Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Aston Martin DB9 בישראל?


wazars3
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יתכן והם קיבלו אישור מניסאן להביא דגמים ספציפים שחולקים מכלולים שיש בניסאן/נכונות היבואן לתמוך בדגמים אלו.

 

עד כמה שאני מכיר לא ניתן להביא רכב שאין לו יבואן רשמי או מוסך יבואן המאשר את הדגם ואת הנכונות לקחת אחריות לתיקונים וטיפולים.

 

לפני מספר שנים ראיתי הונדה אינטגרה בדרום ואני לא ממש זוכר שהיא יובא לארץ ביבוא סדיר אבל כנראה שהיה מי שמוכן לקחת עליה אחריות, ואישרו לה לעלות ארצה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
אני לא בטוח מהיכן אתה יודע את זה , אבל אם כך למה אף אחד לא הצליח להביא פרארי ועוד מכוניות נחשקות לארץ ? ולא אני לא מדבר על אספנות

 

בטוח, יודע ומכיר את הנושא מקרוב. רכב שאין לו יבואן ישראלי רשמי נוסע בגבולות הארץ עם לוחית רישוי ישראלית.

למה לא עשו את זה? כי רוב האנשים שמוכנים להוציא כמה מליוני שקלים על רכב, מעדיפים כזה שיש לו יבואן רשמי בארץ ומקום להתלונן אצלו במקרה הצורך.

ואם כבר אפשר לקנות בארץ פורשה 911 טורבו, אז למה לטרוח ולעשות באלאגן שלם בשביל F430 ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

צר לי להרוס את החגיגה, אבל יש פרארי עם לוחית צהובה בישראל והיא לא של יבואן סמל"ת, ולא אספנות.

 

ניתן לייבא כמעט כל מכונית לארץ הקודש, צריך כסף והמון רצון.

פורסם

קודם כל תייר יכול להכניס כל רכב (חוקי כמובן) לארץ לתקופה מוגבלת, אני בעצמי ראיתי BMW עם הגה ימיני נוסעת לה בת"א עם מספר זר ודי ברור לי שהיא יצאה מהארץ אחר כך, כנ"ל הבנטלי של ברקוביץ' ועוד כל מיני רכבים מיוחדים שהיו בארץ לתקופה קצרה.

 

בקשר ליבוא, אני יודע שצריך אישור של מוסך כלשהו שיכול לטפל ברכב. רק אישור (!) זה לא התחייבות שלו.

יש בארץ פרארי אפורה/כסופה עם מספר ישראלי הייתי די בשוק שראיתי אותה, עליה אתם מדברים ששיכת ליבואן? או על האדומה?

 

בנוגע לתקינה, לפני מה שאני יודע אפשר לעשות לכל רכב תקינה גם אם אין לו יבואן בארץ בתנאי שהוא עומד בתקנים והיצרן שלו הוא רשמי ולא איזה מישהו שבונה קיטים. זה בכלל לא קשור ליבואן, התקנים הם של אורות/פליטה ועוד מלא דברים, את זה עושים אחרי שמיבאים רכב ושוב בשביל ליבא צריך אישור ממוסך שאפשר לטפל לצורך העניין בשביל פרארי אפשר אישור פיקטיבי מאיזשהו מוסך מורשה בארץ.

האם אני טועה? אשמח לקבל תיקונים ממבינים בנושא.

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

^

ואיזה פרארי זאת בדיוק?

ואיך זה שאף אחד לא יודע עליה...? אני מאמין שאם הייתה כאן עוד פרארי עם לוחית צהובה, כבר מזמן היינו רואים תמונות שלה...

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
אני ראיתי את האסטון הזאת בקיסריה לפני שלושה שבועות בערך.

באמת אוטו מרשים !

והיה לו מספר צהוב:roll:

 

איך מספר צהוב? לא ידעתי שלאוסטין מארטין יש הסדר בארץ.

בכל מקרה, שמעתי ממזמן שישנה DB9 אחת באחת השכונות היוקרתיות בארץ (שכחתי שמה), אם כי מעולם לא ראיתי אחת בעצמי.

 

איך אני שמח לספר גם לספר לכם שישבתי באחת, וגם בV8 ואנטג' לפני כמעט שנה. :-D

כמה שאני זוכר, ממש ממש לא נוח! נמוך מאוד.:wink:

הייתי מביא תמונות אבל כל מה שיש לי זה חוברות ומחירים :lol:.

 

דרך אגב, אחד כאן רשם שידידה שלו נסעה בDB7.

זה לא שאני לא מאמין לך, זה פשוט שאני לא מאמין לידידה שלך.

אם הכינוי שלה זה לא "נהגת שודים" או "Blue Jay" אני לא הייתי מצפה ממנה להבין באיזה רכב היא נסעה.

 

עמרי.

פורסם
בטוח, יודע ומכיר את הנושא מקרוב. רכב שאין לו יבואן ישראלי רשמי נוסע בגבולות הארץ עם לוחית רישוי ישראלית.

למה לא עשו את זה? כי רוב האנשים שמוכנים להוציא כמה מליוני שקלים על רכב, מעדיפים כזה שיש לו יבואן רשמי בארץ ומקום להתלונן אצלו במקרה הצורך.

ואם כבר אפשר לקנות בארץ פורשה 911 טורבו, אז למה לטרוח ולעשות באלאגן שלם בשביל F430 ?

אז אולי תסביר לי איך בדיוק עושים את זה , אני מסוקרן . בא נגיד שאני רוצה להביא ואנקוויש לארץ ויש לי את הכסף מה עלי לעשות ?

 

צר לי להרוס את החגיגה, אבל יש פרארי עם לוחית צהובה בישראל והיא לא של יבואן סמל"ת, ולא אספנות.

אתה בטוח ? כי לא שמעתי על זה

ניתן לייבא כמעט כל מכונית לארץ הקודש, צריך כסף והמון רצון.

שוב אותה שאלה ששאלתי את DISCOVER

בברכה יהודה

פורסם

עד כמה שאני יודע, רכב ביבוא אישי, שלא דרך היבואן הרשמי ושלא עבר תקינה, ניתן לייבא אותו כל עוד הוא יעמוד בתקנים של מכון התקנים. אם אדם מוכן לשלם על הליך התקינה, למה שלא יאשרו? האסטון עומדת בכל תקן אירופי שישראל מתיימרת להשתמש בו כתנ"ך שלה לעניינים כאלו, בין אם זה תקנות זיהום, ובין אם זה זווית קרן התאורה שלה, יש אפילו הגה בצד שמאל כיאה ויאות למדינה שבה נוהגים בצד הזה. העניין עוד הופך לקל יותר (לדעתי), בטח ובטח כאשר אסטון מרטין DB9 חולקת כמעט כל מכלול אפשרי עם יצרנית נוספת, הרי היא יגואר ובמקרה זה היגואר XK. אני לא מאמין שאפילו צריך "לשמן" אף אחד בשביל זה, רק מספיק כסף.

 

אני מוכן לברר את העניין לפרטי פרטים, רק אם הכרות עם הבירוקרטיה בארץ, לקבל תשובה ממשרד התחבורה וממכון התקנים יקח שנה-שנתיים :-P, טוב לא כל כך הרבה זמן, אבל זה יקח לא מעט, זה מה שקרה עם הפורד של אבא שלי (ובסוף פשוט התחילו ליבא אותו :shock:).

 

אגב, מה שנרשם פה נרשם מידע חלקי והגיון בריא, אבל, ממשלת ישראל לא ידועה בהגיון בריא...

אני עדיין לא מבין מה הקטע הזה, שאסור לדחוף טורבו של משאית למנוע של 106 8):-P

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
אז אולי תסביר לי איך בדיוק עושים את זה , אני מסוקרן . בא נגיד שאני רוצה להביא ואנקוויש לארץ ויש לי את הכסף מה עלי לעשות ?

 

אין לי יותר מידי מה להסביר - כי אני לא מעורב יותר מידי בתהליך הייבוא עצמו.

רק ראיתי ונסעתי ברכב אחרי שהגיע לארץ וקיבל לוחית רישוי ישראלית, צהובה ותקנית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם יש 575M בארץ אז למה שאוסטין לא תהיה?..

סביר להניח שקיימת אחת כזאת בארץ.מן הסתם הבעלים לא ישתמשו בה כרכב יום יומי במיוחד אם מקום העבודה שלו באחת מהערים הגדולות.

פורסם
אם יש 575M בארץ אז למה שאוסטין לא תהיה?..

סביר להניח שקיימת אחת כזאת בארץ.מן הסתם הבעלים לא ישתמשו בה כרכב יום יומי במיוחד אם מקום העבודה שלו באחת מהערים הגדולות.

 

כי ה575 שייכת למיכאל לוי ולא כל אחד הוא מיכאל לוי לצערנו. דרך אגב, ראיתי את ה-575 לפני מספר ימים והיא פשוט

מדהימה. היא נצפתה בת"א באחד מהבניינים בהם מיכאל לוי גר, על מנת לשמור על פרטיותו של לוי לא נחשוף את המיקום..

8)

Lexus CT200H


×
×
  • תוכן חדש...