Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל מוקה 2017


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חדשה 125,000 ₪ על הכביש...

עשיתי נסיעת מבחן וסהכ חמודה...

גודל וצורה מספקים אותי...

מישהו ממליץ לטובה או לרעה?

תודה רבה

עידו

פורסם

לדעתי ביחס למתחרות התמורה טובה.

הרכב איכותי ונעים, תנוחת ישיבה מעולה, ביצועים טובים וגם אבזור טוב. לדעתי מתיחת הפנים קצת קלקלה את העיצוב המוצלח וצריכת הדלק לא משהו.

עדיין ביחס למתחרות אחלה בחירה.

פורסם
לדעתי ביחס למתחרות התמורה טובה.

הרכב איכותי ונעים, תנוחת ישיבה מעולה, ביצועים טובים וגם אבזור טוב. לדעתי מתיחת הפנים קצת קלקלה את העיצוב המוצלח וצריכת הדלק לא משהו.

עדיין ביחס למתחרות אחלה בחירה.

היי, נסעת על הרכב תקופה? בנסיעת מבחן שעשיתי היתה אחלה נסיעה...

פורסם

נהגתי ממש לא מזמן על הטראקס המעודכנת והמוקה הקודמת הייתה שקטה ונוחה ממנה כך שאני מניח שהחדשה נותרה לפחות אותו הדבר אם לא השתפרה בתחום הזה.

פורסם

בנסיעת מבחן לאחרונה המושב היה מינימלי ונגמר לי בחצי הדרך לבירכיים. אני לא גבוה במיוחד (1.80) ושמחתי לצאת ממנה. האמת נראה לי שהיצרן מודע לזה כי בדגם היקר יותר יש מן מדץ נשלף שמאריך את כרית הישיבה לכוון הברכיים. 10K הפרש...

עשיתי הזמנה כי המנוע מצא חן בעיני אבל לאחר שיקול, כשיש רכב הדגמה ששמחתי לצאת ממנו, ביטלתי. חבל מבחינות אחרות רכב מוצלח ודאי עדיף על הטראקס.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

תודה על העצה, האמת שהנסיעת מבחן אצלי היתה על הדגם המאובזר והיקר יותר, כששאלתי על ההבדלים בינו לבין דגם הבסיס הם לא הזכירו את ההבדל במושב נהג, פישי קצת... אני אוודא איתם!

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...