Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים - האם לשנות מ- 185/65 ל 205/60 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רביעיה עלתה לך כ-1250 שקל+איזון?!

אם כן, אז המחיר ממש נמוך.

מה הטלפון של אנטון, גם אני אוטוטו מחליף צמיגים, מעניין אם יהיה שווה לי להגיע עד למרכז בשביל 4 צמיגים חדשים.

מקסימום אני אנסה להוריד פה בצפון את הפאנצ'רמעכר בטענה שקיבלתי מחיר זול יותר. :D

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
רביעיה עלתה לך כ-1250 שקל+איזון?!

אם כן, אז המחיר ממש נמוך.

מה הטלפון של אנטון, גם אני אוטוטו מחליף צמיגים, מעניין אם יהיה שווה לי להגיע עד למרכז בשביל 4 צמיגים חדשים.

מקסימום אני אנסה להוריד פה בצפון את הפאנצ'רמעכר בטענה שקיבלתי מחיר זול יותר. :D

 

כן, הרביעיה עלתה לי 1240 ש"ח, כולל מע"מ, כולל איזון. אגב, להפתעתי הנעימה הם גם פתוחים עד 21:00 בלילה...

קח בחשבון שהמחיר גם תלוי בגודל הצמיג. שלי הם 185/65/15 .

6828584 (03)

 

בהצלחה

ירון

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

פורסם

מעבר לכך אין סיבה שהנוחות תיפגע כי החתך לא ממש ירד הוא רק ירד באחוזים מצמיג רחב יותר. כלומר הרדיוסים של הגלגל והחישוק נשארו זהים.

ההיקף הכללי אולי לא ירד אבל החתך ירד גם ירד.

והמשמעות? שיכוך מעט פחות טוב של מהמורות קטנות, אבנים, מדרגות בכביש וכו'.

לגמישות של הצמיג בהחלט יש חלק בשיכוך, וככל שהצמיג בחתך נמוך יותר השיכוך פחות טוב.

פורסם

מעבר לכך אין סיבה שהנוחות תיפגע כי החתך לא ממש ירד הוא רק ירד באחוזים מצמיג רחב יותר. כלומר הרדיוסים של הגלגל והחישוק נשארו זהים.

ההיקף הכללי אולי לא ירד אבל החתך ירד גם ירד.

והמשמעות? שיכוך מעט פחות טוב של מהמורות קטנות, אבנים, מדרגות בכביש וכו'.

לגמישות של הצמיג בהחלט יש חלק בשיכוך, וככל שהצמיג בחתך נמוך יותר השיכוך פחות טוב.

 

אתה סותר את עצמך וכנראה לא הבנתה מה כתבתי.

החתך באחוזים ירד אבל במ"מ לא היה שום שינוי (גם אתה כתבתה בעצמך) אני לא אומר שלצמיג כזה אין שום משמעות על נוחות כי רוחב הצמיג גדל ובכך לבד יש כדי לפגוע בנוחות אבל זה ממש זניח.

פורסם

מעבר לכך אין סיבה שהנוחות תיפגע כי החתך לא ממש ירד הוא רק ירד באחוזים מצמיג רחב יותר. כלומר הרדיוסים של הגלגל והחישוק נשארו זהים.

ההיקף הכללי אולי לא ירד אבל החתך ירד גם ירד.

והמשמעות? שיכוך מעט פחות טוב של מהמורות קטנות, אבנים, מדרגות בכביש וכו'.

לגמישות של הצמיג בהחלט יש חלק בשיכוך, וככל שהצמיג בחתך נמוך יותר השיכוך פחות טוב.

 

אתה סותר את עצמך וכנראה לא הבנתה מה כתבתי.

החתך באחוזים ירד אבל במ"מ לא היה שום שינוי (גם אתה כתבתה בעצמך) אני לא אומר שלצמיג כזה אין שום משמעות על נוחות כי רוחב הצמיג גדל ובכך לבד יש כדי לפגוע בנוחות אבל זה ממש זניח.

אני ממש לא חושב שאני סותר את עצמי.

הקוטר הכללי לא השתנה אבל החתך כן. חתך מודדים תמיד באחוזים.

ולמרות שההיקף במ"מ לא השתנה - השיכוך משתנה ככל שהחתך באחוזים יורד, אם כי בשינוי כזה הירידה היא במידה מועטת - כמו שכתבתי.

×
×
  • תוכן חדש...