Jump to content

Igal G

  • פרסום הודעות

    35
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Igal G

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  • תאריך לידה 23/04/1991
  1. אני מתנייד במהלך השבוע מהצפון ועד מרכז, יכול להגיע לאן שצריך - בשביל בעל מקצוע טוב שיצדיק את זה
  2. הקפצה מישהו המלצה לחמשלאי רכב מומחה ? קיימת תקלה מתמשכת נוספת של רעידות מהמנוע בזמן סיבובי הגה בעמידה ו/או הורדת והעלאת חלונות חשמל במקביל שוב - מעדיף לקחת לבעל מקצוע שיאבחן את כל העניין
  3. הפעם אין גם סטארטר, בתקלות עבר היה סטארטר אני רוצה אחת ולתמיד לנסוע לבעל מקצוע מומלץ, מומחה ומוכר על ידי החברים כאן ולטפל בזה בשטח
  4. אז אחרי 2 מכונאים שונים (כולל חשמלאים שעובדים איתם) החלפה של אלטרנטור ומצבר אני מוצא את עצמי בתוך אותה סיטואציה מתסכלת שוב - מחכה לשגריר כי שוב, הרכב לא מניע זקוק להמלצה שלכם לחשמלאי רכב - מומחה ואמין - שיאתר את הקלה ויטפל בה, ולא בשיטת כיבוי שריפות
  5. בתור בעלים לסוזוקי ספלאש 2010, מאוד ממליץ על הרכב. בתור סטונדט חיפשתי רכב אמין, מסכוני וזריז והוא נותן מענה להכל תודה לאל. פרט לבעיה אחת שנמצאת ברגעים אלה בטיפול ואני סבור שהיא לא קשורה לרכב אלא לבעל מקצוע שטיפל בו בטיפול האחרון. בעיניי, קשה לשלב את כלל הדרישות שהצגת בתקציב הנ"ל ותצטרך כאמור להתפשר. בתקציב כזה הייתי פחות מתרכז באבזור ואולי אפילו מוותר עליו לגמרי. מאזדה 2 רכב מעולה, בזמנו חקרתי עליו ואם זכור לי נכון (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה), עקב אכילס שלו הוא צריכת הדלק בהצלחה !
  6. יהיה מעולה לראות סרטון הדגמה של הכלי ! מדהים לקרוא את הסיקור הזה יום אחרי שטיפה מעייפת ומייגעת עם 3 דלאים בזמנו עשיתי חקר שוק לפתרון נייד של גרניק ומצאתי דברים זולים עם לחץ עלוב מעליאקספרס נשמע שאתה מרוצה וזה בהחלט מעודד בסרטון האמת לחץ המים נראה סביר +, עד כמה הוא משקף את המציאות ? (הסרטון) * ערכיה : לאחר צפייה עם קול, לקראת סוף הסרטון הראשון יש צליל של "בוסט" מה שמגביר את לחץ המים, מה פשר הבוטס הזה, יש לגרניק מהירויות ?
  7. טוב כבר תקופה שאני דוחה את החוויה וההתעסקות (בכל מובן חיובי שיש) של חידוש הפלסטיקה לבובה שלי. אין כמו חופשת חג מהלימודים ואווירת נקיונות של פסח להוציא את זה לפועל ! אז בזמן שכולם מנקים את הפאנלים בבית אני החלטתי לנקות את כל הסח'לה שהצטבר מתחת לפאנל הכוסות (כך אקרא לו כי אין לי באמת מושג מה שמו). האמת שגם הציצו משם כמה שקלים, מה שתרם למוטיבציה להתחיל דווקא מהפאנל אז אחרי האקספוזציה - התאכלס : שם המוצר : sonax trim protectant glossy ייעוד : חידוש פלסטיקה וגומי שורה תחתונה : אכן מחדש ומעניק מראה מבריק, אבל לא לצפות לנסים. תהליך העבודה הוא פשוט, מתיזים כמות נדיבה של החומר על מטלית מיקרופייבר ומיישמים על משטח הפלסטיק. כפי שניתן לראות בתמונות אכן מקבלים מראה מחודש אבל חלקים שניזקו קשות (כמו שני מכסי הפלסטיק) מהשמש הישראלית (הקופחת !) נשארים ללא הרבה שינוי. * התמונות צולמו מספר דקות לאחר היישום - כולי תקווה שהמראה יישאר גם בהמשך המכסים שחודשו חלקית אני תוהה אם יש מוצרים חזקים יותר למקרים מהסוג הזה
  8. מאור, אכן היה רעש בנסיון הנעה, לא בטוח אם זה רעש של הסטרטר אבל לעניות דעתי זה כן. אותו הצליל המקדים את ההנעה רק שהוא לא מסתיים בהנעה אלא במשהו שנשמע כמו טסססט (הכי מדויק שיכול לתאר ) חיבור כאבלים אכן הניב תוצאה והרכב הניע מיד (בשונה מנסיונות הנעה עם מצבר ישן) על הדרך אעדכן : היום במהלך היום הרכב הניע ללא בעיות (תודה לאל) - מדובר ב 4 הנעות. המקרה במרכז קניות קרה אתמול (עם המצבר החדש) כמובן שאני עדיין רוצה לאתר את הבעיה שמא תחזור שוב מאור, אשמח שתקשר אותי מה שכן, בנתיים רוצה לעשות את המקסימום עם המכונאי ובעל המקצוע ששיפר את האלטרנטור - הוצאתי על השיפוץ סכום לא קטן ואני חושב שאם יש סיכוי קלוש לכך שהבעיה שם עליו לסדר את זה, בנוסף..מעצם היותי סטונדט מגבלת התקציב היא פרמטר גדול ולכן השאיפה למצות את בעלי המקצוע ששולם להם כבר. במידה ולא יצליחו אפנה לבעל מקצוע חדש.
  9. שם בעל העסק : אוטודיפו פתח תקווה מיקום : זבוטינסקי 96 המקרה : שלשום ב 17.4 נתקע לי הרכב ללא הנעה בעבודה, לאחר עזרה מחבריי והנעה עם כאבלים החלטתי ובהמלצת חבריי שיש להחליף מצבר. הומלץ לבדוק את אטודיפו וכך עשיתי. לאחר בדיקת מחירים זריזה גיליתי שקיים מבצע על מצבר שנפ ב 440 ש"ח - בהחלט מחיר משתלם. הבעיה הייתה שהייתי חייב את ההחלפה באותו היום, התקשרתי לסניף והבחור אמר בחוסר סבלנות שיש לי 10 דק להגיע אליו כי הם לקראת סגירה (לגיטימי ! ). טסתי אליו והשבח לאל הספקתי. היית אווירה של לתקתק מהר ולעוף הביתה וכך נעשה. המצבר הותקן מהר מאוד , שילמתי , הודתי למתקין ונסעתי לדרכי. מעצם היותי בן אדם פדנט , יצרתי קשר עם המכונאי שאיתו עובד מעל שנה (באריאל) , לעבור אצלו שיבדוק שהכל הותקן כמו שצריך. טוב שעשיתי כך והפדנטיות הוכיחה את עצמה. המצבר היה משוחרר (ברמה שעם יד אחת ניתן היה לטלטל אותו לצדדים) - לא ישב על המסילה (המינימום במינימום) והברגים שמחזקים אותו בצדדים היו משוחררים. לא מדבר כבר על כך שלא היה תואם להספק של המצבר הקודם (בהפרש קטן). אני מבין את הרצון של המתקין ללכת הביתה בסוף יום העבודה, אבל אם כבר הסכמת לבצע את ההתקנה - תבצע אותה בצורה מקצועית ועד הסוף. לסיכום : חוויתי באופן אישי חוסר מקצועיות הן בהתקנה והן בשירות (לצערי השארתי את המצבר הישן אצלם וכשהחלטתי לאסוף אותו יום למחרת נאלצתי להתנהל מולם שוב - תוכן השיחה פחות רלוונטי לפוסט אבל רמת היחס והאדיבות רחוקה מהמינמלית לאדם שנותן שירות)
  10. איך מתבצעת הבדיקה של הסטארטר , האם המכונאי ידע לבדוק את זה או חשמלאי בלבד ? תודה מקס, גם כאן - האם זו בדיקה שכדאי שיבצע חשמלאי רכב או המכונאי שעובד איתו יכול לבדוק את זה ? עדיין אשמח לקבל המלצה לחשמלאי רכב מקצועי באזור המרכז/צפון שחברי הפורום ביקרו ויכולים להעיד עליו
  11. הסטרטר לא נבדק לעניות דעתי הוא מתקשר לבעיה של ההנעה, תקן אותי אם אני טועה איזו השפעה יכולה להיות לו על הרעידות המתוארות בזמן סיבובי הגה ?
  12. בתור בעלים של ספלאש מעל שנה, מחזק את הנאמר !
  13. שלום לחברי הפורום הנכבדים, אחרי שנים שלא כתבתי כאן והתחדשתי ברכב פונה אליכם לעזרה - במיוחד לבעלי המקצוע שנמצאים כאן אני בעלים לסוזוקי ספלאש 2010, דואג לטפל בה בזמן והיא מחזירה אהבה לכן המשכיות הבעיה הנוכחית מאוד מתסכלת ולא אופיינית * אנוכי עדיין לומד את עולם המכונאות והרכב כך שבתיאור הבעיה ייתכנו אי דיוקים במיוחד מבחינת טרמינולוגיה. הכל התחיל בריצוד של הפנסים הראשיים, לאחר בדיקת מתח(הטעינה) עם המכונאי אותרה הבעיה - המתח שהוזרם לא היה אחיד מלווה בנפילות הוצע ובוצע שיפוץ אלטרנטור שכלל החלפת של מייצב מתח והחלפת פחמים ריצוד האורות סודר ! אבל התחילה בעיה אחרת - בעת הפעלת המזגן ולאחר נסיעה ממושכת - בזמן עמידת הרכב בעודו מונע היו משתחררות רעידות שוב בוצעה בדיקת טעינה של האלטרנטור והמתח שסופק היה תקין מאחר והגיע הזמן לטיפול 10K הוחלפו הפלאגים, מה שלטענת בעל המקצוע היה אמור גם לסדר את בעיית הרעידות הדבר לא עזר, אך בדרך פלא כעבור מספר שבועות הרעידות כתוצאה מהפעלת מזגן הופסקו כאן זה לא נגמר, במקומם הופיעו רעידות בעת סיבוב ההגה בזמן חניה (הגה חשמלי, גם כאן הרכב כמעט ולא במצב תנועה) הרכב נלקח בחזרה למשפץ הלאטרנטור שם נבדק תחת עומס ונמצא תקין , בנוסף הוחלפו שוב פחמים לאחר שהרכב חזר ועמד חצי יום בחניה, לא הניע לאחר שני נסיונות - יום למחרת - הרכב לא הניע כלל ! בעזרת מאמצים רבים להניעו עם כאבלים וכשלונות שנבעו מאיבוד חשמל מלא ברכב - הרכב סוף סוף הונע ומיד נסעתי להחליף לו מצבר המצבר שלי גם ככה היה ישן וזה הרגיש פחות כואב בכיס לצערי, היום - יום לאחר החלפת המצבר - ולאחר שהרכב הניע בבוקר הוא שוב לא הניע בחניה של מרכז קניות המכונאי (חייב לומר בחור מקצועי ואמין) נראה אובד עצות , כמובן ששוב נבדקה טעינת האלטרנטור עם מכשיר מתקדם יותר ונמצאה תקינה מישהו בבקשה יכול לעלות בדעתו המקצועית במה מדובר ? מצבר חדש אלטרנטור משופץ פלאגים חדשים בנוסף, האם ניתן לקבל המלצה לחשמלאי רכב אמין ומקצועי לחוות דעת שנייה ? תודה רבה מראש *אם פורסם בפורום הלא מתאים - מצטער מראש ואודה להעברת הפוסט לפורום המתאים
×
×
  • Create New...