ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
לאור אזהרות חברי הפורום וחוות הדעת של המוסכניק שלי ("שלא תעז להתקרב לסיטרואן!") אני יורד מהפיקאסו ומנסה כיוון חדש - סנגיאנג רקסטון. אשמח לחוות דעת - אני מבין שאיאלץ למתוח קצת את התקציב, אבל זו אופציה מכיוון שזה כבר ג'יפ ואין לי נסיון עם שכאלה, אשמח לקבל מידע על עלויות שאני לא מודע אליהן מעבר לרכב משפחתי: ביטוח, תיקונים, אגרת רשיון(?) וכל מה שעולה בדעתכם. תודה מראש! עשהאל
הודעה אחרונה מאת RAVIV, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
אשתי אמורה לבחור רכב מיני מהעבודה עד שווי של 80000. אנו רוצים מהרכב את התכו ות הבאות 1.מאובזר + עם מולטימדיה. 2. בטיחותי. 3.רכב זריז עם תיבה אוטומאטית. 4 .כמה שיותר מרווח. כרגע עומד על הפרק : 1.שברולט ספארק lt+ 2.פיקאנטו החדשה 1.25 . על הספארק נהגתי והיא מצאה חן בעיני הרכב סוחב נוח יחסית מרווח ומאובזר . את הפיקאנטו אני מכיר בגרסה של לפני החידוש של החודש האחרון והרכב לי ממש לא נוח. הכסא מרגיש לי כמו ספסל מבית ספר לפני 30 שנה עם המשענת עץ.מה גם הוא עדיין מגיע עם גיר מיושן.(לא הצלחתי לתאם נסיעת מבחן על הדגם החדש מפני שהסוכנות שאני יכול להגיע אליה עובדת בשעות של הסתדרות 9 עד 17 .) אשמח לעצות ,הכוומה והמלצות. דרל אגב איך האטראג החדש…
הודעה אחרונה מאת NIMRODVA, -
-
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מה מומלץ יותר?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב מסחרי קטן (סגנון הברלינגו קנגו) לקראת עסק אינסטלציה שחבר מקים. אשמח לדעת מה מומלץ בתקציב הזה, הנסיעות ככול הנראה יהיו קצרות. מחפש רכב חסכוני ואמין , אבל שיוכל להתגבר על עליות.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
אוקטביה 1.2 2012
מאת sma-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 820 צפיות
יש לי אפשרות לרכוש אוקטביה 2012 אלגנס, יד ראשונה מפרטי עם 55000 ק"מ במחיר מחירון. אמור מחר לראות את הרכב. אשמח לדעת מה לשאול, איך אפשר לדעת אם יש עיקולים וכו' על הרכב ומוסך מומלץ לבדוק את הרכב באזור רמה"ש הרצליה. כמו כן, אשמח לדעת אם יש בעיה ידועה ברכב הספציפי הזה (שנת 2012). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 977 צפיות
שלום לכולם. מחפש רכב לסטודנט התפרן. שתיהן אוטומטיות. נתקלתי בשני רכבים מעניינים. יונדאי I20 140,000 ק"מ שנת 2010 יד שניה ליסינג. או או סוזוקי אלטו מנוע 1000 יד ראשונה פרטית 2012 65,000 ק"מ. שניהם עולים 33 אלף, היונדאי ניראה יותר רכב אבל הק"מ והליסינג מלחיץ. אלטו בטח מאוד חלשה ואין אפשרות להתקין בה מערכת סאונד בסיסית אפילו ומצד שני ק"מ נמוך מאוד מפרטי. הנסיעות הם 80% עירוני בפקקים, 20% כבישים מהירים. כלל נסיעות פעם בחודשיים לדרום מהמרכז. המלצתכם?
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות רכב משומש מחברות הליסינג השונות. אפשר לקנות רכב שהיה ליסינג או שהיה פרטי. על הליסינג נהנים מהנחה של 10-12% אז זה מפתה ואילו על הפרטי ההנחה נמוכה יותר. הבעיה היא מה קורה כאשר רוצים למכור את הרכב בעתיד... אם הרכב הוא יד1 מליסינג ואני יד2 פרטי אז כאשר אני רוצה לעשות עליו טרייד אין - חברות הליסינג מורידות 22% מערכו ! למה? לא מובן לי למה זה לא גם 10-12%. לעומת זאת אם הרכב פרטי כל הידיים שלו אז ההפסד במכירה שלו נמוך יותר... האם אני צודק בטיעונים שלי? האם באמת שווה להתעקש על רכב פרטי ולא ליסינג לאור הנתונים שהוצגו? אני לא מדבר על קניית רכב פרטי מאדם פרטי אלא פרטי מחברות הליסינג. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
לצורך נסיעה עירונית בלבד, ידידה מחפשת רכב מיני שתחליף קטנוע. התקציב הוא עד 30000₪. דרישות: 1. קטן ונוח לחניה 2. תחזוקה זולה 3. צריכת דלק סבירה. מצאנו לא מעט 107 שנת 2012-2013 במחירים נמוכים מאוד. יש סיבה מעבר לקטילה של לוי יצחק?
הודעה אחרונה מאת ReifA, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום. מחפש רכב למשפחה, נסועה של כ 15K בשנה. אשמח לשמוע רעיונות לרכב אמין בעיקר, ורצוי גם חסכוני (כמובן...). המליצו לי על סיטרואן C4 פיקאסו ואני קצת מבולבל לגבי שלל הדגמים שלה. הבנתי שכדאי להתרחק מהרובוטית. אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי סדר בדגמים מומלצים וכן לשמוע חוות דעת באופן כללי. בנוסף אם מישהו רכש בלובינסקי טרייד ויכול להמליץ או להזהיר. תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מצאתי שברולט קרוז סוף 2012 עם ק"מ נמוך, הדגם הפשוט LS 1600. מה החסרונות של הרכב? מחיר מאוד אטרקטיבי. ראיתי שUMI עושים סוג של Recall על התיבות הילוכים, אך רק אם יש בעיה בגיר. בגלל שהרכב עם ק"מ די נמוך, לא יודע אם אני אנצל את האופציה הזאת. האם שווה בדיקה וקניה או לוותר? אני בודק ספיציפית את האופציה הזאת. תודה!
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חבר'ה, עומדות בפניי 2 אופציות קנייה בחלק מעסקת טרייד אין ואשמח אם תגידו מה לדעתכם עדיף לי לעשות: 1.יונדאי i35 2012 - יד שנייה - שתיהן פרטיות (אני אהיה יד שלישית),79,000 ק"מ. אחריות חצי שנה מנוע וגיר בלבד. 2.יונדאי i35 2012 - יד ראשונה מליסינג פרטי (אני אהיה יד שנייה),88,000 ק"מ,מחיר זול יותר ב3000 ש"ח. +אחריות מורחבת לשנה. ההתלבטות שלי האם ללכת על מחיר טוב יותר ב3000ש"ח אבל ליסינג,או שעדיף ללכת על ידיים פרטיות,ק"מ קצת יותר טוב אך תוספת במחיר של 3000ש"ח. מה יותר קריטי?ליסינג לעומת פרטי?9 ק"מ נוספים?תוספת של הכסף? **לצורך השוואת המקרים: כמובן שהכל במידה ולשתיהן בדיקה טובה ונקייה יחסית** תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת rozmanro, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 639 צפיות
היי לכולם, בשרשור בנושא קניית רכב בתשלומים, רשמתי שאני משתמש במחשבון שבניתי באקסל לצורך חישוב התקציב שלי לרכישת רכב. אתמול מישהו שאל אותי אם אני יכול לתת לו את המחשבון, אז חשבתי שהכי הגיוני שאני פשוט אעלה אותו בשרשור פתוח כדי שכל מי שירצה יוכל להוריד אותו. מצ"ב קישור: https://drive.google.com/open?id=0B2VEGT7EjCYObTRDaXVYMVNXYjQ הוצאתי את רוב החישובים החוצה כדי שמי שישתמש במחשבון יוכל להתאים אותו לצרכים שלו, ואיפסתי את הפרמטרים האישיים שלי. סימנתי את השדות הרלוונטיים לעריכה בכחול. מקרא שדות לעריכה: Gross Salary = שכר ברוטו לפנסיה Additions = תוספות שכר לא לפנסיה (החזר נסיעות וכו') Commute = הוצאות נסיעה חודשיות לעבודה (שלילי) Living Ex…
הודעה אחרונה מאת Trilandian, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, צריכה את עזרתכם בבחירת רכב. מחפשת רכב קטן לנסיעות מירושלים למרכז ובחזרה. מדובר ברכב שיעשה 20-25 אלף קילומטר בשנה אז כאן כמה שאלות: 1) חדש או יד שניה? (אם יד שניה אז כמה ישן -בן 3 או מעלה?) 2) היברידי או דיזל או בנזין רגיל? (מאוד חשוב לי עיקרונית רכב ירוק ככל האפשר) 3) אוטומט או יד שניה? (מזמן לא נהגתי על גיר רגיל ולא יודעת עד כמה יהיה מעצבן לנהוג בידני מהמרכז בחזרה לירושלים בעליות או פקקים) תודה רבה רבה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
בהמשך לאשכול הקודם שלי בנושא הקליאו, הגעתי היום למוכר ובדקתי את הרכב (קליאו 2014, 0.9T קולקשן) במקום להרבות במילים, יש תמונות: לא הכי רלוונטית, סתם לרקורד טמבון אחורי, מכה קלה טמבון אחורי, שריטות ושפשופים טמבון אחורי, המשך ^ הרכב עמד תקופה (עקב שהייה בחול של המוכר) ובזמן הזה הוא זכה לקבל צואה נכבדת על חלקים מהרכב (הגדול מביניהם שצולם מקרוב - באמצע המכסה מנוע). מאחר וזה לא נוקה בזמן זה הספיק לאכול את הצבע, ולא ירד בפוליש ווקס לדבריו. יש עוד כמה על הגג שלא יכולתי לצלם בלי קשר לבדיקה שיעבור הרכב במידה וארצה להתקדם ברכישה, המוכר דורש 50K ומוכן לרדת (לא התמקחנו, הוא פשוט מבין מה הולך מבחינה חיצונית) עד 1500 ש"ח מ…
הודעה אחרונה מאת Ragnar, -
- 2 תגובות
- 495 צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לרכוש רכב ראשון למשפחה (כרגע יש פונטו ספייס 2006) אנחנו 3 נפשות במשפחה ולא נוסעים הרבה עם הרכב (15000 ק"מ במקרה הגדול ביותר בשנה) אני מחפש רכב אמין וקומפקטי (למרות שמשפחתי גם יכול להיות אופציה) והרכבים שכרגע הכי מתאימים לדעתי זה הונדה ג'אז וטויוטה יאריס מדובר על רכבים לא חדשים מיבואן או 0 קמ (אין תקציב לזה) אחרי כמה נפילות בשוק יד 2 עם 2 הרכבים האחרונים (גם אחרי בדיקת הרכב במכון בדיקה) אני קצת מפחד לקנות מיד 2 כדי לא ליפול שוב אך בהתחשב שאין ברירה אצטרך לעשות זאת אשמח לדעת מה דעתכם על הרכבים מבחינת אמינות בטיחות ואבזור ואם יש רכבים אחרים שהייתם ממליצים ואיזה שנים מומלצות או לא מומלצות לרכבים האלו ,תקציב סביב 50,000 שק…
הודעה אחרונה מאת unoff3, -
סוכנות פיזו רישמית במודיעין הציעה לי 208 gti שנת 2016 חדשה עם 0 ק"מ שעברה בעלות על שם לובינסקי מחיר 122000 על הכביש כולל האגרת רישוי ... מה דעתם של החברים? כדאי? כמו כן מציעים 308 gti ב 168000 ללא אגרות אשמח לתובנות
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
- 1 תגובות
- 617 צפיות
נכנסת לי קורסה שנתון 2011 יוצאת ליסינג, 118km. האחריות של שלמה סיקסט, שנה מלאה. 35 אש״ח. בקרסו הציאו לי שברולט סוניק, 2012, יוצאת ליסינג(רמת אבזור ls), יש לה 104km, וקרסו מציאים שנתיים אחריות מלאה, ב30 אש״ח. הבדיקות של שניהם נראות תקינות(לפני בדיקה שלי), שני המכוניות נוחות לי. האופל עם טסט לשנה. השברולט עד יולי.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
העברת בעלות
מאת אריאל חי- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 471 צפיות
הי , אני מתכוון לקנות רכב שבוע הבא ובהעברת בעלות אני רוצה שגם אבא שלי יהיה רשום על הרכב זה אפשרי לעשות את זה אם הוא לא יהיה לידי פיזית?
הודעה אחרונה מאת Chamuelm, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, אני לפני רכישה של טויוטה ראב 4 2010, והדבר היחידי שגורם לי להתלבטות בין שני הרכבים הוא הצבע ועוד כמה תוספות קטנות. רכב א': יד 2, 73,000 ק"מ, GLI, פרטי, צבע שחור. רכב ב': יד 2, 67,000 ק"מ, GLI, צבע אפור. + מערכת מולטימדיה מקורית, מצלמת רוורס (ללא חיישנים), ג'נטים מקוריים. מחיר נמוך יותר ב-2K. ההיגיון אומר ללכת על האופציה של הרכב השני, אבל הצבע אוי הצבע! אני מאוד אוהב את הצבע השחור, אבל אני תוהה אם יהיה טיפשי מצידי לאור הנתונים של הרכב השני לבחור ברכב הראשון אך ורק בגלל הצבע. האם עדיף לוותר על הצבע השחור (אני יודע שזה עניין של טעם) וללכת על הרכב האפור? מה אתם, אוהבי הצבע השחור הייתם עושים במקומי? שני הרכבים מטופלים בחברה עם ספר טיפ…
הודעה אחרונה מאת green, -
-
ספארק VS קליאו 1 2
מאת boazlaz-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי, מתלבט מאוד בין 2 רכבים 1.ספארק LT באוויס אקספרס.(730 ש"ח ל 36 חודשים + מקדמה של 7,500) 2.רנו קליאו 1.2 LIFE מליסינג פרטי ליס4יו. (1030 ש"ח ל 30 חודשים +מקדמה של 5,900) הרכב ישמש כרכב שני בבית. מישהו התנסה ונהג על שני הרכבים ויכול קצת להרחיב ולשתף אותי? אני מאמין שהספארק תספיק לי אבל משהו דוחף אותי לכיוון הקליאו. תודה
הודעה אחרונה מאת boazlaz, -
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
שלום לכולם, אנחנו מחפשים רכב חדש שיכולח להכיל עגלת תינוק בנוחות. תקציב - עד 130,000. גם קנייה של 0 קילומטרי יד שנייה באה בחשבון אם משתלם. מחפשים רכב בטוח, מאובזר ואם אפשר גם לא עגלתי (אוטומט). כרגע מסתכלים לכיוון קיה פורטה. אודה לכל המלצה
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב שני למשפחה שישמש רק בתוך העיר לנסיעות של עד 5 ק"מ. אין תקציב לרכב ב 20-30 אלף ומעדיפים להמנע מהלוואות ומימון וכו'. הדרישות הם רכב לנסיעות קצרות שיכול להכיל 2 כסאות ילדים ועגלה בתא מטען. ושיהיה אוטומטי. ראינו יונדאי אקסנט 2005 יד שלישית עם 210 אלף ק"מ ב 5000 ש"ח. רכב בלי תאונות אבל גם בלי תיעוד של טיפולים שנעשו במוסך פרטי. יש טעם לקחת רכב משנתון כזה ונתונים כאלה לבדיקה? כמה זמן הוא יכול להחזיק?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש סופרב חדשה, עם דגש על אחד מדגמי הדיזל בלבד, רציתי לקבל חוות דעת על הרכב האם הוא רכב מוצלח/אמין/חסכוני/ביצועים וכו׳ ולבקש המלצה לרכב אחר באותו סדר גודל אבל אם דגש על מנוע דיזל בלבד! נ.ב. אני שוקל לרכוב את הרכב בעסקת ליסינג תפעולי/מאה אחוז מימון, האם זה משתלם? ובבדיקה שערכתי באינטרנט ראיתי הצעות של חברות ביטוח (AIG וביטוח ישיר) לביטוח מקיף בסכום של 20 אלף שקל לשנה, מסוכן הביטוח שלי קיבלתי הצעה בסדר גודל של 8-10 אלף שקל בשנה, אינני נהג חדש או צעיר ואני מעל גיל 24 עם וותק של 6-7 שנים רישיון ללא תביעות ביטוח בעבר. האם אלה סכומי ביטוח ראליים?
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שנתונים 2010 ומעלה בסביבות ה 70 אלף, יש סיבה מיוחדת לכך ?
הודעה אחרונה מאת shandor, -
-
שלום רכב הליסינג שברשותי כרגע עומד לסיים את 3 השנים שלו ואני רוצה להתייעץ לגבי המחליף שלו. ב-6 השנים האחרונות היתה לנו יונדאי i30CW, מהדגם הקודם ואחריו מהנוכחי. מהקודם היינו מרוצים מאד, מהנוכחי טיפה פחות; היינו שמחים להחליף למשהו אחר. הדרישות: - קודם כל בטיחות! שני הילדים הם נהגים צעירים, ואני רוצה רכב כמה שיותר בטיחותי, רצוי כזה שמגיע בליסינג עם mobile-eye. - נוחות - הילדים כבר גדולים (ונוהגים), כך שכשנוסעים כולם יושבים בעצם שני מבוגרים מאחור, לעתים יש גם נוסע נוסף. אמנם ביומיום אנחנו נוסעים רק 1-2, אבל עדיין חשוב שגם בנסיעות משפחתיות לא נסבול. - חסכונית - גם אם אני לא משלם ישירות על הדלק, חשוב לי רכב לא מזהם וכמה שיותר חסכוני. אם אי לא טועה, לרכב היב…
הודעה אחרונה מאת AmosC, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 814 צפיות
היי! אשמח להתייעץ איתכם בנוגע לחיפוש רכב. אני די מבולבלת וכבר לא יודעת מה לחפש. אני מוכנה להשקיע עד 50K , מבחינת צריכת דלק , חשוב לי שהממוצע לפחות באיזור ה1:12. מבחינת גודל, לא מחפשת בהכרח רכב קטן, אך גם לא פוסלת. חשוב לי רכב אמין , שאחזיק איתו אפילו 4 שנים , רצוי משנת 2011 ומעלה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת kerenc, -
-
רכב עד 35K
מאת swisa192-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 825 צפיות
שלום לכולם, זקוק להמלצה לרכב עד 35K לפי הנתונים הבאים: כמה שיותר חסכוני בדלק אוטומטי כמה שפחות להרגיש את הכביש בנהיגה רכב לאנשים גבוהים כמה שיותר אמין וכמה שפחות כניסות למוסך בנוסף להמלצה על סוג הרכב אשמח להמלצה על מאיפה לקנות רכב שכזה - יד 2 \ ליסינג (איזה ליסינג) \ פשפשוק רכב וכו'... קיבלתי המלצה על טרייד מוביל אשמח לביקורות עליהם. תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 568 צפיות
שלום, אני יודעת שאני מתחילה לשגע אתכם. אבל מבחר הרכבים ועודף מידע גורם לביזבוז זמן אטומי בחיפושי הדגם הנכון עבורי. כך, יותר פרטים - מחפשת רכב מיני (רכב שני) לנסיעות יום יומיות מירושלים למרכז הארץ ובחזרה. חיסוכני בדלק - חובה! אחרת שווה להמשיך לנסוע באוטובוס וגם המצפון הירוק שלי לא יהיה שקט. אמין ובטיחותי כמה שאפשר אבזור וכל היתר פחות קריטי אוטומוט. תקציב 50-60K הבנתי שעדיף לקחת יפנית - מה אתם אומרים? ועדיף מנוע 1200 ולא 1000 ממש התלהבתי מסוזוקי סולקיו בגלל המחיר וצריכת הדלק אבל לא בטוחים שזה יהיה טוב בעליות ולמשך זמן. או שאולי כדאי לא ללכת על חדש וכן ללכת על יד שניה היברידי (יאריס) מטויוטה סלקט אגב - איפה מומלץ לקנות רכב? בסוכנות או 0 קילומטר מלי…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
רנו מגאן 2008
מאת haim89- 4 תגובות
- 697 צפיות
שלום וערב טוב חמי רוצה לתת לי את הרכב הנ"ל במתנה הרכב אם 190k איך הרכב מבחינת אמינות לא ידועה לי ההיסטוריה שלו בדיוק האם האחזקה שלו יקרה יותר או זולה יותר (ביטוח וטיפולים) האם בגלל הקילומטרים שעבר כדאי להתאמץ ולהחליף את הרכב או שידו עוד נטויה ואפשר להמשיך איתו עוד כמה שנים תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת haim89, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
בוקר טוב, אני מעוניין לקנות טויוטה קורולה שנת 2008 בגלל התקציב. הבנתי שגיר רובוטי עדיף לא להתקרב אליו אבל בשנה הזאת יש המון אוטומט של דגם sun מה ההבדל בין דגם sun ל gli והאם כל כך גדול ההבדל שעדיין עדיף לחפש דגם gli אוטומט? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת אמיל221, -
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
