-
הודעות
36 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי idanx2
-
מה אין מישהו שיודע איך עושים ריסט לכזאת מערכת ?
-
שלום לכולם לאחרונה קיבלתי רכב יונדאי I25 חדש לגמרי מהעבודה והצג של מערכת המולטימדיה לא עובד כמו שצריך ... הכיוונון של הלחיצה על המסך לא תקין. בספר של המערכת רשום ללחוץ על כפתור בחזית המערכת כדי לרסט אך לא קיים כפתור כזה , הוצאתי את המערכת לגמרי וחיפשתי מכל הכיוונים אך ללא הועיל .. אין כפתור בדקתי עשר פעמים מכל כיוון בנוסף אי אפשר לכוונן את המסך דרך המסך מגע בגלל שהוא לא מגיב ... ואני לא מצליח לרסט את המערכת בשום צורה... פניתי לחברה הליסינג והם רוצים לשלוח את הרכב למוסך רק עוד שבועיים ואני בלי רדיו וזה מעצבן ... גם לא רשום שם הדגם של המערכת חוץ מAVOX שום דבר... למישהו יודע איך אני מרסט את הכל ? תודה עידן
-
שלום לכולם יש לי מאזדה 3 ליסינג ואני משתגע מהעניין הזה שהווליום עולה במהירות ויורד בהאטה , יש איזה דרך לכבות את העניין הזה זה פשוט מציק ! תודה לעוזרים
-
אני יודע שזה נשלח מסין אבל האם התדרים שלו יתאימו לארץ ?
-
שלום לכולם הזמנתי את הרדיו הזה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200517022216&viewitem=#ht_5267wt_939 לטרקטורון ורציתי לדעת עם התחנות שלו יתאימו לארץ או שלא ? אני פשוט לא מצליח להבין את כל העניין של התחום תדרים .... אודה לעוזרים עידן
-
אבל זה לא פתר את הבעיה מה שכן קרה זה שהרדיו כן משמיע מוזיקה עד ווליום מסויים (ממש נמוך) וברגע שאתה עובר טיפה את הווליום הזה פתאום הוא מפסיק, וברגע שאני מכבה את הרדיו ומפעיל מחדש הוא עוד פעם עובד וחוזר חלילה ... אני לא יודע עם זה יעזור אבל הרדיו דיסק חדש לגמרי (הותקן אתמול ) והמגבר בן 10 חודשים כך שלא צריכה להיות איזושהיא בעיה של "עייפות החומר" או משהו דומה .... תודה מראש
-
שלום רציתי לקבל תגובה בבקשה על זוג הרמקולים האלו http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=39347 ורציתי גם לשאול שאלה עם אני מחבר אותם למגבר Z4200MAC AUDIO שכרגע מחוברים לו שני מורל פולס לקדימה ובעבר היה מגושר לסאב , אבל כרגע הרמקולים האלו אמורים להיות במקומו אז מה שקורה זה ששכשאני מחבר אחד מהם ליציאה הרגילה הכל תקין וכשאני רוצה לחבר את השני המגבר מפסיק לעבוד (לא נכבה אבל לא שומעים כלום ) מה יכולה להיות הסיבה לכך ? גם בגישור הכל בסדר זה קורה רק כשאני מנסה לחבר את שניהם ... תודה מראש
-
הכל שאלה של מה שאתה מעדיף אטום צליל נקי יותר פתוח צליל מתפזר שים אותו על התיבה הפתוחה שכבר יש לך למשך זמן מסויים ואז בתיבה שאיתה קיבלת אותו ואז תחליט מה עדיף ... למרות שלפי מה שהבנתי ממכם אתם רוצים שהוא יפרק את השמשות באוטו .....
-
אני לא אריב איתך ולא ארד לרמה כזאת ... אני לא שקרן ולא רמאי אני עשיתי שתי בדיקות לאוטו שלי !! אחת בקומפיוטסט (תבוא לראות עדיין יש לי אותם) ואחת במוסך טיוטה באשדוד כשכל הבדיקות עלו המון כסף והיו עם המכשירים הכי מתקדמים !!!! ואף אחד אבל אף אחד מבין השתיים לא רמז לזה שיש קצה שילדה לא כל מכה שאוטו מקבל מאחורה נחשבת לקצה שילדה !!! אני לא אמשיך את השרשור הזה כי הוא חסר טעם ומבייש אותך אני לעומת זאת סיפרתי לך את כל הבעיות שהיו לאוטו כולל את אלו שאבא שלך לא עלה עליהם ולזכותי יאמר כי לחברי הטוב שמוכר את הRSI השנייה אמרת עלי : בחור ישר ואמין אבל יש לו קצה שילדה ... וכל זה עם זכרוני אינו מטעה אותי( והוא לא) .... שיהיה לך בהצלחה עם האיפרזה החדשה רק תזכור היא עושה 1:5 ...
-
לא האוטו של חבר ממש טוב שלי והוא לא הכיר את הפורום ומכיוון שאני פה כבר הרבה זמן אמרתי לו שאני אנסה לפרסם לו את האוטו כאן והבחור שרצה לקנות בדק גם את שלי אז אני פשוט יודע במה מדובר זהו . אין לי בעיה איתו באמת פשוט כואב לי לראות שסתם אומרים דברים על אנשים שהם באמת ישרים ....
-
הדיון הוא בזה שהבן אדם בא ויורד על האוטו בפורום בלי שום חוות דעת מקצועית ואמינה , שלא תבין לא נכון אני חושב בדיוק כמוך בקשר לקילומטרז" אף אחד לא טען פה שזה באמת הקילומטרז". הבן אדם עשה בדיקה ואמרו שזה תקין אמיתי או לא אמיתי זה כבר בעיה שלו . אבל מקילומטרז" נמוך ועד ללכת ולהגיד שהאוטו עבר תאונה ויש לו קצה שילדה אחורי ??????? בלי שום חוות דעת מקצועית וידע במכונאות זה לא יפה . תעשה בדיקה תשלם 500 שקל כמו כולנו תקבל חוות דעת מקצועית ורק אז תבוא ותשאל את העולה על ליבך... לילה טוב
-
הכוונה היא לקונה אני אישית נמצא בפורום הזה כבר הרבה זמן ומכיר איך העיניינים עובדים בד"כ כולם מאוד צודקים לגבי כל הדרכים הנ"ל לפסילת רכב אך הפעם זה שונה . אני לא סוחר ודעתי היא חפשית בלבד ועם אדון נדב לא רוצה לקנות את האוטו הוא לא צריך , הRSIהמדוברת היא של חבר טוב שקנה אותה עם הקילמוטרז" הנ"ל אני עצמי ייעצתי לו לבדוק טוב את הנושא כי הרי זה ברור שזה לא הגיוני .... ולפי בדיקה שלו הקילומטרז" הוא כדת וכדין! גם לי הייתה RSI ונדב הגיע לבדוק גם את שלי (וזה היה לפני 4 חודשים) הבן אדם פשוט קבע שיש קצה שילדה בלי לשאול, בלי לבדוק במקום מוסמך אני אישית עשיתי לאוטו בדיקה פעמיים : פעם כשקניתי ופעם כשמכרתי ובשתי הפעמים אפילו לא הועלה זכר לקצה שילדה !!!! אז למה ? למה לפזר הצהרות כאלו על אנשים בלי בסיס תאמין לי אדון נדב שעם עוד קיימים אנשים ישרים אז אנחנו חלק נכבד מהם !!!! הוא מחפש אוטו כבר מעל חצי שנה ורוצה לקנות אוטו טוב ושמור (שבמונחים שלו זה בעצם חדש מהחברה ) ב500 שקל ואם יש משהו לא תקין אבא שלו והוא ישר יורים לכל עבר ... הRSI הזאת באמת אבל באמת טובה (אני לא משכנע אף אחד לקנות זאת רק דעתי האישית ) המוכר ישר כמו סרגל ומפסיד גם הרבה כסף על המכירה הזאת . אז אנא ממך נדב לך תזמין סובארו טורבו חדשה מהסוכנות של אבא שלך ותעזוב אותנו בשקט (כל שתי דקות טלפון) ואם אתה כבר לא עושה בדיקה אלא רק אתה ואבא שלך בודקים את האוטו בלי שום בודק או מקור מוסמך אז אנא חסוך מאתנו את כל השמועות האלו על קצה שילדה ופנצ"ר בגלגל הימני האחורי בחיית בן אדם תקנה כבר אוטו ....
-
קלריון DXZ755 במצב טוב עוד עם האחריות (10 חודשים אצלי ) נקנה ב 1800 ימכר ב 1000 מחיר אחרון סאב ROKCFORDP1 גם 10 חודשים חדש לגמרי כי פשוט לא הייתי צריך אותו ימכר ב 450 ויש מה לדבר אבל לא להגזים . (יש אפשרות החלפה ב 9*6 ) רק עם תיבות עץ מתאימות לטנדר. לשלוח הודעות לפרטי
-
במצב מעולה שנת 94 במצב מצויין ללא שיפורים בכלל !!! נראית טוב סאן רוף לא נוזל מנוע עובד חלק מזגן מצויין שמורה מאוד ק"מ נמוך מאוד ואמיתי ! האוטו באמת במצב מעולה !!! פרטים נוספים ינתנו בטלפון 0544593674 מתן
-
שלום לאחרונה קניתי סיטרואן ברלינגו שנת 2000 ללא טורבו עכשיו השאלה שלי היא כזאת : המנוע כשיוצא מהחברה הרי מספק 71 כוח סוס , אבל לאחר 7 שנים על הכביש ו 160000 אלף קילומטר (לא הרבה אני יודע) כשעשיתי בדיקה בקומפיוטסט אמרו שהמנוע מוציא בסביבות ה55 כ"ס כשהמומנט תקין האם אני יכול להעלות את הכוח סוס באיזו שהיא דרך ? לא מעוניין לעלות בהרבה אבל לפחות לנסות להגיע חזרה להספק המקורי ? כי הרי עם 55 כ"ס חמישה אנשים באוטו עם ציוד ומזגן באמצע אוגוסט יהיה קשה לא ? אשמח לקבל רעיונות ...
-
לסלי אנחנו כנראה נגיע מאיזור רחובות עם ה RSI ים אם אתה מעוניין להפגש ולנסוע ביחד יכול להיות מגניב דבר איתי עידן
-
יש RSI אפילו 2 אנחנו מצטרפים בכיף מגיעים מאיזור השפלה ואם בא לכם להגיע אלינו אפילו... אבל נשמח פעם אחת לבוא לראות איך מתנהלים העיניינים .... תגידו איפה ומתי (כמובן שיש עדיפות לסופ"ש (שישי) ואנחנו שם ) ... והכל כמובן אם RSI עדיין תופס תחת השם "קליאו ספורט" כי אם לא אז נוותר
-
מגיע ואולי הפעם מישהו יעזור לי לכוון לי את המערכת....
-
דרך לריסון הטוויטרים של מורל פולס
idanx2 פרסם הודעה בנושא של it_amit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן ניסיתי אני מנתק אותם מ HU ונותן רק למגבר לעבוד (כי האחוריים מחוברים לרדיו) אז מה שיוצא זה שרק המורל + טוויטרים וסאב עובדים ועדיין שומעים גרוע הורדתי את הגיין מהמגבר כי אמרו לי שהטוויטרים מגיעים לדיסטורשן וגם זה לא עזר הורדתי טרבל ושומעים גרוע אז העלתי שוב את הטרבל (איפסתי אותו ) ובלית ברירה אני שומע ככה ... מה שיהיה בסוף זה שאני יתחרפן וישים איזה 300 שקל על טוויטר ( למרות שאני לא רוצה שזה יקרה עכשיו ) ... -
דרך לריסון הטוויטרים של מורל פולס
idanx2 פרסם הודעה בנושא של it_amit בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
it amit אם תמצא את הפתרון לבעיה אני ישמח עם תוכל לעדכן אותי גם מכיוון שאני סובל מאותה הבעיה בדיוק!!!! בהתחלה חשבתי שאלו הרמקולים האחוריים שצורמים (כי הם היו ישנים) אבל לאחר שהחלפתי אותם והבעיה לא עברה אני חושד רק בטוויטרים . אשמח לתגובה עידן -
סוף סוף סיימתי להרכיב את המערכת וכבר שבועיים שאני שומע בה אבל לא מרוצה משום מה לא שומעים טוב והאיכות לא ממש טובה ... המערכת מורכבת מ : clrion dxz755 com :morel pulse amp:mac audio Z4200 sab :rockford P1 חיווטים של רוקפורד ויש עוד שני רמקולים רגילים (לא 6*9) מאחורה שהם פיוניר 100 וואט . השאלה שלי היא מה בערך צריך לכוון במגבר ? ומה הטווח שהוא צריך לעבוד בו ? ושכשאני מנתק את הפיוניר הקטנים האיכות ממש על הפנים (לא להאמין) והמורל צורמים נורא אז אני כבר מחבר אותם , את הפיוניר (דרך הרדיו) וגם אז לא שומעים משהו .. מה לעשות ? עוד שאלה היא אולי כדאי לי להוסיף איזה אובאליים רגילים(JBL) מאחורה וזהו ? תודה
-
ועכשיו יש עוד בעיה למישהו יש מושג למה אחרי זמן קצר שכיביתי והדלקתי לא קורה כלום אבל אחרי לילה שלם שהרדיו מכובה המצב חוזר לקדמותו ? התחנות קופצות לאי זוגי וכל ההגדרות חוזרות לברירת מחדל ... כנראה שזה חשמל אבל למה אחרי זמן קצר זה לא קורה ?
-
הנה תנסה לקרוא פה לי זה עזר http://www.clarion.com/us/en/support/faqall/index.html
-
טוב אז זה עבד והצלחתי להחזיר את הרדיו למצב תקין תודה רבה.
-
תודה אחי ממש עזרת לי אני עכשיו רץ לבדוק עם זה עובד !!!!
