Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף, כיול המתלים של המיני ושל דגמי BMW מהסדרות האחרונות לוקח בחשבון שימוש בצמיגי אל-תקר ומותאם לשימוש בצמיגים כאלו. גם עם צמיגים כאלו אתה מקבל נוחות והתנהגות טובים מאוד.

כפי שכתב לך בגירה, לך על הראנפלט וסע בלב שקט.

פורסם

לצמיגי "אל תקר" שתי מגרעות עיקריות: הם מקנים נסיעה מאוד קשה בשל דפנות קשיחות מאוד. במיני כיול המתלים מלכתחילה הוא קשיח, כך שנוחות הנסיעה די סובלת. כמו כן מחירם גבוה יחסית לצמיגים רגילים.

אני כמעט בטוח שאין בעיה להשתמש בצמיגים רגילים, שכן למיטב ידיעתי צמיגי אל תקר לא מחייבים כיול מתלים שונה מצמיגים רגילים. יחד עם זאת הייתי ממשיך ובודק נקודה זו.

בצמיגים רגילים מאז קיים קצף המילוי במקרה תקר, איני זוכר היכן מונח הג'ק במכוניתי. כמובן שהוא אינו יעיל במקרה של קרע, אלא שאז גם צמיג ה"אל תקר", לא ממש יעיל.

צמיגי ה NCT5, בהנחה שמדובר בתכונות זהות לרגילים, אינם נוחים במיוחד לנסיעה.

פורסם

היי נאור,

 

האם הצמיגים הנ"ל זמינים בארץ?

 

מנסיון עם BMW ומיני, הייתי בוחר בדנלופ SP01.

גם המישלין טוב אך (תקן אותי אם אני טועה) יקר משמעותית מהדנלופ.

 

בברכת בחירה מוצלחת,

אלכס.

פורסם

ALX , זמינות הצמיגים נבדקת כרגע.

 

המישלין לפי האתר לא נחשבים בקטגוריה נמוכה הרבה יותר?

 

כרגע אני בעצם מנסה לבחור צמיג שהכי נשמע לי בrun flat וצמיג שהכי נשמע לי בצמיגים הרגילים, ולאחר מכן להשוות בינהם ולראות אם ההבדלים ממש קריטים ששווים לוותר על run flat.

 

ידוע לך אם קיים Goodyear Eagle F1 GS-D3 במידה 195/55/16 ? כי באתר tirerack לא מצאתי את המידה הנל.

 

בצמיגים הרגילים, איזה הכי מומלץ לטעמך? במידה המדוברת כמובן, המחיר הוא לא השיקול העיקרי.

 

ומה ההשלכות בשינוי המידה ל 205/50/16 ?

 

המון תודות

נאור

פורסם

שלח לי בפרטי את 7 האותיות והספרות האחרונות של מספר השלדה של הרכב שלך ואוכל לבדוק אילו מידות צמיגים מותר לך להרכיב על הרכב, ע"פ היצרן וע"פ משרד התחבורה.

הנסיון שיש לי הוא עם הדאנלופ ועליו אני יכול להמליץ.

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה והיעוץ,

 

בסוף החלטתי על צמיגים שהם לא אל תקר ולקנות צמיג ספורטיבי איכותי

 

החלטתי סופית על Goodyear Eagle F1 GS-D3 כי שמעתי עליו דברים רבים וטובים

 

אני משנה את המידה מ 195/55/16 ל 205/50/16 , יש לזה השלכות רעות?

 

תודה מראש

נאור

פורסם

נאור,

 

מאיזו שנה המיני שלך. הבנתי שזו Cooper S.

יש לי הרגשה שהמידה שבחרת לא מאושרת לרכב הזה. אני רוצה לאמת את זה.

פורסם
תודה רבה לכולם על העזרה והיעוץ,

 

בסוף החלטתי על צמיגים שהם לא אל תקר ולקנות צמיג ספורטיבי איכותי

 

החלטתי סופית על Goodyear Eagle F1 GS-D3 כי שמעתי עליו דברים רבים וטובים

 

אני משנה את המידה מ 195/55/16 ל 205/50/16 , יש לזה השלכות רעות?

 

תודה מראש

נאור

בהנחה שהמידה מאושרת למיני, סביר שנוחות הנסיעה תסבול ולא במעט.
פורסם

למה רועי ?

55 אחוז מ195 הם 87.45 ו50 אחוז מ205 הם 102.5.

לפי מה שאני יודע, זה אומר שחתך הצמיג במקרה הראשון הוא 87.45 מילימטר (8.745 סנטימטר) ובמקרה השני הוא 102.5 מילימטר (10.25 סנטימטר).

לפיכך, נוחות הנסיעה דווקא אמורה להשתפר, כמו גם האחיזה ולעומת זאת, דווקא ההאצה והאחיזה בסיבובים אמורות לסבול, לא?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...