Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הצריכת דלק היית 1 ל 14.

 

ונראה לי שהוא בדק משהו, הוא בדק ברדיאטור את הקומפרסיה, או שזה לא הבדיקה הזאת?!

 

בכל מקרה אחרי הבדיקה שלו הוא אמר שיש מיים בצילנדרים, ואחרי שפתח את הראש הוא גם הראה לי שיש סימנים של מיים.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דווקא הצריכת דלק היית 1 ל 14.

 

ונראה לי שהוא בדק משהו, הוא בדק ברדיאטור את הקומפרסיה, או שזה לא הבדיקה הזאת?!

 

בכל מקרה אחרי הבדיקה שלו הוא אמר שיש מיים בצילנדרים, ואחרי שפתח את הראש הוא גם הראה לי שיש סימנים של מיים.

 

ברדיאטור לא בודקים קומפרסייה, ברדיאטור בו בודקים האם קיימת בריחת מי קירור בכלל , ולהיכן.

בבדיקת לחץ הפוך ניתן לגלות בדיקת בריחת קומפרסייה למים, לקרבורטור, לאגזוז, או לפתח מלוי שמן.

לא יתכן מים בצילנדרים, במקרה כזה תגרם נעילה הדרוסטטית.

נראה לי שאתה הולך לפול לבור, שגם סולם מכבי אש עם אוקטן גבוה, לא יוכל לחלץ אותך משם.

בעייתך קשורה לבריחת לחץ מהרינגים, ונשמים סתומים, שיפוץ הראשים, ללא החלפת רינגים יחמיר את הבעייה, קומפרסייה תברח לאגן השמן, ומיסבי טלטל וגל ארכובה יתחילו לדפוק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שיפוץ הראשים, ללא החלפת רינגים יחמיר את הבעייה, קומפרסייה תברח לאגן השמן, ומיסבי טלטל וגל ארכובה יתחילו לדפוק.

בברכה

צביקה

 

בגלל שיש שחיקה אחידה פחות או יותר של כל מכלולי המנוע, ברגע שתשפץ ראש מנוע אז הלחץ של הקומפרסיה יגדל , וזה מצויין,

אבל בגלל שהגומיות של השמן (רינגים ) יהיו בלויים מידי הם לא יעמדו בלחץ ואז יברח הלחץ לשמן ויהיו בועות בשמן והוא יתחמם.

ובעצם לא עשית כלום והוחמרה הבעיה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מצטער על החוסר דיוק אבל אני מקווה שהובן הרעיון שעומד מאחורי מה שאמרתי

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לא יודע איך מדדת צריכת דלק של 1:14 בסובארו 1300.

 

אחרי ניקוי קרבורטור, עם הצתה אלקטרונית, צמיגים חדשים ולא יודע מה עוד היה חדש אצלי ברכב - עשה 1:9. גם בבין עירוני.

 

1:14 אולי בירידה תמידית על ניוטרל.

 

מה לעשות, צריכת דלק חסכונית זה לא הצד החזק של המכוניות האלה.

פורסם
בגלל שיש שחיקה אחידה פחות או יותר של כל מכלולי המנוע, ברגע שתשפץ ראש מנוע אז הלחץ של הקומפרסיה יגדל , וזה מצויין,

אבל בגלל שהגומיות של השמן (רינגים ) יהיו בלויים מידי הם לא יעמדו בלחץ ואז יברח הלחץ לשמן ויהיו בועות בשמן והוא יתחמם.

ובעצם לא עשית כלום והוחמרה הבעיה.

אתה עושה סלט, ממונחים בסיסיים ברכיבי מנוע ובכך אתה גורם לבלבול אצל מי שקורא את התגובות שכתבת .

עריכה - אני רואה שהפנמת

פורסם
לא יודע איך מדדת צריכת דלק של 1:14 בסובארו 1300.

 

.

האמת זה די מוזר גם לדעתי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

30 ליטר זה עד סוף המיכל?

מילאת עד הסוף דלק ונסעת עד הרבע ?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אוקטן גבוה שלום רב!

שיפוץ ראש מנוע כולל את הדברים הבאים:

ישור ומלוי ראש מנוע ובדיקת סדקים בראש ובתושבת שסתומים.

ליטוש והשחזת שסתומים לתושבותיהם, והחלפת שסתומים שרופים, במידה וקיימים כאלה(לרוב שסתומי פליטה נשרפים).

החלפת גומיות שסתומים, ובכך הסתיים שיפוץ הראש.

"אזהרה -השחזת : שיפוץ הראשים מגדיל את הדחיסה בראש המנוע, מה שגורם ברוב המקרים, לבריחת לחץ מתא השריפה דרך טבעות הדחיסה והשמן, מה שגורם ללחצים באגן השמן, ומשם פריצת שמן דרך צינורות נשם מדיד שמן אטמים, והגדלת שריפת השמן, ולדפיקות מיסבי טלטלים וגל ארכובה.

מסקנה ללא החלפת טבעות שמן ודחיסה, שיפוץ הראשים הוא ברכה לבטלה, וומוקדם או מאוחר, תזדקק לשיפוץ מנוע כללי, ואו להחלפת מנוע.

מסקנה מתבקשת, מדוע פרקת ראשי מנוע, שבדיעבד מלבד איבוד שמן והזעה, המנוע היה יכול לסחוב עוד כמה שנים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
האמת זה די מוזר גם לדעתי.

 

תתפלאו

יש לנו גם רכב כזה (1300, מודל 86, בלי מזגן, קרוב ל300K ק"מ)

עושה 1:14.5 במקרה הרע

מדידה אחרונה היתה מעל 1:15

 

(והמיכל 60 ליטר, למי שתהה)


×
×
  • תוכן חדש...