Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לבחור פרוייקט גמר לתועדת הנדסאי במקצוע הנדסת אלקטרוניקה מחשבים,יש רשימת פרוייקטים שכבר נעשו:

http://www.arikporat.com/projects.htm

ואפשר גם לבחור משהו אחר,רעיון מהראש או כול דבר אחר,ופה אני צריך את היצירתיות שלכם,בבקשה תציעו לי מה אפשר לעשות?

רוב הפרוייקטים המענינים מהדף כבר תפוסים כי אסור שיהיה שתי אנשים מהכיתה שעושים אותו פרוייקט,כמו כן כול פרוייקט נישלח קודם כול לאישור של משרד החינוך.

לא חייב להיות משהו מסובך מאוד וענקי,וגם לא משהו ממש פשוט,כי הפשוט לא יאושר ובשביל המסובך אני לא מתכוון להיקרע כי גם ככה כולם מקבלים את אותה התעודה.:-)

אז בבקשה אם חשבתם פעם על רעיון מדליק כולשהו,משהו שהיה יכול להיות מאוד שימושי וכ"ו תרשמו פה בבקשה.

 

תודה מראש לכולם.:-D

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

זה מה שאני וחבר שלי בנינו:

"המכשיר שבנינו מסוגל להפוך תוכנה שרשומה בשפת מכונה לתוכנה שכתובה בצורה מנמונית , ובנוסף לבצע השוואה בין תוכן של מספר זיכרונות .כול הפעולה מתבצעת על תוכנה שכתובה בASM51 .

המכשיר מיועד לאנשים שרוצים לפענח תוכנה ולבצע בה שינויים"

אחלה פורייקט.

שיהיה לך בהצלחה

רז

פורסם

נישמע די פשוט,עשיתם את זה כפרוייקט גמר הנדסאי?

אצלנו מרשים לעשות בזוג רק פרוייקט שהוא מינימום בניית רובוט.

אם יש למישהו עוד הצעות לפרוייקט שהוא עשה ואפילו יש ניירת שנישארה לו,אני יודה לו מאוד.:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם יש לך יד חופשית לחלוטין, הייתי חושב על איזה גאדג'ט לרכב.

 

היו לי מספר רעיונות לפרוייקט המהנדס אבל העדיפו לכבול אותי לפרוייקטים קיימים באוניברסיטה,

אבל אני שומר אותם במגירה לסטרטאפ עתידי :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני בזמנו עשיתי פרוייקט במכטרוניקה בטכניון של משטח שיודע להטות את עצמו בהתאם לכוחות צידיים כך שאם תניח עליו חפץ הוא לא יפול.

 

בנינו אותו על מנוע צעדים (ניתן לבנות גם על מנוע סרוו אבל הבקרה קצת יותר מורכבת) וחישן תאוצה כשאנחנו בודקים תאוצה 0 במישור המשטח. אם יש תאוצה לכיוון מסויים מוציאים פולס לכיוון הנכון למנוע הצעדים.

 

עוד דבר נחמד שאפשר לעשות (היה מעבר לתקציב שלנו כי הפרוייקט לל בניה של אב טיפוס עובד) זה קריאה דיגיטלית לשעון שמש. אם תרצה פירוט על עקרון הפעולה שחשבתי עליו אז בשמחה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אייל,יש לי יד חופשית בבחירה,ניתן לבחור כול דבר,העיקר שיכיל חומרה ותוכנה,בעצם רוב העבודה בפרוייקט זה כתיבת התוכנה.

שי.ז,זה גדול עליי ניראה לי מה שאתה מציע,סך הכול הנדסאי:-).

אני צריך משהו שיהיה לי מעניין לפחות קצת,לא קשה מדי ושיגיע לתקציב ענק וגם לא משהו עלוב,תסתכלו בבקשה בקישור שהבאתי זה בערך הרמה,שום דבר מסובך מאוד,ומצד שני גם לא משהו עלוב.

אייל תחשוב על עוד איזה גאדג"ט,בלינק שננתתי יש מערכת בקרת לאוטו שבודקת כול מיני דברים לפני הנסיעה,ויש גם חיישני רוורס,כניראה אם לא המצא שום רעיון אני יקנה פשוט חיישני רוורס הכי פשוטים שיש וישנה קצת המערכת.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ממיר מתח 12VDC ל220VAC.

אם אתה רוצה להוסיף בשר, אתה יכול להוסיף אפשרות להפיכת מתח היציאה ל110VAC עם 60 הרץ. תכניס איזה מיקרו-מחשב שמבקר על הכל עם תצוגה ומד מתח וזרם דיגיטליים לבקרה, ואתה מסודר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם אני בדיוק בשלב של בחירת נושא לפורייקט גמר הנדסאי אלקטרוניקה.

 

נתנו לנו רשימה ארוכה יותר של נושאים חלקם נשמעים מעניינים למדי חלקם פחות .

אבל אם יש פה באמת למישהו איזה רעיון (יש לנו יד חופשית באופן יחסי , תלוי אם המנחה של הפרוייקט ירצה לקחת על עצמו את זה) לגאד'ט לרכב יהיה מעניין מאוד לשלב בין לימודים לתחביב :-o, אייל אמרת שיש לך איזה רעיון , אם זה לא סוד אז אני יהיה מעוניין לשמוע כמובן לא משהו מסובך מעבר ליכולת כפי שאני מבין עשית תואר מהנדס אנחנו עדיין בקטן רק הנדסאים :wink:.

פורסם

שי.ז,זה גדול עליי ניראה לי מה שאתה מציע,סך הכול הנדסאי:-).

 

אין לך מושג כמה זה מעגל פשוט. הייתי יכול ליישם אותו גם בלי תוכנה ומערכת בקרה אבל זו היתה דרישת הפרוייקט אז הכנסתי אותה. בסה"כ מדובר בממיר אנלוגי/דיגיטלי לחישן התאוצה ובקר שמשווה את הערך המתקבל לערך נתון והוצאת פולס ברגל המתאימה לפי התוצאה (+ לכיוון אחד ו - לכיוון שני).

 

דווקא בדברים היישומיים הנדסאים הרבה יותר טובים ממהנדסים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם אתה רוצה לעשות משהו נחמד ודי פשוט אז תבנה מערכת מיזוג כאשר החום עולה יותר מידי בחדר מסויים אז באותו חדר יופעל מאוורר עד אשר תרד הטמפ' לטמפ' רצויה , אתה יכול קצת לסבך ולשים 2 מאווררים באותו חדר אחד קטן והשני גדול בהתחלה יופעל הקטן, ואם הוא לא מצליח לקרר אז יופעל הגדול,

תבנה לוח נתונים שייציג בזמן אמת את הטמפ' בכל חדר לעומת הטמפ' בחוץ ,ומתי שיופעל מאוורר אז תקבל על כך הודעה

ואם אתה רוצה להוסיף עוד קצת אז אפילו תמדוד את צריכת הזרם מכל התקן שעובד ותציג במסך כמה וואט צורכת המערכת בכל רגע נתון.

אתה יכול לעשות את זה מבוקר מיקרו מעבד, או PC

 

החיסרון פה זה שתצטרך לבנות דגם של חדרים מחומר מסויים (אני השתמשתי ב"קאפה" ולא עשיתי את הפרוייקט הזה)

וזה גם עבודה של לבנות ולהדביק ולהתעסק בדברים לא אלקטרוניים , בנוסף לבנייה האלקטרונית ולתוכנה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני רואה שאתה די מבין עניין,יש לך אולי עוד רעיונות כולשהם?נכון להיום אם אני לא מוצא רעיון עד יום ראישון,אני יצטרך לעשות "כספת נישלטת ע"י שלט".:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אייל , זו קריאה שלישית אליך , שחרר רעיונות (גם למהנדסים פה :wink: ), לא בא לי ליפול על פרוייקט משמים של האוניב' :?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אני הולך כניראה על מד תצרוכת דלק+מד טמפרטורה+שעון,כול זה יוצג על תצוגת LCD ואולי אפילו יחובר ברכב.:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם בחרת במדים, אני מציע לך לעשות מד מהירות (רגעית, וממוצעת) תאוצה ב-4 צירים ולהציג על צג LCD (לא 2 שורות כאלו שיש בבית\ברכב).

 

אני בדיוק נבחנתי לפני שבוע וחצי על הפרוייקט גמר שלי (גם הנדסאי), רובוט מרקד בהתאם למוזיקה (תדר ועוצמה).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עידכון:

הפרוייקט שניבחר הוא מערכת בקרה לרכב:

http://arikporat.com/projects/CarMessages.doc

 

אני חושב למצוא רכב צעצוע כמה שיותר גדול על מנת לשלב בתוכו את כול המעגל.

למישהו יש רעיון איפה ניתן למצוא כזה רכב?:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...