Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי אתה שוגה בביטחון עצמי מופרז ולא מודע לאיכות וטיב נהיגתך ?

אם הסתכלת בזמן הנהיגה על הטסטר בהכרח הסרת עיניך מן הכביש ,

דבר שאינו עולה בקנה אחד עם הצהרתך הצנועה שנהגת מושלם , ורק על זה אפשר להכשילך.

הכביש מלא בנהגים מנוסים ממך, שהם נהגים פשוט גרועים , אך בטוחים שהם נהגים מושלמים....

 

הכביש גם מלא בנהגים שחושבים שיודעים לקרוא אבל תכלס, הם לא מבינים כלום.

 

הוא ציין בפרוש שהנבחן השני שקיבל את הציון שלו ,עבר את הטסט!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם לי זה קרה בזמנו, אני והבחור שהיה אחרי עשינו את אותה הטעות- פניה מחד-סטרי לדו-סטרי כמו מדו-סטרי לדו-סטרי.

הטסטר רשם לי את הטעות כאילו אני עשיתי אותה פעמיים, והכשיל אותי.

הבחור שהיה אחרי עבר.

שום ניסיון להסביר להם שהם עשו טעות לא עזר.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

מה שיותר גרוע מחוסר הצדק, שעכשיו נוהג לו בכביש אדם שלפי התיאור שלך לא הוא סכנת חיים לסביבתו.

תסביר להם את העניין הזה, אבל אני בספק אם מישהו יעשה משהו, כמו שנהוג במדינתנו החאפרית.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

דבר אחד לא ברור לי.. איך טסטר יכול להרדם??

הוא אמור לכוטון אותך לאן לנסוע במהלך כל הטסט, במידה והוא נמנם, איך ידעת לאן לנסוע?

פורסם
דבר אחד לא ברור לי.. איך טסטר יכול להרדם??

הוא אמור לכוטון אותך לאן לנסוע במהלך כל הטסט, במידה והוא נמנם, איך ידעת לאן לנסוע?

 

זה ביטוי.

גם ישן כמו תינוק לא אומר שהבנאדם ישן עם טיטול ועשה בו צרכים.

הכוונה לזה שהטסטר ישן היא שהטסט הלך חלק, הטסטר לא הוציא הגה.

בלי קשר, דבר עם המורה ותערער. כדאי מאוד שערערת אתמול/היום. עד כמה שידוע לי זה 48 שעות מקבלת התשובה.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
דבר אחד לא ברור לי.. איך טסטר יכול להרדם??

הוא אמור לכוטון אותך לאן לנסוע במהלך כל הטסט, במידה והוא נמנם, איך ידעת לאן לנסוע?

 

הם עובדים מאוד קשה

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לך,

שאלה חשובה- בסוף הוא העביר אותך או לא???\

 

קרה לי היום אותו דבר בדיוק!

טסטר מטומטם הכשיל אותי והעביר את השנייה- ילדה בת 18 שעשתה כל טעות אפשרית.

ולי הוא לא העיר בכלל, ולה העיר מלא.

נראה לי הוא התבלבל בטפסים שלנו בכלל!!

 

 

בכל מקרה , מה קרה בסוף? עירערת??

פורסם

שימו לב, המחדל האמיתי פה הוא לאו דווקא שפותח השרשור לא עבר, אלא שהתלמיד השני קיבל רישיון - וספק רב אם יודע לנהוג. אחריות גדולה מוטלת על כתפי הטסטרים, האם הם לא מבינים את זה?

פורסם
שימו לב, המחדל האמיתי פה הוא לאו דווקא שפותח השרשור לא עבר, אלא שהתלמיד השני קיבל רישיון - וספק רב אם יודע לנהוג. אחריות גדולה מוטלת על כתפי הטסטרים, האם הם לא מבינים את זה?

 

המחדל האמיתי שזה שרשור מ 2009...

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קרה לי בטסט לאופנוע, מזל שזה היה באמצע הטסט.

 

הטסטר עמד בצד עם האופנוע ואנחנו אחריו, פתאום הוא קורא בשם שלי ואני אומר לו "מה?", הוא מסתכל עליי עם פרצוף מוזר כזה ואומר, "אה, אתה אופיר?" ואני כזה :shock:

 

מיותר לציין שעברתי, אך אם הטעות הייתה ממשיכה אני בספק אם "אני" הייתי עובר.

 

עריכה: נהגת שודים, בחיים לא הייתי שם לב :roll:

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

×
×
  • תוכן חדש...