Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות CarsForum אוקטובר 2003 - יפן וצרפת.


drugstore
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כפי שמר LotusElise היטיב לציין עוד באוגוסט בהודעה הזו, מאזדה משחררים לשוק את הגירסא

הסגורה של המיאטה, שתקרא בפשטות "Roadster Coupe", רודסטר קופה ביפן.

ניתן לשער כי בארה"ב וביבשת הישנה, היא תיקרא מיאטה קופה.

erc03_003l.jpg

הגירסא הבסיסית והיפה ביותר במבחר.

המיאטה קופה משווקת ביפן בלבד, נכון לרגע זה, בארבע גירסאות:

גירסה בסיסית עם מנוע 1.6 (125 כ"ס, בתקן היפני) ותיבת הילוכים ידנית עם חמישה הילוכים.

גירסת Type S עם מנוע 1.8 (160 כ"ס, בתקן היפני), שישה הילוכים ואבזור בסיסי.

גירסת Type A עם אותו מפרט של ה-S, בתוספת קוסמטיקה (ספויילרים, חצאיות, כונסי

אוויר נוספים וגולת הכותרת לישראלים: חיפויי פלסטיק מקוריים לפנסים...)

erc03_004l.jpg

את הרשימה סוגרת גירסת ה- Type E (אין זכויות יוצרים לשם?!), שעושה רושם של מכונית

המותאמת בדיוק ללוקח הישראלי הטיפוסי: היא בעלת אותו אבזור מיותר של ה-A בתוספת

תיבת הילוכים אוטומטית וירידה בכח המנוע, בדיוק כמו בגירסא הפתוחה.

erc03_008l.jpg

ריהוט פנים אלגנטי בגירסת ה-E.

הקופה מוצעת בצבעי לבן, כסוף ואדום בגירסאות הבסיסיות, כאשר את גירסאות העילית

ניתן לרכוש בצבע צהוב ואדום עמוק יותר.

ההודעה הרשמית כוללת את ההצהרות הבאות:

With its responsive handling and exhilarating performance, the Roadster truly embodies Mazda's brand personality. The Roadster Coupe further builds on the fun to drive characteristics of the original Roadster and is designed to appeal to customers who value impressive styling and driving performance.

ניתן לצפות שההצהרות הללו לא ישארו ללא-כיסוי, בהתבסס על האם הפתוחה.

erc03_009l.jpg

התאמה בילט-אין לישראל...

 

 

 

עם קשר יפני אחר, הרנו קליאו הבאה מתחיל לקרום מתכת ופלסטיק.

20031013081026Clio_2004_1.jpg

5 דלתות.

כפי שאתם רואים בתמונות, הקליאו הבאה תשאב הרבה מסממני העיצוב של המגאן,

כמו הפרצוף המוכר (עם פנסים משוכים יותר לאחור), הישבן הקצרצר היורד בחדות

(עיצוב פחות דרמטי מאשר במגאן), קו החלונות ובתי הגלגלים הנפוחים.

כשיש משהו טוב, הולכים איתו עד הסוף. הגיוני.

20031013081001Clio_2004_2.jpg

בסיס טוב לקליאו הספורטיבית הבאה.

הקליאו צפויה לראות אור בשנה הבאה, בגירסאות 3/5 דלתות, בתוספת גירסת MPV

(קליאו סניק?!) וגירסת CC (קופה-קבריולה, בדומה למגאן והיצרנים השכנים, שם התחיל הכל).

הקליאו הבאה תחלוק את אותו בסיס עם הניסן מיקרה החדשה, שהוצגה זה מכבר.

מגוון המנועים צפוי להיות זהה למוצע כעת - 1.2, 1.4, 1.6, 2.0 ומנועי הדיזל dCi בנפח

1.5 ו-1.9 . מקורות טוענים כי הגירסה הבכירה תקבל מנוע מוגדש בנפח 2.0 ליטר, שצפוי

לנפק 200 כ"ס טבין ותקילין. עוד מנועים חדשים יהיו גירסת 100 כ"ס של מנוע הדיזל 1.5

ומנוע בנפח 1.0 ליטר שיפיק 60 כ"ס ויוצמד לגירסא הבסיסית ביותר.

ההשקה מתוכננת להתבצע בתערוכת ז'נבה 2004.

תצלום ריגול של הכלה:

03clio01.jpg

 

 

 

ולהעביר קצת זמן פנוי בפנטזיות...

אזכור קטן נוסף למאזדה. החברה מציעה לקהל לקוחותיה ביפן מאז 2001,

התאמה של תוספות שונות לרכב חדש דרך אתר מצוין.

ניתן לשפר ולשדרג את הרודסטר (מיאטה) או הדמיו (מאזדה2) באתר עצמו ולהזמינה

כך, custom-made של ממש: הכל כולל הכל, הגאים של Nardi, תוספות אלומיניום,

ניקלים לרוב, מערכות מקוריות וכל מה שלא חשבתם עליו.

לשעשוע קליל:

http://www.w-tune.com

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הוצגה ביפן גירסה ספורטיבית לניסן מיקרה, הנקראת שם March.

הגירסא הקרויה 12SR, מצויידת כיאה לשמה, במנוע בנפח 1.2 המפיק 108 כ"ס ( :shock: ).

download.php?id=7909

לטענת החברה, למרות השיפורים שעבר המנוע, בהם העלאת יחס דחיסה, הגדלת השסתומים,

החלפת גלי הזיזים ושיפור משמעותי של הפליטה; המנוע נותר חסכוני מאוד.

אותו מנוע מנפק בגירסה הרגועה של המיקרה 80 כ"ס.

download.php?id=7908

השילדה כויילה מחדש, הגלגלים גדלו ל- 185/55R15, הגוף הוקשח והפנים קיבל גוון

ספורטיבי על מנת להתאימו לתפקידה החדש של ה-12SR.

מהו התפקיד הזה בדיוק? מתחרה חדשה ל-TSport ?

שאלה טובה...

 

בכל מקרה, זו מכונית מקורית מאוד ונחמדת ביותר למלחמה אורבנית. :wink:

download.php?id=7907

3.jpg

2.jpg

1.jpg

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הגירסא הסופית של ה-407, כפי שהמחישה לנו ה-407 Elixir לפני חודש.

התצלום לקוח מ-auto journal הצרפתי.

 

download.php?id=7910

 

ה-407 תוצג עם מבחר המנועים המוכר של פיז'ו, ביניהם 1.6 (110 כ"ס), 2.0 (136 כ"ס),

2.2 (160 כ"ס) ו-V6 בנפח 2.7 ליטר עם 200 כ"ס.

לקינוח כמה תצלומי ריגול שלה, שמגלים טפח ומכסים טפחיים:

 

3332363233383439.jpg

 

6130393938336165.jpg

407.jpg

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון- יפה מאד! :!:

באמת אחלה סיקור!

 

דבר שני- בקשר ל-407 לא יהיה דגם עם מנוע בנפח- 1.8?

וכן 1.6?

קצת מוזר כשבסה"כ מדובר במכונית משפחתית- מנהלים כמו ה406 ובה יש נפח 1.8

 

רועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

download.php?id=7907

 

הפנים של המיקרה הספורטיבית נראה ייעודי ומדליק :!:

החוץ שלה נראה פחות טוב לדעתי. זה פשוט בלתי אפשרי להקנות למכונית כ"כ בובונית כמו המיקרה מראה BAD ASS כמו שניסו לעשות שם בניסן...

 

המנוע מסקרן - 108 כ"ס מנפח של 1.2 ליטר ז"א ככל הנראה סל"ד שחקים כדי להשיג את ההספק הזה... בהחלט מעניין :twisted:

 

דניאל, יש עוד נתונים? 0-100, מומנט, משקל?

 

אל תתבייש :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיאטה קופה ממש מזעזעת.

 

2. אני לא יודע אם שמתם לב אבל המכונית בתצלום הריגול של "הקליאו" חוץ מהקדים היא נראית כמו ניסן אלמרה הנוכחית (לדעתי זו אלמרה מה שאומר שמבחינת המימדים ספק אם המכונית שבתצלום תהיה המחליפה).

 

3. המיקרה מכונית ממש חמודה ובגרסאת הMarch נראית אפילו טוב יותר :D.

 

4. ה407 לפחות מבחינת האיורים שרצים ברשת מזה מספר שנים נראים בדיוק כמו מה שיש בעיתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מסקרן - 108 כ"ס מנפח של 1.2 ליטר ז"א ככל הנראה סל"ד שחקים כדי להשיג את ההספק הזה... בהחלט מעניין :twisted:

 

עכשיו בדקתי בתמונה של פנים הרכב וראיתי שהקו האדום מתחיל ב7000 סל"ד... תענוג :D

 

טל - עונה לעצמו :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל רציתי לדעת למה לא מביאים את המיקרה לארץ?

זה יכול להיות פתרון טוב למכירות הנמוכות של ניסן.

כנראה שיודע צדיק נפש בהמתו... :roll:

קרסו נכוו בעבר עם הטווינגו וזה די הגיוני.

 

נקווה שזה לא מה שיעלה בגורל הקליאו ספורט העכשווית והבאה... :?

אגב, שמה של המיקרה ביפן הוא March והגירסא החדשה הזו ספציפית נקראת 12SR

(יש גם 14S...).

 

טל, בשבילך:

sp_02.gif

sp_03.gif

 

המנוע מוציא את שיא הספקו ב-6900 סל"ד.

זה לא ממש משתווה למכוניות המיקרו היפניות המטורפות של פעם (660 סמ"ק עם מגדש

כפול... :shock: ), אבל זה חביב. :D

 

אתר פלאש חביב על הרכב, ממנו לקוחה הטבלה:

http://www.autech.co.jp/SV/K12S10/index.htm

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה תמונה מעובדת מחשב של ה-207CC. ניחוש פרוע, הייתי אומר... :shock:

download.php?id=7937

עיבוד מחשב

 

 

מסקרנות יותר, הנה תמונות ריגול של ה-107 בניסויים, מלווה ע"י C2.

חלומותינו הגרועים ככל הנראה יתגשמו, כאשר דלתות ההזזה שאפיינו את ה-Sesame

נראות גם בתמונות הריגול. :?

מכונית נהיגה שנכנסים אליה כמו לאוטו גלידה ?!

עצוב... :?

download.php?id=7936

107 רובוטריק

 

download.php?id=7935

Hill Climb testing :roll:

 

download.php?id=7934

שטראוס ונסטלה מחכים אחוזי ציפיה... :wink:

107-3.jpg

107-2.jpg

107-1.jpg

207.jpg

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע מוציא את שיא הספקו ב-6900 סל"ד.

 

עזוב אותך מזה, אני עדיין בשוק ששיא המומנט מתקבל ב3600 סל"ד :shock: - זה נתון פנטסטי עבור מנוע כזה קטן ועתיר כ"ס (יחסית לנפח: 90 כ"ס לליטר!).

איך משיגים יחס כזה במנוע לא מוגדש וללא (?) תזמון משתנה ובד בבד שומרים על סל"ד שיא מומנט הגיוני, ואפילו טוב?! (הרי יש מנועים "משפחתיים" לגמרי,

כמו זה של הTS לדוג', ששם שיא המומנט הוא ב4000 סל"ד!).

 

מדהים :idea:

 

הרכב הזה מסקרן אותי מדקה לדקה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי יש מנועים "משפחתיים" לגמרי,

כמו זה של הTS לדוג', ששם שיא ההספק הוא ב4000 סל"ד!

הרכב הזה מסקרן אותי מדקה לדקה...

שיא ההספק של ה-T-Sport מגיע ב-4000 ?

התבלבלת עם המומנט, אולי? :roll:

 

אגב, נכנסת לאתרים שלו, אצל Nissan ?

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...