Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה לכולם

 

באמת הגה יפה מאוד ההגה של מומו....

מה המחיר שלו בערך ידוע לך??

סליחה על הבורות אבל,יש בהם צפצפה בהגאים האלה?

תודה

 

276$ באמזון ,

All MOMO steering wheels feature the same 6 bolt on 70mm circle bolt pattern. A vehicle specific adapter is required for installation.

פורסם
כרית אויר זה לעומואים גבר אמיתי נותן קונטרה עם הידיים.

 

ועכשיו, לרגל יום כיפור, חידה לתושבי הפורום, מי אמר משפט דומה מאוד(שכנראה משם פרוקסימה שאב את השראתו) בשיא הרצינות?

ההשתתפות במבצע אסורה על חברי הנהלת הפורוםובני משפחותיהם ועל פרוקסימה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ועכשיו, לרגל יום כיפור, חידה לתושבי הפורום, מי אמר משפט דומה מאוד(שכנראה משם פרוקסימה שאב את השראתו) בשיא הרצינות?

ההשתתפות במבצע אסורה על חברי הנהלת הפורוםובני משפחותיהם ועל פרוקסימה.

 

 

מי אם לא "כבוד" שר התחבורה, חיים קורפו?

יש לו לא מעט ממשיכי דרך בכנסת הנוכחית (מבחינת IQ, הכוונה...)

פורסם

אפרופו זה, מישהו מכיר הגהים נורמלים לבמוו ?

יש לי הגה (במוו E36 .) שיכול בכיף להחליף את את ההגהים באוטבוסים של דן, הייתי מעוניין בפתרון מקורי ,עד כמה שאפשר אבל שיהיה בקוטר נורמלי. יש רעיונות ?

פורסם
יש חברה בשם RAID שמתמחה בהגאי ספורט עם כריות אויר.

תוצרת גרמניה, עם תו תקן של מכון התקנים הגרמני, עם איכות ייצור גרמנית ועם תג מחיר תואם.

 

1. זה עובר טסט? (אני מניחה שלא, אבל אולי תפתיעו אותי).

2. איך אני יודעת איזה קוטר אני צריכה?

3. נניח שמתקינים הגה ללא כרית אויר, זה משבש את שאר כריות האויר ברכב? משאיר איזה מעגל פתוח או משהו?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
אפרופו זה, מישהו מכיר הגהים נורמלים לבמוו ?

יש לי הגה (במוו E36 .) שיכול בכיף להחליף את את ההגהים באוטבוסים של דן, הייתי מעוניין בפתרון מקורי ,עד כמה שאפשר אבל שיהיה בקוטר נורמלי. יש רעיונות ?

 

הגה של M3.

הוא נוח מאוד גם.

פורסם

אני החלפתי את הגה הרכב שלי, (מאזדה NEO) בהגה של מאזדה RX-7 , הגה עור ספורטיבי מקורי, ההרגשה והאחיזה נפלאה.

והוא מגיע עם צופר, כך שאין בעיה בטסט.

סה"כ 240 ש"ח כולל משלוח -EBAY

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

ההגאים של רייד יעברו טסט בלי בעיה וזה לא בגלל איזה תו תקן שיש או אין להם אלא בגלל שהם כ"כ איכותיים ובעיצובים כ"כ לא מוחצנים שאני לא מאמין שמישהוא בכלל יחשוב לשניה שהם לא מקוריים.

 

בנוסף, אם תטעני שהוא מקורי ולו בזכות העובדה שיש לו כ"א באמצע, אני לא רואה את הטסטר שמעיז להכשיל על זה.

 

הקוטר שאת צליחה זה רק עניין של נסיון והעדפה אישית (אלא אם לרכב ספציפי יש מגבלות מרחב אבל בד"כ אין)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...