Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ EBAY - מסרשמיט נדירה בתל אביב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נראה לכם חשוד שכול אלו שנתנו הצעות למכרז בעלי שם משתמש מאוד דומה (U***P,M***E,L***T וכ'ו) :roll:

 

מה עוד שכול המשתמשים האלו עשו "עסקים" (נתנו הצעות למכרזים) עם המוכר בעבר והוא בעצם עדיין לא מכר כלום

 

למרות שלכולם יש רקורד עשיר זה נראה חשוד מאוד

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא נראה לכם חשוד שכול אלו שנתנו הצעות למכרז בעלי שם משתמש מאוד דומה (U***P,M***E,L***T וכ'ו) :roll:

 

מה עוד שכול המשתמשים האלו עשו "עסקים" (נתנו הצעות למכרזים) עם המוכר בעבר והוא בעצם עדיין לא מכר כלום

 

למרות שלכולם יש רקורד עשיר זה נראה חשוד מאוד

 

הכוכביות באמצע מציינות שהמוכר ביקש להשאיר את הרוכשים הפוטנציאליים ב"עילום שם" ולכן האתר אוטומטית ממלא את האותיות במרכז הכינוי שלהם בכוכביות....

 

הלכה הקונספירציה... :lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

Only 3 minutes to go, it's your last chance

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אל תפתח עדיין את בקבוקי השמפניה. המוכר יכול להחליט למכור אותו למציע הגבוה אפילו אם לא הגיעו למחיר המינימום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אל תפתח עדיין את בקבוקי השמפניה. המוכר יכול להחליט למכור אותו למציע הגבוה אפילו אם לא הגיעו למחיר המינימום.

השמועות אומרות שהוא כנראה נמכר.

פורסם
אל תפתח עדיין את בקבוקי השמפניה. המוכר יכול להחליט למכור אותו למציע הגבוה אפילו אם לא הגיעו למחיר המינימום.

למה יש לי הרגשה שזה רכב מהאוסף של וורטהיימר ???

לא רוצה הגא כח, לא רוצה ABS

רוצה הגא עץ והרבה ניקל מסביב 8)

פורסם

נמכר (?) ב38,500$. אם הוא רק היה יודע שהדולר יצנח ככה... אולי האוטו היה ניצל. בשקלים זה יוצא 143,220.

ד"א האוטו מופיע גם בספר העשור של מועדון החמש... שם רשום שזה אחד מתוך 250 (!!!) כאלה שיוצרו.

 

אור.

ג'יפ פורד מודל 1942

אוסטין A30 מודל 1955 (בשיפוץ)

 

מחפש בדחיפות כל דבר שקשור לAustin A30/A35

פורסם
אני לא מבין גדול בדגם הזה אבל נראה לי שהרכב רחוק מלהיות מקורי ועדיין יש הרבה עבודה לעשות!

 

זאב, האם אני צודק?

 

אני מתנצל בכנות על העיכוב בתשובה , אינני מרבה לקרוא בפורום זה בעת האחרונה.

 

לעינייננו רכב זה שונה מה-kr-201 שבבעלותי, כך או כך אני לא רואה את הגג, רק הדלת ישנה, עד כמה שידוע לי לא היה צבוע בצבע שאנחנו רואים, וידוע לי שיש מערכת חשמל מאד מסובכת בכלי הזה , ובמסרשמיטים משנת 1956 בכלל למרות שכאשר היא פועלת היא די אמינה, מערכת החשמל במכונית הזו שונה לחלוטין מזו של ה- kr-201. ערב טוב - זאב

zeev

פורסם

שלום לכל החברים,

קראתי את הבעת הדאגה מכך שמסרשמיט מישראל תעזוב את הארץ...

אז לכל הרציניים ומביני העניין שביניכם...

יש לי להציע למכירה רכב כזה דגם של 3 גלגלים במחיר מאוד אטרקיבי !!!

פרטים במקום המפגש בימי שישי ברמת אביב.

 

יורם


×
×
  • תוכן חדש...