Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתפסתי נוהג ללא טסט רכב - פעמיים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נעים להודות בזה אבל כך היה. נתפסתי נוהג בלי טסט לרכב פעם ראשונה ולאחר חודש וחצי נתפסתי פעם נוספת.

בשני המקרים קיבלתי אוטומטית 6 נקודות כלומר שהספקתי לצבור בחודש וחצי אחד מה שלא צברתי בשלוש שנים על הכביש, 12 נקודות מקוללות

ובשניהם קיבלתי זימון לבית משפט כי עברה מעל חצי שנה מאז שפג רשיון הרכב

המשפט הראשון כבר התקיים וברוב טיפשותי שכחתי להתייצב אליו וקרה שנשפטתי בלי להיות נוכח במשפט

גזר הדין שנקבע הוא קנס 600 ש"ח ופסילה לחודש על תנאי במשך שנה.

כעת בשבוע הבא עומד להתקיים המשפט השני ואני לא יודע למה לצפות

אני לא יודע אם יפסל רשיוני מפני שכאשר נתפסתי בפעם השנייה זה עוד היה לפני המשפט הראשון כך שהעבירה השנייה התבצעה בעצם לפני גזר הדין במשפט הראשון,

ולפי ההגיון תקופת התנאי מתחילה רק מרגע גזר הדין ועד לסיום תוקפה, ועבירה שלא התבצעה בתקופה זו אינה אמורה להפעיל את התנאי - מצד שני אני לא בטוח שאני צודק אז אני לא יכול לדעת בוודאות מה הולך להיות

מישהו יודע מה קורה במצב כזה?

ולאיזה עונש לצפות במשפט הקרוב? האם הייתם לוקחים עו"ד במצב כזה?

מעבר לכך 12 נקודות צבירה זה כבר קורס נהיגה מונעת - כמה כסף וכמה זמן עולה הדבר הזה?

 

ובנימה לא נעימה זו אמליץ לכולם - אל תסעו בלי טסט!

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

אהה באמת, לא לנסוע בלי טסט.., איזה חידוש..

 

אתה עבריין , ובתור עבריין מורשע אני בהחלט ממליץ לך לקחת עורך דין כיוון שהוא אולי יצליח למתן את העונש שאתה הולך לחטוף (ואתה הולך) על הזילזול בחוק, וחמור מזה , הזילזול בחיי אדם הנוהגים סביבך .

נהיגה ללא טסט תקופה כל כך ארוכה צריכה להסתיים בשלילה ארוכה , מאוד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא ברור לי, אחרי שנתפסת פעם ראשונה, מה חשבת לעשות?

נגיד ששכחת לחדש, ואז נתפסת, מה, לא היה ברור לך שיש לך מה לעשות בנדון?

יש סיבה שלא טיפלת בנושא מיד לאחר שהזכירו לך שאתה נוסע ללא טסט?

ספר, מעניין לשמוע.

פורסם

אתה יכול להגיד שזילזלתי בחוק וזה נכון אחרת לא הייתי במצב הזה

ואתה יכול גם להגיד שזילזלתי בחיי אדם אבל זה כבר הכללה ואתה לא יכול לדעת מה מצב הרכב שלי ועל תקינותו או אי תקינותו לעלות על הכביש...אינך מכיר אותי ואת רמת התחזוקה שבה אני שומר על הרכב...

וכאילו שחסר בארצנו היפה רכבים עם חותמת טסט שהם "בסדר"...

ולא, הרכב שלי לא היה לקוי בכל החודשים שנסעתי ללא טסט ולא היו לו בעיות בבלמים והיגוי או ליקויים בטיחותיים כאלה או אחרים

הסיבה היתה כלכלית, גרידא - מצוקה כספית ותו לא

שקעתי בחובות על תיקון הרכב

לא חושב שאתה יודע מה זה להשקיע ברכב 8500 ש"ח אוברול על מנוע 4000 ש"ח על שיפוץ גיר עוד 5000 על צמיגים, בולמי זעזועים, מצבר ותיקונים כלליים ועוד כסף על ביטוחים 3500 ש"ח ושכל זה נופל עליך במכה אחת בשנה אחת, ושאתה רק חייל ואין לך מספיק זמן פנוי לעבוד,ואין לך עזרה כלכלית מאף אחד, ושצ'קים מתחילים לחזור, ושאתה נכנס לחריגות רציניות, ושאתה לא עומד בהלוואות שלקחת מהבנק ושבסוף אין לך אפילו 1000 שקל מסכנים לשלם את האגרה של הרכב - לא חושב שאתה יודע מה זה

והמון פעמים ויתרתי על הנסיעה ברכב והתפשרתי על אוטובוס בעיקר כי המצפון דחק בי והדלק היתה רק עוד סיבה לוותר על הנסיעה עם האוטו ולא הסיבה העיקרית

אבל לא תמיד היתה לי את הפריבילגיה הזאת ובחמישים אחוז מהזמן נאלצתי לנסוע עם הרכב

לרגע לא העמדתי את ביטחונו של מישהו בסכנה והסיכון היחידי שלקחתי היה על עצמי, שאם אתפס אשלם את המחיר

 

אם לרכב יש ליקוי בטיחותי זה אולי בממיר קטליטי שלו שמראה סימני עייפות ולא מסנן מספיק את הגזים הנפלטים שגורמים לאפקט החממה ומביאים להתחממות עולמית...אז לפני שאתה זורק דברים כמו "זלזול בחיי אדם" תן לי לעצור אותך כאן ולהגיד לך, פה זה לא המקרה...

 

לא ברור לי, אחרי שנתפסת פעם ראשונה, מה חשבת לעשות?

נגיד ששכחת לחדש, ואז נתפסת, מה, לא היה ברור לך שיש לך מה לעשות בנדון?

יש סיבה שלא טיפלת בנושא מיד לאחר שהזכירו לך שאתה נוסע ללא טסט?

ספר, מעניין לשמוע.

סיבה כלכלית.

הסיפור על קצה המזלג נמצא בתגובה הקודמת שלי...

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

מצטער לבשר לך אבל בכסף ששילמת על תיקונים יכלת פשוט לקנות רכב אחר.

 

בכל מקרה את האגרה אפשר לשלם בתשלומים. עכשיו תשלם את האגרה בקנסות + שלילה.

פורסם
אתה יכול להגיד שזילזלתי בחוק וזה נכון אחרת לא הייתי במצב הזה

ואתה יכול גם להגיד שזילזלתי בחיי אדם אבל זה כבר הכללה ואתה לא יכול לדעת מה מצב הרכב שלי ועל תקינותו או אי תקינותו לעלות על הכביש...אינך מכיר אותי ואת רמת התחזוקה שבה אני שומר על הרכב...

וכאילו שחסר בארצנו היפה רכבים עם חותמת טסט שהם "בסדר"...

ולא, הרכב שלי לא היה לקוי בכל החודשים שנסעתי ללא טסט ולא היו לו בעיות בבלמים והיגוי או ליקויים בטיחותיים כאלה או אחרים

הסיבה היתה כלכלית, גרידא - מצוקה כספית ותו לא

שקעתי בחובות על תיקון הרכב

לא חושב שאתה יודע מה זה להשקיע ברכב 8500 ש"ח אוברול על מנוע 4000 ש"ח על שיפוץ גיר עוד 5000 על צמיגים, בולמי זעזועים, מצבר ותיקונים כלליים ועוד כסף על ביטוחים 3500 ש"ח ושכל זה נופל עליך במכה אחת בשנה אחת, ושאתה רק חייל ואין לך מספיק זמן פנוי לעבוד,ואין לך עזרה כלכלית מאף אחד, ושצ'קים מתחילים לחזור, ושאתה נכנס לחריגות רציניות, ושאתה לא עומד בהלוואות שלקחת מהבנק ושבסוף אין לך אפילו 1000 שקל מסכנים לשלם את האגרה של הרכב - לא חושב שאתה יודע מה זה

והמון פעמים ויתרתי על הנסיעה ברכב והתפשרתי על אוטובוס בעיקר כי המצפון דחק בי והדלק היתה רק עוד סיבה לוותר על הנסיעה עם האוטו ולא הסיבה העיקרית

אבל לא תמיד היתה לי את הפריבילגיה הזאת ובחמישים אחוז מהזמן נאלצתי לנסוע עם הרכב

לרגע לא העמדתי את ביטחונו של מישהו בסכנה והסיכון היחידי שלקחתי היה על עצמי, שאם אתפס אשלם את המחיר

 

אם לרכב יש ליקוי בטיחותי זה אולי בממיר קטליטי שלו שמראה סימני עייפות ולא מסנן מספיק את הגזים הנפלטים שגורמים לאפקט החממה ומביאים להתחממות עולמית...אז לפני שאתה זורק דברים כמו "זלזול בחיי אדם" תן לי לעצור אותך כאן ולהגיד לך, פה זה לא המקרה...

נראה לי שהתבלבלת...זהו פורום רכבים..לא של ביטוח לאומי.

אין כסף לטסט..לא נוסעים.

הייתי ממליץ לך לקחת עורך דין אבל לא נראה לי שיש לך מאיפה לשלם לו.

 

ובלי קשר לנושא..קבל עיצה בריאה לחיים מאדם טיפה יותר מנוסה ממך...אל תיכנס להתחייבויות שאתה לא בטוח שתוכל להחזיר אותם,ולפי הסיפור שלך זה נשמע כאילו ידעת מראש שלא תוכל להחזיר את ההתחייבויות הללו.

פורסם

אם אתה חייל ואין לך כסף להחזיק רכב, למה אתה מחזיק רכב בכוח?

חסכת "1000 ש"ח מסכנים" על האגרה, אבל אתה הולך לשלם עכשיו כפול ויותר על עו"ד וקנסות. איזה דבר טוב יצא מזה?

 

בכל אופן:

אתה הולך לקבל שלילה ארוכה וקנס גדול. אם אתה רוצה למזער נזקים, קח עו"ד.

פורסם

עצה שלי - תקפיא רישיון וביטוח עד שיהיה לך כסף לשלם את כל מה שצריך לשלם



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עליך נכתב המשפט "אין שכל אין דאגות"

צר לי להגיד\לכתוב לך את זה בפנים, אני מקווה שיורידו לך את הרכב מהכביש, ככה לא תיסע בלי טסט ולא תסכן אותי או נהגים אחרים

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אם הרכב בתמונה זה הרכב המדובר אז יכולת למכור את שלך, בכסף שביזבזת לקנות אחד אחר ועוד לצאת עם עודף לטסט.

 

אני לא מבין כל כך מה מהות ההודעה, אתה נוהג חצי שנה בלי טסט, פעמיים נתפסת, לא הגעת למשפט, ואתה עוד נותן עצות?

פורסם
ועוד כסף על ביטוחים 3500 ש"ח ..

 

לפחות היית קורא את הפוליסה.

 

לא רק שיצאת טמבל שנתפסת פעמיים בלי טסט ובלי שחידשת אותו בין הפעמים גם שילמת סתם כסף לביטוח כי פרטא לגניבה הוא לא מכסה כלום בלי טסט (וגם לגבי הגנניבה זה בספק).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאון,

אני לא יועץ והעצה היחידה שנתתי זה שאנשים לא יעשו את הטעות שאני עשיתי

 

ושי אתה לא הראשון שאומר לי שהביטוח לא תופס בלי טסט אבל שמעתי גם שאין חוק החלטי ואם אני לא טועה גם ראיתי כמה מקרים שהביטוח כן השתתף למרות שלא היה טסט בתוקף

ככה או ככה זה לא דבר שתיכננתי שיקרה, להיתקע באמצע רק עם ביטוח ובלי טסט ממש לא היה התכנית...

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

שמע, בוא נאמר שההתנהלות שלך לא היתה חכמה במיוחד, גם השקעת מלא כסף ברכב שגם כך הוא לא עילית התחבורה וגם המחירון שלו בריצפה, גם נסעת ללא טסט מה שהוא תנאי הכרחי לביטוח עד כמה שידוע לי, וגם בסוף תקבל שלילה כנראה ולא תוכל להשתמש בו (או שאולי נשמע בעוד חודש: "נסעתי בשלילה ונתפסתי פעמיים, למה אני יכול לצפות".)

 

כשאני הייתי חייל לא חשבתי אפילו להחזיק רכב מתוך ידיעה שאיני יכול לעמוד בהוצאות.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

אלון, אני מסכים איתך לגמרי

ההתנהלות שלי היתה גרועה ובכלל אני חושב שעשיתי טעות נוראית עם הרכב הזה אבל מאוחר מדי לבכות על החלב,

זה סיפור ארוך להסביר פה איך הרכב הזה הגיע אליי אבל השקעתי בו כל כך הרבה וכבר אין דרך חזרה...

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

×
×
  • תוכן חדש...