Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

במפגש האחרון המליצו לי מס' אנשים לבנות תיבות פנימיות בדלתות בנפח של 7-10 ליטר ולמקם בהם את המידים של הסט, מורל הייבריד 6.5.

 

אני לא מתכוון לנסות בצע זאת בזמן הקרוב גם בגלל שאין לי זמן וגם בגלל שאני קרוב לוודאי בקרוב אתקין ברכב סט של פוקל K3P. והסט הנוכחי יעבור לרכב השני.

 

בכל אופן רציתי לקבל חוו"ד על מהלך של תיבה סגורה למיד של הייבריד בנפח של 7-10 ליטר בדלתות הרכב, האם מישהו עשה, ניסה?

 

תודה

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן גיא!

 

כפי שתוכל לשים לב בתמונה,התיבה לרמקול נבנית על חשבון הכיס שיש לך בדלת כלומר מוותרים עליו לגמרי ועל חשבון הנפח שלו עושים תיבה לרמקול.

 

התמונה מהאתר SOUNDTORM:

4.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מה המצב

תעלה גם את התמונה של הדלת בסיום.

את השיטה של הבנייה הבנתי.

 

השאלה היא לגבי ההמלצה על תיבה סגורה לרמקול. מה דעתכם?

פורסם

כל רמקול מותאם לעבודה תחת נפח שונה,

רמקולים לרכב, באופן כללי בנויים לתצורת -I.B ,

בכל מקרה,

תמיד מומלץ וכדאי ,

לבדוק התאמה של רמקול לתיבה, ע"י פרמטרים של T/S .

 

פשוט וקל, וכמובן, הסיכוי לסטייה הוא קטן.

בברכה, חיים.

-

פורסם

חיים ערב טוב

האמת שאני התעסקתי אם הנתונים האלה לפני חצי שנה כאשר בניתי תיבה לסאב.

אתה יכול בבקשה להזכיר לי על הT/S.

פורסם

אתה שואל אם מומלץ תיבה סגורה למיד באסים?

יש לך מקום לתיבה פתוחה? לא נראה לי

אתה מחפש דיוק בתיבה פתוחה? לא תקבל

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

שמעתי דוטק בתיבות אטומות בדלתות של פולו יש הבדל הבאס יותר חזק גם נישמע ו גם מורגש!

אבל בעייתי ליבנות דבר כזה בדלת... מה שכן שמורל חייבים ליהיות ב נפח סגור ו קטן משהו כמו 6 ליטר.. פוקל עובד על תיבה של 30 ליטר אז בעצם הוא יכול לעבוד בדלת!

פורסם

המידים של מורל אכן עובדים טוב יותר בנפח קטן,

אני התנסיתי בכך עם ההייבריד ואין ספק שהבאס שמתקבל איתם

ב-INBOX של 5-7 ליטר הוא סאונד שונה(וטוב) בהרבה מאשר התקנה

רגילה כאשר המיד עובד בנפח של הדלת.

 

בכלל אני יכול לטעון שניתקלתי ביותר "מורלים" שמותקנים ברכבים שנשמעו לי

"לא משהו" או יותר נכון להגיד שנשמעו זוועה מאשר כאלה שנשמעים טוב(ויש להם

פוטנציאל להישמע ככה למי שאוהב את הצליל).

לדוגמא קצת יותר ספציפית ושתסביר את הנק',שמעתי בערך עשרה סטים של אלייט

3WAY ורובם נשמעו גרוע,אין ספק שגם לדרישה להתקנה רצינית ומקצועית

לסט 3 אלמנטים יש משקל,אבל המסקנה הבולטת שלי מהניסיון שלי עם מורל הוא

שהאלמנטים שלהם דורשים הרבה"התעסקות" כדי להפיק מהם את מה שהם יודעים

להפיק וכשהם לא מפיקים זאת הם נשמעים גרוע.

 

לכן שתי מסקנות לי מכך:

1.אל תשפטו סטים של מורל אם לא שמעתם אחד מותקן כמו שצריך.

2.התקנה כמו שציינתי תעלה יותר ותהיה מעט יותר "מסובכת" מאשר התקנה של רוב

הסטים המתחרים שחלק מהם כן עובדים מצויין בתנאים הקיימים ברכב.

וזה לא בדיוק יתרון.

פורסם

עד כמה שאני זוכר תיבה אטומה למיד של הייבריד 6.5 היא בסביבות 6-7 ליטר ואז המיד יגיע ל 80-90 הרץ ללא עיוות ,אם תרצה להגיע לתדר יותר נמוך תבנה תיבה PORTED של 8 ליטר מכוון ל 60 הרצ ,כמובן שתיבה כזאת יהיה קשה למקם ולבנות בתוך הדלת.

 

לדעתי איטום נכון ,בהחלט מספיק .

פורסם

אני אסביר את עצמי קצת יותר:

 

התכנון שלי הוא להעביר את הסט של הייבריד לרכב השני, ובמקומם להתקין סט 3 WAY.

 

יצא לי לשמוע סט של פוקל K2P לפני חודש וחייב להגיד כי מאד אהבתי גם את המידים וכן גם את הטוויטרים, הסט היה מחובר למגבר של אודיסון (לא מכיר את הדגם).

 

אני לא יכול לבצע בנייה נוספת וויתור על כיסים ברכב לכן אני מחפש סט שיעבוד יעיל בנפח הדלת, כמובן אם איטום. ולכן הנטייה שלי היא בהחלט לסט של פוקל.

 

הבעיה שפוקל K3P עולה יותר מארבע אלף בניגוד לאלייט 3WAY שעולה קצת יותר משלוש. וזה הפרש מאד משמעותי מבחינה כספית. האם הפוקל באמת עולה כך או שאני טועה?

 

תודה על עצתכם ושבת שלום.

פורסם

א. אם אתה אוהב את הצליל של פוקל למה את קונה מוראל? זה שני עולמות שונים ומנוגדים של אופי של סאונד... אני מעדיף בהרבה את המוראל...

 

ב. הפוקל אכן יקר בהרבה מהמוראל מהסיבה הפשוטה שמוראל מיוצרים כאן בארץ ואתה לא משלם על ייבוא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ג. התמחור של מורל בארץ עדיין גבוה ופלצני מאוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם כבר מדברים על המורל ..

תגידו אם אני אבנה תיבה מMDF ענקית פשוט ענקית שהיא אפילו צריכה להיות בגודלה לסאבים ממש חזקים כמו הL5 וה L7 והייתי שם את שני הרמקולים עצמם בתיבה הזאת עם / בלי פתח אוורור האם אני ארגיש שוני מבדלת של רכב.?

 

בברכה,

אמיר

פורסם

שאלה בהקשר של התחלת התרד,

ברשותי סט של מורל פולס,5.25', יעבדו יפה בתוך תיבה של 5-6-7 ל'?

בהנחה ואני באמת יצליח "לדחוף" את ה6 ל' האלה לדלת...

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.


×
×
  • תוכן חדש...