Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוואליר 2400


רון2
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברצוני לקבל מידע מאנשים שמכירים את הרכב הנ"ל,

בעבר הייתה לי אחת 2200 ודי נהניתי ממנה, האם יש הבדל גדול בין בדגמים?

ואם כן מה ההבדלים המהותיים בינהם מבחינת אמינות תחזוקה וכל דבר שעולה על דעתכם.

בתודה.

פורסם

אין הבדל גדול, אלא אם כן היתה לך 2200 עם 3 הילוכים אוטומטיים - ההילוך הרביעי בהחלט משפר את איכות הנסיעה ברכב.

 

א-ב-ל,

מדובר ברכב מיושן גם יחסית לשנים בו הוא נמכר כחדש - אני הייתי מחפש משהו אחר

(אם תגדיר את דרישותיך - נוכל גם לייעץ לך בעניין האפשרויות האחרות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נהגתי על 2200 וגם על 2400 , ה 2400 יותר חזקה , וזה מורגש עד מאוד.

 

אם אתה אוהב את ההרגשה של נסיעה\נהיגה ברכב זה, עדיף ללכת על ה 2400.

פורסם

היתה לנו קוואליר קבריולה 97, החזקנו אותה מ0 ק"מ עד 70000 (שנתיים), הרכב היה זריז מאד 150 כ"ס, כמעט ולא עשה צרות, (חלון שנפל וגג שהיה נתקע לפעמים).

 

יש הבדל ענק בין 2200, 115 כ"ס, גיר שלושה הילוכים, לבין 2400, 150 כ"ס, עם ארבעה הילוכים.

 

קצת נוסטלגיה:

הדבר הכי מהנה ברכב היה שהרכב היה מאבד אחיזה בסיבובים ומשמיע קולות מחאה מהצמיגים כבר במהירויות נמוכות, אבל, הוא עשה זאת בחן, לא בצורה מסוכנת אלא בצורה מהנה. הרכב היה עושה דריפטים מדהימים, הגלגלים האחוריים היו פוסעים הצידה וסיבובים היו נלקחים על הצד בצורה מדהימה, במיוחד בהשוואה לרכב עם הנעה קידמית.

פורסם

הצמיגים שלך לא היו משהו לכן הם איבדו אחיזה כבר במהירויות נמוכות וצרחו לך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
כלומר בהשוואה לעצמו, או אם לא הבנת , לקאווליר יש הנעה קדמית....
נראה לי שאתה לא הבנת.

ידוע שהרכב עם הנעה קידמית. ביחס לרכבים עם הנעה קידמית הוא עשה דריפטים יפים.

פורסם

האם יש הבדלים משמעותיים במחירי חלפים?

 

אני זוכר שח"ח ב 2200 היו זולים מאוד והרוב היו תחליפיים במחיר שווה לכל כיס.

קיבלתי את הרושם שזה לא כך ב 2400, האם השמועה מבוססת?

×
×
  • תוכן חדש...