Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט חדש עד 250.000 ש”ח


ortes
שימו לב! השרשור הזה בן 2567 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה מדבר על 308GTI, בעוד אני שהגבתי על ה-208GTI לפותח השרשור. כך שאולי לקרוא אתה לא כל-כך יודע..

 

מה גם שזה מגוחך להשוות בין רכב עם 270 כ"ס וטורבו לבין רכב עם 155 כ"ס אטמוספרי במסלול.

 

לא יודע למה כתבת את מה שכתבת על ה-OPC, אבל הרכב מכונת נהיגה. ההגה מתקשר מאוד. זה לא מילים שלי, אלא של חבר'ה "טיפה" יותר רציניים ממני שנוהגים "טיפה" יותר טוב.

 

אבל אולי מיכאל שומאכר קם מהתרדמת ומגיב לנו בפורום פה, אז לא אתווכח איתך, מר שומאכר.

 

אני מבין מצויין מה רשמת,אתה כנראה לא טרחת לקרוא את כל השרשור ומה אני רשמתי.

 

גם ל208 208כ"ס ככה שגם את זה אין מה להשוות לרכב עם 155כ"ס..

 

מעבר לכך זה לא משנה כי גם עם ה308 הבחור עדיין יחסוך 40,000ש"ח ויקבל רכב הרבה יותר חזק,מתנהג,ומהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי, אבל שום הנעה קדמית לא תהיה מהנה יותר מאחורית. בטח ובטח לא מול מיאטה.

 

אם היית אומר בימר סדרה 1 הייתי עוד מסכים אבל לגבי המיאטה ממש לא.

בכל מקרה בוא נסכים שלא נסכים..חג שמח!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חג שמח. עשה לעצמך טובה, קח נסיעת מבחן במיאטה החדשה, כזו בכבישים מפותלים, בחניון ריק, תחווה אותה. אחרי זה נראה אם תגיד שגולף GTI, 308 GTI, קופרה או S3 יכולות לספק את אותה הנעה שהמיאטה יכולה לספק.

 

על הנייר ובמציאות זה שני דברים שונים. על הנייר הקופרה זה מכונה מושלמת ומשתלמת ביותר, ה-S3 מכונת מלחמה.

 

במציאות לדעתי שתיהן זה זבל עופות משעמם שלא הייתי מתנייד בו גם בחינם.

 

לגבי ה-OPC - לא יודע מה יכולות הנהיגה שלך ומה הניסיון שלך, אבל אני הייתי בלא מעט טיולים בשלל כבישי נהיגה בארץ, וביום מסלול בבית שאן, ובמנחת ואיפה שלא תרצה, והרכב הוא חיית מסלול עם התנהגות מאוד טובה, עם הגה מאוד מתקשר. על שטח מת בחצי אורך מדינת ישראל לא הייתי חושב, בכלל. ואת זה אומרים גם מנוסים ממני.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית אומר בימר סדרה 1 הייתי עוד מסכים אבל לגבי המיאטה ממש לא.

בכל מקרה בוא נסכים שלא נסכים..חג שמח!.

 

השם הוא רון?

אתה טועה ומטעה, לא ברור לי על מה מבוססות התשובות שלך וההשוואת אבל אתה לגמרי בכיוון הלא נכון.

המיאטה הינה רודסטרית, רכב ספורט אמיתי, נכון הוא נחות מבחינת כוח וטכנולוגיה אבל זה מה שיפה בו, הוא מאוזן, זריז וקליל, להדיוט שמחפש להנות מנהיגה ולשפר את היכולות שלו הוא קלאסי, אמין ובעל עלויות אחזקה שפויות.

הבימר או הפיג'ו אלו חיות אחרות לגמרי שמערבות הנאה, פרקטיות ועוד...

אני מציע שתקרא, תנהג בעצמך, תוכל לחזור עם תובנות מציאותיות יותר.

חג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיאטה זה ה-רכב לנהיגה במחירים האלה, הנעה אחורית עם דפרנציאל מוגבל, מרכז כובד נמוך, משקל נוצה וגיר ידני קראנצ'י במיוחד. נכון שהיא קצת לחלשה למי שרגיל לטורבו עם 250 כ"ס+ אבל עם קצת שיפורים וחמוצים אפשר להגיע לאזור 200 כ"ס ואז המנוע מרגיש הרבה יותר טוב ולטעמי זה מספיק. החסרונות שהמחיר מעט מופקע והשימושיות שואפת לאפס, למי שאין בעיה עם זה, אז זה הרכב בשבילו.

 

לא מבין איך אפשר להשוות בינה ובין הוט האץ בינונית כמו 208. סה"כ זה רכב מעולה ביחס למחיר אבל לא מדובר על רכב יוצא מן הכלל. אם כבר רכבי הנעה קדמית מוצלחים במיוחד אלה המגאן זל והטייפ אר, אבל מדובר על רכבים בסגנון מאד שונה מהמיאטה.

 

לגבי OPC דווקא זכורה כמוצלחת מבחינת פאן, אם כבר יש לי הרבה ביקורת על המנוע-גיר ואיכות החומרים אבל בכל הנוגע לנהיגה היא זכורה לי כמהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקולים ומסלול - המאזדה תהיה מהירה יותר מהפיז'ו.

בכלל לא בטוח. המאזדה מאוד מאוד רכה במקור.

בכל אופן, זה מאוד תלוי במסלול.

 

אני נהגתי בקורסה OPC משופרת ולאחר מכן במיאטה, ולמרות השיפורים שלי בקורסה, במיאטה ההגה הרגיש טוב יותר. למרות שהקורסה נחשבת לאחת המכוניות הקשיחות בקטגוריה שנותנות פידבק ועם הגה מצוין, המיאטה הרגישה טוב יותר. במיאטה הדבר היחיד שהפריע בפניות זה הבודי רול שלה. אבל זו בעיה שתהיה גם בפיז'ו סטנדרטית.

ברור שההגה במיאטה ירגיש טוב יותר. ההגה באופל הוא לא "מי-יודע-מה".

הקורסה נחשבת לדי מהנה. היא בהחלט אחת הקשיחות בקטגוריה - אך לא בהכרח באופן חיובי.

היא מאוד Over-Damped.

לאופל אין הגה מצוין. רחוק מזה. יש לה הגה שלא מפריע יותר מדי.

אפילו למגאן 250/265/275 אין הגה מצוין. אז בטח שלקורסה אין אחד כזה.

בקשר לזויות גלגול ב-208GTI סטנדרטית - אמנם יהיו, אבל לא כמו במיאטה.

 

קשיחה זה לא מדד להנאה או התנהגות כביש טובה ו/או מחודדת

נכון מאוד.

 

וזה עוד מול המיאטה MK3 שהיא קלה, מהנה, עם חלוקת משקל טובה יותר מהMK4.

לא נכון בכלל.

בדיוק להפך.

 

צירפתי לך זמני הקפה... שים לב למקום 11 מול מקום 44

שמת לב שמדידה אחת ביבש ואחת ברטוב?

 

צודק, הMK3 שוקלת 30 ק"ג פחות מהMK4, אפילו יותר טוב

שוב, בדיוק להפך.

ה-ND קלה יותר מה-NC.

 

לא יודע למה כתבת את מה שכתבת על ה-OPC, אבל הרכב מכונת נהיגה. ההגה מתקשר מאוד.

מכונת נהיגה - קצת מוגזם. היא מכונית לא רעה לנהיגה.

הגה מתקשר מאוד - פשוט לא נכון. כנראה חסרים לך רפרנסים.

 

צר לי, אבל שום הנעה קדמית לא תהיה מהנה יותר מאחורית.

נו, באמת.

205GTI מול פורד סיירה 1.6?

מגאן RS מול ב.מ.וו 116i?

 

 

על הנייר הקופרה זה מכונה מושלמת ומשתלמת ביותר, במציאות זה זבל עופות משעמם שלא הייתי מתנייד בו גם בחינם.

לגבי ה-OPC - הרכב הוא חיית מסלול עם התנהגות מאוד טובה, עם הגה מאוד מתקשר.

 

הבחנה מוזרה.

הקופרה לא מושלמת, אבל אם היא "זבל עופות", איך הקורסה חיית מסלול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני מפספס פה משהו אבל למה אף אחד לא הזכיר brz?

אומנם המשולש הקדוש לא מתקיים אבל לפחות היא חזקה יותר( למרות שבפועל המיאטה מהירה יותר..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Panizzi - יש לי לא מעט רפרנס. ואני מקבל גם גיבוי לאמירותיי ע"י אנשים שהם קצת יותר רציניים בתחום ממני.



נו, באמת.

205GTI מול פורד סיירה 1.6?

מגאן RS מול ב.מ.וו 116i?

 

אתה משווה רכבי ספורט לרכבים רגילים. הכוונה בין רכבי ספורט הנעה אחורית לבין רכבי ספורט עם הנעה קדמית. מן הסתם.

 



 

חלק ארי מהתגובות פה בפורום הן תגובות שמתבססות על "ניסיון" של כלום על הרכבים, וחלק גדול מאוד מתבסס על קריאת כתבות. ואז אתה מגיע ליום מסלול, ומגלה שכל אותם אלו שכתבו פה בשלל מושגים טכניים, יודעים לנהוג כמו שסבתא שלי נוהגת לסופר. קצת (הרבה) מגוחך.

 

הפורום מורכב מהרבה חורכי מקלדות.

 

לא בא להעליב אף אחד כמובן, אבל אנשים פה צריכים לקחת צעד אחורה עם הדעות "המלומדות" שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הרפרנס שלך להגה טוב?

באילו רכבים נוספים נהגת ולדעתך יש להם "הגה מתקשר מאוד"?

 

 

ונשנה מעט את ההשוואות, לבקשתך.

מגאן RS מול ב.מ.וו 125i M-Sport?

פיג'ו 306 1.6 מול פורד סיירה 1.6?

מיני קלאסית מול חיפושית קלאסית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים פה צריכים לקחת צעד אחורה עם הדעות "המלומדות" שלהם.

 

קרא את השורה הזו פעם, פעמיים - עשר.

תזכר קצת בדיונים והתבטאויות שהיו לך בעבר.

אל תסיק מזה כלום - כמובן. אבל האירוניה... דאם.

 

(ואני אומר את זה בתור מי שהסכים איתך ברוב השרשור הנוכחי, נדמה לי שגם רשמתי את זה - עד שהתחלת לטפס על עצים ולהשתמש בגוזמאות נחרצות וקצת ילדותיות)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור - אני לא רואה פה אירוניה. בדעות שאני רשום שאליהן אתה מתכוון, אני רשום על סמך ניסיון, ועל סמך כך שכן לדעתי אני מתנהל נכון. מה שאני רשמתי פה מתייחס לאנשים שמדברים כאילו הם מבינים, כאילו הם מוסמכים לדבר כך, ובפועל אתה רואה שזה ממש לא כך. אם למשל, הייתי כותב את מה שאתה מתכוון אליו, אבל הייתי גר בדירת חדר של עמיגור ומתקיים מביטוח לאומי (בהקצנה מכוונת) אז היית יכול לומר אירוניה. הבעיה וזה כבר נמאס, שאנשים אוהבים לדבר במושגים טכניים שהם למדו מלצפות בטלוויזיה, כשבפועל יכולת הנהיגה שלהם שואפת ל-0. בטח לא מגיעה לרמות של מה שכביכול מצטייר ע"ג הפורום. אני לא נהג כזה טוב, ממש לא, המון אנשים אוכלים אותי בלי מלח - ואני מודע לכך. מצד שני אני לא משתמש במושגים של איזה נהג על. נהגתי, התרשמתי - על-פי זה רשמתי. לדעתי, לא קופץ מעל הפופיק בחוות הדעת שלי על רכבים שנהגתי. משתדל גם לקבל דעות של אחרים, מנוסים ממני, לפני שאני פולט משהו כזה. לא פלא שהאנשים הרציניים יותר, שאני מכיר לפחות, לא פעילים כבר בפורום. כי מה שהולך פה זה פשוט מגוחך. זה כמו שיש לך חוק בפורום ייעוץ לפני רכישה - אל תחווה דעת אם לא נהגת. אם אין לך ניסיון עם הרכב. כך צריך לפעול בכל דבר פה בפורום. אנשים פה נוהגים חצי שנייה ברכב ופוף, תוך שנייה הופכים לטיף נידל בהילוך חמישי, כאילו עשו מבחן דרך לרכב.



Panizzi
- מול מגאן הייתי מעדיף את ה-125. למה? כי אני יותר נהנה מדריפטים ולא מנהיגת קווים.

פיז'ו - סיירה - אף אחת מהן.

 

מיני קלאסית או חיפושית - כנ"ל. ואתה לא יכול לקחת לי רכב עם 68 כ"ס או משהו כזה ולהשתמש בטוענה של הנעה אחורית. דיברתי על רכבי ספורט. אם תיקח קופרה או 125 - 125. אם תיקח S3 או 140 - 140. אם תיקח RS7 או M5 - M5. אם תיקח S5 או M2 - M2. בלי לחשוב פעמיים בכלל. אה ושוב, זה אפילו לא רק אני חושב, אפילו כריס האריס המלומד חושב כך. ולא, אני לא מבסס דעותיי כי מישהו אחר חושב כך, אלא משתמש בכך לצורך סימוכין.

 

ולמה קראתי לקופרה זבל עופות? כי הרכב מ-ש-ע-מ-ם. כן, הוא ייסע מהר. גם ה-S3 תוציא אותך גיבור מול אחרים. אבל הכול זה פלייסטיישן. קצת פיצוצים ומספרים וזהו, הרכב נהיה פרארי. בגלל זה אמרתי שעל הנייר זה משהו אחד ובפועל זה משהו אחר. אין שום דבר מעניין בכללי, בהנעה קדמית. נוסע לסופר - משעמם. נסעת לפגישה - משעמם. נסעת להביא את אשתך - משעמם. הנעה אחורית הופכת כל נסיעה כזאת לכיף חיים. בשביל ליהנות מהנעה קדמית צריך לנסוע לכביש הררי ולקוות שיהיה ריק. אם יש גשם - באסה. אם יש אנשים - באסה. אם אתה צריך לנסוע לשם הרבה זמן - באסה. שיעמום טוטאלי. חוץ מלחפש הגדלה מלאכותית לפין באמצעות מספרים ו-APR, אין ברכבים הללו כלום. זו דעתי.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור - אני לא רואה פה אירוניה. בדעות שאני רשום שאליהן אתה מתכוון, אני רשום על סמך ניסיון, ועל סמך כך שכן לדעתי אני מתנהל נכון(1). מה שאני רשמתי פה מתייחס לאנשים שמדברים כאילו הם מבינים, כאילו הם מוסמכים לדבר כך, ובפועל אתה רואה שזה ממש לא כך. אם למשל, הייתי כותב את מה שאתה מתכוון אליו, אבל הייתי גר בדירת חדר של עמיגור ומתקיים מביטוח לאומי (בהקצנה מכוונת) אז היית יכול לומר אירוניה. הבעיה וזה כבר נמאס, שאנשים אוהבים לדבר במושגים טכניים שהם למדו מלצפות בטלוויזיה, כשבפועל יכולת הנהיגה שלהם שואפת ל-0. בטח לא מגיעה לרמות של מה שכביכול מצטייר ע"ג הפורום. אני לא נהג כזה טוב, ממש לא, המון אנשים אוכלים אותי בלי מלח - ואני מודע לכך. מצד שני אני לא משתמש במושגים של איזה נהג על. נהגתי, התרשמתי - על-פי זה רשמתי. לדעתי, לא קופץ מעל הפופיק בחוות הדעת שלי על רכבים שנהגתי. משתדל גם לקבל דעות של אחרים, מנוסים ממני, לפני שאני פולט משהו כזה. לא פלא שהאנשים הרציניים יותר, שאני מכיר לפחות, לא פעילים כבר בפורום. כי מה שהולך פה זה פשוט מגוחך. זה כמו שיש לך חוק בפורום ייעוץ לפני רכישה - אל תחווה דעת אם לא נהגת. אם אין לך ניסיון עם הרכב. כך צריך לפעול בכל דבר פה בפורום. אנשים פה נוהגים חצי שנייה ברכב ופוף, תוך שנייה הופכים לטיף נידל בהילוך חמישי, כאילו עשו מבחן דרך לרכב.



Panizzi
- מול מגאן הייתי מעדיף את ה-125. למה? כי אני(2) יותר נהנה מדריפטים ולא מנהיגת קווים.

פיז'ו - סיירה - אף אחת מהן.

 

מיני קלאסית או חיפושית - כנ"ל. ואתה לא יכול לקחת לי רכב עם 68 כ"ס או משהו כזה ולהשתמש בטוענה של הנעה אחורית. דיברתי על רכבי ספורט. אם תיקח קופרה או 125 - 125. אם תיקח S3 או 140 - 140. אם תיקח RS7 או M5 - M5. אם תיקח S5 או M2 - M2. בלי לחשוב פעמיים בכלל. אה ושוב, זה אפילו לא רק אני חושב, אפילו כריס האריס המלומד חושב כך. ולא, אני לא מבסס דעותיי כי מישהו אחר חושב כך, אלא משתמש בכך לצורך סימוכין.

 

ולמה קראתי לקופרה זבל עופות? כי הרכב מ-ש-ע-מ-ם. כן, הוא ייסע מהר. גם ה-S3 תוציא אותך גיבור מול אחרים. אבל הכול זה פלייסטיישן. קצת פיצוצים ומספרים וזהו, הרכב נהיה פרארי. בגלל זה אמרתי שעל הנייר זה משהו אחד ובפועל זה משהו אחר. אין שום דבר מעניין בכללי, בהנעה קדמית. נוסע לסופר - משעמם. נסעת לפגישה - משעמם. נסעת להביא את אשתך - משעמם. הנעה אחורית הופכת כל נסיעה כזאת לכיף חיים. בשביל ליהנות מהנעה קדמית צריך לנסוע לכביש הררי ולקוות שיהיה ריק. אם יש גשם - באסה. אם יש אנשים - באסה. אם אתה צריך לנסוע לשם הרבה זמן - באסה. שיעמום טוטאלי. חוץ מלחפש הגדלה מלאכותית לפין באמצעות מספרים ו-APR, אין ברכבים הללו כלום. זו דעתי.

1. דווקא בגלל שאתה מדבר מנסיון ולא מטריל אלא אשכרה מאמין במה שאתה רושם - אני מתייחס ברצינות לדברים שלך.

בפרט: זה שיש לך נסיון X, לא אומר שלכולם זה מתאים. תחשוב רגע - האם אי פעם רשמתי לך שאתה טועה בבחירות שלך..?

לראייתי, הבעיה בשיח שלך אינה השיתוף ו/או הדעה (בדיון הנוכחי אני בכלל ב"צד שלך") - הבעיה היא הנחרצות וחוסר הרצון/יכולת להכיר במציאות (שהיא: הדעה שלך נכונה עבורך, אבל לאו דווקא נכונה עבור פלוני).

בנוסף, כשאתה משתמש בשפה סופר נחרצת - או 'מטפס על עץ' אם תרצה - מה שקורה זה שאח"כ יש כל מיני אנומליות מיותרות. כמו בחוו"ד על ה125M המחורבנת כנגד ה140M המטריפה (וכאן: "זבל העופות" ש"לא היית מוכן לקבל בחינם", כנגד רכב שהיה לך בעבר ואהבת למרות שיש לו יותר מן המשותף מאשר שוני).

או כמו שאתה מסביר שלהיות שכיר זה דרך של פחדנים שמוכנים להתפשר על בינוניות, בזמן ששכירים שאני מכיר הפכו למליונרים מבלי לקחת את הסיכון העלות ושאר החסרונות שכרוכים בקמת עסק פרטי... ההבדל בינינו הוא שאני מבין שיש סט של יתרונות/חסרונות לכל בחירה ולכן מכיר בכך שלחלק מסלול X יתאים בעוד שלחלק מסלול Y - בעוד שנדמה כי אתה פועל בשיטת "יש לי נסיון טוב עם X ולכן כל מי שעושה אחרת טועה / ".

 

2. והנה הפואנטה. אתה מעדיף 'לנסוע על הצד', אדם אחר יעדיף לסיים את המסלול כמה שיותר מהר כי זה מה שעושה לו את זה, ושלישי יהנה ממיאוץ מהמקום כי תחושת האנדרנלין המתלווה לכך הרבה יותר מספקת אותו ומבלי הצורך לחרוך צמיגים או לנהוג בצורה מסוכנת.

לכן עבורך כנראה המיאטה אכן טובה יותר, בעוד שעבור פלוני הGTI/קופרה יכולה להיות מכונת נהיגה עדיפה.

(ממה שפות"ש רשם, נדמה שהמיאטה אכן תתאים יותר - ולכן אני כאמור מסכים עם המסקנה שלך)

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2567 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...