Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1:14 אתה אומר?

 

60 ליטר למיכל, וזה אומר שבעצם אתה עושה 840 ק"מ בכל טנק.

 

אני אהיה לארג', ואגיד לך שמתדלקים קצת לפני הסוף, אז יוצא לך בערך 750 ק"מ בין תדלוק לתדלוק.

 

יפה מאוד. כנראה יש לך את הסובארו הכי חסכונית בעולם. שלי הייתה עושה גג 450 ק"מ על בערך 50 ליטר וגם זה לאחר נסיעה ללא מזגן עם גיחות מחוץ לעיר.

 

בקיצור - די לקשקש :wink: תלמדו למדוד את צריכת הדלק שלכם.

אם הסובארו 1300 שנת 86 הייתה עושה 840 ק"מ לתדלוק, נהגי המוניות היו עוברים בהמונם לסובארו 1300.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמלאו מיכל מלא עד הסוף ,תאפסו קילומטרז', סעו עד הרבע ,תדלקו שוב.

כמה יצא הק"מ והליטרים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ה1300 העתיקה (והידנית) עושה בסביבות ה720 ק"מ ל50 ליטר, תחשב לבד כמה זה יוצא



וזה לא מדידה אחת ולא שתיים, היא במעקב באופן רציף.

 

 

ואף נהג מונית לא היה עובר אליה, היא חלשה מאוד, ואין לה מזגן... (או שאולי אנחנו צריכים עוד נהגי מונית עצבניים הארץ...)

פורסם

720 ק"מ 8)

 

שמע, ראיתי הרבה DL בימי, שלך צריכה להגיע לשיאי גינס כנראה.

 

מעולם לא עברתי את ה-500. וזה כשהתקרבתי כבר לסוף המיכל.

 

אישית אני חושב שיש לך בעיה בספידומטר שלך והוא לא מכויל היטב.

 

צריכת דלק כזו מאפיינת אולי סיטרואן סקסו או C3 בגירסאות הדיזל, והן נחשבות כיום למכוניות הדיזל החסכוניות ביותר שיש להשיג בארץ. מסתבר שאתה מגלה פה אופציה חדשה (כמובן שאני ציני, הייתי 6 שנים עם DL 1300 וחסכנות זה לא הצד החזק שלה).

פורסם

תצחק עד מחר



גם פותח הת'רד דיבר על כזו צריכה

וגם ברכב שלנו יש כזו צריכה

הצריכה שאתה מדבר עליה היא ממש נוראית, זה 1:9, זה נשמע לא סביר בעליל

אולי שלך היתה אוטומטית

אולי היתה לך בעיה בקרבורטור

אני לא יודע מה

 

בכל מקרה, אם אתה לא רוצה, אל תאמין, אני בכל אופן צוחק כל הדרך לתחנת הדלק (כשאני הולך לשם עם האוטו הזה, וזה קורה לעיתים נדירות...:) )

 

 

אולי לך יש בעיות במדידה :twisted:

פורסם

טוב, כנראה שלי (ולכל עם ישראל :screwy:) יש בעיות במדידה.

 

אני אגש היום לתחנת המוניות ואספר להם שליאונה 1300 עושה יותר ק"מ לליטר מפאביה ידנית

(או שאולי עדיף לחכות בתחנת הדלק לאיזה ליאונה 1300, לראות את החיוך על הפנים של הבעלים שלה, מול העצבות של בעלי הסקסו דיזל).

פורסם

יכול ליהיות שיש בעיית מדידה, אבל אני מודד קבוע ובאותה משאבה כל הזמן וזה מה שהיה יוצא.

גם לי היה מאוד מוזר שהצריכה נמוכה כ"כ , אבל זה מה שנמדד,

פורסם

גם אני לא מבין למה אתם כל כך מתפלאים,אני נוהג על DL 1600 אוטו' מודל 88 ועושה משהו בין 11-12 ק"מ לליטר (משולב)

אז דיי הגיוני זה ש 1300 ידני יעשה 13-14 (במידה ואין עליו יותר מדיי עומס).

יכול להיות אוליי שאיכות הדלק במידנתנו הקטנטונת עלתה בשנים האחרונות?

אגב,אני ממלא תמיד ב"דלק דראגון" באותה תחנה,ומודד בכל פעם,בעצם אני אפילו לא מייחס שום חשיבות לשעון שהרי הוא שקרן פתולוגי.

כל תדלוק מאפס קילומטרג' ואז נוסע לפי כמות הליטרים שהכנסתי,דיינו תידלקתי היום 30 ליטר,פעם הבאה כשאני יתדלק תיהיה ב 350 ק"מ על השעון.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

הסיבה היחידה שאני מתפלא היא כי אני מכיר את הרכב הזה. טוב מאוד אפילו.

 

הייתה אחת במשפחה כשהייתי ילד, היו הרבה כאלה במשפחה המורחבת, יש כאלה עדיין לחברים שלי ולי הייתה אחת אישית במשך 6 שנים, ועוד את הדגם הספציפי של 1300 ידני.

 

ולשאלתך - כן, הכל היה תקין. קרבורטור נקי, חוטי הצתה טובים, מפלג אלקטרוני, פלאגים NGK. לא היה שום דבר שלא היה לפי הספר.

 

ואף אחת מהן לא עברה את ה450 ק"מ לטנק עירוני מלא. מה לעשות.

 

אז זה שיש כמה קשקשנים שקמים ומספרים לי על 720 ק"מ - שיבושם להם. הרי ברור שמדובר בפאק בספידומטר במידה וזה באמת מה שהוא מראה. אנשים מגיעים לצריכת דלק כזו במקרה הכי טוב עם C3 דיזל, או טויוטה פריוס (וגם על זה אני לא מוכן לחתום).

 

ביום שסובארו 1300 תעשה 720 ק"מ לטנק, הקסארה שלי תעשה 1400 ק"מ. זה הכל.

פורסם

אף אחד לא קרא לך קשקשן, ולא יפה לזלזל (והספידומטר מדויק, נבדק לאחרונה מול קורולה 2008, או שאולי גם הספידומטר שלה מזייף)

פורסם

אני לא מזלזל. אני מפקפק בסיפור שלך.

 

מצד שני, יש גם אנשים שמאמינים במפלצת מלוך נס, בזה שישו הלך על המים וכך הלאה.

זה באמת לא יפה להטיל ספק באמונה של אנשים ולכן אני מסכים איתך שהסובארו שלך עושה 720 ק"מ למיכל.

 

תהנה.

 

 

8)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אני לא מזלזל. אני מפקפק בסיפור שלך.

 

מצד שני, יש גם אנשים שמאמינים במפלצת מלוך נס, בזה שישו הלך על המים וכך הלאה.

זה באמת לא יפה להטיל ספק באמונה של אנשים ולכן אני מסכים איתך שהסובארו שלך עושה 720 ק"מ למיכל.

 

תהנה.

 

 

8)

 

לא כל סובארו דומה למשניה, לא בטיפולים שהיא עוברת, לא ברכיבים שלה אשר בטח שונים ממכונית למכונית אחרי 14 שנים+ של נהיגה ומוסכים, ובטח ובטח לא דומה בבעליה ובצורת הנהיגה שלהם!, מה שכן דומה הוא נפח טנק הדלק שהוא 50 ליטר ללאונות ולטנדרים למיניהם ולא 60 ליטר לעורך החישוב כמה ת'רדים מלמעלה, צריכת הדלק ברכב תקין מכנית (ואני מניח שכך רכבך) משתנה מהמון סיבות שבינהם והחשובות בינהם:

 

א. מהירות נסיעה והמצאות בהילוך מתאים ולא נסיעה בסל"ד גבוהה תשפר את תצרוכת הדלק

ב. משקל הנוסעים ברכב/משקל המטען הקבוע ברכב אם יש (ארגזי שמנים ותוספים למיניהם שזרוקים בבגאז' עם כיסאות ים ומטקות לדוגמא)

ג. לחץ האויר בצמיגים והחתך שלהם שגם שונה מרכב לרכב

ד.ידני או אוטומט

 

אני לא מכיר את פותח השרשור אך אני מאמין שלבדוק תצרוכת דלק הוא יודע, וסובארו שעושה 1-13/14 תיתכן בתנאים אופטימליים! רכבי בתקופת המנוע הקודם (1600 יבוא אמריקאי) נסע בכיף בזמנו 550 קילומטר למיכל מלא, נבדק פעמים רבות!

שזה יחס של ~1-12, היום (לא ממש היום...) גומע לו בכיף 400 - 480 קמ' למיכל בנסיעה עירונית / בין עירונית בהתאמה.

 

לכן למה לצחוק ולזלזל במקום ללמוד שכן אפשר שהגיע לנתונים יפים ברכבים אלו ולפרגן?.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
לא כל סובארו דומה למשניה, לא בטיפולים שהיא עוברת, לא ברכיבים שלה אשר בטח שונים ממכונית למכונית אחרי 14 שנים+ של נהיגה ומוסכים, ובטח ובטח לא דומה בבעליה ובצורת הנהיגה שלהם!, מה שכן דומה הוא נפח טנק הדלק שהוא 50 ליטר ללאונות ולטנדרים למיניהם ולא 60 ליטר לעורך החישוב כמה ת'רדים מלמעלה, צריכת הדלק ברכב תקין מכנית (ואני מניח שכך רכבך) משתנה מהמון סיבות שבינהם והחשובות בינהם:

 

א. מהירות נסיעה והמצאות בהילוך מתאים ולא נסיעה בסל"ד גבוהה תשפר את תצרוכת הדלק

ב. משקל הנוסעים ברכב/משקל המטען הקבוע ברכב אם יש (ארגזי שמנים ותוספים למיניהם שזרוקים בבגאז' עם כיסאות ים ומטקות לדוגמא)

ג. לחץ האויר בצמיגים והחתך שלהם שגם שונה מרכב לרכב

ד.ידני או אוטומט

 

אני לא מכיר את פותח השרשור אך אני מאמין שלבדוק תצרוכת דלק הוא יודע, וסובארו שעושה 1-13/14 תיתכן בתנאים אופטימליים! רכבי בתקופת המנוע הקודם (1600 יבוא אמריקאי) נסע בכיף בזמנו 550 קילומטר למיכל מלא, נבדק פעמים רבות!

שזה יחס של ~1-12, היום (לא ממש היום...) גומע לו בכיף 400 - 480 קמ' למיכל בנסיעה עירונית / בין עירונית בהתאמה.

 

לכן למה לצחוק ולזלזל במקום ללמוד שכן אפשר שהגיע לנתונים יפים ברכבים אלו ולפרגן?.

נכון, ולא כל איש צריך הקפיץ נושא אחרי כמעט 4 חודשים ..

O:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הנושא רגיש לליבי ולכן ההקפצה, תהיתי אם זה יעורר תשומת לב :) כנראה שכן, אבל עדיף מאוחר מאשר שזה ישב לי בבטן התחושות שלי אחרי שקראתי כמה מההערות המזלזלות.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...