Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני אלון ואני חדש בעולם הרדיו דיסקים ואני לא כל כך מבין בזה..

ברשותי פיאט אונו שנת 93 ואני מעוניין להוסיף לה רדיו דיסק ורמקולים שישמעו באיכות טובה.

הייתי במספר חנויות של אביזרי רכב והציעו לי מספר רדיו דיסקים לבחירה ורמקולים בתקציב כולל של 1000 +- גם לרדיו דיסק וגם לרמקולים .. אז בקשה תנו יעוץ ומה כדאי וממה להתרחק תודה .

 

הצעה ראשונה :

רדיו דיסק של פיוניר דגם : 2050 במחיר 700 ש"ח כולל התקנה

רמקולים אחוריים דגם 619 של פיוניר 300 W + טיוטרים כולל התקנה ב400 ש"ח

רמקולים קדמיים של פיוניר 110 W דגם G1011R ב 200 ש"ח כולל התקנה.

סה"כ 1300 ..

 

איך ההצעה הזאת נשמעת לכם ?

ושאלה בנוסף , אם האוטו לא בזמן נסיעה והמערכת הזאת מופעלת זה לא מרוקן מהר את המצבר ?

 

הצעה שניה :

רדיו דיסק : PANASONIC דגם 1305U מחיר 600 ש"ח

רמקולים GLOD STONE דגם 52054 500 וואט במחיר 170 ש"ח

 

 

אם יש לכם רעיונות ומוצרים שכדאי לי לשים לב אליהם יותר תרשמו בבקשה ושוב תודה מראש !

פורסם

יקר בטרוף

 

הרדיו דיסק הזה אפשר להביא אותו ב 490

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=678932

 

כך מסודר אם חנויות והכול איפה אפשר ליקנות בכמה

 

 

אפשר להסיג תרמקולים הקידמיים במחיר של 150 שקל

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=410024

 

 

את הרמקולים האחוריים שלך לא מצאתי אבל יש פה אפשריות יותר חזקות במחיר יותר זול

כמו זה

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=506277

 

כך

 

http://www.zap.co.il/zapnewmodels.asp?Sog=T-Speakers&DB141014=141055

פורסם

שמע תכלס אם אתה רוצה אתה יכול ליבנות מערכת חמודה מאוד מיד שניה שתיכלול מגבר חמוד מורל פולס(קומפוננט) ורדיו דיסק כולשהוא

 

כול דבר 400 שקל בערך ואתה מיסתדר !

 

רק מה ההתקנה עולה בסביבות ה 500 שקל

×
×
  • תוכן חדש...