Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל Leffe יש E בסוף ומה לעשות שומעים אותו.

והרי דרוגי 1. ג'ופילר (אין בארץ) לחימום הקנה , ניקראת בעגה המקצועית פינצ'ה.

2. Leffe עדיפות לבלונד או טריפל, הרדיוס ביום קשה :lol:

3. הוגרדן

אם אין ברירה אז קארלסברג, אם אין אז תפוזים סטרייט. :drinking:

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשיוצאים ויושבים - רק גינס מהחבית. אין עליה.

בבית סתם כשצמאים - גולדסטאר או הייניקן אם בא לי להתפנק.

פורסם

נגעת בנקודה רגישה..

:D

 

עברתי את כל גרמניה, הולנד אוסטריה, הונגריה ובלגיה בניסיון לחפש בירה טובה!

 

ולא קרה ששתיתי בירה פעמיים. חשבו בעצמכם משהו כמו חודשיים בירה לפחות פעם ביום (היו גם שתיים ושלוש ביום..).

 

מהמובחרות היו:

שטראובינג

הואגארדן

בופבראו

שטיגל

ווארשטיינר

קארסלבראו

HB

קייסר

 

 

אבל הכי הכי הכי הכי טובה שטעמתי הייתה GOSSER. ללא ספק הבירה הטובה בעולם.

לצערי שתיתי הרבה מים עם צבע צהוב, מים מגעילים ומים מרים. בירות טובות יש באוסטריה.

 

 

 

ראלימן,

אני לא שותה.

אסור לי.

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

LOL

 

הסקר הזה מזכיר את הפרק ב"נשואים פלוס" איך, חברי NO MA'AM ניסו לבחור את הבירה החדשה שלהם , בגלל שהעילו את המס בכמה סנטים על הבירה הקודמת שלהם

 

:wink:

 

no062b.jpg:hihi:

 

no044b.jpg

 

 

וכמה דקות אחרי

 

no047b.jpg

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

בבית-הייניקן.

 

בפאבים שווים - לף בלונד/פוסטרז.

 

כשיש הרבה אוכל-גולדסטאר.

 

בפאבים פשוטים/יציאות - הייניקן/טובורג.

 

בסבאבה (ים,בריכה) קורונה.

 

בטירוף שלנו - פאנטה.

 

 

 

מאתמול אני סטודנט.בני ז***....עולה כסף להיות חכם.

 

 

אז.... מים. :(

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אם כבר בירה , אז קורונה , בהירה וטעימה מאודדד :beerchug:

 

בעעעעעעעעע

you know, if it tastes like water, and look like water, it's water!!

למה להכניס מים לבקבוק בירה, ועוד לקרוא לזה הבירה הטובה בעולם?!??!? (דרך אגב, ברוב העולם, קורונה לא נחשבת לבירה טובה)

 

בכל מקרה אני משער ש-לף, אמסטל וגינס בד"כ יעשו את העבודה למרות שאין כמו הבירה בברוא-האוס, ואין כמו הבירה היפנית הזאת שעכשיו שכחתי את השם שלה.

אתה מתכוון לאסאהי?

5-asahi-beer.jpg

אני אוהב גולדסטאר.

:puzzled:
פורסם

גרולש, לף, הוגרדן, מקשוף (איך אף אחד עדיין לא הזכיר אותה?), קירין ועוד כמה שפרחו מזכרוני - כשרוצים לשבת וליהנות מהבירה עצמה.

 

או כל בירת שתן אחרת כשסתם רוצים לדפוק את הראש.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
או כל בירת שתן אחרת כשסתם רוצים לדפוק את הראש.

לדפוק את הראש עם בירה? :shock:

 

בשבילי, פיינט גינס מהחבית, בבקשה.

 

קורונה כשבא משהו קליל.

MCS 2008

פורסם
לדפוק את הראש עם בירה?

בוא נתחיל מזה שאני אשכנזי... כבר מובן.

 

חוץ מזה, אחרי כמה קנקנים של בירה נורמלית או אפילו רק ליטר אחד של הבירה הצרפתית שנקראת "הפרי האסור" אני רוצה לראות מי נשאר עומד... :drinking:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...