Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

200 ש"ח לפוליש וגם ווקס יקר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

200 ש"ח זה מחיר "בשבילי" בתכלס זה חבר של אבא שלי שתמיד מוזיל לי בעלויות של ניקיון הרכב שלי. הוא אמר שהמחיר הרגיל אצלו זה 350 ש"ח ובשבילי 200.

פשוט בפעם האחרונה שהוא עשה לי רק פוליש הוא לקח רק 50 ש"ח בגלל זה נראה לי יקר 200!

350 זה מחיר נורמלי?

פורסם

היכן הציעו לך פוליש ווקס ב 200 ש"ח?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

במגדל העמק, למה את גם רוצה, לדבר איתו? (כמובן בהומור)

כמו שאמרתי בפעם הקודמת ב 50 ש"ח הוא עשה לי את הפוליש (אמר לי לשלם רק על החומר).

350 ש"ח זה מקובל?

מה המחיר של חומרים נורמלים?

תודה.

פורסם

מחיר סטנדרטי וטוב בדר"כ זה 500 ש"ח ככה שגם 350 זה מחיר זול

 

השאלה באמת איך תהיה העבודה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

החבר'ה בכפר קאסם מנקים ממש ממש טוב פנימי וחיצוני ב18 ש"ח

(במנוי ואחרי מיקוח)

אז 200 ש"ח לפוליש וקס נראה לי מציאותי

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

אני מכירה מכר באופן אישי, שיש לו מקום לשטיפת רכבים.

הוא לא מבצע פוליש ווקס לכל רכב, לא כולם זקוקים לזה, הוא נותן מבט ברכב ומחליט האם זה באמת יועיל או שלא.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מיכה כשראיתי את הרכב שלך במפגש אתמול הוא היה נראה לי חסר ברק לגמרי..

עכשיו אני מבין למה :idea::shock:

לא עושים רק פוליש לרכב. אחרי פוליש עושים ווקס, כי הפוליש מוריד שכבת צבע (דקה) וכדי לשמור על השכבה הטרייה שנחשפה מומלץ מאוד לעשות ווקס אחרי זה.

וזה אחד הדברים הכי בסיסיים שיש בניקוי רכב...אז אני הייתי חושב פעמיים אם לחזור לבחור הזה.

בכלל עדיף לעשות לבד - אין לנו על מי לסמוך, מלבד --> על עצמנו :-D

 

כל מה שנשאר לך לעשות זה רק ווקס, פוליש כבר עשית.

תקנה שמפו לרכב, ג'ילדה סינטטית, ווקס של Car Plan ומטלית מיקרופייבר, שעה עבודה וסיימת הכל כולל שטיפה + ייבוש + ווקס.

ויישאר לך מספיק חומר לדי הרבה שטיפות, תלוי בחומרים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

וואלה אם הייתי יודע שאתה יודע את זה לא הייתי שואל פה! אבל תודה כמובן לכולם.

האמת הפוליש שעשיתי היה מזמן ואני אמרתי לבחור לעשות רק את זה ככה שהוא לא אשם.

דבר אחד אני אומר לך שבמידה ואני יעשה את העבודה הזאת זה בטוח לא יקח לי שעה! רק לנקות את הרכב בעצמי לוקח לי שעה וחצי (במידה ואני מחפף) אני מאוד מקפיד לצערי בגלל זה נראה לי שעדיף כבר לתת למשהו אחר לעשות את זה בשביל לחסוך מעצמי התעללות.

תודה לכולם.

ודובי תתכונן לפעם הבאה במפגש.

מיכו.

פורסם

להתכונן? אני? מה יש תחרות?! סתם כאילו אם היתה הייתי יכול להשתתף :lol::lol:

טוב זה תלוי כנראה בבנאדם...אולי אתה עושה משהו לא נכון?

אה דרך אגב, כדאי לך לטפל בכתמי חלודה האלה לפני שאתה עושה ווקס...אחרת זה יאטום אותם בפנים..ואללה יסטור :-D

תעלה תמונות בשרשור חדש, כי אני לא בטוח איך מורידים אותם...אולי פוליש עצבני, נקודתי.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

×
×
  • תוכן חדש...