Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


AmosC
שימו לב! השרשור הזה בן 2629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

רכב הליסינג שברשותי כרגע עומד לסיים את 3 השנים שלו ואני רוצה להתייעץ לגבי המחליף שלו.

 

ב-6 השנים האחרונות היתה לנו יונדאי i30CW, מהדגם הקודם ואחריו מהנוכחי. מהקודם היינו מרוצים מאד, מהנוכחי טיפה פחות; היינו שמחים להחליף למשהו אחר.

 

הדרישות:

- קודם כל בטיחות! שני הילדים הם נהגים צעירים, ואני רוצה רכב כמה שיותר בטיחותי, רצוי כזה שמגיע בליסינג עם mobile-eye.

- נוחות - הילדים כבר גדולים (ונוהגים), כך שכשנוסעים כולם יושבים בעצם שני מבוגרים מאחור, לעתים יש גם נוסע נוסף. אמנם ביומיום אנחנו נוסעים רק 1-2, אבל עדיין חשוב שגם בנסיעות משפחתיות לא נסבול.

- חסכונית - גם אם אני לא משלם ישירות על הדלק, חשוב לי רכב לא מזהם וכמה שיותר חסכוני. אם אי לא טועה, לרכב היברידי יש גם יתרון כלכלי מבחינת זקיפת המס.

- אמינות - כנ"ל; תמיד סיפור להתעסק עם תיאום תיקונים, גם אם עלותם כלולה בתשלום החודשי שיורד מהמשכורת.

- אבזור - התרגלנו למצלמת רוורס ויהיה קשה לוותר עליה, כנ"ל לגבי מערכת שמע טובה שמתחברת ל-BT ודיבורית, ובכלל - כמה שיותר יותר טוב.

- תא מטען - כמה שיותר נפח יותר טוב, ובכל מקרה הכלבה (גודל בינוני) נכנסת לשם כשהיא נוסעת (כדי לא למלא את כל הרכב בשיער), והוא צריך לאפשר את זה.

 

חשבתי על טויוטה Auris סטיישן. אני יודע שהיא צרה יותר מהמקבילות אבל שאלתי מחזיקי רכב כזה ואמרו לי שהיא לא צרה מדי ושנפח האחסון בה טוב.

חשבתי גם על נירו (שהוא לא סטיישן) אבל יכול להיות שתא המטען שלה לא יאפשר הכנסה של כלב.

עוד אופציות שראיתי כאן בפורום או ששמעתי עליהן ממקורות שונים - אוקטביה סטיישן, אופל, סיאט ליאון, פיז'ו 308SW, קיה סיד, פוקוס וכמובן היונדאי.

 

אשמח לרעיונות, המלצות והצעות.

עריכה אחרונה על ידי AmosC
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפיז'ו והסיאט יהיו הכי מהנות לנהיגה. האופל לדעתי היא עדיין מהדגם הישן, אז הייתי מוותר. עוד מעט תגיע ה I30 החדשה, אולי שווה לחכות.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה היא הסטיישן הכי מרווחת ועם תא המטען הגדול ביותר, הייתי בודק אותה מול ה-308SW - לדעתי שתי מכוניות הסטיישן המובילות בסגמנט.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לעכשיו, לפחות עד הגעת מתיחת הפנים של האוקטביה , ל308 תא המטען הגדול ביותר בקטגוריה (599) לעומת 588 של האוקטביה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהספסל האחורי מקופל, נפח תא המטען של האוקטביה הוא 1713 ל' לעומת 1618 ל' בפיג'ו :-)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שמועה שהאופל אסטרה סטיישן תגיעה עם בלימה אוטונומית מהמפעל גם ברמת הבסיס (enjoy). שווה לבדוק או שזו סתם שמועה זדונית ובארץ יעבדו עם ברגים ופטיש כדי לשלוף את הרדאר ....

הם קוראים לזה האופל-איי

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה היא הסטיישן הכי מרווחת ועם תא המטען הגדול ביותר, הייתי בודק אותה מול ה-308SW - לדעתי שתי מכוניות הסטיישן המובילות בסגמנט.

+1

.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה אמנם זריזה, חסכונית ומרווחת אבל ציינת נוחות ואבזור בטיחותי לפני.

אני מציע שתיגש לאולם התצוגה של קיה ותבדוק את הנירו, אם תא המטען שלו לא יתאים לך אתה יכול לבדוק גם את הספורטאז'.

מבחינת מערכות בטיחות לשני אלה יחד עם היונדאי איוניק אין ממש מתחרים כרגע ברמות המחיר האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה אמנם זריזה, חסכונית ומרווחת אבל ציינת נוחות ואבזור בטיחותי לפני.

אני מציע שתיגש לאולם התצוגה של קיה ותבדוק את הנירו, אם תא המטען שלו לא יתאים לך אתה יכול לבדוק גם את הספורטאז'.

מבחינת מערכות בטיחות לשני אלה יחד עם היונדאי איוניק אין ממש מתחרים כרגע ברמות המחיר האלה.

 

תודה, אתה באמת הראשון שמתייחס למה שחשוב לי יותר מכל.

אני בספק אם הספורטאז' נמסרת בליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אתה באמת הראשון שמתייחס למה שחשוב לי יותר מכל.

אני בספק אם הספורטאז' נמסרת בליסינג.

 

נמסרת ובכמויות עם כל אביזרי הבטיחות (ותא מטען מכובד מאוד), לטעמי מושב הנהג לאנשים גדולים לא כ"כ נוח, ופחות אהבתי את התחושה של "לחימה בהגה" שמתקן אותך כל הזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המכוניות מגיעות עם מוביל איי. רק פוקוס מגיעה עם בלימה אוטונומית בגרסת הבסיס ואולי גם אוריס סטיישן (לא זוכר). אסטרה מציעה גם בלימה אוטונומית אבל לא בגרסת הבסיס, כך שאני לא בטוח שהיא תוצע לך בליסינג.

לכולם תאי מטען גדולים וכפי שציינו קודמי, אוקטביה מציעה את הגדול ביותר. אבל הפערים בפועל לא כל כך גדולים.

מבחינת נוחות ואבזור בגרסאות ליסינג פיג'ו מציעה את התמורה הטובה ביותר.

היא גם לדעתי המכונית המומלצת מבין דגמי הסטיישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2629 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...