Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה כללית בקשר לביטול דו"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,שבת שלום.

אתמול קיבלתי דו"ח ברחוב מקביל לריב"ל בתל אביב כי חניתי על "אדום-לבן",

שלוש דברים:

1.אני חייל והאם יש לי אפשרות להזמין משפט ולהישפט ולקבל הקלה??

2.הרכב הוא פורד קונקט והפקח טעה ורשם סיטרואן האם זו עילה מספקת לביטול הדו"ח??

3."האדום-לבן" לא נראה בכלל וממש ממש מחוק וזה בית פרטי ככה שפשוט יש איזה 15 מטר אחרי רק

שלט של חנייה אסורה.

 

מה אפשרי לעשות ונאיך אני מזמין משפט מעיריית תל-אביב וכמה זמן זה לוקח?

 

תודה לעונים

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

פורסם

בינתיים אל תעשה כלום.

חכה שיגיע הדו"ח בדואר, (בערך עוד 4 חודשים).

כשתקבל את הדו"ח בדואר, שוב יעמדו לרשותך 30 יום לעירעור, 90 יום לתשלום או לבקש להישפט.

אל תדאג - אם לא שילמת הם שולחים בכל מקרה דו"ח בדואר, כיוון שהם יוצאים מנקודת ספק, שאולי איכשהו מישהו אחר או הרוח לקחו לך את זה מהחלון ולא ידעת.

כשתקבל את הדו"ח בדואר, תשלח מכתב ותבקש את הדו"ח המקורי, כיום הדו"ח המקורי הוא פלט מסופון ולא כתב יד. אם לא צולמת חונה שם- סביר להניח שזולת הרישום אין תעוד.

מנסיון עבר, מתברר שכאשר הם מגלים שיש אי התאמה בין הנתונים ממשרד התחבורה, לבין הנתונים של הפקח, הם מבטלים את הדו"ח.

לאחר ששלחת את המכתב, תהיה בקשר טלפוני כעבור שבועיים לברר מה קורה עם בקשתך. לי קרה מקרה שהם ביטלו דו"ח אבל לא שלחו כל הודעה בענין, ורק לאחר שביקשתי שלחו מכתב ביטול.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

כשתקבל את הדו"ח , שלח מכתב שרכבך מעולם לא היה שם, וכי אין לך סיטרואן, אלא פורד (צרף תמונה של הרישיון רכב), ספק אם זה יעזור, אבל שווה ניסיון.

 

לגבי הסרט שתקבל הנחה כי אתה חייל - צא ממנו יפה שעה אחת קודם, אתה עבריין תנועה (כן , דוח משמע עבריין), והשופט יתייחס אליך בחומרה רבה יותר, ואף יתן לך קנס גבוה יותר רק כי בזבזת לו את הזמן.

 

בקיצור, עמדת במקום שלא צריך לחנות בו, תשלם את הקנס וזהו.

פורסם

מה קשור עמדתי במקום שלא צריך לעמוד בו??

ראבק אין שלט שאין חנייה במקום והאדום לבן כולו מחוק לגמרי משמע שוואלה יכול להיות מאוד שלא ראיתי גם ובגלל שהיו מלא מכוניות חניתי גם..נכון טיפשי לא לבדוק אבל עדיין בלילה בזמן יציאה לבילוי אין לך די "ראש" לדברים האלו..אבל שלט שאין חנייה בוודאות בטווח של 10 מטר לא היה רשום.

לגבי קיצור ההליכים אין שום דבר שאני יכול לעשות בטווח הקרוב לא לחכות 4 חודשים וכו'??

כי הרכב הינו רכב חברה ואין לי כוח שיתחילו לשגע את אבא שלי שהוא נוהג בלי דו"ח חניייה אחד או בכללי דו"ח אחד.

מה אפשרי לעשות בשבוע שבועיים הראשונים??

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

פורסם

עיריית תל אביב מאוד מסודרת בעיניין של דוחות החניה,הדבר מכניס המון כסף לקופות ולכן קשה לחמוק מקנסות.

זה שאחרים חנו לא פוטר אותם או אותך מעונש.

לפני כחודשיים ביקרתי עם ידיד במפגש מועדון ה 5 בתל אביב, החננו את הרכב ברחוב הראשי במדרכה הצבועה באדום לבן יחד עם כולם.

בדרך כלל לא נותנים דוחות, אבל באותו היום הגיע שוטר ורשם לכל שיירת המכוניות שחנו דוחות חניה.

זה סיכון שאתה לוקח כאשר אתה חונה בתל אביב בחניה לא מוסדרת וצבועה .

 

תנסה לכתוב מכתב לעירייה ולהסביר את מה שהתרחש אולי תצליח לבטל את הקנס.

 

 

בהצלחה

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לבקש את רחמי עיריית ת"א - חבל על הזמן שלך.

אם הם יבטלו דו"ח, זה יהיה רק מסיבות חוקיות, כגון סימון מטעה או לא ברור באופן חד משמעי, או פרטי הרכב שגויים וכד'.

עיריית ת"א אפילו לא תבטל דו"ח מסיבות אחרות שהן מספיק טובות, למשל הרכב היה תקוע או הגשת עזרה ראשונה במבנה סמוך וכד'.

 

אם אינך רוצה לחכות 4 חודשים, אתה יכול לפנות אליהם כבר היום - אבל אז יהיה ברור שהדו"ח הזה היה על הרכב שלך בלי שום ספק, והטעות תחשב כטעות סופר שאין בה בכדי להביא לביטול הדו"ח.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מוותר לעולם לא מנצח - ואילו מנצח לעולם לא מוותר.

 

תמיד כדאי לנסות, ולא לשלול דברים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ל'

 

את צודקת, אלא שעיריית ת"א להבדיל מרשויות אחרות נצמדת לחוק ולא להיגיון

וכך כתוב על גבי הדו"ח -

"אם ברצונך להגיש בקשה לביטול הקנס מהעילות הקבועות בחוק..."

 

ואם בקשתך מאוד הגיונית אך אינה נמנית עם העילות הקבועות בחוק, תקבל תשובה שלילית.

 

נראה לי שעיריית ת"א מעדיפה שילכו איתה למשפט ושם אפשר לקבל סעד מן הצדק ולא רק מן הדין.

סביר שעיריית ת"א לכשעצמה, אינה רוצה ליצור תקדימים ולכן נצמדת לחוק היבש ולא לשיקול דעת.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...