Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

 

יש לי בעיה ,אני נוהג על רכב שבו תיבת הילוכים אוטומטית,כשהרכב מגיע למהירות הרצויה

אני לא מצליח לשמור על מהירות אחידה לאורך זמן

 

יש לי בעיה רפואית עם הרגל,ניסיתי נעליים שונות על מנת להרגיש טוב יותר את דוושת הגז ,כמובן יש שוני בין נעל לנעל ,אך אני הכל זאת לא מצליח לשמור על מהירות אחידה לאורך זמן

 

האם ישנה מערכת מסויימת או מכשיר שיעזור לי

פורסם

בקרת שיוט, כפתור שאתה לוחץ עליו והוא ננעל על המהירות, טוב במיוחד לכבישים רייקים.

 

ברגע שתלחץ על הגז/ברקס תבוטל המערכת.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

תודה על התגובה המהירה

 

יש אולי כמה סוגים של בקרות שיוט?

 

99% מהזמן אני נוסע במהירות המותרת בכביש

 

זה 99% ולא 100% מפני שלמשל בכביש שבו המהירות 90 ,אני מנסה להרפות טיפה וכשאני מסתכל על הספידומטר המהירות יורדת ל80 ולפעמים פחות או לחלופין כשאני מנסה לשמור על 90

אני לוחץ לא בכוונה קצת והמהירות עולה ל 100 ויותר

 

התנודות האלה ,חוץ מזה שצריכת הדלק גדלה ואולי ישנו בלאי מיותר של הרכב,מעצבנות אותי ואת הנהגים הסובבים אותי

פורסם

בנסיעה במהירות של 100 קמ"ש בבין עירוני עם גדר הפרדה במקום 90 קמ"ש כחוק, ההבדל מזערי ביותר, גם מבחינת צריכת הדלק ובטח ובטח לבלאי של הרכב.

 

בכלל, אני ממליץ לך להפסיק כל הזמן להקפיד לנסוע על 90 קמ"ש. (כן, נשמע מוזר).

כל הנסיעה אתה עסוק בלהסתכל על הספידומטר, להוריד/ להחזיר את הרגל מהגז וכ' במקום שתתעסק בלהתרכז במה שקורה סביבך על הכביש. לא יקרה כלום אם תיסע 100 קמ"ש.

 

באופן אישי אני לא מסתכל על הספידומטר, ובכבישים בינעירוניים עובר 110 קמ"ש.

פורסם

אני לא מסתכל על הספידומטר כל הזמן

 

כמה שאלות:

 

1.האם קיימים מס' דגמים של בקרות שיוט?

2.האם בקרת שיוט ניתן להתקין על כל רכב?

 

תודה

פורסם

יש כמה. במכוניות יוקרה הבקרת שיוט גם בולמת לבד את הרכב כשיש מישהו מלפנים וחוזרת למהירות שבחרת ברגע שמתפנה מלפנים. יש גם בקרת שיוט יותר פשוטה שאתה בוחר מהירות רצויה והרכב שומר על המהירות לא משנה מה(ז"א גם אם יש רכב מלפנים הוא לא יבלום)

את המערכת הפשוטה יותר יש ברוב המכוניות האמריקאניות כמדומני(גם בדגמים ישנים יחסית), ברכבים חדשים אני יודע שיש בסיטרואן סי 4

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
יש כמה. במכוניות יוקרה הבקרת שיוט גם בולמת לבד את הרכב כשיש מישהו מלפנים וחוזרת למהירות שבחרת ברגע שמתפנה מלפנים.

האם אפשר להתקין מערכת כזו בכל רכב ?

פורסם

אני מחליף את הרכב עוד מעט

 

ורוצה לשפר את יכולת התפעול שלי של הרכב העתידי (עדיין לא סגור ,איזה)

 

אנסה לחפש ,אם לא אמצא, ALL BE BACK :-D

 

תודה לכל המגיבים

פורסם

ערכתי חיפוש (רשמתי "בקרת שיוט") קראתי על מס' דגמים בהם ישנה בקרת שיוט

 

לא הצלחתי למצוא שרשור\ים בהם מדובר על דגמי בקרת השיוט :cry:

 

הייתי רוצה לקבל פרטים על בקרת השיוט שהוזכרה קודם לכן שיכולה לשמור על מהירות ואף לחזור בעצמה למהירות שהוכנסה לזכרון שלה

 

תודה

פורסם

אני מאוד נוטה להאמין שהתקנת מערכת כזו ברכב שאין בו אופציה כזו היא מאוד מסובכת עד בלתי אפשרית או יקרה בצורה בלתי רגילה.

יש בארץ הרבה רכבים עם בקרת שיוט, אך לרוב הם נמצאים באמריקאיות או בדגמים יוקרתיים אחרים של מרבית היצרניות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ברכב אמריקאי אתה יכול להאיץ \ להאט מההגה [ היה לי עוד בשנת 98]

העניין הוא שכשאתה מאט , אז זה לא שווה ללחיצה על הברקס אלא רק להרפייה מהגז לצורך האטה

אבל הלחצן של ההאצה , מאיץ את הרכב כאילו אתה שומאכר!

 

השתעשעתי הרבה עם העניין בזמנו

במיוחד אחרי לחיצה על הברקס , המערכת שומרת על כמה נסעת לפני לחיצה על הברקס

[נאמר 160 לצורך ההדגמה!] וכאלה אתה לוחץ על לחצן ה resume על ההגה

הרכב יאיץ כמה שהוא יכול במהירות להגיע למהירות שנקבעה מראש

[משעשע לנצח רייסים בלחיצת כפתור ;)]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בחיפושיך אחר רכב חדש, תחפש את אלו שיש להם כבר בקרת שיוט.

רוב המערכות יעשו את העבודה בשבילך, וההבדלים בינהן לא מצדיקים העדפת רכב זה על אחר בגדול.

 

ניר

פורסם

בעיקרון אני מחפש רכב מקבוצת מיני או סופר מיני

 

לרכבים מן הקבוצות הנ"ל יש בקרת שיוט?

אם לא אז פשוט ארד מכל העניין של בקרת השיוט

פורסם

מה התקציב שלך ?

מה הדרישות שלך מהרכב ? שנתון ? אמינות ? ערך בטיחותי כל שהוא ?

לאחותי היה עד לפני כמה שנים, הונדה סיויק 94 (אני חושב) עם בקרת שיוט, 2 כ"א, ABS.

נראה לי שזה דגם מאוד מאובזר יחסית לשאר ההונדות.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...