Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה בהולך רגל ..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בסדר,

קרה מקרה שקפצתי לגינה של שכנים כדי לקטוף קלמנטינות,הכלב נבח עליי קיבלתי חרדה.

קרה מקרה?

קרה מקרה לומדים לקח להבא,זה נשמע לי כמו סיפור מצוץ מהאצבע בשביל למשוך קצת כסף.

זה כבר גניבה

אמרת "שלא תקפוץ למכוניות בכביש" , אז אמרתי שאין מה לעשות המקרה קרה

וכן אם הכלב הזה פגע בך נפשית ויש לך הוכחות מפסיכולוג שביקרת וזה זה כן תקף בבית משפט , לא שאנשים אשכרה עושים את זה.

חוץ מזה אנחנו שומעים רק צד אחד , והבאתי השערה אולי היא נפגעה נפשית.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

כבר קרו מקרים שבנאדם פרץ לבית של בנאדם, במטרה לגנוב, והכלב נשך אותו, ואחר כך הגנב עוד יצא עם פיצויים מהבנאדם שהוא פרץ אליו. אז כן עושים את זה, לפחות בישראל.



פורסם

אני כמעט דרסתי מישהיא פעם. פניתי והיא (אמא עם עגלת תינוק ועוד איזה בילבי הולכת איתה) החליטה

שלא לרמה שלה לחכות ופשוט התפרצה לכביש. בלימה חזקה ביותר הצילה אותה מזק"א

היא נבהלה אחושקשוקה :shock:

טוב שהייתי עם המגאן :lol:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

קופצים לך לכביש כל ה-"דרוס אותי" למיניהם ועוד אחרי זה מתפלאים למה דורסים אותם...

 

לדעתי הטעות היחידה של פותח הת'רד היתה שהוא עוד התחשב בה, התנצל, וחמור מכך, נתן לה את הפרטים שלו. כל זה במקום לעשות פרצוף מפחיד, לזרוק איזה קללה (אפשר גם לרוקן עליה מאפרה :twisted:)ולהמשיך לנסוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חבר שלך ניסה להיות בנאדם טוב והיא כמובן ניצלה את זה (בטח בהשפעת אחרים).

כלל אצבע - כל בני האדם תאבי בצע.

 

ממזר שמן, הגישה שלך קיצונית מדי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

קודם כל שחבר שלך יבדוק שאתם/חברים שלו לא מסתלבטים עליו כי קרו מקרים מעולם.

 

אני מכיר אחד שהיה מעורב בקטטה- בקיצור יומיים לאחר מכן אחד החברים שלו התקשר אליו והתחזקה לחוקר משטרה, וביקש מאותו אחד לגשת יום למחרת לתחנת המשטרה למסור עדות/אנערף מה.

 

בקיצור לאחר זמן מסויים זה שהתחזקה לחוקר התקשר לאותו הנמתח וסיפר לו מה שהיה לאחר שזה כבר התחיל לתאם גרסאות עם מעורבים נוספים בקטטה.

 

שיהיה בהצלחה

פורסם
אני לא מבין למה חבר שלך בכלל הביא לה את פרטיו.

הוא הבהיל אותה טיפה,קרה-לומדים להבא ושוכחים.

אני עושה את זה די הרבה,לא בכוונה אבל קורה.

אני מתנצל עם היד,או פותח חלון ומצטער.

אין שום סיבה לעשות מזבוב פיל,לדעתי חבר שלך יכול להרגע.

הוא בלם בזמן,לא נגרם שום נזק.

שבת שלום .

אני צריך הסבר, מה הכוונה "עושה את זה די הרבה" - אתה נוהג כמו אדיוט די הרבה באיזורים בהם יש הולכי רגל?

משתולל ומפחיד אנשים ואחר כך מבקש מהם סליחה?

או שאתה מתכוון שאתה גונב לשכנים שלך קלמנטינות די הרבה?

 

יכול להיות שלא הבנתי אותך נכון, אבל אם הבנתי אותך נכון, ואני באמ מקווה שלא, אני מציע שתגיד יפה תודה לסביבה שלך שהיא סובלת אותך ככה, כי אני מכיר מקומות שהתנהגות כזו יכולה לעלות לאדם בחייו.

 

 

ובלי קשר, אני מציע שתשתולל יותר במקומות בהם אתה פחות תפחיד הולכי רגל, כי הטיעונים שלך למעלה לא תופסים מול שופט בבית משפט.

 

ולבחור שמסר פרטים - אני מקווה שלמדת לקח, כמו שציין פיזבן מעלי...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אני צריך הסבר, מה הכוונה "עושה את זה די הרבה" - אתה נוהג כמו אדיוט די הרבה באיזורים בהם יש הולכי רגל?

משתולל ומפחיד אנשים ואחר כך מבקש מהם סליחה?

או שאתה מתכוון שאתה גונב לשכנים שלך קלמנטינות די הרבה?

 

יכול להיות שלא הבנתי אותך נכון, אבל אם הבנתי אותך נכון, ואני באמ מקווה שלא, אני מציע שתגיד יפה תודה לסביבה שלך שהיא סובלת אותך ככה, כי אני מכיר מקומות שהתנהגות כזו יכולה לעלות לאדם בחייו.

 

 

ובלי קשר, אני מציע שתשתולל יותר במקומות בהם אתה פחות תפחיד הולכי רגל, כי הטיעונים שלך למעלה לא תופסים מול שופט בבית משפט.

 

ולבחור שמסר פרטים - אני מקווה שלמדת לקח, כמו שציין פיזבן מעלי...

 

 

רון.

אכן צר עולמך כעולם נמלה.

קרה לי בעברי כשהייתי משתולל שהייתי מפרפר באזור ה 20 מטר לפני מעבר חציה בצומת ואנשים היו נבהלים מה לעשות?

בזמנו היה צר עולמי כעולמה של נמלה.

היום,אני טיפה בוגר יותר וזהו.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם
אכן צר עולמך כעולם נמלה.

קרה לי בעברי כשהייתי משתולל שהייתי מפרפר באזור ה 20 מטר לפני מעבר חציה בצומת ואנשים היו נבהלים מה לעשות?

בזמנו היה צר עולמי כעולמה של נמלה.

היום,אני טיפה בוגר יותר וזהו.

כל הכבוד.

פורסם

היום,אני טיפה בוגר יותר וזהו.

 

אני שמח לשמוע. מלקרוא את התגובות שלך לשרשור קשה לומר שזה ניכר.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...