 ואילך לא הו בולמים כאלו. יש להזכיר כי התמונה צולמה לכיוון הסרן האחורי אשר בו יש קפיצי עלים... אז לא ברור לצורך מה נועד הקפיץ על הבולם...

 

מעוז - כרגיל, הרבה מידע מועיל. התשריט אשר מפרט את המרכב האחוד, הגיע בדיוק בזמן. אני לומד את הנושא והוא מאוד מועיל!! לגבי הלינק, אני אכן מכיר את האתר וככל הנראה אעשה משלוח גדול של חלקים (קורות וחלקי פח לריצפה וחלקים קוסמטיים אחרים).

 

טל ועופר - אוקי. התשובה נעוצה בעיקר בבלוג שכתבתי על תחילת הסיפור (ראו ליד החתימה שלי). חפשתי למעלה משנה מוסטנג מודל 64, קבריולט ו 8 צילינדר. לא הייתי מוכן להתפשר על שום דבר אחר. באיביי כמעט לא נמכרות מודל 64 (היום קצת יותר, כנראה בגלל המשבר). והמחירים של רכב במצב גרוע, לפני שיפוץ אבל במצב סביר, התחילו ב 8,000$ עד 15,000$ (לפני שיפוץ...). רצ"ב תמונה של 64, קבריולט, 8 צילינדר אשר מחירה נסגר ב 90,000$ (בארה"ב. לפני יבוא לישראל). לכן, הייתי חייב להתפשר על מצב הפח וחיפשתי רכב שלפחות מחיל את כל החלקים המכאנים, כדי להשאירה מקורית ככל האפשר.

 

תודה,

אלירן

f62638.jpg

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

זה נחמד שאתה רוצה להשאיר אותה מקורית וכל זה אבל אני לא יודע על כמה מוסטאנגים נסעת,המערכות בלימה והיגוי ממש מזעזעות ברמה של פשע במיוחד אם יש לך 4 דראמים כנ"ל גם להיגוי...

לגבי כוח ואחיזה זה כבר כל אחד ומה שהוא מחפש מהרכב.

בקשר לפחחות ניכר שיש הרבה עבודה אבל אם פשוט תזמין את כל הריצפה ואת ה SUB FRAMES ותחליף פנלים רקובים

הרכב יחוזר לכביש ב NO TIME.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
זה נחמד שאתה רוצה להשאיר אותה מקורית וכל זה אבל אני לא יודע על כמה מוסטאנגים נסעת,המערכות בלימה והיגוי ממש מזעזעות ברמה של פשע במיוחד אם יש לך 4 דראמים כנ"ל גם להיגוי...

לגבי כוח ואחיזה זה כבר כל אחד ומה שהוא מחפש מהרכב.

בקשר לפחחות ניכר שיש הרבה עבודה אבל אם פשוט תזמין את כל הריצפה ואת ה SUB FRAMES ותחליף פנלים רקובים

הרכב יחוזר לכביש ב NO TIME.

 

אני מודה שלא נסעתי על מוסטנגים מהשנתון בו הברקסים הינם "תוף" בכל ארבעת הגלגלים ויותר מכך - אני מכיר חבר מועדון שהיו לו ארבעה תופים במודל 65 והרכב נמצא כרגע בפחחות וצבע בגלל תאונת דרכים בה הוא לא הצליח לעצור בזמן.

 

יחד עם זאת, הרכב לא אמור לשמש לי לנסיעות יומ-יומיות, אלא לנסיעות שישי - שבת.

 

אני מודע לבעיתיות של השמירה על המקוריות, במיוחד כשמדובר על בטיחות, ואנסה לעשות את המיטב כדי שהבלמים יעבדו במיטבם.

 

למרות זאת, לא אכניס לרכב שום חלק שלא מקורי ומתאים ליום בו יצא מהמפעל, גם במחיר עלות גבוהה. לדוגמא - קורה אחורית אחת עולה באן.פי.די 48.95$ וקורה כזו מבית היוצר של פורד, עם מק"ט פורד מוטבע עליה, עולה 750$. צא וחשב כמה עומד לעולות השיפוץ....

 

אז אני מודע לעלויות והיות והרכב אינו מיועד לנסיעה יומ-יומי, אני יכול להרשות לעצמי לסיים את השיפוץ גם בעוד שנתיים או שלוש.

 

מאידך - ישנם את אלו שאני בכלל לא מבין אותם, אשר לוקחים רכב מודל 64/65 וחוץ מרשיון הרכב (הניר עצמו), החליפו הכל. רצפה, קורות, מנוע מודל חדש שרק נראה מקורי, רדיאטור אלומיניום עם מאווררים אלקטרונים שרק נראים מקוריים, דיסקים בארבעה גלגלים וכן הלאה.

 

סבבה!! טוב להם? טוב גם לי ואני מקבל את השגעון של לנסוע על רכב חדש לגמרי, עם צורה ישנה....

 

כל אחד והשיקולים, הקריזות והשריטות שלו....

 

מזכיר לי שהייתי בחוף גואה בהודו לפני מאה שנה בערך ופגשתי שם ישראלי מז'נון שהיה לבוש כמו משה רבנו, עם חלוק לבן, זקן עד לחזה ומקל ביד ושומעים בטונציית הדיבור ובתנועות שלו, שהוא אוהב פטריות יותר משאר מיני ירקות..... :mm_wink: הוא מפשיל את השרוול ומראה לי קעקוע שאני נשבע לכם, לא היה בו שום אלמנט ברור... פשוט כלום! אני שואל אותו "מה זה"? הוא עונה לי "אחי, מה שטוב לך, טוב לי..." (סיפור אמיתי וכלל שלמדתי לחיים).

 

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

קובי, ביחס להיגוי, לא מסכים איתך.

ביחס לדראמים מסכים ואפילו אני, שומו שמיים, מתכנן לשפר את מערכת הבלימה.

אגב, יש קיטים מוכנים להסבה של הבלמים הקידמיים (4 ברגים)לדיסק, כולל משאבה ראשית חדשה.. הם עולים בערך 700 דולרים וצפונה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

נכון,יש קיטים של דיסקים לנאבות של ה 4 ברגים אל תשכח רק להזמין בוסטר משאבה ווסת.

ובקשר לפותח השירשור,ב90 אחוז מהמקרים עדיף להזמין OEM או OER או NOS במיוחד שהשוק של המוסטאנגים מוצף בפחים תחליפים באיכות ירודה מסין.

בכל מיקרה בקשר לברקסים,רכב של שישי שבת או לא רכב של שישי שבת ברקסים זה מעל הכל לא שווה את העוגמת נפש או סיכון שיש לנוסעים או לשאר משתמשי הדרך בגלל שאתה רוצה לשמור על מקוריות.

כמו שאבא של גיורא אמר גם שהם היו חדשים הם היו _ _ _ (מתחיל ב ח נגמר ב א ובאמצע יש ר :) )

 

דרך אגב המוסטאנג הראשונה שירדה מהפס יצור איי פעם ונמסרה לקונה הייתה 64 וחצי פתוחה

http://www.myusedmustang.com/mustang-convertible-built-mustang-sold/

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...