שלום לכולם,
הרכב הוא יד 1 מליסינג,הוא אצלנו מהרגע הראשון.
הרכב נקנה,וננהג על ידי חברת כח אדם של אמי, 50 אלף ק"מ.
מכנית הוא פשוט מעולה,כנ"ל פנימית.
הרכב נוסע יפה, מנוע 1350 סמ"ק.
גיר אוטומאטי,רמת אבזור גבוהה יחסית ABS ,כריות אוויר.
מקסים
0525246232
מחיר מפתיע*
לא קראתי מכיוון שהעתון צונזר,
כזכור לך,לא היה לי נגישות לזה.
אז מה אתה מזיין את המוח? כשיש עובדה בשטח שלא מאפשרת לי לקרוא את שתי הגרסאות.
העובדה שהוא לא מגיב פה,זה כבר משו.
אני מוכן להתערב אתך,שגם לאחר שאקרא את שתי הגרסאות הדיעה שלי לא תשתנה.
אני חושב שכל הסיפור הזה התחיל מעצם העובדה שתומר הדר היה צריך לדעת להבדיל בין מבחן רכב,לבין מבחן על חוש הבידור שלו.
בכל כתבה אמורה להיות שנינות מסויימת,גם הומור.
אבל שימו לב שיש גבול,הגבול אמור להיות ידוע הן על ידי כותב הכתבה והן על ידי עורך העתון.
תומר הדר שימו לב גבירותיי ורבותיי,היה צריך לדעת שמה שהוא יכתב לא יתקבל על ידי היבואן.(ואכן בעתון כמו "הארץ" זה כנראה חשיבות גדולה)
ואני לא חושב שזה הוגן להגיד לתומר מה לעשות בקריירה המקצועית שלו,אבל שוב-אני בספק גדול אם הייתי ממשיך במקום שבו אני לא מוערך.
עידן,להבא קרה לעומק.
גילעד אמר שהיא מפסיקה להאיץ ב 140 ואני טענתי שהיא לא.
למד הבנת הנקרא.
וכן התנהגות הכביש שלה אכן זוועתית,אנא אל תלמד בעלים של אמריקאית מהם זוויות גלגול
חבר,
צור קשר עם הבחור- תסביר לו את המצב ותסביר לו שיש לו בדיוק 72 שעות להחזיר לך את המערכת,או שהוא ימצא את הרכב שלו מפורק לחלקים.
כולם פה הפכו לייפי נפש,אין מה לעשות אנשים מבינים רק בצורה אחת.
אל תאיים,אל תצעק.
תסביר- "מר בחור יש לך 72 שעות להחזיר לי את המערכת".
וזה כבר יסתדר.
לגביי ה1000 שקל,הייתי מוותר ידידי.