ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,542 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברים מה הייתם ממליצים כרכב חדש עד 230000 ש"ח? אני כרגע עם לאון FR, זריזות חשובה לי אך אני משתדרג בגודל ואני מודע לכך שהרכב כבד יותר. חשובה לי איכות הרכב, שקט, הייטקי כמה שיותר וכמובן שנוח. אני לא סגור על זה עדיין שאני רוצה לעבוד לגודל כזה של רכבים, למרות שאני מתאהב בהם כל פעם מחדש. אם יש לכם המלצה לרכב חדש עד 230000 ש"ח אשמח לשמוע. תודה
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
שיעבוד רכב
מאת mufasa-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 640 צפיות
אם קניתי רכב ועל הרישיון הקודם של הבחור היה רשום משועבד לבנק הפועלים ועל הרישיון רכב שלי לא רשום זה אומר שאין שיעבוד?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 574 צפיות
שלום. אני רוצה לרכוש c4 2007 או 2008 רציתי לדעת אם יש הבדלים בין השנים כי הבנתי שיש הבדל בצריכת הדלק תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 1 תגובות
- 613 צפיות
איך האמינות של הרכב אחזקה טיפולים? יש לרכב מחלות כלשהן? בעיות גיר אוטומט תוקנה בשנה הזאת? צריכת דלק זריזות? יש לי אפשרות לקנות אחת יד ראשונה 100 אלף ק''מ עם ספר טיפולים. מחיר 20 אלף ש''ח. ועל הדרך אשאל על גיר אוטומט גולף 2005 נחשב אמין לא כמו הדור הקודם או שזה אותו גיר?(היה לי דור קודם הלך גיר מחלה של הרכב) אשמח פרטים מי שמבין. תודה.
הודעה אחרונה מאת ABSULUTT, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
A3- שנת 2015 מנוע 1.4 עם 122 כ"ס - מרכב סדאן- נראה דומה מאוד ל- A4 A4- שנת 2013 מנוע 1.8 אך עם 120 כ"ס בלבד.. כמובן שבתקציב שלי אפשר להביא את ה- A3 בשנתון מתקדם יותר ועקרונית שני הרכבים דומים מאוד- כפי שאמרתי ה- A3 במרכב סדאן. אשמח להמלצות בקשר לשני הדגמים הנ"ל- איכות מנועים (שני הדגמים לא מהחזקים בחבורה), מחלות, תחזוקה, איכות נסיעה והנאה. (נוסע עד שני אנשים ברכב ככה שמקום פחות חשוב) חג שמח!
הודעה אחרונה מאת rubin80, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
טיפה פרטים: יד 01 122K ק"מ- נקי למעט תאונת חניה קטנה/ "שפשוף" בטמבון שהוחלף על פי המוכר בפועל זאת תוצאת בדיקת הרכב כמובן שהפראייר (אני) שילם 500 ש"ח על הבדיקה. הביטו בסעיף השילדה, זה נראה לכם הגיוני שכל הקדימה של הרכב הוחלף בעקבות תאונת חניה? (המוכר מתרץ את זה בכך שהסוכן ביטוח הוא חבר שלו והוא הציע לו להחליף אז החליפו הכל) אגב בלי קשר, לא מומלץ להתקרב לרכב כזה, במיוחד שהוא מאזדה 3. נכון? שיהיה שבוע טוב ואשמח קצת לתגובות . *המוכר דורש 24 אלף ולא פחות ולא היה מוכן אפילו להוריד מהמחיר בעקבות התוצאות ההזויות בבדיקה.
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
citigo vs 107
מאת Igal G-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים בהמשך לפוסט שפרסמתי לפני מס חודשים, קריאת המלצותיכם ומחקר מעמיק בשרשורי הפורום ננעלו המטרות על שתי המתמודדות הבאות : סקודה סיטיגו (מייצגת את שלושת אחיות הוואג במיני) פג'ו 107 (מייצגת את שלושת האחיות TPCA) אני מזכיר כי מדובר ברכב לסטודנט, תקופה בחיים שמאופיינת ביחס לא שווה בין הוצאות להכנסות לכן כמובן בראש סדר עדיפויות עומד נושא החסכון בדלק ועלות טיפולים וביקורים במוסכים בנוסף, אני לומד באריאל עיר עם לא מעט עליות וטיפוסים העזרה הראשונה היא שתחוו את דעתכם על הדגמים (במיוחד לאלו שהתנסו עם סיטיגו כי לצערי לא מצאתי הרבה פוסטים בפורום עליה) האם במקרה יש לאחת מהן מערכת HOLDHILL ? אתמול קראתי כאן פוסט מעניין של אחד מחברי הפורום על כך שההב…
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
שלום לכולם, מחפש לאשתי רכב מיני אוטומט עד 45K עם דגש על אמינות ודלק. משוטטות וחיפושים בפורום נראה שיש 3 אופציות - i20 או יאריס או מאזדה 2. מה מהן עדיפה? ראיתי גם שיאריס לא אוכל לקנות מעל 2011 והבנתי שזה דור שונה (משמעותי?) בינתיים נראה שהבחירה הכי טובה היא i20. אני צודק? דגשים לגבי קניית הרכבים הללו? שנים עדיפות, וכו..? בכללי פתוח גם לדגמים אחרים כמובן תודה רבה רבה חברים!!
הודעה אחרונה מאת Schr90bgho, -
- 4 תגובות
- 870 צפיות
היי, ברשותי שברולט ספארק 2014, יד שנייה עם 30 אלף ק"מ. מעוניין לשדרג לרכב גדול יותר, מאובזר יותר ובעל מנוע גדול יותר. (כרגע מנוע 1000). עדיין אין ילדים אז זה לא שיקול, כן מחפש רכב שיחזיר לי את חדוות הנהיגה אחרי הנסיעה בספארק. הרכב שלי במצב מצויין, ללא תאונות. הוא מפורסם בלוחות וחשבתי אולי ללכת על טרייד אין. ברור לי שאפגע במצב כזה אבל גם מרכיב הזמן משחק עבורי תפקיד. רכבים שעניינו אותי עד כה: מאזדה 3 ספיריט סוניק RS יונדאי I35 SUPRIM (קצת חורגת מהתקציב)
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
- 4 תגובות
- 885 צפיות
חג שמח חברים, לאחר לבטים רבים ביני לבין עצמי החלטתי להפסיק להחזיק ברכב חברה דבר העולה לי כ2.5K בחודש בשביל ניסן מיקרה החלטתי לקנות לעצמי רכב שישמש אותי לנסיעות יומיומיות מאזור חדרה לתל אביב וחזור (נסועה של כ80 ק"מ ביום לערך) התקציב העומד בפניי כרגע הוא בערך 20K והייתי רוצה להשאר במגבלת התקציב (כך או כך הלוואה תילקח לשם הגעה לסכום הנ"ל) כמו שאמרתי כרגע אני נוהג על הניסן מיקרה ולפני כן עברו אצלי גם ה I10 והפיקנטו (חווית הנהיגה הגרועה ביותר שהייתה לי בחיי) וכמו כן הייתה לי רנו קליאו חדשה והיא הייתה פשוט הנאה צרופה לעומת כל אלו. אני עוקב כבר תקופה אחר הפורומים פה ואם לומר את האמת אני יותר מבולבל מאשר בטוח במה שאני רוצה. הדרישות שלי הן די פשוט…
הודעה אחרונה מאת Semlu, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 481 צפיות
היי האם מחשבים את נפח תא המטען עד לגובה החלון? עד גובה המושבים? לי יש קיה סיד סטיישן והסתכלתי עליה מול קיה קארנס ולמרות שלפי הנתונים היבשים לקארנס יש 80 ליטר פחות בתא המטען הוא נראה לי גדול יותר משל הסיד. תודה
הודעה אחרונה מאת razamit, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם מתלבט בין שני אלו. אורלנדו אפשר להשיג עם קילומטרז' נמוך ושנתון חדיש יותר (2013-2014). מקס כנראה מרווחת יותר, אבל לא אוכל להשיג משהוא אחרי 2012. שיקול חשוב הוא אמינות. מבחינה הזו פורד יותר מוכרת. למישהוא ניסיון עם האורלנדו (דיזל כמובן)? תודה,
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
סיטרואן C4 שנת 2011 189000 קילומטר. צמיגים חדשים וטסט לשנה. בכמה אני יכול למכור? תודה
מאת שמוליק.איתן-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 741 צפיות
תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אשמח להמלצות על רכב בסביבות ה100k מחיר, העדיפות היא לvag. עד כה בחנתי את הלאון החדשה והמחיר היה 117k לדגם הסטייל החדש. (לאור השרשורים בפורום על הבעיות במנוע 1.4 150 כוח אני קצת בספק ועוד כמה בעיות שעלולות לצוץ) איך הלאון 1.2 הידנית החדשה? שווה לבדוק? איביזה לא ארכוש כרגע בגלל שצריך להגיע דגם חדש. הייתי בעלים של פולו ואיביזה כשהראשונה שנת 2012 כל היום ביקשה לראות מוסך אך האיביזה 2015 שירתה אותי מצויין. עדיפות לרכב חדש מיבואן, נסועה ממוצעת היא 3-4k בחודש, עבודה, לימודים, יציאות והמון טיולים. אשמח להמלצות תודה.
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות את הרכב , המוכר שלח לי בדיקה שערך לפני כחצי שנה , כמובן שאתעקש לקחת את הרכב לבדיקה נוספת . אשמח לדעת את דעתכם על תוצאות הבדיקה ..
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אני לפני רכישת סיאט לאון 2011 1.8tsi רציתי את עצת המנוסים/בעלי ידע על הרכב הנ"ל. מה צריך וכדאי לתת דגש בבדיקה שלי בניפרד מהבדיקה של מכון הבדיקה. הרכב יד 2 . 75.000 קמ dsg7 תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב לאבא שלי, כרגע עם יונדאי I35 ולא מתלהב בכלל... רוצה משהו קצת יותר ספורטיבי ויוקרתי בערך 50 קמ יומית באמצע השבוע ואולי עוד קצת בסופשים. חשבנו על BMW סדרה 3, Lexsus is250 ואפילו גולייטה. אפשר גם מכוניות יפניות בשמחה( היה עם הונדה שנים ואהב מאוד..) תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 921 צפיות
שלום לכולם, אחרי הרבה חיפושים הלכתי היום לראות אוטו (הונדה סיוויק שנת 2001). הרכב במצב סבבה מבחינה חיצונית יש טיפה קילופים..חוץ מזה האוטו נראה במצב מכני טוב. השאלה שלי היא כזאת..לאוטו אין קודן כלומר בעל הרכב הזה הוריד אותו מטענה שזה מציק לו..השאלה שלי האם מורידים קודן עקב תקלה במערכת החשמל או מאיזה סיבה אפשרית מורידים קודן האם זה יכול להעיד על בעיה שיש? למרות שהוא מתחייב לי במנוע גיר ושלדה, תודה רבה לעוזרים וחג שמח לכולם !!!
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לילה טוב לחברי הפורום, ההורים שוקלים להחליף את המגאן III אסטייט ברכב חדש. כרגע יש שתי אופציות באופן עקרוני: 1. רכב משפחתי/קרוסאובר כלשהו 2. לרדת קטגוריה לסופר מיני, שכן רוב הזמן אבא שלי נוהג לבד ברכב ואנחנו לא נוסעים בהרכב מלא מה חשוב ברכב החדש: 1. בטיחות - אין פשרות בנושא הזה, כמה שיותר מערכות מקוריות ואקטיביות זה מבורך. 2. אבזור - בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, שליטה מההגה, מערכת מקורית סבירה (לא חייב מולטימדיה, נסתדר גם בלי, אבל שיהיה USB ובלוטות' לפחות), חיישני רוורס רצוי שיהיו מקוריים. 3. ביצועים נורמליים - לא מעוניינים ב-1.6 מנומנם משודך לאיזה גיר רציף. הכיוון העיקרי הוא טורבו דיזל או טורבו בנזין ואולי היברידי. 4. צריכת דלק - אחרי שהתרגלנו לצרי…
הודעה אחרונה מאת niro007, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, מחפש רכב לזוגתי שהיא נהגת חדשה. מכיוון שכך, חשוב שיהיה: קטן(כנראה קטגורית מיני), אוטומט, אמין, נוח לנהיגה וסלחני לנהג חדש. קצת פחות חשוב: ביצועים, זריזות וכו'. התקציב הוא בין 30 ל- 35K גג. עדיפות לשנתון כמה שיותר גבוה. עיקר הנסיעות הן עירוניות ובלי יותר מדי נוסעים או מטען. כמו כן, גם חשוב שיהיה חסכוני (דלק, טיפולים, חלפים). אודה להמלצותיכם.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מעוניין לרכוש בזמן הקרוב רכב עד 50K . דברים שחשובים לי ברכב : 1.אבזור עשיר ככל האפשר 2.רכב חזק 3.אמינות 4.חסכוני
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
הי! אני מתפרנס מקצבת נכות של ביטוח לאומי ועוד קצת עזרה ממשפחה. אני גר במקום שכמעט ואין לי בו חברה, ואני רוצה מאד לצאת מהבית לפעמים לפגוש אנשים. בפועל, זה מסובך תחבורתית. ואני שוקל לקנות רכב מאד מאד בסיסי. בבקשה עזרו לי לבחור, ולהבין מה קיים ומה אפשרי. אף פעם לא הייתי בעל רכב! אז עצות שונות וזויות ראיה שונות בהחלט יעזרו. שימושים: האוטו יסע בתוך העיר (טבעון), מדי פעם לערים שכנות במרחק של 20 ק"מ. נגיד פעמיים בשבוע יעשה נסיעה כזו. ולעיתים רחוקות יותר (נניח פעמיים בחודש) לנסיעה ארוכה. לתל אביב או ירושלים. לאדם אחד! וטרמפיסטים פה ושם. (כתבתי נכות, אבל אין צורך בכסא גלגלים או אבזור מיוחד כלשהו) חשוב: - מחיר בסיס זול מאד. כמה אלפ…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 17.4 אלף צפיות
ערב טוב. כנראה שמחר אמכור את הרכב שלי. הקונה רוצה להעביר לי את הכל במזומן, אני פחות מתלהב מהרעיון של המזומן, לא בא לי להגיע הביתה ולגלות שהפסדתי רכב כי הכסף מזוייף. מה הדרך הכי בטוחה לקבל תשלום ולדעת שלא קיבלתי כסף מזויף. ויותר מזה, איך להציע לו את הרעיון של התשלום בלי שהוא יפגע תודה
הודעה אחרונה מאת Acejin, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 699 צפיות
ערב טוב, לאחר עיון מעמיק בכל דפי הפורום בנוגע לסופר מיני ובהתחשב במגבלות התקציב אל מול הרצון לשנתון גבוהה כמה שיותר , החלטתי ללכת על אחת משתי הרכבים הנ"ל. ( התקציב שלי הינו 34-38K ) כרגע קשה לי להכריע מה מהם אני מעדיף יותר ולכן אני פונה אליכם. השיקול העיקרי שלי הוא אמינות. אשמח לחוות הדעת שלכם. תודה מראש. חג שמח
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 8 תגובות
- 939 צפיות
שלום חברים.. אני מעוניין להחליף את הרכב למשהו קצת יותר קטן ומהיר.. אני מתלבט כרגע בין האיביזה 1.4 3 דלתות FR 150 כוח סוס לבין הפולו 1.2 טורבו 105 כוח סוס.. הטווח שלי הוא עד 50000 ש"ח הבנתי שהפולו יקרה יותר לטיפול למרות שחלק מהמנועים זהים גם לפולו וגם לאיביזה.. יש איזה שנתון שכדאי להיזהר ממנו שידוע על בעיה מסויימת.. תודה מראש טום
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
פורד מוסטנג אקובוסט 1 2
מאת Tigra95-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 14.4 אלף צפיות
שבוע טוב, התלבטתי האם לפתוח נושא גם בפורום טכני - אנסה לשייך הכל לכאן. אני מעוניין לרכוש את המוסטנג אקובוסט (אני חושב שהחלו להמכר משנת 2015) חשוב לי שברכב יהיו 4 מקומות , הנעה אחורית זה יתרון , טורבו זה יתרון , רכב חזק כמובן, היצע חלקים ואחזקה לא בשמיים (סטייל מרצדס בימרים ואאודי) פזלתי לכיוון השברולט קאמרו החדשה, מדהימה אך התחברתי יותר לכיוון המוסטנג. קורבט - בעייתי מכיוון נושא מקומות הישיבה (ידוע לי שאין הרבה מקום מאחורה זה מיועד לילדים קטנים) מרצדס - התחילו להתרבות הרבה על הכביש לטעמי - אך אם יש דגם מעניין אשמח לשמוע המלצה. אשמח לקבל דעות נוספות על רכבים אחרים - או חיזוקים )ולהיפך) לגבי המוסטנג הנוכחית . כמו כן מבחינה המכאנית,…
הודעה אחרונה מאת mynameisnc, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אהלן חבר'ה המחיר זול ויש סאנרוף אז אני מתעניין. איך האמינות של פוקוס 2008 גיהה לפני מתיחת פנים? יש בעיות שצריך לדעת? איך הגיר? מתי צפוי להתפגר? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, אני גר במושב ליד אשדוד, וצריך רכב לנסיעות יומיומיות לצריפין, נסיעה של כ40 ק"מ לכיוון הרכב מתוכנן לנסוע כ30KKM בשנה גיר ידני בלבד חשוב שהרכב יהיה בטיחותי ואמין, חסכוני לתחזוקה ובדלק! (דיזל אולי?) וגם רצוי שלא ייסע כמו עגלה ויסחב טוב גם במהירויות גבוהות מחוץ לעיר. חשבתי בעיקר על האופציה של רכבי דיזל על מנת לחסוך בהוצאות הדלק כמה שיותר אבל אני לא בטוח מה עלות הטיפולים והאחזקה של רכב דיזל ביחס לבנזין ואם לטווח הארוך זה באמת ישתלם או יעלה כמו בנזין בסופו של דבר? בנוסף שמתי לב שמנועי דיזל בעלי נפח גבוה יותר אבל עם הרבה פחות כ"ס מאשר מנועי בנזין, איך זה משפיע על הנסיעה מבחינת ביצועים, זה מורגש בנסיעה בכבישים מהירים? אשמח להצעות על דגמי רכבים ושנתונ…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הבנתי שאמור להגיע באוגוסט השנה.. האם ידוע מה יכלול העדכון והאם שווה לחכות כמה חודשים?
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
שלום חברים אני רוצה לרכוש רכב ספורט חדש בלבד. כיום נוהג על 208 gti. בשבועות האחרונים הזמנתי mx5 שאמורה להגיע בעוד כמה שבועות לארץ. לאחר נסיעת המבחן הבנתי כמה דברים. דבר ראשון שזה חוויה שונה לגמרי. מבחינת הנסיעה, הרגשה ונראות. דבר אחד מפריע לי שהיה חסר לי כוח. גיר ידני , הנעה אחורית וגג נפתח במבחינתי זה המשולש הקדוש. האם יש רכב אחר שיכול להתאים לי ? דגש על חדש בלבד. מה שחשוב זה הנעה אחרוית וגיר ידני ולא יותר מ 3 דלתות. אשמח לעצות והצעות..
הודעה אחרונה מאת Fubo,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- kagan217
- Itzik-b
- Igalz
- nadavd4
- רפי לין
- daniel.asu
- שביט
- נומד
- Shaike.Zam
- borsood
- פינדר
- mcshmupi
- eyalgr
- yosi554
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Night Driver
- Coresh
- mottis
- Avia
- shai590
- דובצע
- yossiaviel
- EliC25
- סולל הדרך
- עמרי לייט
- BRAVO_SX
- hans
- `Infinity
- meir_gi
- Yuvalino
- chrono
- natco
- ELI001
- shlomiko
- פריג'י
- BoazB11
- dj_dani
- zaf
- RBRB
- SurfHigh
- David32
- SlowRide
- guy.a
- amosbmw
- נירו72
- yoav911gt2
- blackpolo
- ypz
- kfirg
- Koby Millo
- menir1
- om2
- gpm11
- itaysamurai
