Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סימביאן היא מערכת הפעלה טובה לדעתי, אמנם לא מנסיון - אבל המגוון של הדברים שאתה יכול לדחוף לטלפון פשוט ענק!

 

בקשר לצריבה של גרסה עברית - מה כואב לך לעשות את זה בעצמך? רק תשיג כבל, מצא מדריך באינטרנט וסע לשלום :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ולשאלתו של פותח השרשור על הכרטיס...

 

הכרטיס שהבאת בתמונה הוא מיקרו SD והכרטיס הגדול יותר שבתמונה,

הוא מתאם שהופך את הכרטיס לכרטיס SD רגיל שאתה יכול לשים במצלמה/קורא כרטיסים/טוסטר

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
אל תתקרב לשום מכשיר נוקיה שעובד על מערכת הפעלה של סימביאן.

 

אם הנוקיה הזה לא עובד על מערכת הפעלה כזו (כמו ה-N73) אז לך על זה.

 

אם כן - שמור מרחק. אני מקלל את הרגע שהתפתיתי לקנות את ה-N73 המעפן.

פרט נמק והסבר... למה ומדוע?

עד היום שמעתי רק תישבוחות מאשנים שקנו אותו, אם כי כולם אנשי מחשבים שאוהבים לשנות דברים וליתפור אותם לפי רצונם.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אל תתקרב לשום מכשיר נוקיה שעובד על מערכת הפעלה של סימביאן.

 

אם הנוקיה הזה לא עובד על מערכת הפעלה כזו (כמו ה-N73) אז לך על זה.

 

אם כן - שמור מרחק. אני מקלל את הרגע שהתפתיתי לקנות את ה-N73 המעפן.

 

סימביאן זה כמו ספורטיבית צרפתית, היא מעניקה לך הרבה מאוד אבל במחיר של אמינות לא בשמים.

 

כלומר, סימביאן אחרי תקופת הסתגלות היא מערכת הפעלה מדהימה, אחרי כמה חודשים עם N73 מהעבודה אני עם 6230i הפרטי וקשה לי, קשה לי מאוד!

סימביאן זאת מערכת הפעלה שתהיה בד"כ איטית יותר בתגובות שלה לעומת מכשירים פשוטים. היתרון שלה הוא בהיותה מערכת הפעלה פתוחה ולכן ניתן להתקין עליה תוכנות וישומים חיצוניים שפותחו ע"י מפתחים בכל העולם. כמו כן יש לה הרבה אפשרויות פרסנולזיציה ולטעמי זה חשוב ביותר בסלולרי.

 

ד"א, ה-K800 (מכשיר מדהים אבל גדול- בקרוב W880!!!) עולה 30 ש"ח אחרי החזרים, בפועל מגהצים סכום מלא גבוה יותר.

 

אני לא הייתי שולל את המכשירים של מוטורולה. יש להם לדעתי את הפולדרים טובים ביותר ע"ע V3X, V6,V3XX,K3.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ניתן לצרוב עברית על מכשירים לא אצל היבואן הרשמי אלא במעבדות פרטיות בתשלום.

 

המכשירים בסין רובם זיופים. הכוונה שהלוח (פלטה) הוא מקורי וכל השאר (פלסטיקה,מסך,מקשים, פלט כייבלים וכו') זיוף. יש לי כרגע 6230I סיני בן שנתיים (בערך). על המכשיר עברו חיים קשים והוא עם אפס תקלות עד כה. צרבו לי עליו עברית במעבדה בארץ. יש לי גם סמסונג 900 סיני כבר שנה כמעט. הסמסונג הוא זיוף וגם עליו צרבו עברית. אין עליו לוגו של סמסונג אלא של ANYCALL. גם הוא אמין ולא עושה בעיות (והוא גם כרגע למכירה ביחד עם V3X של אורנג').

 

 

מבין המוטורולות המומלץ יותר הוא ה V6.

 

אסף

פורסם
ולשאלתו של פותח השרשור על הכרטיס...

 

הכרטיס שהבאת בתמונה הוא מיקרו SD והכרטיס הגדול יותר שבתמונה,

הוא מתאם שהופך את הכרטיס לכרטיס SD רגיל שאתה יכול לשים במצלמה/קורא כרטיסים/טוסטר

 

 

הבנתי... תודה!!!

Polo 2012

פורסם

כספר - W880I מול K800I (שניהם מאותו דור נוכחי)

מצלמה יותר טובה בK800I

הW880I יותר דק

בW880I יש גם FLASH (התוכנה של מקרומדיה - פלאש אמיתי יש דווקא בK800I)

הW880I הוא "ווקמן" - תוכנה קצת שונה.

 

חוץ מזה - המכשירים זהים עד כדי סידור כפתורים חיצוני.

אתה מוזמן לבדוק באתר של סוני אריקסון

הוא לא בדיוק איזה עילוי גדול.

 

הדור הבא של סוני אריקסון ד"א - משתמש גם בסימביאן (יצא מאוחר יותר השנה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

סימביאן - איטית קצת יותר? נסה לא זזה. כמו מחשב שולחני עם מערכת הפעלה כבדה ומעט מדי זכרון. לוקח כמה שניות למכשיר להגיב לכל פעולה, דבר שגורם לזה שלפעמים אני לוחץ פעמיים רק כדי לגלות שהפעולה נקלטה.

 

המכשיר פשוט כבה מעצמו באמצע השיחה. לקחתי אותו לתיקון אצל סלקום. החזירו אותו וטענו שתוקן, אבל שום דבר לא השתנה.

 

הקליטה פשוט מחרידה. אצלי בדירה למשל אני פשוט לא קולט שיחות ולא יכול לחייג כמעט בכל החדרים בדירה. השיחות מתנתקות כל הזמן. וזה לא רק בדירה.

 

יכול להיות שזה בסלקום, כי במכשיר הקודם שלי - אורנג' 3100 - לא היו בעיות קליטה בכלל אצלי בדירה.

 

עוד בגים? אם אני מחייג למספר שאין בו תא קולי או מזכירה, ואין מענה עד שמגיעים למצב של תפוס מהיר מהצד השני - הטלפון פשוט נתקע - אי אפשר לנתק את השיחה ואני חייב לכבות ולהדליק את הטלפון.

 

זה מה שאני זוכר כרגע. אבל מה לעשות שאני בעל מכשיר סלולרי כבר יותר מעשר שנים, ואף פעם, בשום מכשיר, לא היו לי בעיות מהסוג הזה.

 

ורק שיהיה ברור - לא הורדתי למכשיר שום תכנה נוספת שאמורה להכביד עליו. הוא פשוט איטי להחריד וזה אופייני לסימביאן. יש לי בבית מכשיר נוקיה ישן - 6600 - והאיטיות שלו זהה לחלוטין לזו של ה-N73. לא חל שום שיפור במהלך 5 השנים שעברו בין הוצאת שני המודלים.

פורסם

למעשה, בכל מכשיר שאי פעם היה לי (מסלולארי ועד מחשב ביתי) לא יכולתי לסבול ממשקים עבריים והעברתי לממשקים באנגלית.

לדעתי רק מי שמשתמש במכשיר למשלוח מאסיבי של SMS ו\או קבלתן המאסיבית של ההטרדות הללו, יתקשה עם מכשיר שלא תומך בעברית.

 

סוני אריקסון מאפשר הפרדה בין שפת הממשק לשפת הכתיבה (אנגלית בממשק ועברית בכתיבה).

אני מניח שגם הנוקיה. לא סגור על זה.

פורסם
סימביאן - איטית קצת יותר? נסה לא זזה. כמו מחשב שולחני עם מערכת הפעלה כבדה ומעט מדי זכרון. לוקח כמה שניות למכשיר להגיב לכל פעולה, דבר שגורם לזה שלפעמים אני לוחץ פעמיים רק כדי לגלות שהפעולה נקלטה.

 

המכשיר פשוט כבה מעצמו באמצע השיחה. לקחתי אותו לתיקון אצל סלקום. החזירו אותו וטענו שתוקן, אבל שום דבר לא השתנה.

 

הקליטה פשוט מחרידה. אצלי בדירה למשל אני פשוט לא קולט שיחות ולא יכול לחייג כמעט בכל החדרים בדירה. השיחות מתנתקות כל הזמן. וזה לא רק בדירה.

 

יכול להיות שזה בסלקום, כי במכשיר הקודם שלי - אורנג' 3100 - לא היו בעיות קליטה בכלל אצלי בדירה.

 

עוד בגים? אם אני מחייג למספר שאין בו תא קולי או מזכירה, ואין מענה עד שמגיעים למצב של תפוס מהיר מהצד השני - הטלפון פשוט נתקע - אי אפשר לנתק את השיחה ואני חייב לכבות ולהדליק את הטלפון.

 

זה מה שאני זוכר כרגע. אבל מה לעשות שאני בעל מכשיר סלולרי כבר יותר מעשר שנים, ואף פעם, בשום מכשיר, לא היו לי בעיות מהסוג הזה.

 

ורק שיהיה ברור - לא הורדתי למכשיר שום תכנה נוספת שאמורה להכביד עליו. הוא פשוט איטי להחריד וזה אופייני לסימביאן. יש לי בבית מכשיר נוקיה ישן - 6600 - והאיטיות שלו זהה לחלוטין לזו של ה-N73. לא חל שום שיפור במהלך 5 השנים שעברו בין הוצאת שני המודלים.

 

נשמע כאילו המכשיר שלך לא תקין.

כמה שניות תגובה ללחיצה על מקשים?

קליטה גרועה ב-N73?

 

כל זה לא היה ב-N73 שהיה לי (אורנג')

 

 

ליביו, ה-K800 הוא מכשיר טוב יותר מה-W880, אבל הוא די גדול פיזית. ה-W880 נותן את הדברים החשובים שיש ב-K800 באריזה קטנה מאוד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מניסיון רב עם מכשירים מבוססים סימביאן בכלל וN73 בפרט , המהירות משתנה ממכשיר למכשיר.

ייתכן מכשיר מהיר יותר והשני איטי יותר .

בנוסף צריבת גרסאות חדשות לכשיוצאות משפרות את הבעיה במקצת , אך עדיין מהירות המערכת הפעלה לטעמי

בלתי נסבלת ( בנוסף כרטיס זכרון בגודל 1-2 ג'יגה ושימוש רב בו עושה את המכשיר איטי יותר.

 

אגב מכשיר נוקיה עם סימביאן מהיר ברשת אוראנג' הוא E65 , ( דומה ל6280 כלומר סליידר ) רק מהיר

קטן ולדעתי נחמד הרבה יותר.

 

לי אישית יש K800 , אבל הממשק שלו דיי מיושן יחסית ודומה לזה של אחיו הקטן ה K610 .

אבל בשורה התחתונה מדובר במכשירים מאד מאד אמינים וחסרי תקלות בניגוד לנוקיה N73.

פורסם

קספר, אני יודע על אותן בעיות עם עוד לפחות שני בעלי מכשיר זהה בסלקום.

 

איטיות? אני מדבר על זמן תגובה של שתי שניות ולפעמים יותר ללחיצה.

פורסם

 

הדור הבא של סוני אריקסון ד"א - משתמש גם בסימביאן (יצא מאוחר יותר השנה)

 

ליביו

 

זה בדוק? אם כן, אתם רוצים להגיד לי שגם סוני אריקסון עלולים להפוך לאיטיים ובעייתיים כמו הנוקיה בגלל הסימביאן כמו

שרובכם טוענים כאן (לי בעצמי יש את ה- 6230I והוא איטי להחריד אז אני רק מתאר לעצמי איך זה עם תוכנת הפעלה..)

או שהם מתכוונים לשפר/לפתח את הסימביאן בצורה כלשהי? :roll:

"And Justice For All..."

פורסם

במחיר כזה אני לא מבין למה לא נוקיה 6131 ... אחלה טלפון אצלי כבר חצי שנה עובד פיקס נוח קליל יפה ומגוון .

שקול זאת :wink:

ים long time no

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
ולשאלתו של פותח השרשור על הכרטיס...

 

הכרטיס שהבאת בתמונה הוא מיקרו SD והכרטיס הגדול יותר שבתמונה,

הוא מתאם שהופך את הכרטיס לכרטיס SD רגיל שאתה יכול לשים במצלמה/קורא כרטיסים/טוסטר

 

לקחתי את המתאם יחד עם הכרטיס מיקרו והכנסתי לתוך המצלמה וניסיתי להעביר נתונים אך ללא הועיל, מישהו יכול לעזור לי בנושא???

 

ניסיתי לעשות את זה דרך CANON A550 לשואלים...

תודה לעוזרים!!!!

Polo 2012


×
×
  • תוכן חדש...