Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל הנעילה אמורה לקבל זרם רגעי, שנפסק אחרי שהפעולה התבצעה. עם הממסר אתה נותן לה זרם קבוע.

 

לכל מוח נעילה (מודרני) יש אופצייה לפתור את המצב הנ"ל.

גם אם הפקודה היא קבועה => פעולת מע' הנעילה היא רגעית .

 

זה ממש לא משנה אם תיתן מינוס לחצי-שנייה ותפעיל נעילה ,

או שתיתן מינוס קבוע ל20 דקות .

הפעולה תהיה זהה בשני המקרים. מוח הנעילה יודע לתרגם את 2 הפעולות לאקט אחד של נעילה

או פתיחה.

 

 

כדי להיות בטוחים לחלוטין (אם יש ספק לגבי טיב המע' שברשותך)

אפשר לעשות בדיקה קצרה:

בנעילה הנ"ל יש שני חוטים - חום ולבן,

אחד אחראי על פתיחה והשני על סגירה.

צריך לתת מינוס קבוע לאחד מהחוטים ולראות שהוא מוציא ללקורים פקודה אחת בלבד.

המוח נעילה לא ממשיך לדחוף לוקרים עד שיישרפו.

הוא נותן פקודה אחת רגעית למרות שהוא מקבל פקודה ארוכה מאוד.

זו בדיקה קצרה ופשוטה שצריכה להיעשות בזמן ההתקנה בכל מקרה.

 

 

נ.ב.

אגב גם המתאם נעילה שדני ז. המליץ עליו, לא ייפתור את הבעייה כאן.

מהסיבה הפשוטה שגם המתאם הנ"ל צריך לקבל 2 פקודות נפרדות .

ועדיין צריך ממסר כמו שכתבתי.

 

המתאם נעילה שהציע דני ז. לא יודע להמיר חוט אחד שמוציא +12 קבוע מהאזעקה לפתיחה סגירה.

בכל מקרה צריך ממסר,

אז למה להשתמש כאן במתאם נעילה?

 

 

בברכה.

-

פורסם
נ.ב.

אגב גם המתאם נעילה שדני ז. המליץ עליו, לא ייפתור את הבעייה כאן.

מהסיבה הפשוטה שגם המתאם הנ"ל צריך לקבל 2 פקודות נפרדות .

ועדיין צריך ממסר כמו שכתבתי.

 

המתאם נעילה שהציע דני ז. לא יודע להמיר חוט אחד שמוציא +12 קבוע מהאזעקה לפתיחה סגירה.

בכל מקרה צריך ממסר,

אז למה להשתמש כאן במתאם נעילה?

 

 

בברכה.

 

 

מה שרשמתי, מדוייק גם מדוייק, יש כזה מתאם, לא צריך שתי פקודות, ולא צריך להוסיף ממסר.

 

 

לחיבור בשיטה שלך, אם הבנתי נכון את כוונתך, לחבר את החוט מהאזעקה לממסר

(החוט לא מוציא פלוס קבוע מהאזעקה, אלא ממיר פלוס קבוע שמקבל מחוט שבאזעקה)

קיימת בעיה קריטית:

 

הממסר יהיה תמיד תפוס במצב כזה או אחר, כלומר, צורך זרם, כלומר, זליגה קבועה ברמה של ממסר, וריקון מצבר.

 

 

המחיר למתאם כזה, אמור להיות בין 50 ל 90 שח לצרכן. התקנתי מאות כאלה.

 

כך למשל, בשנות ה90 , אזעקות רבות הגיעו ללא אופצית חיבור לנעילה, ממש כמו שפותח התרד' תיאר.

בינהן, אזעקות מסוג רנג'ר למשל, שדגם מס' 12 שלהם, הגיע רק עם פקודת פלוס קבוע עת דריכה עד הניטרול (חוט לבן אם זכורני נכון), ובנוסף, דגמים בסיסיים של אזעקות GT (חוט פקודה קבועה עת דריכה, עד הניטרול, בצבע ורוד, אם זכורני נכון) , אזעקות ג'מיני, כנ"ל, ולייזר ליין, ועוד.

מתאים מאוד לאזעקות האטלקיות הבסיסיות , הישנות.

 

המתאמים שקניתי בפעם האחרונה לפני שנתיים (שנה וחצי אינני בארץ) , ידעו לתרגם פקודה קבועה חיובית, וגם פקודה קבוע שלילית, וגם פקודות של פולסים פלוס או מינוס, לפקודות אחרות.

 

דרך אגב, פותח התרד', איזו אזעקה ואיזה דגם ,מותקנת ברכב שלך?

 

 

יום טוב.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני ,

זה היה בעבר . היום הם אינם קיימים.

 

המתאמים שנמכרים כרגע מיועדים לשימוש עם פקודות מינוסים רגעיות במטרה להפוך לפיקוד לוקר או טיימרים של נעילה.

אני לא מכיר מישהו שמוכר עדיין אזעקה שעובדת בשיטה של קו 12+ קבוע בזמן דריכה.

 

מיני-ריליי בעלות של שקלים בודדים מבצע את כל מה שה"מתאם נעילה" אמור לעשות.

1.לא חכם כלכלית להשתמש בכזה מתאם- העלויות של המתאם יפלו בסוף על לקוח.

2.עדיף לא להוסיף רכיבים חשמליים לא נחוצים-סיכוי גובר לתקלות.

 

 

נ.ב.

אם האזעקה ממירה את ה+הקבוע ניתן להשתמש בממסר שלה כדי להתגבר על זליגה.

מלחם וזוג ידיים יפתרו את הבעייה גם ללא ממסר חיצוני.

 

 

 

יום נהדר.

-

פורסם

דני - אתה בטוח זוכר: באזעקות קליפורד הישנות (לפני 15 שנה בערך) היינו מחברים איכשהוא ללד (זה המהבהב בדש כשדורכים את האזעקה...) אני לא מצליח להזכר איך, ואם היה עוד אלמנט מתווך בדרך...

 

אולי הכוון הזה יעזור?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אכן, אין אזעקות עם פקודת לד כזו, כיום הן מגיעות עם אפשרות חיבור לרוב עד כל סוגי הנעילה הנפוצים.

 

לא, לא כמו בקליפורד הישנות. קליפורד הוציא פקודות פולס, מסוג מינוס, גם פתיחה, גם סגירה, בשני חוטים נפרדים. לא מתאים לך. בקליפורד, מעולם לא התחברו לקו הלד (הנורית המבהבהת) שכן, לא הנורית עצמה הבהבה, אלא החוט פקודה נתן את ההפעלה, ולא מתאים לחיבור מתאם כלשהו.

 

אתה צריך לפנות לחנויות התקנה ותיקות, סיכוי טוב שהיכן שהוא תמצא, גם אם נכונה טענתו של סאונדר שלא מייצרים אותם יותר, ואני בספק לעניין זה, אך הכל יתכן. כפי שרשמתי, בפעם האחרונה שרכשתי, לא היתה בעיה, ולספק היה את המתאמים ברכב.

 

אם לא תמצא, תודיע, ואשתדל למצוא לך כזה, מעסק שמכרתי להם בין היתר, גם את המתאמים שהיו לי .(בחיפה).

 

חיבור ממסר חיצוני, לפקודה קבועה של האזעקה ,יביא לזליגה והתרוקנת המצבר,אלא אם סאונדר יבהיר איך הוא מתכוון לחבר ללא זליגה, בתיאור החיבורים החשמלים המדוייקים שיש לבצע, אז נראה אם אכן יש ממש לטענה של אי זליגה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דרך אגב, פותח התרד', איזו אזעקה ואיזה דגם ,מותקנת ברכב שלך?

 

 

יום טוב.

 

דני

 

דני שלום

אם אינני טועה שם האזעקה הוא Rapid דגם ממש אין לי מושג..

אתה יכול לגיד לי איפה בחיפה ניתן למצא את המתאם שאתה דיברת עליו? (אני מחיפה)

 

 

תודה

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

רפיד הינה דגם בסיס של ג'ימני.

 

הדגם צריך להיות "200 " אם אני עדיין זוכר נכון, ורשום בצבע אדום.

 

חוט ורוד כמדומני מוציא את הפקודה.

 

גש ל"מלמד" בחיפה, רחוב יפו 100 מול הסיטי סנטר, גש ליואב או לצביקה, אם יחשבו שאין להם, ואמור להם שיש להם כזה במלאי, שהשארתי להם כאלה, רק לוודא את הסוג הנכון, כי השארתי המון סוגים של מתאמים, אלה (בגלל שהיו יקרים יותר) היו מוחזקים על ידי, שלא עם שאר המתאמים, בתוך מעטפה חומה גדולה, אך יתכן שהסדר שם השתנה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...