Jump to content

idanx2

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idanx2

  1. לא יכול להיות כי כשהתקנתי אותו הוא היה תקין אח"כ זה השתנה ...
  2. לאחר שחיפשתי בפורום ובספר הדרכה אני שואל אותכם אולי מישהו יודע איך משנים את התדרים של הרדיו לאירופה (כמו שלנו) רציתי לשאול לפני שאני מתחיל לחפור באינטרנט אולי מישהו ממכם יכול לקצר לי את הדרך ... הדגם זה CLRION DZX755MP מודה לכם מראש עידן
  3. תודה זו התייחסות !!!!
  4. מסתלבטים הא ? סבבה אני יקח לתשומת ליבי אבל צריך לתת איזה כותרת מעניינת כדי שאנשים יכנסו לראות לא ?... חוצמזה לא כל אחד שאומר שהוא לא ילד משקר!!! נכון ?(ישראלים ) ואם קניתי RSI יכול להיות שאני אוהב לנהוג וזה מה שאני יכול להרשות לעצמי? אבל אני קצת חדש פה בפורום וגם בתחום האודיו אז אודה לכם אם תתיחסו ברצינות לשאלות , ופעם הבאה אני יפתח בכותרת קצת יותר רצינית . בכל אופן תודה על ההצעות (לאלו שבאמת התייחסו לשאלה ולא היו עסוקים בתפל) ונראה לי שאני ילך על ה MAC כי בשביל ה JBL אני צריך לחכות כמעט חודש , והסאב יושב ליד המיטה ומחייך ומחכה... לגבי הקומפ" זה מורל פולס 5.25 שכבר נמצאים גם בבית ... ומה לגבי חיווטים יש משהו עדיף או שאפשר על ערכת סילבר ליין פשוטה ב 150 שקל ? כי מצאתי מישהו שמוכר ערכה להתקנה 4 גייג" ב 200 שקל אבל הערכה נזאת נראתה קצת מוגזמת בשבילי ...
  5. כן אבל אתה יודע אם יש קשר בין החוטים ? ואני דווקא יודע פשוט החוטים בצבעים אחרים ממה שהכרתי עד היום
  6. (ולא אני לא בן 17) ורציתי לדעת כמה דברים : 1. איך האוקסטיקה של האוטו ? שמעתי מרבים שהיא ממש טובה ... 2 . קניתי קלריון DXZ755 (תודה התחדשתי) וסאב של רוקפורד פאנצ" P1 עכשיו אני מחפש מגבר ראיתי פה כמה שירשורים של חברה קודמים לגבי ה JBL GTO וה MAC AUDIO Z4200 ורציתי לדעת האם יש עדיפות לאחד מהם כדי שיעבוד אם הקלריון והסאב ? ד"א הסאב הוא 300 וואט . 3.החוטים של הרדיו קשורים איכשהוא גם לחלונות , מנורת ראשית , תא כפפות ? כי ברגע שניסינו לחבר חתכנו כמה חוטים ומאז נשרפו כמה מנורות והחלון לא עולה .. וגם שרפנו כמה פיוזים
  7. אתה יכול להיות מפורט יותר ? כי אני לא ממש מכיר אותו
  8. מה אתם אומרים שווה ?
  9. עכשיו תגידו מה עם זה ? http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=BASSPRO&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=177 מומלץ?
  10. חברה אני מחפש לקנות את הMAC AUDIO Z4200 אבל אני לא מוצא בשום מקום באינטרנט ובחנויות יש בזאפ אבל בלי קישורים לחנות מסויימת או מחיר . אם תוכלו לתת לי איזה לינק או שם של חנות מאזור רחובות דרומה אני אודה לכם
  11. חברה קיבלתי הצעת מחיר לגבי : רדיו דיסק קנווד (KDC-W534Y ) אך רדיו ברמה טובה שתי יציאות RCA פאנל נופל .... מחיר : 1000 מגבר PLATINUM AUDIO 1000 וואט 500 RMS מחיר 550 סאב JBL 1000 וואט 500 RMS סדרת ה GTO כולל חיווטים כולל התקנה יצא מחיר של 2800 ש"ח . קומפוננט של morel pulse 5.25 יש כבר קניתי . השאלה היא ? 1 אם אפשר לרדת בסאב (כי המגבר בכל זאת לא יפתח אותו ) ולעלות במגבר נגיד : JBL GTO מדגם כלשהוא . אני אשמח לקבל הצעות על מנת להרכיב מערכת טובה יותר .ושוב פעם קומפוננט כבר יש לי ועם עדיפות לרדיודיסק CLRION דגם DXZ646MP שאותו אני יכול להביא ב 1400 ואולי קצת פחות !!!
  12. על מנת לשמור על רמה גבוהה בפורום, אתם מתבקשים לשמור על מספר כללים בסיסיים: אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום. שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ. אין מקום לגזענות בפורום, וזה לא משנה כלפי מי, או מה קרה באותו יום. זהו אתר רכב, ולמרות שקיים גם פורום אוף-טופיק, אנחנו מעוניינים להמנע מריבים פוליטיים ורעיוניים בין המשתמשים. כבדו את חברי הפורום האחרים! אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות, אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים. זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש. לא להעלות תצפיות בהודעה חדשה, למעט כאלו שיעניינו את כ-ל חברי הפורום - ובמילים אחרות, דברים מיוחדים מאוד בלבד. גם אם בחרתם להעלות תצפיות, רכבים מיוחדים, תמונות ממירוצים וכדומה - אין להעלות תמונות ו/או שרשורים עם פרטים מזהים. על אחת כמה וכמה של רכבים ייחודיים שקל לזהותם ולא כל שכן בליווי כתובת או מיקום - אלא אם הדבר מתבצע בהסכמתו המפורשת של בעל הרכב. לא כל אחד מעוניין שכל יושבי הפורום יגיעו להציץ בגלגלים החדשים שקנה או בצבע החדש. תמונות ושרשורים עם סימנים מזהים (מספרי רישוי גלויים, למתקשים) יימחקו ללא הסבר. חברים חדשים שמעוניינים להציג את עצמם, מתבקשים להעלות הודעות ברכה, שלום והגעה בשרשור (הארוך...) שבפורום הכללי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1498 טוב לדעת שאתם איתנו, אבל לא צריך להפוך את הפורום לצ'אט. במקרה שטעיתם בתוכן ההודעה, ניתן לערוך את ההודעה המקורית ולתקן את תוכנה. אין לפרסם הודעת תיקון נוספת! אין טעם להגיב להודעות שכבר עבר התוקף שלהן (יצאו מהדף הראשי של הפורום שבו פורסמו) אלא אם ממש יש לכם מה לחדש. תגובות בסגנון "כל הכבוד על ההשקעה" לא ממש תורמות לדיון אשר גם ככה עבר זמנו. נא להמנע באופן כללי מהקפצת הודעות שלא לצורך. בפורום קנייה ומכירה חל איסור מוחלט להקפיץ (עיינו בכללי פורום קנייה ומכירה לפרטים נוספים). הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected]. כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום. גולשים אשר לא יצליחו להשתלב ברוח הפורום, ויתעקשו לפרסם הודעות שמקומן אינו בפורום - יועפו מהר מאוד. כל נסיון לגרום להפרעות מכוונות עלול לחשוף את המזיק לפעולה משפטית. לכן, חישבו פעמיים (או יותר) לפני שאתם מפרסמים הודעה. פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". בכל בעייה ושאלה הנוגעת לתוכן פורום כללי יש לפנות לאחד מהמנהלים בהודעה פרטית. במקרים קיצוניים ניתן לפנות אל החתום על הודעה זאת דרך הודעה פרטית (לחצו על כפתור ה"פ אשר מופיע מתחת להודעה זאת). תנו כותרות שימושיות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים, ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה. "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא יתקבלו בהבנה. במידה ומנהל ערך לכם את הכותרת, אל תשנו אותה ללא בירור אצל אחד מהמנהלים. שינוי הכותרת לאחר עריכת הנהלה עלול להביא למחיקת השרשור או נעילתו. אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון - אך במקרים אחרים, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים ובד"כ גורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות. אין לקשר (בפורומים ואתרים אחרים) אל קבצים או סמלונים שמאוחסנים על שרת הפורום של CF, אתם גוזלים רוחב פס שעולה לנו כסף לתחזק.מי שיקשר אל הסמלון שמאוכסן על שרת CF יאבד את היכולת לשים סמלון. כנ"ל לגבי קבצים. אנא המנעו מתמונות בחתימה. אם ברצונכם ליצור הבדלה ויזואלית בינכם לבין משתמשים אחרים, השתמשו בסמלון. תמונות בחתימה מסיחות את העיניים ושוברות את רצף ההודעות של השרשור. במידה ונערכה לכם הודעה על ידי אחד המנהלים, אין לשנות אותה שנית ללא אישור בהודעה פרטית מאחד המנהלים, על אחת כמה וכמה אם ההודעה נמחקה ע"י מנהל - אין להעלות את ההודעה מחדש ללא אישור מפורש! אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (מינימום של 24 שעות, למי שלא הבין), אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה. שלום יש לי רדיו דיבק מסוג jvc kdsx980 והרדיו שלו מכוון רק על מספרים לא זוגיים (כנראה אמריקה ...) השאלה שלי היא , אם יש דרך לשנות את זה כדי לקלוט תחנות מקומיות ?
  13. האם צריכה להיות חתימה מסויימת ?
×
×
  • תוכן חדש...