Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ברור, אני לא משוגע, באמת!!!

 

אני לא משוגע, הצילו, האנשים בחלוקים הלבנים הם משוגעים,

והם כל הזמן מרביצים לי על הטוסיק הקטן שלי, ואומרים לי שאני מטורף,

ונותנים לי זריקות, ואז אני יושן, ואז באה האחות זבלאדאנדיטניה,

מלטפת אותי והכל בשדר... :p

 

באמת אני לא משוגע.

נ.ב. באמת אני לא משוגע!!!

 

 

לא, לא, לא משוגע

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גינס כשרוצים בירה קלה וגינס עם וודקה כשרוצים בירה קצת פחות קלה (והולכים ברגל הביתה...)

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אני חנאנה. לא אוהב בירה. רק דברים חזקים, 40 אחוז ומעלה :p

 

אבל אני לא מתנגד לבריזר (בירה בטעמים זה יותר טעים)

 

רוני

 

החננה מרעננה, טוב שלא כתבת שאתה אוהב פיזנג .

 

פשיייי .... ואני כבר הייתי בכיוון של גרנדין מחוזק במים מינרלים מוגזים ... :wink:

אהה .... כן ... בירות ... העדפה שלי ...מילר או מרפי'ס .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

זה תלוי ...

 

קורונה ליד המנגל, או עם איזה סטייק פילה בריא.

קילקני בארוחה משפחתית טובה.

גינס כשאמא מכינה חמין.

 

והאמסטל ששתיתי באמסטרדם, שמשום מה לא דמתה בכלל לאמסטל בארץ, והייתה שווה לאללה. אם כי יכול להיות שזה היה בהשפעת האווירה, ההולנדיות, וחומרים שונים שעדיף לא להזכיר בשמם.

 

דרך אגב, מומחה אחד הסביר לי שקורונה היא לא באמת בירה - כדי שהיא לא תתקלקל בשמש בבקבוק השקוף יש איזשהו הבדל כימי בינה לבין מה שהתקנים הבינלאומיים מגדירים "בירה". לכן קוראים לה "בירה מקסיקנית", שזה שם למשקה דמוי בירה שנמכר בבקבוק שקוף ומחזיק מעמד בשמש (או משהו כזה).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בירה בווארית הדבר הכי טעים בעולם!

בווארי - דרום גרמניה

 

בארץ אני תמיד שותה קרלסברג, הפסקתי לאהוב הייניקין

 

תטעמו בווארית :!::evil:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ולSRONIS הבריזרים הם לא על בסיס "בירה בטעמים" אלא מיצים(טעמים) מחוזקים (בד"כ 5% ) שמחוזקים לדוגמא: בקרדי בריזר- רום, סמירנוף אייס- וודקה, אבסינט הפיה הירוקה- אבסינט, יש גם משהו מחוזק טקילה(קקטוס ג'ק?) ועוד כל מיני.

 

לשתיינים הצעירים, מומלץ להתחיל עם לף בלונד או לף טריפל - הן מתוקות יחסית. ואני וחברי בימינו הראשונים כשתיינים היינו שותים בעיקר לף, כשהתקדמנו לא היינו מסוגלים לחזור אליה כי המתיקות עשתה לנו להקיא.

 

בקרדי בריזר אבטיח- מומלץ!

:-D

פורסם
אם כבר בירה , אז קורונה , בהירה וטעימה מאודדד :beerchug:

 

בעעעעעעעעע

you know, if it tastes like water, and look like water, it's water!!

למה להכניס מים לבקבוק בירה, ועוד לקרוא לזה הבירה הטובה בעולם?!??!? (דרך אגב, ברוב העולם, קורונה לא נחשבת לבירה טובה)

 

בכל מקרה אני משער ש-לף, אמסטל וגינס בד"כ יעשו את העבודה למרות שאין כמו הבירה בברוא-האוס, ואין כמו הבירה היפנית הזאת שעכשיו שכחתי את השם שלה.

 

לף רולז !!!!!!!!!!!

אחרי שאתה שוטה לף כל השאר הם כמו מים ...

אבא של האקסית שלי הכיר מישהו בכיר מהיבואן (יקבי ברקן), הוא סידר לו כמו בקבוקי שמפניה כאלה רק עם בירה (ממש נחמד). כמובן שהוא גם סידר לו מחירים ממש מצחיקים אז כל סופשבוע הייתי שותה לף ... אאאאאאאחחחחחח, החיים הטובים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תוסיפו לרשימה את דובל (למבקרים בבלגיה מומלץ).

יש גם בארץ.

 

אני אוהב את העיצוב של הבקבוק יותר מאת הבירה עצמה (לא שהיא רעה, ממש לא).

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

הייניקן

קרלסברג מהחבית

ובאלטיקות למיניהם ! :lol:

אם רוצים משהו קל: באלטיקה 3.

משהו יותר רציני: באלטיקה 7 (האהובה עליי)

שנותנת בראש אם שותים הרבה: באלטיקה 9 (עם מעל 8%)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

1) Leffe Bruin

2) טובורג רד

3) גולדסטאר (כשאין כסף...)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...