Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה גם אם המנוע ה"חדש" יהיה באמת יותר טוב? הוא משופץ או ממש חדש פשוט הורכב במפעל אחר?

 

בנוגע לשאלה שלך ESTK השעון חום ממש לא מדוייק רב הזמן הוא נמצא ברבע התחתון שלו ולפעמים עולה ממש קצת, בגדול לא נראה לי שהיית התחממות גדולה מידי

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המנוע ה"חדש" בא מרכב שבמרבית המקרים עבר תאונה, והושבת, ונמכר לחלקים.

מייבוא זה אומר שהוא בא מחו"ל שמישום מה המנועים שלהם מחזיקים טוב יותר והם במצב טוב יותר והיו מתוחזקים כמו שצריך כשהם היו מורכבים על הרכב , איכות הדלק שם טובה יותר,לא "חרשו אותם" ,ואלה בערך הסיבות שנכתבו פה כשנשאלה השאלה איזה מנוע עדיף , פירוק או ייבוא.

 

ואין דבר כזה מנוע "חדש" גם אם תיקח את שלך לשיפוץ אצל משפץ הוא "יחדש "אותו , לא מייצרים כאלה מנועים יותר מה שתקנה זה משומש, ולא בהכרח שעבר שיפוץ כלשהוא לפני.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

שלום רב!

לדעתי אתם עושים מזבוב פיל.

יש לעדכן האם קיים מחסור ניכר במי קירור.

יש לבדוק אפשרות סבירה של נשמים סתומים, הגורמים ללחצים גבוהים במנוע, ולהחדרת שמן לבית מסנן האוויר, ולפריצת מחזיר שמן קדמי בפולי מנוע, הגורם להתזת שמן באזור המפלג,, יש לבדוק קומפרסייה והפסדי לחץ, ובהתאם לממצאים שיתגלו, להחליט אם יש צורך בכלל להחליף מנוע, ובוודאי לא במנוע 1800 , שלא מתאים בדגם סובארו זה, ולכן יש להחליפו במנוע 1600 מיבוא בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התשובה צביקה,

 

חוסר במי קירור לפי מיכל העודפים לא נראה לעין, לא פתחתי את הראדיאטור להסתכל,

לגבי כל שאר הדברים אני אבדוק את כל זה במוסך, ונראה מה הם יגידו..

פורסם

אם אין חוסר במי קירור, והרכב לא מתחמם, הדיאגנוזה של חדירת מי קירור לשמן מופרכת ביסודה, ומקורה בחוסר אוורור של מערכת הנשמים, אשר גורם לעבוי בצינור מלוי השמן במנוע, מה שגורם לחשד מוטעה, של חדירת מי קירור לשמן.

נשמים סתומים בסובארו, נפוצים מאד, וגורמים ללחצים בבית הארכובה, ובאגן השמן, והם הגורם העיקרי, להזעות המרובות, ולחדירת שמן לבית מסנן האוויר, ופריצת מחזיר שמו קדמי או אחורי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

טוב אז היום הייתי במוסך והתצאות הן כאלה:

 

דבר ראשון במוסך אחר שהייתי בו פעם התלוננתי על שמן בבית הפילטר, ומסתבר שהוא הכניס לי לתוך הצינור נשם ספוגית כזאת, וייתכן והיא גרמה ללחץ שם, וציאת חלק מהשמן.

 

אבל בלי שום קשר (לפחות לא שנראה לי) עשו בדיקת קומפרסיה, וגילו שיש גזי פליטה בתוך המיים.

 

לתיקון היו שתי אופציות, או להחליף מנוע, שהכי זול שמצאו מייבוא היה 3500 לא כולל מע"מ והובלה, או טיפול ראש מנוע ב2000 שקל.

 

מפני שלא שווה היה לשלם קרוב ל 6K על מנוע כולל עבודה, שזה כמעט שווי חצי מהאוטו , החלטתי לעשות רק ראש מנוע, ואז במקרה הצורך אולי למכור את האוטו.

פורסם

הרכב הוא אוטומט? יש מזגן?

אם החיסרון שלו זה רק שהוא 1300 וכל השאר תקין והרכב סוחב טוב עם מזגן אז שווה תיקון.

והמחיר של המנוע שאמרו לך זה של 1600?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הרכב הוא ידני, בלי מזגן.

וכן המחיר היה למנוע 1600

 

ובהתחלה גם אני רציתי להחליף מנוע, אבל המחיר הסביר של כ2500 שקל מיבוא לא היה, היה רק ב 3500

פורסם

יש מדחס? או אין כלום? או רק הכנה?

כי אם תחליף ל1600 ותרצה להוסיף מזגן אז הרכב יסע יחסית בסדר, אבל עם 1300+מזגן הרכב לא יזוז.

 

, ב"מאגר " בראשל"צ ביררתי לפני כמה חודשים , מנוע 1600 EA71 עולה 2600+מע"מ מנוע מפירוק מקומי, 039487211

 

מה שאני בא להגיד זה שאם אתה מתכנן להשקיע קצת ברכב אז תשים 1600 ותבדוק את ההכנה למיזוג ,אם כבר אתה מחליף אז תחליף למנוע "חזק" יחסית ,

ואולי שווה להוסיף מזגן,

לדעתי לא שווה להתעסק עם מנוע 1300 ,לא לשפץ ,ולא להביא אחר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אם הרכב לא התחמם ולא היה חוסר במי קרור אני לא מאמין שהייתה בעייה בראש מנוע.בייחוד כשאתה כותב שמד החום הראה בדרך כלל חום נמוך.זה שיש יציאה של גזים מפקק מילוי שמן נורמלי למנוע ישן אך אין בעייה עם זה.{המנוע הוא ישן}.יש כמה סיבות ליציאת גזים מפקק מילוי שמן.וכבר כתבו אותם אני מאמין.1.חלק מהקומפרסיה בורח לתוך אגן השמן וזו הסיבה שכשאתה פותח את הפקק אתה רואה גזים יוצאים.2.נשמים סתומים.אין אוורור בחלל בית ארכובה והגזים יוצאים לפתח מילוי שמן.

ואני מוכן לעשות איתך ספורט-אחרי תיקון ראש עדיין יצאו לך גזים מפקק מילוי.

פורסם

ESTK- במנוע הנוכחי יש הכנה .

 

מנוע מפירוק אני לא רציתי להביא כי אי אפשר לדעת מה מקבלים, זה עוד יכול לעלות לי יותר.

 

ולהשקיע במערכת מיזוג באוטו כזה ממש לא שווה כי המערכת תיהיה גם ישנה ויהיו איתה רק בעיות..

 

הפתרון לדעתי פשוט להחליף אוטו, אחרי שעוד פעם יתחילו בעיות אחרי הראש מנוע.

 

אני גם לא הייתי בטוח שזה ראש מנוע, אבל במוסך בדקו עם קומפרסיה ומצאו שיש גזי פליטה בתוך המיים.

 

מה שאני מנסה להגיד זה שבדקו לפני שהתחילו לפרק את הראש מנוע.

פורסם

שלום רב!

לדעתי ההחלטה לפרק ראשים(שניים) היתה החלטה פזיזה ושגוייה.

לא ציינת מה גובה הדחיסה בארבעת הצילנדרים.

לא ביצעת בדיקת ליקייג(לחץ הפוך).

מדברייך בתגובות קודמות, שמלבד אובדן שמן, והזעות, ושמן בבית מסנן האוויר, הרכב תפקד כרגיל, לא התחממם ולא אבד מים, מה שאומר שבריחת גזי פליטה למים הם מינןרים, או לא קיימים.

צרוף מקרים, היום טפלתי ברכב זהה, סובארו שנת 92 או 93, הקרבורטור טופל לאחרונה אצלי בתאריך 11/97, הרדיאטור היה ריק ממי קירור,המים שנותרו היה מי ברז, שמם מנוע מתחת למינימום, מונע מוצף משמן, בית מסנן אוויר, מחא שמן שמסנן האוויר היבש, הפך לרטוב שחור וסתום. מסנן דלק תחתון שחור סתום, ומלא חלודה.

המסנן דלק התחתון הוחלף לחדש, בקרבורטור בוצע נקוי שיפוץ וכוון, כולל סידור צוק אוטומטי שנשאר סגור, וגרם כמובן לצריכת דלק עצומה, ההצתה כוונה מחדש, בוצעה נסיעת מבחן, הרכב חזר לתפקד כחדש, הפידבק שקיבלתי מהלקוח, לאחר שלקח את הרכב.....תגיד החלפת לי מנוע, הוספת עשרות סוסים למנוע", הינ שווה הכל.

שורה תחתונה, לא למהר להספיד מנוע סובארו, שמסוגל לנסוע ללא מים וללא שמן מנוע, עם קרבורטור, שלא שופץ כ11 שנים, ומסוגל לחזור ולתפקד עוד מספר שנים רבות באחריות, בתנאי שיקבל טיפול וליווי ומגע מקצועי מהלב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...