
AmosC
-
פרסום הודעות
46 -
תאריך הצטרפות
-
פעילות אחרונה
מוניטין
1 נייטרליאודות AmosC
-
דירוג
נהג חדש (> 40 הודעות)
-
תדוה על כל התגובות. קצת מרגיז שעל רכב ישן יותר משלמים אותו דבר. אני תוהה אם עסקאות ליסינג שמראש מוגדרות ל-4 שנים במקום ל-3 הן בסופו של דבר זולות יותר בתשלום החודשי.
-
שלום, יש לי רכב ליסינג מהעבודה. שלוש השנים של הליסינג הסתיימו במאי האחרון. מכל מיני סיבות, טרם ביקשתי להחליפו. האם אני אמור לקבל הנחה בתשלום החודשי, בשל כך שאני מחזיק את הרכב כבר שנה רביעית? ממקום העבודה אמרו לי שאין כל שינוי בתנאים.
-
יונדאי I30CW בצבע כחול כהה. מספר רישוי 25-579-31. הוחזרה לאלדן באמצע מאי עם כ-68,000 ק"מ. שימשה רק את המשפחה שלנו מאז יוני 2014. מצב מצויין, ללא תאונות או מכות קשות, רק קצת שפשופים (שבטח יתוקנו). לא סבל מכל בעיה - נדרשו רק טיפולים (וטיפול במזגן - ראו בהמשך). לפני כמה חודשים הוחלפו צמיגים (לא זוכר אם 2 או 4). עבר טסט בתחילת מאי. רכב מצויין - הבעייה היחידה שלו היא מזגן קצת חלש. הקונה צריך לדרוש טיפול מלא במזגן - מילוי גז והחלפת פילטר -אבל לצערי זה עוזר לזמן די קצר. באלדן טענו שבדגם הזה המזגן חלש. גם צריכת הדלק לא משהו - בממוצע כ-11 ק"מ לליטר. בסה"כ רכב מאד מומלץ.
-
אתמול היתה לנו נסיעת מבחן על הפוקוס. לא התרשמתי שהיא שקטה מה-i30CW הנוכחית שלנו. האמת שגם השקט של האיוניק הרשים בעיקר בעת עמידה. בנסיעה עירונית לא היה שקט בצורה יוצאת דופן.
- 15 תגובות
-
- היברידי
- ליסינג תפעולי
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
באיוניק אין מערכות בטיחות מקבילות לאלו של הספורטאז'?
- 15 תגובות
-
- היברידי
- ליסינג תפעולי
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
תודה על התשובות. אני לא משלם על הדלק בנוסף לתשלום הכולל על הליסינג, אבל מעדיף בכל מקרה רכב חסכוני ולא מזהם. זו הסיבה העיקרית לפסילת הספורטאז'. מסך המגע של הפיג'ו לא מפחיד אותי, אבל אם היא מגיעה בליסינג בלי מצלמת רוורס זה מבאס. מה שאני מבין מדבריכם זה שלפוקוס מנוע חזק יותר (ובזבזני יותר) אבל שהנהיגה בפיג'ו חלקה יותר. הבנתי נכון? מהמפרטים שבדקתי - מערכות הבטיחות בפוקוס מתקדמות יותר וכן המולטימדיה (בהתקנה מקומית, אבל עם waze וכו'). פתחי מזגן מאחור יש כנראה רק לאיוניק, נכון?
- 15 תגובות
-
- היברידי
- ליסינג תפעולי
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
שלום לפני כחודשיים ביקשתי המלצות על סטיישן בליסינג. עכשיו כבר ממש צריך להחליט (אז חשבתי שהרכב יוחלף מוקדם יותר). הדרישות נותרו כשהיו אבל בינתיים ביררתי אפשרויות עם מקום העבודה - מתברר שלכל רכב יש עלות אחרת. נותרו בערך 4 אופציות רלוונטיות, לא כולן סטיישן: פג'ו 308SW היתה הסטיישן המומלצת בפורום. העלות שלה מבחינתי היא תוספת של 200 ש"ח ברוטו לחודש לעומת מה שאני משלם היום. לא הצלחתי לקבל נסיעת מבחן וגם לא לראות את הסטיישן בתצוגה, אבל ה-308 הרגילה עשתה באולם רושם של מכונית קצת צפופה. מבחינת אבזור אני לא בטוח שהיא מגיעה עם מצלמת רוורס. לא יודע למה, אבל נתנה תחושה קצת מיושנת. הנימוק העיקרי
- 15 תגובות
-
- היברידי
- ליסינג תפעולי
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
מוזר, אבל באתר של רנו הסניק לא מופיעה כלל,כך שאי אפשר לראות גם מה המחיר שלה בשביל לדעת מה שווי השימוש. בכל מקרה אני מניח שבליסינג העלות שלה תהיה גבוהה יותר משל דגמים אחרים. אפרופו רנו, מה דעתכם לגבי המגאן סטיישן?