Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חסר תקציב? נוסיף דו"חות...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יעדי האכיפה של משטרת התנועה ל-2009 כוללים עלייה בשיעור 10% במספר דו"חות התנועה שיינתנו השנה, כך עולה ממסמך תוכנית האכיפה של המשטרה, שהגיע לידי TheMarker.

מדובר בכמות מוערכת של 1.5 מיליון דו"חות תנועה השנה, וסכום של כמעט 700 מיליון שקל שייכנס לקופת המדינה.

 

המסמך מגדיר את כמות מפגשי השוטר-נהג, שנקבע לשש במשמרת (18 מפגשים לניידת).

 

 

שאר הכתבה, פה: http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ds20090120_65321

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אולי אפשר להציע למופז (או מה שיבוא אחריו), לשים חסויות או פרסומות בדו"חות, ולהפחית את סכום הקנסות?

 

דו"ח התנועה מוגש לכם בחסות חניוני משה, אחסון רכבים לאחר החרמה

ובחסות וודקה אבסולוט, מסדרת לך את הראש בסוף היום

פורסם

המשטרה הזאת פשוט עברה כל גבול.

 

כמה אפשר?

 

אני רוצה להבין, הם מעריכים את כמות הדו"חות?

ואם הם לא יגיעו למכסה השנתית?

הם ישתמשו בפרסומות משטרה?

 

בעתיד: משטרת "קוקה-קולה" ישראל!

100 בישבילך!

או 5.90 בקבוק!

Hyundai accent 98 GLS

משתעלת? כן.

משעשעת? תלוי איך מסתכלים עלייה.

אבל היא שלי! :)

פורסם

אין דבר יותר קל לשוטר מאשר לעמוד במקום אחד במשך מספר שעות,ולתת דוחות לאלו שמבצעים עבירות תנועה באותו מקום.

לא חסר אפשרויות כאלו:נסיעה בניגוד לכיוון התנועה,חנייה בתוך צומת,אי ציות לחיצים על הכביש בצומת וכ'ו.

אלו עבירות מרגיזות שאני נתקל בהם יום יום בנסיעה של 10 דקות.

אבל במשטרה מעדיפים לחפש את העבריינים במקומות אחרים,כשיש להם אפשרות למצוא אותם בקלות.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
לשים חסויות או פרסומות בדו"חות, ולהפחית את סכום הקנסות?

חסויות אולי ישימו, אבל זה לא יפחית את הקנסות.

 

תחשבו על סיטואצייה:

עצר אתכם שוטר על חוסר איתות במעבר בין נתיבים:

"אדוני, בצעת עבירה X, הקנס הוא Y נקודות ו-Z שקלים (כמובן בדו"ח פרסומת לקנות משהו). יש כרטיס מועדון? מעוניין לשלם את הקנסות בהוראות קבע: יש מבצע, זה דמי חבר שנתיים, אבל על כל עבירה 50% פחות נקודות ו-15% פחות קנס? אפשר להציע לך עוד משהו מהמבצעים?"

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עוד יגיע היום שנשמע פרסומות בהמתנה למוקדנית במוקד 100.

וכשהיא תסיים את השיחה היא תגיד "תודה שהתקשרת למוקד משטרה ישראל, בחסות: 012 סתם כי בא לי לדבר..."

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם כבר חסויות אז למה לא חסויות של ספורט מוטורי או נערות ליווי

אין גבול לחמדנות:brickwall:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

כבר מזמן התחילו עם הדרישות משוטרי תנועה לתת מיכסה דוחות במשמרת.

בזמן האחרון הדרישות עלו ומספר השוטרים קטן (עזיבה גדולה של שורות המשטרה בשנה וחצי האחרונה).

אורן 1001, זה מה שעושים - עומדים במקום שידוע כפוטנציאל לעבירות מרובות, נותנים במכה אחת חצי ממה שחייבים במשמרת ומשנים מקום.

בכל דו"ח רשומה השעה ולכן הם מפזרים דוחות בין שעות של המשמרת (אם תוך שעתיים ראשונות יתנו 10- 12 דוחות, ישאלו אותם מה הם עשו בשאר הזמן).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
:

"אדוני, בצעת עבירה X, הקנס הוא Y נקודות ו-Z שקלים (כמובן בדו"ח פרסומת לקנות משהו). יש כרטיס מועדון? מעוניין לשלם את הקנסות בהוראות קבע?

 

אתה צוחק, בהרבה מדינות בעולם אתה משלם את הקנס במעמד הדו"ח או שעוצרים אותך במקום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לי רעיון.

שיוציאו סמויים ויתחילו לקנוס את כל מי שלא מאותת.

 

לא אכפת לי שהמדינה תתעשר, פשוט נמאס לי מכל אלה שלא מאותתים. שיאכלו בתחת, מגיע להם.

 

אביחי

פורסם

קיימת דרך די פשוטה על מנת להתמודד עם הבעיה שמשטרת ישראל זורקת לפיתחינו..

בכל עבירה אשר ישנה ברירת קנס, ללכת למשפט !, מעבר לעובדה שכבר היום משפט נקבע בין8-12 חודש מיום הבקשה להישפט, הדבר יצור לחץ אדיר על בתי המשפט עד לקריסה, הזימון למשפט יהיה ארוך אף יותר, ולשוטרי התנועה בישראל עוד תהיה הרבה עבודה בהכנת כתבי תביעה דבר אשר ימנע מבעדם לשבת בניידת ולחפש אותנו על עבירות מגוכחות בדרכים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שיוציאו סמויים ויתחילו לקנוס את כל מי שלא מאותת.

 

עדיף שיתחילו מאלה שמתישבים לך על הזנב ולא משנה להם שלפניך נימצא עוד רכב ולא משנה להם באיזו מהירות אתה נוסע, חצי אוטו שלהם תמיד מעבר לפס הפרדה ואורות גבוהים. אלה בד"כ עוקפים ונכנסים במרווח ביטחון שאתה מחזיק מול רכב שנוסע לפניך ולא מרוויחים שום דבר - פשוט מתישבים על זנב של רכב הבא (לפעמים אני מצטער שאצלי לא טנדר עם וו גרירה ארוך שממוקם גבוה :twisted:).

שיתחילו גם באלה שנוסעים עם אורות גבוהים ומסנוורים.

שלא ישכחו גם את אלה שנדחפים בפניות ועוקפים את כל התור ואת אלה שעוקפים במעבר חצייה כשחוצה בן אדם.

 

יש גם כאלה ששמים קסנון זול ושורפים את העיניים לנהגים שבאים ממול.

יש כאלה שנוסעים 190 איפו מותר 90 ויש כאלה שנוסעים 70 בנתיב שמאלי כאשר מותר 90 ומעקבים תנועה. יש משאיות שעולות עליות ב-20 וגם כששוליים רחבות בכביש של 80 לא נותנים לעקוף אותם.

חסר סכנות בטיחותיות על הכביש?

 

דווקא אלה שלא מאותתים הכי מעצבנים אותך? הם אולי מעצבנים, אבל יש הרבה יותר גרועים מהם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נראה לי שהם התחילו עם המבצע ביום ראשון, כמות הניידות שנספרה (למזלי בנתיב הנגדי) ע"י בדרך מר"ג לחולון הייתה פשוט עצומה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...