Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

התקנתי באופן עצמאי נעילה מרכזית ברכב שלי- ניסן סאני 93'

רציתי לחבר את הנעילה לאזעקה כך שתפתח ותסגר בדריכה ושחרור של האזעקה אך לצערי מכיוון שהאזעקה היא מאד ישנה אין לה יציאות המיועדות לחיבור נעילה מרכזית.

בדקתי איזה אותות האזעקה כן נותנת והם-

1. מתח לאורות האיתות (איתות אחד ארוך בדריכה ו-3 קצרים בשחרור)

2. פלוס קבוע בדריכת האזעקה וריק בשחרור.

 

מהמוח של הנעילה יוצאים 2 חוטים- חום ולבן, אחד נועל כאשר מקבל מינוס והשני פותח כאשר מקבל מינוס גם כן.

רציתי לשאול אם יש שיטה לחבר את הנעילה לאזעקה ללא רכישה של מתאם מיוחד.

 

תודה מראש לעוזרים :)

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

אתה יכול לרכוש מתאם ייעודי בכמה עשרות שקלים, מסוג שמקבל פקודת פלוס קבוע, נותן פולס נעילה, ובעת "העלמות" הפקודה הקבועה, יתן פולס פתיחה.

 

אצל כל מתקין אבזרים.

 

לחילופין, בנייה עצמאית, אבל לא שווה לדעתי, לאור המחיר של מתאם מוכן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה דני

 

אם המחיר אכן כל כך נמוך אז כנראה שאני ארכוש את המתאם.

 

בכל אופן הייתי מעוניין לדעת היכן אפשר לקבל מידע על הכנת המתאם בבניה עצמית?

תודה מראש.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

מעניין, אני גם חשבתי להתקין נעילה מרכזית ברכב, יש לי אזעקה מקורית של הרכב שאבד לה השלט, כך שהא לא מחוברת כרגע, ביררתי אם אפשר להתאים שלט ואמרו לי שבסוג האזעקה שלי זה יעלה משהו כמו 900 ש"ח אז ויתרתי, עכשיו לשאלתי, האם מסובך להתקין לבד נעילה מרכזית? האמת מספיקה לי נעילה ב2 הדלתות הקדמיות, ולשאלה השניה האם ניתן למצוא פתרון זול יותר ולחבר גם את האזעקה? וסליחה שאני מתפרץ לשרשור :oops:, ערב טוב

נ.ב הרכב הוא בראבה 97

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

יש בפורום פרויקט מצולם של העסק אם אינני טועה.

בכל אופן העבודה היא לא פשוטה, אבל אפשרית עם קצת חוש טכני וזמן פנוי.

את הערכה שלי קניתי ב200 שקל והיא ללא שלטים. ראיתי שיש גם בזול יותר.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

יש לינק לפרוייקט המדובר? כי אני לא מצאתי, אגב כמה צריך לעלות אצל מתקין נעילה מרכזית לרכב?

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

תודה ידידי, נראה לי פרוייקט נחמד, אני חושב שאלך על זה, אגב היו לך בעיות מיוחדות שכדאי לשים לב אליהן?

ועוד שאלה, היכן אני יכול לקנות את הרכיבים הדרושים באזור חיפה?

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

אני קניתי בחנות שממוקמת בבניין של התחנה המרכזית הישנה בבת גלים,

בקשר לבעיות מיוחדות אני מניח שלכל רכב יש את הבעיות המיוחדות שלו.

בהצלחה!

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

איך נקראת החנות וכמה עלה ? אני רוצה 2 דלתות קדמיות בלבד

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם
מעניין, אני גם חשבתי להתקין נעילה מרכזית ברכב, יש לי אזעקה מקורית של הרכב שאבד לה השלט, כך שהא לא מחוברת כרגע, ביררתי אם אפשר להתאים שלט ואמרו לי שבסוג האזעקה שלי זה יעלה משהו כמו 900 ש"ח אז ויתרתי, עכשיו לשאלתי, האם מסובך להתקין לבד נעילה מרכזית? האמת מספיקה לי נעילה ב2 הדלתות הקדמיות, ולשאלה השניה האם ניתן למצוא פתרון זול יותר ולחבר גם את האזעקה? וסליחה שאני מתפרץ לשרשור :oops:, ערב טוב

נ.ב הרכב הוא בראבה 97

 

פיאט בראבה, אזעקה מקורית? אולי אזעקה של META , דרגון.

 

אם כך, זרוק אותה החוצה, ותתקין אזעקה בסיסית טובה, כמה מאות שח בלבד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לחילופין, בנייה עצמאית, אבל לא שווה לדעתי, לאור המחיר של מתאם מוכן.

 

דני

 

מתאם עולה כמה עשרות ש"ח, חבל על הכסף.

 

ניתן לבצע פיקוד לנעילה בעזרת ממסר 12V פשוט שניתן להשגה בכל חנות אלקטרוניקה בעלות של שקלים בודדים.

 

בדיוק כמו זה 0,0,509,15796,360,358,2050e318.jpg

 

 

הפעלת סליל הממסר, ע"י חוט שנותן +קבוע בזמן שאזעקה דרוכה.

כך שהתוצאה הסופית:

 

ממסר משוחרר=>הממסר מוציא מינוס לפתיחה .

 

ממסר תפוס (אזעקה נותנת(+) שתפס ממסר שכמובן ממתג את מינוס לרגל השנייה)

=>הממסר מוציא מינוס לנעילה.

 

יותר זול והרבה יותר פשוט ממתאם ייעודי .

 

בברכה-חיים.

-

פורסם
מעניין, אני גם חשבתי להתקין נעילה מרכזית ברכב, יש לי אזעקה מקורית של הרכב שאבד לה השלט, כך שהא לא מחוברת כרגע, ביררתי אם אפשר להתאים שלט ואמרו לי שבסוג האזעקה שלי זה יעלה משהו כמו 900 ש"ח אז ויתרתי, עכשיו לשאלתי, האם מסובך להתקין לבד נעילה מרכזית? האמת מספיקה לי נעילה ב2 הדלתות הקדמיות, ולשאלה השניה האם ניתן למצוא פתרון זול יותר ולחבר גם את האזעקה? וסליחה שאני מתפרץ לשרשור :oops:, ערב טוב

נ.ב הרכב הוא בראבה 97

 

אריק-יש לך את אוטו מיטל בעכו (לא ממש חיפה,אבל הם גם עושים משלוחים...) 4 לוקרים+מח+שלטים=210 ש"ח.

תראה:

http://www.automeital.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=69&category_id=51&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

 

ההתקנה לא ממש מסובכת אם יש לך מעט חוש טכני. חיווט הצמות מגיע מוכן-ממש "PLUG&PLAY"... רוב העבודה היא למקם את המנועים בדלתות ולהעביר את החיווט בצורה מקצועית לתוך הדלת. (כמו בפרויקט שצרפו פה...)

מאד חשוב-להקפיד שהלוקר בקצה המהלך שלו כשלחצן הדלת במצב "פתוח".

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
מתאם עולה כמה עשרות ש"ח, חבל על הכסף.

 

ניתן לבצע פיקוד לנעילה בעזרת ממסר 12V פשוט שניתן להשגה בכל חנות אלקטרוניקה בעלות של שקלים בודדים.

 

 

הפעלת סליל הממסר, ע"י חוט שנותן +קבוע בזמן שאזעקה דרוכה.

כך שהתוצאה הסופית:

 

ממסר משוחרר=>הממסר מוציא מינוס לפתיחה .

 

ממסר תפוס (אזעקה נותנת(+) שתפס ממסר שכמובן ממתג את מינוס לרגל השנייה)

=>הממסר מוציא מינוס לנעילה.

 

יותר זול והרבה יותר פשוט ממתאם ייעודי .

 

בברכה-חיים.

 

אבל הנעילה אמורה לקבל זרם רגעי, שנפסק אחרי שהפעולה התבצעה. עם הממסר אתה נותן לה זרם קבוע.

פורסם

נתקו תודה רבה, עזרת מאוד, והמחיר נראה טוב מאוד,אני אקפוץ לשם ונראה למרות שלא בא לי להשחיל חוטים לדלתות האחוריות

לדעתי אני אסתפק ב2 קדמיות בלבד.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

×
×
  • תוכן חדש...