ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, יש לנו אפשרות לרכוש טויוטה קורולה SUN (עליה לכביש פברואר 2014) דרך הליסינג של העבודה שלי, זה היה רכב צמוד של עובדת מבוגרת (ובעלה, מן הסתם) שעבר 36,000 ק"מ בשלוש שנים. חברת הליסינג נותנת 15% הנחה מהמחירון של לוי יצחק, הם לא יעשו יישור קו ולא נותנים אחריות, כלומר צריך לקנות את הרכב as is. כמובן שנעשה בדיקה לפני הקניה לוודא שהכל בסדר. קצין הרכב טוען שלא יורידו מעבר ל 15% כי הרכב במצב טוב ועם ק"מ נמוך והוא ייחטף מהמגרש. העובדת שנוסעת ברכב סיפרה שהאוטו לא היה בתאונה ולא היו תקלות פרט לדבר אחד - יש לפעמים ניתוקים של הרדיו כשמופעלת מצלמת הנסיעה לאחור או ניתוקים כמופעלים חיישני רוורס. קצין הרכב אומר שכראה יש בעיות בהתקנת המולטימדיה ואפשר לנסות לפתור א…
הודעה אחרונה מאת nangel, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 611 צפיות
אהלן, אני שוקל לקנות את הדגם הנ"ל, שנת 2003. כששאלתי את המוכר לגבי הספק המנוע הוא אמר לי שהוא לא יודע אם מדובר ב 16V או 8V האם ייתכן כי בשנתון זה באמת קיים הדגם בעל 8 שסתומים ? ובנוסף - הרכב עומד על 96000 ק"מ . שאלתי את הבחור והוא לא עשה טיימינג. האם זה אומר שבהכרח אני אצטרך לעשות טיימינג כחלק מהיישור קו ? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת oriel351, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
בתור קונה רכב יד שנייה: האם יש יתרון משמעותי למודעות המודגשות בלוח יד2 על פני המודעות הרגילות? האם זה מקדם מכירה למוכר ו/או מרמז משהו לגביי המוכר או טיב הרכב? אשמח לטיפים לרכישה מהלוח טרם ההתקשרות עם המוכר. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת asafmoraz, -
-
- 0 תגובות
- 437 צפיות
הציעו לי לרכוש סיווק סדאן 2007 1.8 .גם ארצה לקבל רשמים על הרכב בנושא אמינות וכו. אבל מה שהפריע לי בנושא הבטיחות הבנתי שאין אפשרות לבטל כרית אויר לנוסע ליד הנהג. מה עושים אם אצטרך להניח בעתיד כיסא תינוק? תודה....
הודעה אחרונה מאת wwe1984, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
נכנסתי לסוכנות עם חבר שבא לאסוף 308 חדשה וה-C3 החדשה באה לי טוב בעין. מין בייבי קקטוס עם עיצוב טיפה מצועצע אבל מעניין. מדובר ברכב שני למשפחה ונסיעות בדד לעבודה. 95K דגם בסיסי, 100K כדי לקבל תוספות אלה: ג'נטים קלים, מצלמת רברס (חיישנים יש בכל הדגמים), כניסה והתנעה keyless. זה מנוע 1.2 טורבו 3 בוכנות שאני בהחלט אוהב (חוץ מזה שהוא רועד בעמידה כמו דיזל של פעם) תיבה אוטומאטית נעימה בהחלט. אני לא מת על ההגה החשמלי אבל בשום סופר מיני חדשה אין הגה שאני מתחבר אליו. היתרון ביקר יותר שאין התקנות מקומיות, מלבד איתוראן (כשאין מפתח אין קודנית). מניח שיש מקום להתמקחות מסוימת. אשמח לשמוע דעות על הרכב בכלל ואם החבילה ב-5K משתלמת (למשל מצלמת רברס ברכב קטן נראית לי מיותרת אבל קי-לס …
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
קנייה מטויוטה סלקט 1 2
מאת maorkere-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
עד כמה באמת משתלם ונותן ראש שקט? כרגע האפשרויות שלי בנוגע לקניה של טויוטה ספייס ורסו הינן : 1. שנת 2014 מאלבר עם 57 אלף קילומטר במחיר של 58 אלף שח 2. שנת 2013 מטויוטה סלקט 65 אלף קילומטר במחיר של 59 אלף שח. דהיינו אני משלם אלף שח (מחירון מלא) עודף על מנת לקבל שנתון אחד ישן יותר מטויוטה סלקט. 2 המקומות כבר לא גמישים במחיר, הרכבים לפני בדיקה ולטענת 2 החברות הרכב ללא תאונות או תקלות. דעתכם בבקשה.
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם.הרכב הוא ניסן פרימרה 2007 יד 2 117000 ק"ממחיר 18000 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- 7 תגובות
- 806 צפיות
שאלה בשם אחותי: כיום נוהגת בפורד פוקוס 2007, ומעוניינת להחליף. הוצע ב"שלמה סיקסט" פוקוס מסביבות אוקטובר 2013. הרכב טרם נבדק על ידה. האם ידוע על בעיות מיוחדות הצפויות בדגם זה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חברים, מאזדה 3 שנת 2011 בדקתי היום את הרכב, ואשמח לקבל את חוות דעתכם על הבדיקה והאם יש משהו רציני... מהבוכן הבנתי שהשלדה נקיה, מנוע וגיר תקינים. תודה רבה מחכה לתגובות.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
פאסאט דיזל 2005
מאת מבסוט- 5 תגובות
- 860 צפיות
שלום אבקש את עזרתכם ברכישת הרכב הנ"ל. נסע 340 אק"מ. כמו"כ האם ידוע על בעיות מיוחדות?
הודעה אחרונה מאת מבסוט, -
- 0 תגובות
- 478 צפיות
חברי הפורום היקרים, בכוונתי לרכוש פאביה מיד ראשונה פרטית ממגרש 2010 1.6 (לא tsi), סה"כ עברה 120,000 ק"מ. אשמח לדעת האם מדובר בדגם אמין יחסית של פאביה לעומת הdsg7 החדש יותר שהתחיל ב2010 בדגמים אחרים. כמו כן, אשמח להמלצה למכון בדיקה אמין בראשון לציון. האם מדובר ברכב אמין יחסית? והאם הדגם הנ"ל סחיר? תודה
הודעה אחרונה מאת Yossi61290, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 658 צפיות
שלום , טוב אז קבעתי למחר בבוקר לראות את הרכב. מדובר בפיאט פונטו ספייס שנת 2005 ידנית 120,000 קמ יד ראשונה , המוכר מבקש עליה 8000₪. אז קודם כל אם יש למישנו2 המלצות לגבי האוטו אשמח לשמוע וחוץ מזה כרגע אני רוצה לבצע בדיקה לרכב לפני הקניה , מומלץ ? או שברכב כזה אפשר לוותר על הבדיקה? תודה
הודעה אחרונה מאת ab0607, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 714 צפיות
שלום לכולם אני נוהג במאזדה לאנטיס 99 והגיע הזמן להחליף רכב (זה היה רכב ראשון שלי) מחפש רכב נוח (נוסע יום יום ראשלצ-הרצליה) , אוטומט, הכיוןן בגדול זה יפני/קוריאני , וזה אומר הרבה אופציות השנים הרלוונטיות זה 2008-2013 אני בודק כרגע בכיוון של מאזדה 2 ,יונדאי I20, דייהטסו סיריון אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אשמח לדעת, בעיקר מכאלו שיצא להם לנהוג בו האם הרכב הזה מומלץ, ועד כמה היא סחיר? אני מתחבר אליו הרבה יותר מאשר לפיקנטו או שאר המיני. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב. מחפשים מחליפה לג'טה 2009 שלנו. תקציב כ- 100K ומוכנים גם למתוח אותו מעט לטובת חלופה ראוייה. דרישות: 1. אמינות מוכחת (לא גיר דוגמת DSG ולא מנוע מתוסבך זה או אחר). 2. בטיחות. 3. אחזקה סבירה. 5. מרווחת מספיק (לא פחות מהג'טה) לנסיעה של 5 מבוגרים - כולל תא מטען גדול דיו. עוד: 6. טוואי נסיעה - עפ"ר עירוני - כ7000 ק"מ בשנה - לכן עדיף רכב חסכוני (אבל לא חובה). 7. שום שקע USB זה או אחר - לא יפיל עסקה זו או אחרת (הרכב הוא העיקר. מע' שמע היא המשנית). 8. שתהייה פחות אנמית ממשפחתית ממוצעת (מנוע הכוונה). חשבתי גם לכוון רכב דוגמת אאוטלאנדר או סובארו XV (גיר רציף ? בעייתי ?) שגם ייתן נוחות משופרת בכניסה ויציאה ממנו (ככה שגם הסיגמנט הזה בהחלט בא בחש…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש רכב קטן אוטומט עד 30 אלף ש''ח, אך ורק אוטומט, לא רובוטי, שנה כמה שיותר חדשה, מנוע 1200 עד 1400. אשמח להמלצה למשהו אמין ואחזקה זולה שנכנס בתקציב. האפשרויות שעולות לי בראש זה: גטס 2008 סיריון 2008 אקסנט 2008 I20 קיה ריו 2008 אשמח לעוד המלצות. תודה.
הודעה אחרונה מאת idonativ, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מעוניין לבחון כמה רכבים במה זה כרוך?
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 5 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שוקל לקנות דגם LTZ או LT 4X4 מהשנים 2010-2012 ומחפש מידע מקומי על הרכב מצאתי וקראתי מס' מועט של מבחני דרכים מקומיים וכמעט אף חוות דעת על תחזוקת הרכב לאורך השנים תודה
הודעה אחרונה מאת ortes, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקנות רכב קטן, השימוש- בעיקר בית-עבודה, וקצת טיולים בסופ"ש, לרוב אדם אחד ברכב, לפעמים עוד כמה... הדגמים שאני מתלבט הם- חדש- יונדאי I10 עלות 72K (מנוע 1.25 אוטו', רמת גימור פשוטה, או עוד 10K לרמה גבוהה) קיה פיקנטו חדשה עלות 83K (מנוע 1.25 אוטו', רמת גימור גבוהה) לבין משומשת- I10 \ I 20 \ פיאסטה בשנתונים 2014-2013 המחיר הממוצע הוא בין 50K-60K על הפיאסטה שמעתי שיש אולי בעיות עם הגיר? DSG אם אני יחזיק רכב כזה כשנתיים, על איזה רכב כדאי ללכת? (* שוקל אולי בהמשך לקנות את האיביזה החדשה שתגיע בסוף השנה לארץ) האם כדאי ללכת על מיני חדשה או סופר מיני משומשת בת כ-3? איך הסחירות שלהם אח"כ? איך האמינות…
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קיבלתי הצעה אטרקטיבית לרכישת הסדיצ'י של פיאט. מבירורים שעשיתי מדובר בשתי מכוניות זהות לחלוטין, מנוע\גיר\שילדה. הדיזל (שלא פופולארי אצלנו) מגיע עם מנוע פיאט והבנזין שבו אני מתעניין מגיע עם מנוע סוזוקי. את ה- SX4 אני מכיר היטב ו"סומך" על הרכב (ביצועים-אמינות-דלק) אבל מה עם הסדיצ'י ? האם בגדול ניתן להתייחס להבדלים בין השתיים הנ"ל כמו לאלה שבין I30 לקיה סיד ? מה לגבי הגימור ואיכות ההרכבה ? האם בכל זאת יש אי אלו חלקים שונים כמו בלמים,בולמים,משאבת דלק וכו'.. ? ומה לגבי הפלסטיקה, תאורה, פגושים, מראות ורכיבים כמו חלונות חשמל..? לא נמכרו בארץ הרבה יחידות מהסדיצ'י, האם יש סיכוי להתקע בלי חלקי חילוף זמינים, או שיש אמת בדבר שמדובר בשני רכבים זהים לחלוטין (הכל כולל הכל !?) ורק הס…
הודעה אחרונה מאת אשרי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חדשה 125,000 ₪ על הכביש... עשיתי נסיעת מבחן וסהכ חמודה... גודל וצורה מספקים אותי... מישהו ממליץ לטובה או לרעה? תודה רבה עידו
הודעה אחרונה מאת idonativ, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 683 צפיות
שלום לכולם, אחרי מלא התלבטויות על איזה אוטו וכו' מצאתי שמבחינת חסכון בדלק ואמינות והתמורה לכסף שלי, הוא הכי מתאים. התקציב שלי הוא בערך עד 12 ופיאט פונטו גרנדה Active Esp ידני 1.25 מתאים לי כמו כפפה ! גם מבחינת מראה. רוב הנסיעות הם בדרך עירונית אולם פעם בשבוע תהיה גם נסיעה בינעירונית. חוץ מזה מה אתם חושבים על הרכב הזה? כי מצאתי אחד עם נתונים ממש טובים שקרוב אלי, תודה !!
הודעה אחרונה מאת omer1728, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום מחפשת רכב משפחתי שיחסית לא תורגש בחילה במושב האחורי. הבת שלנו מאוד רגישה לבחילה בנסיעה. אשמח לדעת מה יוצר את תחושת הבחילה ברכב ואיזה רכב מומלץ. אנחנו מתלבטים בין אוקטביה לטויוטה קורולה, אבל אשמח לעוד המלצות.
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. יש רכב מסויים שאני מעוניין לקנות ואני רוצה להביא אותו למכון בדיקה. השאלה שלי היא האם במכון בדיקה אני יכול לקבל את היסטורית הטיפולים והחלפים של הרכב? (האם החליפו טיימינג בזמן לדוגמה..) אני אסביר למה זה חשוב לי: לפני שנתקלתי ברכב מסויים זה ראיתי עוד רכב והמוכר נתן לי נסיעת מבחן, והרכב תנהג בצורה נהדרת. הוא היה מטופל אך ורק במוסך מרכזי. לאחר שפניתי למוסך (ועברתי את כל הבירוקרטיה של קבלת פרטים) גיליתי שהרכב עבר פעמיים החלפת גיר באחריות יצרן (וכידוע Stronic זה בעצם DSG 7 שנותה להתקלקל)ל מרות שהק"מ היה יחסית נמוך לשנת הרכב. עכשיו הרכב שאני מתעניין בו היה מטופל בכמה מוסכים לאורך התקופה, וכדי לא לפנות לכולם אני שואל, האם במכון בדיקה יכולים לתת לי מידע על …
הודעה אחרונה מאת bmaxim1989, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט לגבי קניית סובארו XV, ההתלבטות היא בין קניית דגם הקיוטו ישירות מהיבואן לבין קניית 1.6i (אנרג'י) דרך ליסינג (אלדן לצורך הדוגמא). הפרטים הם כאלו: הקיוטו נמכר ב-135 אלף ע"י היבואן, מגיע עם בקרת שיוט ועוד כמה אבזורים בקטנה (חלונות מושחרים מאחור, כיסוי לידית הילוכים, מראות בצבע רכב עם וינקר וקיפול חשמלי). מכיוון שהקנייה היא ישירות מהיבואן הרכב מגיע עם 5 שנות אחריות. הקיוטו נמכר רק דרך היבואן. ה-1.6i מגיע ברמת איבזור נמוכה יותר (בסיסית) אבל עם תא מטען מעט גדול יותר (380 מול 310), דגם זה הוא היחיד שנמכר דרך חברות הליסינג, המחיר שאלדן מציעים עליו הוא 125.5, כולל אגרת רישוי ומצלמת רוורס. הרכב מגיע עם שלוש שנות אחריות. על-פניו ההפרש הוא כ-10 אלף …
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 2 תגובות
- 604 צפיות
שלום לכולם מחפש רכב ידני עד שנת 2004. חשוב: אמינות צריכת דלק נמוכה רק גיר ידני כרגע חשבתי על סוזוקי בלנו,קורולה,הונדה סיוויק וניסאן אלמרה(שממש צריך להתצאמץ כדי למצוא אחת ידנית)
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 6 תגובות
- 898 צפיות
טיוטב אוריס היברידית 2014 90K ליסינג 84000 שח תודה
הודעה אחרונה מאת פאשי, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 727 צפיות
שלום, מנסה להבין איפה הקאצ': רכב שנקנה מליסינג 0 קמ, לפני כשנה וחצי. המוכר הוא יד שניה. בהנחה שהרכב יוצא בסדר בבדיקה, כמה סביר לדעתכם להפחית מהמחירון? מוזר לי שמוכרים כל כך מהר רכב כזה, וברור לי שיהיה לי קשה למכור. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 989 צפיות
היי, אנחנו זוג עם צפי לילדים בעתיד הקרוב, מחפשים משפחתית שתתאים למקסימום 2 ילדים. הנסיעה שלנו בעיקר עירונית ופעם בשבועיים בין עירונית, סה"כ צפי 12-15 אלף קילומטר בשנה. תקציב מוגבל עד 55 אש"ח. כרגע מסתכל על טויוטה ספייס ורסו או קורולה והונדה גאז וסיוויק, כמובן כולן בתקציב המתאים. האם יש רכב משתלם יותר מכולם בנוגע לאמינות, צריכת דלק ומרווח פנים. נשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת lcx, -
-
- 3 תגובות
- 861 צפיות
בשעה טובה החלטנו לקנות רכב שני למשפחה. לנסיעות בעיקר בינעורוניות תל אביב - יבנה. התקציב הוא עד 18k לרכב אוטומט. עדיפות גרמני או יפני. וראינו ביד 2 אופל אסטרה מודל 2007. על פניו נראה אחלה. האם למישהו היה את הרכב המדובר? יכול להמליץ על רכב אחר?
הודעה אחרונה מאת idonativ,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
