Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כרגע קרה לי מקרה מאוד מוזר.

עצרו אותי 4 שוטרים צבאיים(ללא ליווי של שוטרים כחולים) שטענו שראו אותי חצי שעה לפני עובר באין כניסה בחניה כלשהי וחונה במקביל למדרכה.

הם לקחו ממני פרטים ואחרי שעה של ויכוחים אמרו שאני יקבל דו"ח בדואר, בלי שהם הביאו לי משהו, לא אמרו כמה קנס, ורק אחרי ששאלתי הם אמרו: "סכום גבוהה, ומפני שאתה נהג חדש, גם הרישיון בסימן שאלה".

 

מה שאני לא מבין זה מה מג"בניקים רוצים ממני? עוד לא התגייסתי בכלל(יש לי תאריך גיוס,נחשב לחייל?)..

 

עכשיו השאלות שלי:

1)מה הזכויות שלהם עליי? לא היה איתם שוטר כחול.

2)אם הם יכולים להגיד שהם מביאים לי דו"ח בלי להביא לי שום דבר?

3)ואם כן יכולים להביא דו"ח, אז אם זה בסדר שהם עצרו אותי רק חצי שעה אחרי?

 

 

ניראלי שהם סתם ניסו להלחיץ אותי, יש לי ממה לחשוש?

פורסם

תחליט מגב או משטרה צבאית!אם זה מגב יכול לעשות לך מה שהוא רוצה, כי הם שוטרים לכל דבר.אם זה מ"צ אתה יכול להגיד לו #^&@#&*@# וללכת.

Shift happens!:roll:

פורסם

מג"ב הוא שוטר לכל דבר

 

זה ממש לא משטרת צבאית

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ראשי או לא זה כבר לא משנה, ברגע שהם איבדו קשר עין (אמרת חצי שעה נכון?) זה כבר לא תקף.

 

גם נכון

Shift happens!:roll:

פורסם

א. גם אם איבדו קשר עין זה לא ממש משנה ברגע שהם רשמו את מספר הרכב או יכולים בוודאות לזהות שמדובר באותו הרכב (זוכרים את הפנים של הנהג, סימן זיהוי מיוחד על הרכב).

 

ב. שוטר מג"ב גפי שנרשם כאן הוא שוטר לכל דבר. בד"כ הם לא רושמים דו"חות כי זה לא עיסוקים הראשי, אבל הם בהחלט יכולים.

פורסם

קשר עין הם לא איבדו, כי הם ישבו בבית קפה ואני חניתי ליד(לטענתם הם גם זכרו את לוחית הרישוי), אחרי חצי שעה יצאתי משם והם עצרו אותי ממש בזינוק מהשולחן.

אגב 3 מהם לא היו בשירות סדיר אלא בשירות קבע(זקנים ממורמרים, וכן, הם היו משועממים מאוד).

פורסם

את זה הם יצטרכו להוכיח בבית משפט, ואני בטוח ששוטר ממג"ב או מ"צ שלא מתורגל או חסר ניסיון בבית משפט לא יצליח להוכיח מול סנגור סביר ומעלה בחקירה.

פורסם
קשר עין הם לא איבדו, כי הם ישבו בבית קפה ואני חניתי ליד(לטענתם הם גם זכרו את לוחית הרישוי), אחרי חצי שעה יצאתי משם והם עצרו אותי ממש בזינוק מהשולחן.

אגב 3 מהם לא היו בשירות סדיר אלא בשירות קבע(זקנים ממורמרים, וכן, הם היו משועממים מאוד).

 

הדיון הזה נראה לי כמו נחיתה על מאדים וחלום קטן .

 

שוטר מג"ב הוא שוטר לכל דבר - אם אין להם פנקס ביד - עדיין היד רושמת , גם על דף ריק - ויותר מאוחר הם ימלאו דו"ח תקני .

 

שוטרי הקבע הזקנים של מג"ב - יכולים לפרק אותך בשניה , הם קצת הרבה יותר חזקים בעלי ניסיון , וממש לא משועממים .

 

נראה כמו דיון של משועמם שעשה עבירה או לא , או עדיין לא התעורר מהשינה .

 

בגדול - אם נעשתה עבירה , כן, יש אפשרות לקבלת דו"ח , איך לטפל בדו"ח אחר כך - שאלה אחרת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני מג"בניק, ויש לנו זכויות לעצור אותך וגם לשלול לך את הרישיון אם צריך, אנחנו שוטרים לכל דבר.

אבל אנחנו בחיים לא נעשה את זה, כי תאחלס, אנחנו לא נעשה כלום לאזרחים, בטח שלא נעצור אותם, ובטח שלא ניתן להם דו"ח, במג"בניקים שתפסו אותך בטח היו משועממים וחיפשו את מי לדפוק...

יכול להיות שניתקלת ביס"מניקים, שהם ממש עושים עבודת משטרה, אבל גם זה לא נראה לי. (יותר הפס"דים ומעצרים)

 

תאחלס בשטח מג"בניקים מחפשים אקשן, יצא לנו שם של חיילים שרק מרביצים לערבים, אבל זה לא ככה, זה הרבה יותר מזה.

 

ד"א,

רבעוש כבוד ! :)

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם
מה אתה עומר...נתתי כמה זימונים לבית משפט ודוחות במשמרות משעממות.

 

ועל זה אתה מרגיש גבר? בגלל מגבניקים כמוך לאנשי החוק יש תדמית מפוקפקת.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

פורסם
אני מג"בניק, ויש לנו זכויות לעצור אותך וגם לשלול לך את הרישיון אם צריך, אנחנו שוטרים לכל דבר.

 

מה אתה אומר?

קודם כל אין לך זכויות אלא סמכויות, ושנית אתה לא יכול לשלול רישיון של אף אחד.

×
×
  • תוכן חדש...