Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעוד 120 ש"ח אתה קונה את ה7950 עם USB :

http://zap.co.il/model.asp?model_id=576040

 

או את ה6900 או 690 שגם כוללים USB.

 

תסתכל בזאפ.

 

מידן , במחיר הזה המכשיר יהיה פרללי וללא אחריות של יבואן רישמי , הייתי מוותר .

המחיר של המכשיר שהצעת עם אחריות של יבואן רישמי הוא סביב ה2,000 שקלים וזה דיי הרבה.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקשר למגבר JBL GTO תבדוק אם עדיין מוכרים אותו בדיוטפרי שם הוא נמכר ב200 דולר (850 שקל)

 

עדיף מאשר 1200 שקל.

 

בהצלחה עם המערכת מקס :)

פורסם

כרגיל אני בטוח שתתעלם מההצעה שלי כיוון שבטח את רוב החברות לא תכיר אבל מה לעשות שאכפת לי...

במחיר הזה:

1200-1300 ש"ח CLARION DXZ476MP

1300 ש"ח CFX של מק אודיו.

סאב ID10D2V.3 עוד 1100 ש"ח כולל תיבה.

מגבר Z4200 של מק אודיו , 1000 ש"ח.

עוד נשארת עם עודף.

פורסם

אני דווקא מכיר את החברות ...

ויעקב שמעתי את הפולס על אותו מגבר..

ונשמעו לי מצוין למרות ששמעתי את הדוטק והם נשמעו יותר טוב.

אז כן יש מצב שאלך על הדוטק.

בקשר למגבר מהדיוטי פרי..

חזרתי לפנ יומיים מפולין.

חיפשתי את המגבר וכבר לא היה.

 

בקשר ל7950.

אכן בדקתי וב1600 אני לא מקבל את אחריות היבואן של עוזי רדיו..

לכן יורד מהפרק.

 

לגבי הסאב אני אבדוק מחר על הסרווין וגה....

 

כמו כן כמו שמישהו אמר לי על הJBL ב-1200 גם הוא ללא אחריות של ניופאן (היבואן בארץ).

ועם האחריות הוא עולה כמו שאמרתי סביב 1500 1600 שקל ואז אני ממש על הקצה .. בין דוטק לפולס לסאב ב-1300 שקל

 

לא יודע מה לעשות :/..

עדיף לקחת את הדוטק ואת הסרווין בערך ב-900 שקל?

פורסם

ועכשיו בבקשה תסביר לי מה מיוחד בחלקים שאתה הצעת בשונה מהחלקים שגיבשתי לבד ובעזרת שאר המגיבים לי..??

זאת אומרת.

למה שהחלקים האחרים יהיו פחות אפקטיביים מאשר מה שאתה מציע?

פורסם

כי הJBL הוא מגבר לא טוב. פשוט ככה.

כי עד רמת הP880 ומעליו אין לפיוניר מכשיר שמשתווה למכשירים הכי פשוטים של קלריון בסאונד (פיצ'רים זה קשקשת).

כי מורל פולס זה קקה של קומפוננט .

C12 זה סאב לא טוב באמת. ההשוואה לID עושה צחוק מהחלטורה.

 

וכי המערכת שאני הצעתי בביטחון יותר טובה, יותר מוזיקלית ועולה עוד הרבה פחות.

5000 ש"ח על הרכיבים שהצעת והציעו לך , תביא לי אני אביא לך ארוויח עלייך איזה 2000-2300 שקל ואתה תהנה ואני אהנה.

פורסם

זהו סגרתי עסקה..

היום התקנתי את הפיוניר 6950.

מחר מתקין את הJBL 75.4

סאב הלכתי על KICKER ES 12

קומפוננט MOREL DOTECH OVATION

 

את הפאנל קניתי ב-1024 שקל

המגבר יעלה לי 1400

הסאב עם תיבה מקורית 1000

והקומפוננט 1300

התקנה וחיווט 500 שקל ..

פורסם

אל תשלם את המחיר הזה עבור הסאב הזה ,



אתה יכול לקנות סאב טוב יותר בכמה רמות (כולל תיבה) ולהישאר עם עודף.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

וזה עדיין יקר. אתה יכול לקנות את אחד מהסאבים של פיניקס גולד, סרווין ווגה הד ששמעתי לאחרונה ודי התרשמתי ממנו לטובה וגם יתאים למגבר שיהיה לך. ועוד הרבה סאבים טובים.

לא יודע מי הציע לך את ההצעה הזו, אבל המחיר שהוא דורש עבור הסאב פשוט מגוחך.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

חבל שלא לקחת בחשבון את ההצעה של זה וזה וזה.

ואין שום סיבה לשלם כ"כ הרבה על הסאב ב1000 שקל יכלת לקנות סאבים טובים יותר,וממש לא חסר כאלה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...