Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר עבדתי במורשה מזדה השמן שהשתמשו היה מוטורקראפט או פז בדרגת צמיגות 5/30 אז מוזר שפתאום עברו לאמריקן איגל, מעניין כמה חייבו אותך על השמן?

פורסם
דניסאן, לפי מיטב ידיעתי אין מרימים הידראוליים. במקומם יש שייבות כיוון מרימים באופן ידני. השייבות יכולות להרעיש קצת בהתנעות קרות והנקישות נפסקות כאשר הן מתרחבות מהתחממות - פעולה תקינה לחלוטין שלא אמורה להדאיג או להצביע על בעיה.

מה זה התגובות האלו? השייבות מתחממות ומתרחבות?

קנה השסתום מתארך ולכן קיים המרווח השסתומים המתבקש, כאשר אין מרימים הידראוליים.

בסוג זה של הפעלת שסתומים, שימס או כוסית אין כמעט רעש, גם בהתנעות בוקר קרות.

פורסם
היכן ניתן לרכוש את השמן MOTORCRAFT 5W/30 SM באיזור תל אביב?

 

הוא משווק ע''י "דלקול שמנים", אני בטוח שיכוונו אותך במוקד שירות הלקוחות שלהם

 

האם השמן AGIP, שבאוטו דיפו שבמבצע, החצי סינטטי,האם הוא יתאים למאזדה 3 מנוע Z6?

 

AGIP TECSINT שבמבצע הוא סינטטי מלא ואני משתמש בו ברכב שלי.

 

nissan

כאשר עבדתי במורשה מזדה השמן שהשתמשו היה מוטורקראפט או פז בדרגת צמיגות 5/30 אז מוזר שפתאום עברו לאמריקן איגל, מעניין כמה חייבו אותך על השמן?

אם אתה מדבר על פז אנרג'י 5W/30 אז הוא לא מאושר ע''י היבואן. אומנם המוסך משתמש בו מטעמים שלו, אך זה מראה על הזלזול לרכבי הלקוחות שלהם

 

Dan-idin

בסוג זה של הפעלת שסתומים, שימס או כוסית אין כמעט רעש, גם בהתנעות בוקר קרות.

אתה ממש טועה. הנקישות הן כמעט זהות לנקישות של מרימים הידראוליים, מורגשים היטב בבקרים קרים עם שמן חצי-סינטטי או מזוהם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

"מעניין" מדוע באמריקן איגל (המיובא ע"י דלקול) כן נעשה שימוש במוסך המורשה של מאזדה.

(ועל אותו המשקל: "מעניין" מדוע פז אנרג'י לא מאושר ע"י היבואן, וסביר להניח שלעולם לא יהיה).

 

פותח השרשור: נשמח אם תספר מהו הסכום בו חוייבת עבור השמן במוסך.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
"מעניין" מדוע באמריקן איגל (המיובא ע"י דלקול) כן נעשה שימוש במוסך המורשה של מאזדה.

 

כל מוסך רשאי להשתמש בשמנים על פי שיקול דעתם, בתנאי כי הם עומדים במפר של היצרן ויבואן. מבחינת המוסך הוא מצא את השמן הכי זול בשוק (בטח קונים אותם ב-5 ש''ח לליטר, לא צוחק) שעומד במפרט ומשתמש בו. מבחינתם אין בעיה, ולא מענין אותם השרשורים שלנו.

 

(ועל אותו המשקל: "מעניין" מדוע פז אנרג'י לא מאושר ע"י היבואן, וסביר להניח שלעולם לא יהיה).

 

לפי דעתי הוא הורד מפס היצור, כמו גם ה"מוטורסינט" 5W/30 של דלקול, דרך אגב.

 

פותח השרשור: נשמח אם תספר מהו הסכום בו חוייבת עבור השמן במוסך.

 

אפרים

 

הוא סיפר בשרשור אחר שננעל שחויב 49 ש''ח לליטר, ז''א יותר מ-200 ש''ח ל-4.3 ליטר של אמריקן איגל. שמן שעולה גג 50 ש''ח לגלון. זאת גניבה לאור היום והסיבה לכך שאני אישית מגיע לטיפול רק עם שמן שלי מהבית.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בורזום איפה מצאת מורשה שמסכים לטפל ברכב שלך עם שמן שהבאת מהבית? אני לרוב מטפל ברכבים שלי במוסכים מורשים, אך לאחרונה התוודעתי לחשיבות איכות הנוזלים ברכב ויש לי תחושה שלא אצליח לשכנע אף מוסך מורשה להשתמש בשמן שאקנה (הרי איך ירוויחו על גבינו מאות אחוזים על שמנים גרועים?) ואאלץ למצוא מוסך שיסכים (גם אם לא מורשה).

* הכוונה כמובן למורשה יבואן.

סעו בזהירות!8)

פורסם

shushon, פשוט סיכמתי עם בעל המוסך (מורשה יבואן) מראש על הסידור הזה. יתרה מכך, אני מטפל שם בעוד ארבעה פורדים ושתי מאזדות של העסק ואף פעם לא משלם על השמן של המוסך. מזמין מראש ארגז שמן איכותי ושם אצלי במחסן.

 

כאשר הרכב עדיין באחריות, במקרה של נזק למנוע חובת ההוכחה שהשתמשת בשמן יעודי תפול עליך. תשקול את זה לפני שאתה מחליט על צעד כזה, לא כל אחד מוכן למשחקים כאלה. למרות שהחוק מתיר לך לנהוג כך, במקרה של בעיות זה סיבוכי שכל.

 

כאשר הרכב כבר אינו באחריות ואינך יודע כיצד לטפל בו ומה בדיוק ומתי צריך לעשות אני ממליץ להמשיך לטפל במורשה ללא כאב ראש. כאשר מכירים את הרכב ויודעים בדיוק מה הוא צריך, ניתן לטפל במגוון של מוסכים וגם לבד.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

איך זה יכול להיות שמוסך משתמש בשמן שלא מאושר על-ידי היבואן כאשר באופן קבוע ישנם ביקורים של אנשי שירות מטעם היבואן, בכל התקופה שעבדתי במורשה מזדה אף אחד לא החביא את המיכלים של פז, האנשים מהמחלקה הטכנית ראו את השמן שהמוסך משתמש ולא אמרו דבר?

פורסם

אוקיי

האמת שהרכב כבר לא במסגרת האחריות, ויש לי ספר רכב, ככה שמידע לא חסר, אני באמת אנטוש כנראה את מוסכי היבואן ואעבור למוסך שאני סומך על מקצועיותו, מאפשר לי לקנות את החלפים בעצמי וגם לא קורע במחיר.

סעו בזהירות!8)

פורסם
אוקיי

האמת שהרכב כבר לא במסגרת האחריות, ויש לי ספר רכב, ככה שמידע לא חסר, אני באמת אנטוש כנראה את מוסכי היבואן ואעבור למוסך שאני סומך על מקצועיותו, מאפשר לי לקנות את החלפים בעצמי וגם לא קורע במחיר.

 

 

shushon, על איזה רכב מדובר?

 

nissan, אני לא יודע מה הסיבה במוסך שלך,כך שלא יכול לענות לך חד משמעית. לפי מה שאני רואה היבואן איננו מבצע בדיקות פתא מסוג זה או שפשוט מתעלם. ממה שאני רואה, מוסכים מורשים עושים הרבה קומבינות על גבי קומבינות במשך שנים רבות. אני מדבר על שימוש בשמנים לא יעודיים, חלפים סוג ב' לא מקוריים, עבודות מיותרות וכד'. בסופו של דבר החשבון הסופי מגיע ליבואן והוא מי שסופג אותו. למשל קריסות מנוע-גיר וכד' עקב שימוש בחלפים או נוזלים בלתי יעודיים. אך כנראה זה לא כל כך מזיז ליבואן, כי הוא את החשבון מגלגל ליצרן. אז בוא נגיד כך: יש תהליך ביקורת ויש הרבה דרישות, אך כאשר כבר העסק דופק על הרבה מאוד דברים סוגרים עיניים ונותנים למוסכים לעשות את הרווח שלהם. צריך להיות ממש רצף אירועים חריג במיוחד כדי שהיבואן יפסיק לעבוד מול מוסך מורשה מטעמו. כך שלא ממש יעשו סיפור מאלף ליטר שמן חרא, במקרה ולא סתם יעצמו עיניים יפנו לבעל המוסך בהמלצה להחליף ספק.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

טוב כמו שאמר כבר BURZUM ליטר שמן עלה לי 49 ש"ח לפני מע"מ, מילאו לי 3.9 ליטרים סה"כ כולל מע"מ 220 ש"ח , ממש גניבה לאור היום ,מילא שמן איכותי יותר אני מוכן לשלם,גלון כזה יעלה לי אולי כ 50 ש"ח לכל היותר .

אם הייתי יכול להגיע עם השמן שלי הייתי עושה זאת אבל זה לא ניתן במוסך.

ללא קשר הייתי חייב לטפל בחברה בשל התיעוד שיהיה גורם מכריע במכירה עתידית .

כל הטיפול פילטר שמן ושמן כולל עבודה עלה לי לאחר הנחה כוללת של 15% ,529 ש"ח.

עצוב לשמוע שככה מוסכי רשת של מאזדה מטפלים בכלל לקוחותיהם,או שחלילה חושבים שכולם לקוחות ליסינג.

ניסיתי לדבר עם מח' שירות מאזדה לשמוע מה יש להם לומר ,הטענה היתה שכל מוסך יש לו את סוגי השמן שלו ,לאור תשובה מופרחת זו החלטתי שאין לי כלל זמן לטפל בזה נותר לי להחליף שמן ליותר טוב וזו הפעם האחרונה שאני נכנס למאזדה .

מסתבר שגם במוסכי רשת מאזדה הכל פרוץ והבלגאן חוגג,כל מוסך הטוב בעיניו יעשה .

פורסם
עצוב לשמוע שככה מוסכי רשת של מאזדה מטפלים בכלל לקוחותיהם,או שחלילה חושבים שכולם לקוחות ליסינג.

 

אל תגזים, ליסינג משלמים אולי 1/3 ממה שלקוח כמוך משלם, כך שאין סיבה שיחסכו עליך. סתם כדי שתדע, יש חברות ליסינג שמטפלות ברכבים במוסכים מורשים, אך כאשר מגיע החשבון הם לא משלמים אותו :lol:

 

עצוב לשמוע שככה מוסכי רשת של מאזדה מטפלים בכלל לקוחותיהם

 

תבין שכל מוסך הוא מוסך פרטי, ולא רשת אחידה, כך שיחס משתנה ממוסך למוסך. אל תקח את זה קשה, גזרו עליך קופון קטן שלא היית מודה לו בכלל אם לא היית יושב בפורומים בלילות :wink:. באמת שלא קרה כלום, תקפיד על שימוש בשמן יותר איכותי, תעשה החלפת שמנים בעוד 5 אלף ק''מ, יעלה לך 250-270 ש''ח גג כולל הכל. בעצמך אמרת שעשית את הטיפול רק לשם תיעוד למכירה, שלפי דעתי ממש מיותר. אתה משלם עכשיו כפליים כדי לקוות לקבל אחר כך את מה שממלא יתנו לך :idea:.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...