Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן חבר'ה

 

יש לי בעיה ,אני נוהג על רכב שבו תיבת הילוכים אוטומטית,כשהרכב מגיע למהירות הרצויה

אני לא מצליח לשמור על מהירות אחידה לאורך זמן

 

יש לי בעיה רפואית עם הרגל,ניסיתי נעליים שונות על מנת להרגיש טוב יותר את דוושת הגז ,כמובן יש שוני בין נעל לנעל ,אך אני הכל זאת לא מצליח לשמור על מהירות אחידה לאורך זמן

 

האם ישנה מערכת מסויימת או מכשיר שיעזור לי

 

לדעתי הבעיה היא לא ברגל אלא בתיאום הין העין שאמורה לחוש את המהירות ולשמור עליה ותפעול הדוושה בהתאם. מנגנון בקרה אנושי כזה חשוב מאוד ויסיע לך להעריך את המהירות שלך ואת המהירות של כלי רכב אחרים ביחס אליך.

 

אתה יכול לתרגל ולהשתפר. שים לב שהמודעות שלך למהירות מפעילה עלך לחץ ופוגמת בחלוקת הקשב ובקשר בין העין לרגל. על הכביש בד"כ קיימים "עזרים" שיסיעו לך

עמודי תאורה בד"כ במרווח קבוע ולכן קצב המעבר לידם צריך להיות קבוע.

פסי הפרדה מקוקוים כמו עמודי חשמל, מרווח קבוע ולכן קצב קבוע יהיה מהירות קבועה.

אזהרה: זה לא תעודת ביטוח אנחנו בישראל וזה יכול להשתנות בלי שום התראה.

 

תירגול נוסף יכול להיות שמירת מרחק קבוע מרכב שנוסע לפניך ואתה עוקב אחריו ושומר מרחק ממנו.

 

בקרת שיוט זה נחמד בחו"ל ומקצר דרכים בצורה משמעותית כשנוסעים מעל 1000 ק"מ ביום על כבישים ראשיים או ריקים אחרים 10% סטייה זה עוד שעה נהיגה. לא משנה כמה מהר אתה חושב שאתה נוסע המערת תגרום לך לנסוע במהירות ממצועת גבוהה יותר ועדיין להיות בהירות חוקית. בארץ אין ממש איפה.

 

בהצלחה

 

זאב

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

אם כלכך בעייתי הנושא של הדוושה ברגל - אז יש אפשרות של התקן דוושת גז על ההגה בשביל היד.

משתמשים בו בעיקר נכים ובעלי מוגבלויות שונות עם הרגליים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בהונדה אקורד מודל 91 כבר היה את הבקרת שיוט,בקשר לרכבי מיני תעשה בדיקה באתרי היצרנים הרלוונטים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
מה התקציב שלך ?

מה הדרישות שלך מהרכב ? שנתון ? אמינות ? ערך בטיחותי כל שהוא ?

לאחותי היה עד לפני כמה שנים, הונדה סיויק 94 (אני חושב) עם בקרת שיוט, 2 כ"א, ABS.

נראה לי שזה דגם מאוד מאובזר יחסית לשאר ההונדות.

התקציב =50,000

 

אני מחפש רכב שלא ייכנס למוסך (חוץ מטיפולים סדירים) ז"א די אמין ואם כבר טיפול אז שיהיה במחיר סביר

הרכב חייב להיות זול לאחזקה(דלק\טיפולים...)

אני גם מחפש תנוחת ישיבה נוחה ברכב,עד כמה שיותר גבוהה

ואם אפשר בטיחותי (כ.אוויר,ABS)

 

תודה

פורסם

ניתן להתאים מערכת בקרת שיוט לכל רכב כמעט והיא לא מסובכת במיוחד.

בצע חיפוש באיביי על Universal cruise contorl או Cruise control kit ותראה הרבה תוצאות כשמערכת מהסוג שתצטרך אמורה לעלות בין $100-200, נשמע יקר אבל לא נורא בכלל בטווח הרחוק כשאתה מכניס לתחשיב ירידה בבלאי הרכב, צריכת הדלק ותשלום של דו"חות מהירות פוטנציאליים עקב מעבר על המהירות החוקית באין משים.

 

או שכמו שאמרו לך - חפש רכב עם מערכת בקרת שיוט וזהו.

 

מוטי

פורסם

טכנית אפשר להוסיף בקרת שיוט בדגמי פיז'ו-סיטרואן עם multiplex בעלות של מחיר הידית + התחברות למחשב ועבודה, אבל אני לא יכול להבטיח שמוסכים מקומיים יסכימו לעשות את זה.

 

לגבי הוספת מערכת "aftermarket" כדאי להתייעץ עם מתקיני אביזרי רכב גדולים. מערכות כאלה קיימות אבל אין לי אינפורמציה לגבי הזמינות שלהן בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...