Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכנסנו בפרה ,את מי תובעים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליד הטכני בקריות שוטטו אתמול כמה פרות , לצערי חברנו פגע בראשונה שראינו. ממש אחרי הסיבוב

לפרה שלום. :) המשיכה לאכול עשב . נשבר פנס ,כיפוף כנף פלוס מכסה מנוע ומראת צד הלכה לעולמה.

את מי תובעים ? בעל העדר? (אפשרי בכלל) .האם יש עוד מישהו לתבוע בנוגע לנזקים?

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם
חברנו פגע בראשונה שראינו.

חבר שלך נכנס בה והוא עוד מצפה לפיצוי ממישהו על הנזק שנגרם לו ?! אם היה פוגע באותו מקום באדם, גם היה מחפש את מי אפשר לתבוע ?

איפה אתה חיי ?

פורסם
חבר שלך נכנס בה והוא עוד מצפה לפיצוי ממישהו על הנזק שנגרם לו ?! אם היה פוגע באותו מקום באדם, גם היה מחפש את מי אפשר לתבוע ?

איפה אתה חיי ?

קצת הגזמת . מדובר בכביש ראשי . אין בני אדם שמשוטטים בכביש ואוכלים עשב. ואגב זה היה יכול להגמר אחרת . להכנס בפרה ששוקלת מעל טונה . אפשר למות . וכן צריך לתבוע

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

לא חושבת שניתן להגיש תביעה נגד מישהו, אלא אם כן אתה יודע בוודאות למי שייך העדר.

יש מקרים מהסוג הזה בדרום שבהם רכבים התנגשו בגמלים אשר משוטטים ללא פיקוח ולעיתים חוצים כבישים ראשיים.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בפעם האחרונה שבדקתי פרות זה לא בדיוק קרובות משפחה של החתולות וצריך להיות עליהם השגחה אם אחת הפרות או כל העדר למען השם סטו והגיעו לכביש ראשי וכתוצאה מכך נגרמה תאונה אתה טובע את בעל הפרה נקודה !

 

איך תדע מי בעל הפרה

 

תרים לה את האוזן חביבי יש לה מספר תיגש עם המספר למשטרה והם יוכלו יותר לעזור לך מבטיח ..

 

בהצלחה לך

פורסם
בפעם האחרונה שבדקתי פרות זה לא בדיוק קרובות משפחה של החתולות וצריך להיות עליהם השגחה אם אחת הפרות או כל העדר למען השם סטו והגיעו לכביש ראשי וכתוצאה מכך נגרמה תאונה אתה טובע את בעל הפרה נקודה !

 

איך תדע מי בעל הפרה

 

תרים לה את האוזן חביבי יש לה מספר תיגש עם המספר למשטרה והם יוכלו יותר לעזור לך מבטיח ..

 

בהצלחה לך

תודה . כשהמשטרה הגיעה היא אמרה שהנושא ידוע לה ויודעת למי שייך העדר. וזה לא פעם ראשונה שזה קורא

אז נבדוק לגבי בעל העדר אם יצא משהו בכלל. והעיקרון לא לקבל פיצוי על הנזק , כי יכול להיות נזקים בנפש

ועוד דבר :) תרים לה את האוזן. נראה לך:) אחרי שקיבלה כזאת מכה .

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם
בפעם האחרונה שבדקתי פרות זה לא בדיוק קרובות משפחה של החתולות וצריך להיות עליהם השגחה אם אחת הפרות או כל העדר למען השם סטו והגיעו לכביש ראשי וכתוצאה מכך נגרמה תאונה אתה טובע את בעל הפרה נקודה !

 

איך תדע מי בעל הפרה

 

תרים לה את האוזן חביבי יש לה מספר תיגש עם המספר למשטרה והם יוכלו יותר לעזור לך מבטיח ..

 

בהצלחה לך

 

 

את זה ניתן למצא בעדרים שיש עליהם פיקוח, ופיקוח וטרינרי, מאידך יש הרבה עדרים ללא פיקוח, ומכאן זו כבר בעיה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נכון .. יש סיפורים על גמלים וחזירי בר שהרסו טוטאל לוסט את הרכבים בעיקר באזור הדרום קורים המקרים האלה .

 

 

בשביל זה צריך ביטוח מקיף . ולא מספיק צד ג וחובה כי לא נראה לי שיהיה לחזיר הרבה מה להציע לך בתמורה לנזק

 

בכל מקרה במקרה של חברינו לפורום זה להגיש טביעה נגד בעל העדר (אמרתה שהמשטרה כבר יודעת עליו )

 

ואני בטוח שהשופט יזכה אותך על כל הנזק ואם אתה רוצה קצת עוד אז קח עורך דין טוב ותוציא על זה שעכשיו אתה צמחוני כי עברה עליך טראומה קשה עם הפרה :-D

 

 

תעדכן פה מה נסגר עם הסיפור דווקא מעניין אותי לדעת ..

פורסם

בעיקרון לפגיעות גוף אתה יכול להגיש תביעה נגד הביטוח חובה , ולפגיעות ברכב , זה רק אם יש לך מקיף , כי לא נראה לי שלפרה יש צג ג' :-).

 

גם לי קרה מקרה שנכנסתי בכלב בכביש ראשי עם קטנוע , ותבעתי את הביטוח חובה .אגב הכלב היה של אחד הבדואים בסביבה ולא נראה לי שהייתי מוצא את אותו הבדואי שהכלב היה שייך לו בשביל לתבוע אותו אז פשוט חסכתי את זה וגם זה היה קטנוע של העבודה אז השארתי את זה להם שהם יפתרו את עניין.

פורסם

אני חיי במקום שכל הזמן יש שועלים, תנים, חזירים וכמובן פרות, בתכלס אין לי הרבה מה לעשות...פשוט להיזהר ולפתח את האינסטינקטים.

 

בגלל שאני נוהג בדרך כזאת ואני רגיל שכימעט כל ליליה קופץ לך איזה שועל או תן או חזיר בר של150 ק"ג, גם על כביש מהיר שקופצים לך 2 כלבים לכביש אתה מוכן לזה, כי אתה כל הזמן מוכן לדברים כאלו ואתה לא שוכח לרגע שיכול להיות מקרה שמשהו או חס וחלילה מישהו יקפוץ לך לכביש.

קיצר, כמו שאמרת הוא ניכנס בפרה ולא הפרה ניכנסה בו.

 

סעו בזהירות.

 

בברכה מתן

פורסם
חבר שלך נכנס בה והוא עוד מצפה לפיצוי ממישהו על הנזק שנגרם לו ?! אם היה פוגע באותו מקום באדם, גם היה מחפש את מי אפשר לתבוע ?

איפה אתה חיי ?

 

כן, אם אני הייתי פוגע באדם וזה היה באשמתו המלאה אני הייתי תובע.

אני חיי במדינה שאנשים בא שמים ז*ן על הרכב שלי ובכל יום מופתע מחדש כמה אנשים טיפשים או פשוט לא זורקים ז*ן על כלום.

 

במידה ואני קולט מישהו שפותח על הרכב שלי את הדלק בחנייה אני ישר לוקח פרטי ביטוח.

אמנם אני לא עושה עם זה כלום אבל רק ככה אשפר להבהיר לאנשים כמה שהם חארות.

 

הייתי מצפה שיעשו לי אותו דבר.

פורסם

fish,

כשמדובר באדם שפותח דלת על הרכב שלך, זאת תאונת דרכים של נזק בלבד. כמה נזק, זאת כבר שאלה אחרת. אכן במקרה של נזק חברות הביטוח מסתדרות בענין או שתובעים את הנהג/בעל הרכב הפוגע.

 

כאשר נגרם נזק לרכבך ע"י גוף האדם, בהנחה שמדובר בכך שהאדם אכן אשם, אכן הגיוני לתבוע אותו שיתקן את הנזקים החומריים ברכבך. מצד שני החוק קובע שלא משנה אם הולך הרגל אשם או לא אשם, הוא תמיד תובע את הביטוח חובה שלך במקרה והוא נפגע. יכול להיות שהנזק לרכבך הוא 20,000 שקל, אבל גם יכול להיות שמביטוח החובה שלך הוא יקבל 500,000 שקל. (הכל תלוי במידת הפגיעה באדם).

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה אכפת לי כמה הוא יקבל ומאיזה ביטוח? העיקר ישלם לי על הנזק שהוא גרם לי.

אם הוא יצליח לקבל מהביטוח שלי גם טריליון $$$ ולי לא תעלה אחרי זה הפרמיה אני דווקא מפרגן.

×
×
  • תוכן חדש...