Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה עדין לא שילמתי ולא התקנתי..

אני רק צריך חנות בירושלים שמוכרת את הסרווין וגה כי איפה שאני מתקין אין לו.

וגם אין לו את הCVR כי לטענתו הוא לא מגיע לארץ מיבואן מסודר אלא ביבוא פרללי.

 

יש לו איזה שהו סאב של קאדנס אני לא יודע את הדגם אבל..

אני אבדוק מחר איזה סאבים מוצעים לי.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבר'ה עדין לא שילמתי ולא התקנתי..

אני רק צריך חנות בירושלים שמוכרת את הסרווין וגה כי איפה שאני מתקין אין לו.

וגם אין לו את הCVR כי לטענתו הוא לא מגיע לארץ מיבואן מסודר אלא ביבוא פרללי.

 

יש לו איזה שהו סאב של קאדנס אני לא יודע את הדגם אבל..

אני אבדוק מחר איזה סאבים מוצעים לי.

 

הCVR מיובא לארץ ע"י אפריל טקליין אם אני לא טועה , שלא יעבוד עליך .

גם אם אני טועה בשם היבואן יש בוודאות יבואן רישמי לקיקר בארץ .

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

ניר, הסאב שציינת לא עולה 1000 שקל עם תיבה מקורית אלא הרבה פחות, ובכל מקרה לא כדאי לקנות אותו כאשר ב- 1000 שקל אתה מביא דברים הרבה יותר טובים.

 

גם אם אין לו את הסאב שאתה רוצה, אתה יכול להכין את התשתית וכל החיווט, ואחרי שתקנה את הסאב כל מה שישאר לך לעשות זה לחבר את הפלוס והמינוס, ולכוון

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
ניר W , מיום ליום אנשים כמוך משכנעים אותי שאני חייב לפתוח עסק.

וואי אני קונה פורשה ככ מהר מאנשים כמוך...

 

פששש אתה יודע ממש כיף לקרוא תגובה כזאת במקום להסביר .

 

SROOL

אני חושב שזה מה שאעשה..

אכין תשתית ישירות אל תא המטען.

ואסע השבוע לקנות את הסרווין וגה..

זה לדעתי מה שאעשה.

או שאשמע מחר במקום שבו אני מתקין עוד סאב ..יש שם איזה שהוא סאב של קאדנס אני אבדוק אותו...

 

יש עוד משהו שאני שוכח במערכת?

פורסם
ניר, הסאב שציינת לא עולה 1000 שקל עם תיבה מקורית אלא הרבה פחות, ובכל מקרה לא כדאי לקנות אותו כאשר ב- 1000 שקל אתה מביא דברים הרבה יותר טובים.

 

גם אם אין לו את הסאב שאתה רוצה, אתה יכול להכין את התשתית וכל החיווט, ואחרי שתקנה את הסאב כל מה שישאר לך לעשות זה לחבר את הפלוס והמינוס, ולכוון

 

 

בארצות הברית אתה משיג את קיקר CV 12 ב 22 & ! וזוג ב 69 $

 

אז עזוב את זה עכשיו,לשלם עליו 750 שקל ממש זריקת כסף,תיקנה משהו יותר עוצמתי ומדוייק!

 

צודק או לאא?

פורסם

לפותח השרשור ,

כמו שציינו פה EX של קיקר ב1000 זו לא קניה כדאית משהו

אבל אנשים פה מתחילים לזרוק סאבים שרובם לא תוכל להגביר כראוי .

 

לדעתי אופציה אחת מן הטובות היא

סאב של אימג' דינמיקס דגם

ID12"D2

זאת אומרת סאב בעל יכולת ספיגה של 250 RMS

2 סלילים של 2 אוהם כל אחד משמע חיבור טורי = 4 אוהם

המגבר שאתה הולך לקנות נותן בגישור 284RMS ב- 4 אוהם

 

לדעתי זוהי אחת מהאופציות הטובות :)

נ.ב ירושלים היא עיר בעייתית לקניית מוצרי אודיו לרכב

פורסם

אכן עיר בעייתי לאודיו לרכב.

 

תודה על תשובה מפורטת ביותר עד עכשיו זרקו לי את ה:ID: הזה כאילו זה מוצר מובן מאליו בשוק.

 

איפה אפשר להשיג אותו.

והאם המגבר לא יגביר כראוי את הHED של CERWINVEGA?

תודה..

פורסם

המגבר יגביר כראוי גם את הסרווין וגה וגם את ה ID

אין לי ניסיון עם ה- ID אך הוא ידוע כסאב מדוייק

יש לי ניסיון עם הסרווין וגה והוא די טוב ומומלץ (300 RMS ספיגה, מתלבש טוב טוב על המגבר שלך)

ID אני יודע שמוכרים באתר צ'יפר, הם כנראה היבואנים

סרווין וגה מוכרים בהרבה מקומות, אני אישית קניתי מרחובות, וגם באתר שמוכרים את ה- ID מוכרים את הסרווין וגה

תשמע את שני הסאבים ותראה מה יהיה לך יותר טוב, אני גר בקריית מלאכי ואתה מוזמן לבוא ולשמוע את הסרווין וגה אצלך באוטו

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ועוד איך שהוא יגביר אותו אם אנני טועה גם הסרווין הנ"ל מגיעה בתצורה של 2 סלילים של 2 אוהם

אבל לדעתי אין להשרווצ בינהם.

 

את הID -תתקשר לליאור מולטימדיה הוא היבואן שלהם

פורסם

חבר'ה התקנתי את המערכת בשעה טובה ומוצלחת!!

פאנל פיוניר 6950

קומפוננט- הרץ הי אנרג'..

סאב-אינפיניטי כל שהו 1200 וואט רשום עליו.

מגבר-JBL 75.4.

 

חוץ מזה שהמראה האמצעית ברכב משנה לי כיוונים בגלל הבאסים הכל מעולההההה..

 

מה אומרים על ההי אנרג'י?

פורסם

אחלה סט ההיי אנרג'י, תתחדש על הכל

הניסיון שיש לי עם הסאב אינפיניטי רפרנס הוא בעוכריו, אבל אולי התיבה לא התאימה (היא לא היתה האורגינלית של אינפיניטי)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בדיוק רפרנס זה הדגם של הסאב.

גם לי אין תיבה מקורית אבל מצד שני.

התיבה שקיבלתי נראית פשוט מטורפת..

למרות שהיא פתוחה והייתי מעדיך תיבה סגורה...

 

 

אמממ מה אפש רלעוש תבקשר למראה?

פורסם
בדיוק רפרנס זה הדגם של הסאב.

גם לי אין תיבה מקורית אבל מצד שני.

התיבה שקיבלתי נראית פשוט מטורפת..

למרות שהיא פתוחה והייתי מעדיך תיבה סגורה...

 

 

אמממ מה אפש רלעוש תבקשר למראה?

 

זה לא איך שהיא נראית, זה איך שהיא נשמעת

אתה אוהב? נשמע לך טוב? זה בדיוק מה שצריך, האוזן שלך היא שקובעת במקרה הזה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כן האמת שנשמע לי טוב.

רק אני קצת צריך ללמוד את הHU הזה ולשחק שם עם העוצמת באס וכו'.

כי עדין חזק לי קצת..

הקומפוננט הזה פשוט מטורף אני מאוהב בצליל שלו.


×
×
  • תוכן חדש...