Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט חדש עד 250.000 ש”ח


ortes
שימו לב! השרשור הזה בן 2566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אל תשכח שהמאזדה קלה משמעותית מהפיזו, חדה יותר, עם חלוקת משקל טובה יותר. כך שבעיקולים ומסלול - המאזדה תהיה מהירה יותר מהפיז'ו. קו ישר, שוב פעם, מול שני הרכבים יש אלטרנטיבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אור אני מבין מאיפה אתה בא... למדת הנדסה ומבחינתך דברים צריכים להיות מוגדרים היטב.

אתה צריך להבין אבל שאנשים שפותחים פה דיון הרבה פעמים 'חושבים בקול רם' - זה לא אומר שהם מחפשים חד קרן.

 

בד"כ המתייעצים פה פשוט יזרקו את מה שעובר להם בראש והם מקווים לשמוע דעות\עצות לכאן או לכאן על מנת להיסגר על עצמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נעשה סדר רגע, כל מה שאני כותב בהודעה הזו נבדק לעומק בחודשים האחרונים אני עומד לפני קניה של 370Z ולכן בדקתי גן את שוק החדשות.

ניסן משווקת את ה370Z הרגילה רק בגיר אוטומטי ונסחרת בפועל בסביבות ה290 חדשה מהחברה. (מדובר על עסקאות שנסגרו ונחתמו וראיתי במו עיניי).

לגבי גיר ידני, ניסן החליטה להביא לארץ 3 רכבי ניסמו בלבד! כולן בגיר ידני וכולן נמכרו נכון לכתיבת שורות אלו. הרכבים נמכרו ב320 אלף ש"ח על הכביש לאחר אגרות ו2 טיפולים ראשונים על חשבון ניסן.

העניין הוא שהשוק יד שניהי של ה370Z הזוי ובפועל עסקאות נסגרות ב30-60 מעל המחירון, הכל תלוי כמה הרכב שמור, והאם ידני או לא (כמובן שניסמו ידנית לימים כשתצא למכירה בשוק היד שניה תהיה נדירה עוד יותר ולכן הערך שלה נשמר מאוד, אני צופה ירידת ערך של כ20-25 אלף לשנה בכל אחת מ3 השנים הראשונות.

 

לפותח השרשור. במידה וניתן להעזר בך להוצאי ניסמו ב300 מהסוכנות אשמח אם תצור איתי קשר בפרטי.

חג שמח לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אל תשכח שהמאזדה קלה משמעותית מהפיזו, חדה יותר, עם חלוקת משקל טובה יותר. כך שבעיקולים ומסלול - המאזדה תהיה מהירה יותר מהפיז'ו. קו ישר, שוב פעם, מול שני הרכבים יש אלטרנטיבות.

 

אני דווקא קראתי מבחנים בחול שדיברו על זה שהמיאטה מרגישה די כבדה וממש לא חדה כמו שהיא הייתה בעבר.

מעבר לכך יש עניין של כיול וגיאומטריית מתלים,ועוד הרבה פרמטרים,לא יודע מאיפה הבאת את ההחלטה שרכב אחד יהיה מהיר יותר על המסלול מרכב אחר על סמך כלום,מעבר לכך כל ההבדל במשקל הוא 90 ק"ג..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני קראתי שהפיז'ו גם לא חדה מספיק ולא כל-כך מתקשרת. אז מה? תנהג במיאטה, תבין.

 

90 קילו + חלוקת משקל טובה יותר + התנהגות טובה יותר בזכות חלוקת המשקל + חדה = מהירה יותר במסלול.

 

אני באמת מציע לך שתנהג (תנסה אחת אחרי השנייה, באותו היום) בפיז'ו ואז תעבור למיאטה, או להיפך, ותראה את ההבדל בין שתיהן על המסלול.

 

אני נהגתי בקורסה OPC משופרת ולאחר מכן במיאטה, ולמרות השיפורים שלי בקורסה, במיאטה ההגה הרגיש טוב יותר. למרות שהקורסה נחשבת לאחת המכוניות הקשיחות בקטגוריה שנותנות פידבק ועם הגה מצוין, המיאטה הרגישה טוב יותר. במיאטה הדבר היחיד שהפריע בפניות זה הבודי רול שלה. אבל זו בעיה שתהיה גם בפיז'ו סטנדרטית.

 

שלא לדבר על תיבת ההילוכים של המיאטה שהיא מהירה, חדה, קליקית, עם מהלך קצר יותר משל הפיז'ו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט הרכב הכי טוב שניתן לקנות בסכום הזה.

לגבי הניסמו כרגע כל היחידות שמגיעות מכורות לפי ידיעתי. ובנוסף גם לא חושב שיביאו עוד. אבל אם כן ויש לך אפשרות לגרד עוד 50 אלף ש"ח, זאת תיהיה קנייה מעולה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר אני נשאר סופית עם המיאטה.

המחשבה על נהיגה בכבישי הארץ שיש נוף ירוק או לטפס באיזור הררי עם הרכב והגג פתוח. מבחינתי אין מחיר לזה.

מעדיף את זה. למרות שברכב אחר יכול להיות עוד 100 כס ו 3 שניות פחות ל 100.

 

מבחינתי אין מחיר להנאה הזאת.

 

תודה על העזרה והייעוץ.

חג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני קראתי שהפיז'ו גם לא חדה מספיק ולא כל-כך מתקשרת. אז מה? תנהג במיאטה, תבין.

 

90 קילו + חלוקת משקל טובה יותר + התנהגות טובה יותר בזכות חלוקת המשקל + חדה = מהירה יותר במסלול.

 

אני באמת מציע לך שתנהג (תנסה אחת אחרי השנייה, באותו היום) בפיז'ו ואז תעבור למיאטה, או להיפך, ותראה את ההבדל בין שתיהן על המסלול.

 

אני נהגתי בקורסה OPC משופרת ולאחר מכן במיאטה, ולמרות השיפורים שלי בקורסה, במיאטה ההגה הרגיש טוב יותר. למרות שהקורסה נחשבת לאחת המכוניות הקשיחות בקטגוריה שנותנות פידבק ועם הגה מצוין, המיאטה הרגישה טוב יותר. במיאטה הדבר היחיד שהפריע בפניות זה הבודי רול שלה. אבל זו בעיה שתהיה גם בפיז'ו סטנדרטית.

 

שלא לדבר על תיבת ההילוכים של המיאטה שהיא מהירה, חדה, קליקית, עם מהלך קצר יותר משל הפיז'ו.

 

הקורסה OPC אחד הרכב הגרועים לנהיגה שיצא לי לנהוג עליהם,קשיחה זה לא מדד להנאה או התנהגות

כביש טובה ו/או מחודדת,ההגה מת לגמרי עם שטח מת באורך חצי מדינת ישראל..

 

שורטשיפט זה פתרון מעולה למי שרוצה לשפר את מהלך הידית,בכל מקרה זה שאתה מציין את בהקשר של ה308 מראה שאתה לא נהגת ברכב.

 

אני לא נהגתי במיאטה אבל לקרוא אני יודע.

 

ורק כדאי להוכיח לך שאתה טועה ובגדול צירפתי לך זמני הקפה מה"Ferte Gaucher"וזה עוד מול המיאטה MK3 שהיא קלה,מהנה,עם חלוקת משקל טובה יותר מהMK4.

שים לב למקום 11 מול מקום44..

 

http://fastestlaps.com/tracks/ferte-gaucher

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ורק כדאי להוכיח לך שאתה טועה ובגדול צירפתי לך זמני הקפה מה"Ferte Gaucher"וזה עוד מול המיאטה MK3 שהיא קלה,מהנה,עם חלוקת משקל טובה יותר מהMK4.

שים לב למקום 11 מול מקום44..

 

http://fastestlaps.com/tracks/ferte-gaucher

 

הדור ה 3(NC)

פחות קל מהדור ה4 (ND), אגב אני נהגתי ב308GTI, תוכל אף לקרוא על זה מבחן דרכים מהוקצע יותר במגזין OVER-DRIVE.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופל קורסה רכב מהנה מאוד, מה גיבובי שטויות על הגה חי או מת או מסטיק...

זה הופך את הרכב לפחות מהנה, או גרוע?

פשוט כיף לנהוג בו ואני לא משווה למיאטה ,כי לא נהגתי והם שונים מאוד

בהגשה (אחורית / קדמית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גרוע בOPC אבל נהנתי מכל השאר וגם באבארט הוא גרוע

ההיגוי, אבל אך שאני נהנתי מכל השאר ...מויי כייף.

כן מבין שהוא הורס חלק גדול מהכיף, אבל רכב גרוע???

תקנה איבו 9 וזהו (בהלצה כן?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה OPC אחד הרכב הגרועים לנהיגה שיצא לי לנהוג עליהם,קשיחה זה לא מדד להנאה או התנהגות

כביש טובה ו/או מחודדת,ההגה מת לגמרי עם שטח מת באורך חצי מדינת ישראל..

 

שורטשיפט זה פתרון מעולה למי שרוצה לשפר את מהלך הידית,בכל מקרה זה שאתה מציין את בהקשר של ה308 מראה שאתה לא נהגת ברכב.

 

אני לא נהגתי במיאטה אבל לקרוא אני יודע.

 

ורק כדאי להוכיח לך שאתה טועה ובגדול צירפתי לך זמני הקפה מה"Ferte Gaucher"וזה עוד מול המיאטה MK3 שהיא קלה,מהנה,עם חלוקת משקל טובה יותר מהMK4.

שים לב למקום 11 מול מקום44..

 

http://fastestlaps.com/tracks/ferte-gaucher

 

אתה מדבר על 308GTI, בעוד אני שהגבתי על ה-208GTI לפותח השרשור. כך שאולי לקרוא אתה לא כל-כך יודע..

 

מה גם שזה מגוחך להשוות בין רכב עם 270 כ"ס וטורבו לבין רכב עם 155 כ"ס אטמוספרי במסלול.

 

לא יודע למה כתבת את מה שכתבת על ה-OPC, אבל הרכב מכונת נהיגה. ההגה מתקשר מאוד. זה לא מילים שלי, אלא של חבר'ה "טיפה" יותר רציניים ממני שנוהגים "טיפה" יותר טוב.

 

אבל אולי מיכאל שומאכר קם מהתרדמת ומגיב לנו בפורום פה, אז לא אתווכח איתך, מר שומאכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...