Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש קליאו ספורט - מי מתי ואיפה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אנחנו עוד נתקע עם התכנון הזה לטיול עוד הרבה זמן. בואו נקבע מפגש, על האש, אולי גם נעשה על האש או משהו כזה... ותמיד אפשר חוץ מלפגוש את כולם גם לעשות על האש.

 

אני בפנים!

 

אגב גיא, אני אוהב את זה medium - well, תודה.

 

אבירם צודק

אם הוקם מועדון אז קודם כל כדאי להכיר את האנשים ולראות אולי מה אפשר לעשות במסגרת מועדון כזה ושם (אחרי האבסת בשר כמובן - אבירם) להחליט על טיול + מיקום + תאריך וכו'

 

זו דעתי

 

לסלי

 

אגב - מישהו בא מאיזור רחובות?

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי אנחנו כנראה נגיע מאיזור רחובות עם ה RSI ים אם אתה מעוניין להפגש ולנסוע ביחד יכול להיות מגניב

דבר איתי

 

עידן

HU:CLRION DXZ755MP

COMP:MOREL PULSE

SUB:ROCKFORD P2

פורסם

הייתי היום במוסך רנו-ניסידן בנתניה,קיבל אותי דני בעל המוסך.

ביקשתי שייפתרו לי בעייה של נזילת מיים קטנה לתוך תא הנוסעים וגם ביקשתי שיחברו אותה למחשב לבדוק מדוע הרכב לא עובד עגול בזמן התנעה בבקרים.

מראש אני אומר שנורא פחדתי לשים את הרכב במוסך שבוודאות נאמר לי שאינו מטפל בקליאו ספורט , אבל היות ומדובר בפחחות כללית(כן כן נזילה זה פחחות:)) - לא היה אכפת לי.

לאחר 4 שעות התקשרו אליי וביקשו שאבוא לקחת את הרכב - פתרו את בעיית הנזילה חיברו את האוטו למחשב ולא מצאו בעייה.

350 ש"ח כולל מע"מ וחיבור למחשב.

להפתעתי גיליתי שהמוסך אכן מטפל בדגם !! וכששאלתי האם אוכל להביא שמנים\ נוזלים\ חלקים לטיפול הבא - קיבלתי תשובה חיובית!:)

ממש כמו מנור - מצאתי עוד מוסך שמסוגל לקבל את השגעונות הקטנים של בעלי הקליאו ספורט!!

יחס טוב - שירות הוגן ומחיר סביר

ג.יפית ממליצה:arrow:

פורסם
הייתי היום במוסך רנו-ניסידן בנתניה,קיבל אותי דני בעל המוסך.

ביקשתי שייפתרו לי בעייה של נזילת מיים קטנה לתוך תא הנוסעים וגם ביקשתי שיחברו אותה למחשב לבדוק מדוע הרכב לא עובד עגול בזמן התנעה בבקרים.

מראש אני אומר שנורא פחדתי לשים את הרכב במוסך שבוודאות נאמר לי שאינו מטפל בקליאו ספורט , אבל היות ומדובר בפחחות כללית(כן כן נזילה זה פחחות:)) - לא היה אכפת לי.

לאחר 4 שעות התקשרו אליי וביקשו שאבוא לקחת את הרכב - פתרו את בעיית הנזילה חיברו את האוטו למחשב ולא מצאו בעייה.

350 ש"ח כולל מע"מ וחיבור למחשב.

להפתעתי גיליתי שהמוסך אכן מטפל בדגם !! וכששאלתי האם אוכל להביא שמנים\ נוזלים\ חלקים לטיפול הבא - קיבלתי תשובה חיובית!:)

ממש כמו מנור - מצאתי עוד מוסך שמסוגל לקבל את השגעונות הקטנים של בעלי הקליאו ספורט!!

יחס טוב - שירות הוגן ומחיר סביר

ג.יפית ממליצה:arrow:

 

רוי, גבר

אתה חורג מהעניין לגמרי (בשביל זה נראה לי שכדאי להקים אתר של המועדון)

מה לגבי המפגש?

אתה מקושר ויוזם השירשור, יאללה, לעסק!

העם כמהה לדבר המנהיג ומידע...

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

רוי, לא הבנתי מה הבעיה עם שמנים שמביאים מהבית.

למרכזי בראשון לא היתה בעיה עם זה.

 

ד"א, עקב בעיה קלה בספורט שלי שחייבה בדיקה מיידית נאלצתי להכנס למורשה ברח' ריב"ל בת"א (המרכזי לשעבר). ברחתי משם כל עוד נפשי בי והדרמתי לראשל"צ. שם קבלתי יחס חם והוגן.

 

בקשר למפגש, סבלנות חברים, סבלנות.

עוד כמה ימים נסגור את הפינה הזאת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני רק פותח השרשור - קספר הוא המלך!!

לגבי המוסך, בדיוק כמו שאמרת - לא קל כלכך למצוא גם יחס אדיב ושרות הוגן ובעל מוסך שיקבל את הקפריזות שלך...לכן המלצתי וחשבתי שבגלל שרוב בעלי רנו ספורט יקראו את זה - פרסמתי את זה כאן:)

:puzzled: :puzzled:

פורסם

זה ידוע שהוא מטפל בדגם.

ראיתי שם אחת צהובה על ליפט עם המנוע למטה (והרכב למעלה) :-D

מקווה שזה לא היית אתה. (האקסית שלך)

 

בכל מקרה, אני ממליץ לדגום מוסך לאורך זמן ואז להמליץ עליו.

ע"ע מה שקרה לי עם מוסך פליקס - פורסם בפורום טכני.

בהתחלה המלצתי בחום, אחר כך שקלתי להגיש תביעה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...