Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תדמית מפוקפקת? כי הוא עושה את העבודה שלו? :shock:

 

אם הוא לא היה עושה כלום הוא היה מקבל תדמית מפוקפקת.

 

ד"א - למג"בניק שהגיב ולשאר החבר'ה כאן.

יש הבדל גדול בין צוותי מג"ב שמוצבים דרך קבע באיזור המרכז, שמה הפעילות אחרת מצוותי מג"ב איו"ש וירושלים.

 

במרכז, הטיפול הוא באוכ' שונה, וכל המשימות ותפקיד היחידה משתנה.

כמו כן, אכיפת חוקי תעבורה היא חלק בלתי נפרד משמירת הסדר במקומות הומי קהל בהם מג"ב מוצבים במרכז.

 

2PAC - לשוטר יש סמכות לתפוס לך רישיון הנהיגה במקום (גם אם אינו קצין) במידה ועברת על אחת מהתקנות של התוספת השביעית. ולזמנך לקצין משטרה (ד"א גם קצין מג"ב הוא קצין משטרה לכל דבר) בדרגת מפקח ומעלה, שלו סמכות לתת לך שלילה לתקופה של עד 30 יום.

 

כולנו גברים. וכולנו לא רואים אף אחד ממטר.

אבל חבר'ה אם נכבד את אנשי החוק אז יהיה פה הרבה יותר נעים לכולנו.

פורסם
אני מג"בניק, ויש לנו זכויות לעצור אותך וגם לשלול לך את הרישיון אם צריך, אנחנו שוטרים לכל !

 

גם אני היתי מגבניקית, אך שלילת רישיון עד כמה שזכור לי יכל לבצע רק שוטר בדרגת קצונה.

(אלא אם כן כבודו קצין וכאן הסמכות שלך גדולה יותר, משוטר רגיל).

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
גם אני היתי מגבניקית, אך שלילת רישיון עד כמה שזכור לי יכל לבצע רק שוטר בדרגת קצונה.

(אלא אם כן כבודו קצין וכאן הסמכות שלך גדולה יותר, משוטר רגיל).

 

כל שוטר יכול לנטול רישיון נהיגה (=שלילה) של נהג עד בואו של הקצין שמחליט האם לפסול מנהלית את האדם מלהחזיק ברישיון נהיגה, או לחילופין עד לזימונו של הנהג לשימוע אצל קצין המשטרה. ניתן לנטול רישיון במיידית על עבירות מסויימות. לשוטרי מג"ב פשוטים בד"כ אין את הניירת והידע הדרושים לשם כך משום שזהו אינו תחום עיסוקים (מי כמוך יודע?), אף על פי שחלקם הקטן מאוד עובר הסמכה בנושא. קצין המשטרה ישלול מנהלית את הרישיון של 99% מהנהגים שיגיעו אליו, כך שהשוטר בכביש הוא זה שבגדול קובע האם לתפוס את רישיון הנהיגה או לא.

Xbox12341

פורסם
מה אתה אומר?

קודם כל אין לך זכויות אלא סמכויות, ושנית אתה לא יכול לשלול רישיון של אף אחד.

יש לי את כל הסמכויות של שוטר כחול במדים, אני יכול לעצור אותך, לעכב אותך וגם לשלול לך את הרישיון, באחריות ומנסיון.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

אתה לא יכול לשלול לאף אחד את הרישיון, כך שהניסיון שלך כנראה שגוי. יש שוטרים שגם אחרי 20 שנה לא יודעים לעבוד כי מי שחנך אותם עשה עבודה גרועה.

אתה יכול מקסימום לתפוס את הרישיון ולתת זימון לשימוע אצל קצין.

פורסם
אתה לא יכול לשלול לאף אחד את הרישיון, כך שהניסיון שלך כנראה שגוי. יש שוטרים שגם אחרי 20 שנה לא יודעים לעבוד כי מי שחנך אותם עשה עבודה גרועה.

אתה יכול מקסימום לתפוס את הרישיון ולתת זימון לשימוע אצל קצין.

 

אז הוא קורא לזה לשלול.

 

וחוץ מזה, אחרי יום שתקבל שלילה מהקצין אז נכון שרישמית הקצין שלל לך את הרישיון.

אבל ת'אכלס כל התיק מנוהל ונבנה ע"י השוטר בשטח והקצין הוא רק חותמת גומי.

 

ד"א, צוותי מג"ב עובדים קבוע עם המ"מ או המ"פ, וזהו בד"כ קצין בדרגת מפקח או פקד.

ככה שהוא יכול לשלול לך במקום.

 

למה לא עושים את זה? כמו שיוסי אמר, זה לא בשגרה שלהם והם מעדיפים להשאיר את זה לקציני התנועה, למרות שכל קצין יכול לעשות את זה.

אני אישית מכיר קצין יס"מ שנותן שלילות לנהגים שהחבר'ה מהיח' שלו תופסים, והוא לא מעביר את התיקים הלאה.

בהתחלה הם היו מעבירים ליח' תנועה שיטפלו בזה (כי ת'אכלס מרבית העבודה היא לא תנועה אצלהם). אבל שהוא קלט שזו פרוצדורה די פשוטה, הוא ביקש להיות נוכח בשימוע אחד או שתיים. למד את הטריק ומאז נותן את העונש במקום שהוא עובד. זה מאוד מרתיע עבריינים ד"א, כי תעבורה לעומת תחומים אחרים העונש הוא חזק ומיידי (שלילת רישיון נהיגה אם יש, ותתפלאו כמה עבריינים נוהגים בלי, והחרמת רכב והזמנה לבימ"ש).

פורסם

ד"א, צוותי מג"ב עובדים קבוע עם המ"מ או המ"פ, וזהו בד"כ קצין בדרגת מפקח או פקד.

ככה שהוא יכול לשלול לך במקום.

למה לא עושים את זה? כמו שיוסי אמר, זה לא בשגרה שלהם והם מעדיפים להשאיר את זה לקציני התנועה, .

 

כאשר היינו עוצרים במחסומים נהגים, והיינו בודקים אותם במסוף המשטרתי, והיה מתגלה כי הנהג נוהג בפסילה או בשלילה, היינו מזמנים קצין מהמשטרה המקומית, על מנת שימשיך את התהליך.

הקצין היה מגיע, מציג את עצמו לאדם, בנוכחותנו מבקש לזהות את האדם שנהג בשלילה, והוא היה כותב את הדוח, יחד עם הפרטים שלנו (לעיתים צריכים לזמן עדים למשפט).

 

משמר הגבול עוסק יותר בתחום הפחעי, והפלילי, תלוי במיקום הכוח והפלוגה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם הם התעסקו איתך בעבירה כזו, סימן שהיית לא בסדר מלכתחילה, אין למג"ב ענין בלתת דו"חות תנועה אלא עם נעברה עבירה חמורה ומסכנת, או שאולי התגרית בהם או אפילו סתם הגזמת (נכנסת ברברס באין כניסה)..

לענין הסמכויות, שוטר מג"ב בכל דרגה יכול לעכב אותך עד להגעת קצין ממונה לפחות 20 דק' ובאישור קצין עד 6 שעות!

ואחרי שתחכה, יגיע הקצין ויתן לך דו"ח או יקח לך את הרשיון.

ולענין המקרה שלך, רוב הסיכויים שרצו להפחיד אותך.

 

אגב, נהגת שודים - התחום הפח"עי - בראשי תיבות, זו לא מילה.

 

אגב2, שירתתי במג"ב יותר מ8 שנים. אז אני חושב שאני יודע מה אני אומר.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...