Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט חדש עד 250.000 ש”ח


ortes
שימו לב! השרשור הזה בן 2559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוי, אתה לוקח לי דוגמאות בודדות של מי שהפך מיליונר מלהיות שכיר. לא אמרתי שזה בלתי אפשרי, ואפילו תיארתי בשרשור פעם שזה כן אפשרי, אבל הסיכוי שלך הוא קטן יותר. ומי שעשה זאת - שאפו. אבל ההגעה למיליון הפכה כנראה או א. מסטארט אפ. או ב. בגיל 50-60. מי שהתחיל לעבוד סתם כשכיר בחברה כל שהיא, לרוב לא יהפוך למיליונר. מי שכן אלו הבודדים בגילאים מאוחרים כמו שציינתי.

 

ואתה מגיב על דברים אחרים, ולא לגופו של מה שכתבתי. רשמתי שאנשים בפורום כותבים במושגים טכניים ומחווים דעה כאילו הם טיף נידל, בעוד שבמציאות הם לא בדיוק בפוזיציה של לחוות דעה כזאת.

 

וכמובן שכאשר אני רושם זבל עופות זו היא דעתי. לא אמרתי שאתה צריך לחשוב ש-S3 היא זבל עופות, ולא אמרתי שאתה בגלל שאתה חושב שהיא לא זבל עופות.

 

אבל לכתוב שלקורסה יש הגה ככה, ולרכב ההוא יש הגה ככה וזה על המסלול ככה ואייפקסים ועניינים, האמת? לא פגשתי מישהו מהפורום שגיבה את מה שהוא כתב בפורום. דווקא אלה שמגבים, לא כותבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ה-125 מרגישה כמו 116 עם יותר כוח. ה-140 מרגישה כמו 125 עם יותר כוח ועם צליל מטמטם.

המגאן היא חיה אחרת. תרתי משמע.

 

הגולף R והקופרה 280 טובות יותר מהקורסה.

 

את ה-306 1.6 ביטלת בבוז.

חבל, או-אז היית מגלה הגה טוב מהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה מגיב על דברים אחרים, ולא לגופו של מה שכתבתי. רשמתי שאנשים בפורום כותבים במושגים טכניים ומחווים דעה כאילו הם טיף נידל, בעוד שבמציאות הם לא בדיוק בפוזיציה של לחוות דעה כזאת.

אלו לא דברים אחרים, הדוגמא שהעלתי נועדה בשביל להזכיר לך שגם אתה נוהג לחוות דעה נחרצת כאשר במציאות אתה לא בפוזיציה. לא בנוגע לשוק השכירים - ולפי מה שאתה רושם אני גם לא בטוח שאתה מכיר את שוק העצמאים מספיק טוב אלא משתמש באנקדוטה אישית מוצלחת בתור הוכחה כולל(ני)ת (גם מי שפתח עסק קטן כלשהו לרוב לא יהפוך למליונר...). הפואנטה שלי היא שכל מקרה לגופו, אבל נדמה לי שעברנו את השלב בו זה יכול להיטמע.

 

בנוגע לנושא השרשור ספציפית - רשמתי שאני מסכים איתך בנוגע למסקנה, רשמתי בהודעה עליה אתה מגיב למה אני לא מסכים איתך בנוגע להכללה. ספציפית, האמרה שלך שהמזדה בהכרח טובה יותר על המסלול שגויה (אם המטריקה היא זמן), ובו בזמן יכולה להיות נכונה (אם המטריקה היא כיף, והמודד מעדיף דריפטים ושות').

אני, אגב, הייתי בוחר במיאטה ליום מסלול על פני כל אחד מהאופציות שהועלו כאן - כאשר המטרה היא כיף ולא תחרות כזו או אחרת (מה גם שאני לא ברמה של להתחרות בכלל).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיון הזה מיותר לגמרי לדעתי. פות"ש ביקש המלצה לרכב פאן ולא ביקש מכל אחד כאן להגדיר מהו פאן ובאיזה רכבים ניתן להשיג אותו.

הוא נתן דרישה מספיק ממוקדת בשביל לחסוך מאיתנו את הדיון הזה.

הרי תמיד ברגע שיוצאת המילה "הנעה" מאחת המקלדות כאן בפורום קורית קריעת ים סוף והמחנות מתחילים להתגושש בניהם ללא תועלת.

 

סטס, יש קצת דיסוננס בין איך שאתה משבח את הקורסה שהייתה לך כמכונת מלחמה מושחזת ותאוות פניות ואת הקופרה כרכב שלא היית מוכן לנסוע איתו לסופר, אבל חוץ מיזה אני איתך בעניין של העדפה של הנעה אחורית על קדמית בתוך קטגוריות זהות.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שהקופרה לא דורשת ממך הרבה כדי לנהוג בקצב מהיר מאד אבל זה עדיין רכב שעולה בכמה דרגות על הקורסה.

 

גם מגאן אני מעדיף בכל יום בשבוע על פני 125M. לא כל הנעה אחורית עולה על קדמית מבחינה דינאמית, בטח לא סדרה 1.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה קראתי לקופרה זבל עופות? כי הרכב מ-ש-ע-מ-ם. כן, הוא ייסע מהר. גם ה-S3 תוציא אותך גיבור מול אחרים. אבל הכול זה פלייסטיישן. קצת פיצוצים ומספרים וזהו, הרכב נהיה פרארי. בגלל זה אמרתי שעל הנייר זה משהו אחד ובפועל זה משהו אחר. אין שום דבר מעניין בכללי, בהנעה קדמית. נוסע לסופר - משעמם. נסעת לפגישה - משעמם. נסעת להביא את אשתך - משעמם. הנעה אחורית הופכת כל נסיעה כזאת לכיף חיים. בשביל ליהנות מהנעה קדמית צריך לנסוע לכביש הררי ולקוות שיהיה ריק. אם יש גשם - באסה. אם יש אנשים - באסה. אם אתה צריך לנסוע לשם הרבה זמן - באסה. שיעמום טוטאלי. חוץ מלחפש הגדלה מלאכותית לפין באמצעות מספרים ו-APR, אין ברכבים הללו כלום. זו דעתי.

 

אוי לי ואבוי לי. נהגתי בהנעות אחוריות חזקות, הנעה מבחינתי היא לא שיקול בבחירת רכב כי זה מספק כיף מאוד מוגבל ומאוד אנטי-סוציאלי. אם מה שאתה יודע זה לתת גז, לסובב את ההגה ולקוות לשואו אז הנעה אחורית זה בסדר, אם אתה יודע (ורוצה) לנהוג חזק אז מה שמשנה זה נטו מנוע-שלדה-הגה-בלמים. מאיפה מגיע הכוח זה חשוב אבל לא מהותי, בטח כשאתה מדבר על פחות מ250 כ"ס. בגלל זה אני לא מבין בחירה אוטומטית בנבלה אנמית כמו מיאטה כשGTI דור 7 בנהיגה חזקה תתן משהו הרבה יותר טוב, לדעתי (כאמור מנוע-שלדה-בלמים-הגה). אם אתה לא יודע להעריך הנעה קדמית טובה זה רק בגלל שאתה לא יודע להביא את האוטו למגבלות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נטרלתי את מה שאתה אומר, אני אמרתי שלדעתי ה"שואו" הזה שאתה קורא לו - הרבה יותר כיף ממה שאתה מתאר. אין מה להשוות בכלל. ואגב, לטעמי יש פה כמה חברי פורום שיכולים להעיד שאני נוהג לא רע בכלל.

ואם אתה חושב שזה להדביק דוושה ולקוות לשואו - זה טעות גדולה. העניין הוא איזון, אתה יודע בדיוק מה אתה עושה, אתה לא מקווה לשום דבר, אתה שולט על זה כפי שאתה רוצה. אם לא, אז השואו היחיד יהיה התרסקות.

נבלה אנמית? ה-GTI לא משתווה מבחינת הנאה מנהיגה למיאטה. ועם המיאטה אפשר לעשות דריפטים נשלטים מהנים מאוד. מה גם, שבפניות היא סופר כיפית. כן, הבודי רול זבל, אבל למרות זאת נהניתי מאוד. ובכלל הקשר בן ואגיות לבין נהיגה טכנית והנאה תוך כדי, לטעמי מקרי בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכלל הקשר בן ואגיות לבין נהיגה טכנית והנאה תוך כדי, לטעמי מקרי בהחלט.

 

על מה אתה מבסס את זה? גולף MK3 VR6? לאון MK2 FR?

 

הגולף MK7 GTI, הגולף MK7 R, הלאון קופרה 280/290/300, אפילו ה-S3 האחרונה.

כולן מכוניות טובות לנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטס אתה חייב להבין שהנאה זה משהו מאוד סובייקטיבי.

לי אישית המיאטה לא תיתן הרבה הנאה:

אני שונא קבריולט

אני מעדיף סליפרית כמו ה GTI

אני לא תוקף פניות

האינטריור של ה GTI הרבה יותר לטעמי

הכח של ה GTI הרבה יותר קורץ לי מההנעה אחורית של המיאטה

ועוד ועוד

 

אז האם ההנאה שלי היא פחות "איכותית" או משהו כזה מההנאה שלך?

כמובן שלא. לך יש פרמטרים X להנאה ולי יש פרמטרים Y, וזה בסדר גמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונח מהנה לנהיגה, Fun to drive, מתייחס לאיך שרכב ננהג.

לאיכות הגימור, לעיצוב החיצוני ולאבזור הנוחות אין מקום תחתיו.

אם אתה לא מוצא כיף בנהיגה בכביש מפותל או במסלול, אז הנאה מנהיגה בכלל ממך והלאה.

 

אמנם, יש הנאות אחרות הקשורות ברכב.

אך הנאה מנהיגה מתייחסת לסט כלים מאוד ספציפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נעשה סדר רגע, כל מה שאני כותב בהודעה הזו נבדק לעומק בחודשים האחרונים אני עומד לפני קניה של 370Z ולכן בדקתי גן את שוק החדשות.

ניסן משווקת את ה370Z הרגילה רק בגיר אוטומטי ונסחרת בפועל בסביבות ה290 חדשה מהחברה. (מדובר על עסקאות שנסגרו ונחתמו וראיתי במו עיניי).

לגבי גיר ידני, ניסן החליטה להביא לארץ 3 רכבי ניסמו בלבד! כולן בגיר ידני וכולן נמכרו נכון לכתיבת שורות אלו. הרכבים נמכרו ב320 אלף ש"ח על הכביש לאחר אגרות ו2 טיפולים ראשונים על חשבון ניסן.

העניין הוא שהשוק יד שניהי של ה370Z הזוי ובפועל עסקאות נסגרות ב30-60 מעל המחירון, הכל תלוי כמה הרכב שמור, והאם ידני או לא (כמובן שניסמו ידנית לימים כשתצא למכירה בשוק היד שניה תהיה נדירה עוד יותר ולכן הערך שלה נשמר מאוד, אני צופה ירידת ערך של כ20-25 אלף לשנה בכל אחת מ3 השנים הראשונות.

 

לפותח השרשור. במידה וניתן להעזר בך להוצאי ניסמו ב300 מהסוכנות אשמח אם תצור איתי קשר בפרטי.

חג שמח לכולם

 

מה שהביאו ‚ הביאו למקורבים ונמכר מזמן ‚ לא חושב שאפשר להביא ניסימו ב-300K עם אין לך מקורבים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהביאו ‚ הביאו למקורבים ונמכר מזמן ‚ לא חושב שאפשר להביא ניסימו ב-300K עם אין לך מקורבים .

לא יודע אם ניתן להגיע ל300 על הכביש עבור ניסמו חדשה אבל בודאות ניתן להגיע ל320. הרכב השלישי והאחרון נמכר לפני שבועיים (לא כזה מזמן ואין כל קשר למקורבים.)

בפועל המחיר ירד באופן משמעותי, ככל הנראה בעתיד ניסן ידחפו את המנוע החדש שלהם שכבר נכנס לאינפינטי (מנוע 3000 ביטורבו) במקום מנועי ה3.7 ליטר שיש היום.

דרך ההבדלים בין הניסמו לרגילה לדעתי דיי זניחים, עיצוב מנימאלי חיצונית ועוד 20 כ"ס שלא מרגישים כמו פער משוגע בין הגרסאות, מה שכן, תקבלו גיר ידני ולא אוטומטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2559 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...